Ο ΟΗΕ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Του Άλεξ Νιούμαν
Τα Ηνωμένα Έθνη μόλις έβαλαν έναν τεράστιο στόχο στις πλάτες των μαθητών κατ' οίκον σε όλο τον κόσμο.
Υπό το πρόσχημα των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», η αμφιλεγόμενη γραφειοκρατία του ΟΗΕ για την «εκπαίδευση» απαιτεί επίσημα από όλες τις κυβερνήσεις να ρυθμίζουν και να ελέγχουν την εκπαίδευση στο σπίτι – αν το επιτρέπουν καθόλου.
Τα αιτήματα του ΟΗΕ περιλαμβάνουν «εκπαιδευτικά πρότυπα» για την κατ' οίκον εκπαίδευση, καθώς και «λογοδοσία» στην κυβέρνηση.
Η στολή απαιτεί επίσης υποχρεωτική εγγραφή, αναγκαστικές «αξιολογήσεις» των μαθητών στο σπίτι από τις αρχές, υποχρεωτικές «επισκέψεις στο σπίτι» και πολλά άλλα.
Στην πραγματικότητα, ο οργανισμός ζητά ακόμη και να επιβληθούν αξίες και συμπεριφορές εγκεκριμένες από τον ΟΗΕ στα παιδιά σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, με τον έλεγχο του «εκπαιδευτικού περιεχομένου» από τον ΟΗΕ.
Η νέα έκθεση του Εκπαιδευτικού, Επιστημονικού και Πολιτιστικού Οργανισμού του ΟΗΕ (UNESCO) για την εκπαίδευση στο σπίτι, με τίτλο «Εκπαίδευση στο σπίτι μέσα από το πρίσμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων», περιγράφει την πιο δρακόντεια παγκόσμια επίθεση στην εκπαίδευση στο σπίτι στην ιστορία.
Ο ισχυρός παγκόσμιος οργανισμός, που εδώ και καιρό κυριαρχείται από κομμουνιστές που κουβαλούν κάρτες, ισχυρίζεται ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να φέρουν την κατ' οίκον εκπαίδευση υπό τον έλεγχό τους - προς όφελος των παιδιών, φυσικά.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο κορυφαίος αξιωματούχος του ΟΗΕ που εμπλέκεται στην ώθηση προέρχεται από τη «Λαϊκή Δημοκρατία» της Κορέας (ΛΔΚ), πιο γνωστή ως Βόρεια Κορέα.
Σύμφωνα με τις ευχαριστίες της έκθεσης, εκπονήθηκε υπό την «επίβλεψη» του Gwang-Chol Chang, επικεφαλής του Τμήματος Εκπαιδευτικής Πολιτικής της UNESCO.
Πριν ενταχθεί στον ΟΗΕ για να βοηθήσει στον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης παγκοσμίως, ο Τσανγκ εργάστηκε για το «Υπουργείο Παιδείας» του κομμουνιστικού καθεστώτος της Βόρειας Κορέας. Η υπηρεσία λειτουργεί μεταξύ των πιο ολοκληρωμένων κομμουνιστικών συστημάτων πλύσης εγκεφάλου στην ανθρώπινη ιστορία.
Και όμως, χωρίς καμία αίσθηση της ειρωνείας, οι κυβερνητικοί έλεγχοι που απαιτούνται από τον Τσανγκ και τα τσιράκια του λέγεται ότι είναι απαραίτητοι για την υποστήριξη αυτού που ο παγκόσμιος οργανισμός περιγράφει ως «διεθνή ανθρώπινα δικαιώματα». Ναι σοβαρά.
Εάν η ατζέντα του ΟΗΕ δεν σταματήσει, οι γονείς και ακόμη και τα ιδιωτικά σχολεία που αρνούνται να συμμορφωθούν με τις εξωφρενικές απαιτήσεις του ΟΗΕ θα κατηγορηθούν για παραβίαση των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» των παιδιών.
Οι εκκλήσεις για απόλυτο έλεγχο είναι σαφείς - και παρουσιάζονται ως υποχρεωτικές. «Οι κυβερνήσεις πρέπει να εφαρμόσουν μηχανισμούς εποπτείας, όπως η εγγραφή και οι αξιολογήσεις», δηλώνει η έκθεση (η έμφαση προστέθηκε), απαιτώντας περισσότερη «ρυθμιστική ικανότητα».
«Καθώς η κατ' οίκον εκπαίδευση συνεχίζει να εξελίσσεται, η υιοθέτηση μιας προσέγγισης βασισμένης στα δικαιώματα καθίσταται ζωτικής σημασίας», συνεχίζει η έκθεση, διαφημίζοντας την «ανάγκη για ποιοτική εκπαίδευση» όπως ορίζεται από τον ΟΗΕ μέσω «καθιερωμένων ελάχιστων εκπαιδευτικών προτύπων και λογοδοσίας».
Έλεγχος των Όσων Διδάσκονται
Ακόμη και το περιεχόμενο του υλικού της κατ' οίκον εκπαίδευσης πρέπει να είναι σύμφωνο με τον ΟΗΕ, καθιστά σαφές η έκθεση.
«Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο που παρέχεται μέσω της κατ' οίκον εκπαίδευσης πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τους στόχους της εκπαίδευσης που ορίζονται από τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού», εξηγεί η έκθεση, παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζει ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος σε αυτή τη συμφωνία του ΟΗΕ.
Μεταξύ των «βασικών εκτιμήσεων» που αναφέρονται από τον ΟΗΕ για να διασφαλιστεί ότι η κατ' οίκον εκπαίδευση προάγει την «ευημερία των παιδιών» είναι υποχρεωτική η «έκθεση στην πολιτιστική ποικιλομορφία».
Ο παγκόσμιος οργανισμός εκπαίδευσης ισχυρίζεται επίσης ότι υπάρχουν «ανησυχίες» που «επιμένουν» σχετικά με την υποτιθέμενη «έλλειψη έκθεσης σε διαφορετικές προοπτικές και πιθανές επιπτώσεις στην κοινωνική συνοχή».
Με άλλα λόγια, εάν τα παιδιά σας δεν λαμβάνουν αρκετή εκπαίδευση LGBT ή προπαγάνδα της Κριτικής Θεωρίας της Φυλής, το υποτιθέμενο «ανθρώπινο δικαίωμά» τους στην «κοινωνικοποίηση» και την «ποιοτική εκπαίδευση» παραβιάζεται.
Αυτή η κατανόηση δεν είναι εικασία. Η «Ειδική Εισηγήτρια του ΟΗΕ για το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση» Farida Shaheed επέκρινε πρόσφατα πολιτείες όπως η Φλόριντα και το Τέξας ότι επιδιώκουν να προστατεύσουν τα παιδιά από ακριβώς αυτό το είδος διεστραμμένης κατήχησης.
«Οι νόμοι λογοκρισίας που περιορίζουν τις συζητήσεις στην τάξη για τη φυλή, την ταυτότητα φύλου και άλλες «διχαστικές έννοιες» περιορίζουν την πρόσβαση των μαθητών στην κριτική γνώση», ισχυρίστηκε.
Η νέα έκθεση του ΟΗΕ συνεχίζει υποστηρίζοντας ότι τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται ορισμένες εγκεκριμένες από τον ΟΗΕ αξίες, όπως η «παγκόσμια ιθαγένεια» και ο «σεβασμός της διαφορετικότητας», ένας όρος που χρησιμοποιείται συχνά από τον ΟΗΕ για την προώθηση της σύγχυσης των φύλων και των «προοδευτικών» ιδεολογιών.
Η έκθεση αναφέρει ακόμη και μια συμφωνία του ΟΗΕ που υποτίθεται ότι απαιτεί από τις κυβερνήσεις να προωθήσουν την «ανάπτυξη σεβασμού» για τον χάρτη των Ηνωμένων Εθνών. Αυτό το εξαιρετικά αμφιλεγόμενο έγγραφο διαμορφώθηκε, σε μεγάλο βαθμό, από τον Σοβιετικό μαζικό δολοφόνο Ιωσήφ Στάλιν και τους Αμερικανούς πράκτορές του, όπως ο Άλγκερ Χις.
Η ολοκληρωμένη σεξουαλική «εκπαίδευση» που διαμορφώνει τις «στάσεις και τις αξίες» των παιδιών σύμφωνα με αυτές που προωθούνται από τον ΟΗΕ είναι επίσης σημαντική, ισχυρίζεται η έκθεση.
Η έκθεση υποστηρίζει ότι οι κυβερνήσεις έχουν την υποχρέωση να διασφαλίζουν «ποιοτική εκπαίδευση» στο σπίτι, όπως ορίζεται από τον ΟΗΕ και τις κυβερνήσεις.
Για να παραμερίσουμε δεκαετίες έρευνας και μελετών που δείχνουν ότι οι μαθητές στο σπίτι γενικά τα πηγαίνουν πολύ καλύτερα ακαδημαϊκά και κοινωνικά από εκείνους στα κρατικά σχολεία, η έκθεση του ΟΗΕ απλώς ισχυρίζεται ότι υπήρχαν υποτιθέμενα «μεθοδολογικά ελαττώματα».
Γονικά Δικαιώματα και Οικογένεια
Απηχώντας αρχές και αξίες που προωθήθηκαν από τυράννους από τον Στάλιν και τον Μάο μέχρι τον Χίτλερ και τη δυναστεία Κιμ της Βόρειας Κορέας, η έκθεση ισχυρίζεται ότι οι κυβερνήσεις είναι «οι πρωταρχικοί φορείς καθήκοντος» όταν πρόκειται για την εκπαίδευση των παιδιών.
Στο βαθμό που οι γονείς επιτρέπεται από την κυβέρνηση να εκπαιδεύουν τα παιδιά τους, οι κυβερνήσεις πρέπει να «διασφαλίσουν» ότι οι γονείς το κάνουν σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ΟΗΕ.
Για την επιβολή της συμμόρφωσης, το έγγραφο προωθεί την «υποχρεωτική εκπαίδευση» από την κυβέρνηση για τους γονείς που επιθυμούν να κάνουν κατ' οίκον εκπαίδευση.
Η έκθεση διαμαρτύρεται επίσης ότι η εκπαίδευση θα πρέπει να καθιστά «τα πλεονεκτήματα του οικογενειακού υπόβαθρου κάποιου άσχετα με τις προοπτικές του».
Αλλά η κατ' οίκον εκπαίδευση, λέει, μπορεί να «αποτύχει να το αντιμετωπίσει» αυτό, λες και η εξουδετέρωση των προσπαθειών των γονέων και της οικογένειας να βοηθήσουν τα παιδιά να πετύχουν ήταν νόμιμος κυβερνητικός στόχος.
Ακόμη και το γεγονός ότι οι μητέρες τείνουν να είναι οι κύριοι δάσκαλοι στην εκπαίδευση στο σπίτι δέχεται επίθεση από τον ΟΗΕ για τη διαιώνιση των υποτιθέμενων επιβλαβών «ρόλων των φύλων».
Οι πατέρες και οι σύζυγοι που υπηρετούν ως οικογενειάρχες καταδικάζονται επίσης. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αυτό υποτίθεται ότι οδηγεί τις συζύγους και τις μητέρες να χειρίζονται περισσότερα από αυτά που ο ΟΗΕ θεωρεί ότι είναι ένα δίκαιο μερίδιο της «μη αμειβόμενης εργασίας φροντίδας» - καθήκοντα που κάποτε ήταν γνωστά σε όλους σχεδόν τους ανθρώπους ως μητρότητα και γονική μέριμνα. Ω, η φρίκη!
«Η κατ' οίκον εκπαίδευση πρέπει να υποστηρίζει την ισότητα των φύλων αποφεύγοντας την ενίσχυση των παραδοσιακών ρόλων, προωθώντας κοινές ευθύνες και διασφαλίζοντας ότι τα προγράμματα σπουδών αμφισβητούν τα στερεότυπα», καταλήγει η έκθεση.
Οι αμερικανικές οικογένειες κατ' οίκον εκπαίδευσης είναι βασικοί στόχοι, όπως καθιστά σαφές η έκθεση.
Επισημαίνοντας τις αμερικανικές πολιτείες με λιγότερες ρυθμίσεις, ο ΟΗΕ ισχυρίζεται ότι «έχουν εκφραστεί ανησυχίες» ότι «οι πολιτείες» (κυβερνήσεις) ενδέχεται να μην λαμβάνουν επαρκή μέτρα για την προστασία των παιδιών από τους γονείς τους.
Ως μέρος αυτού, ο ΟΗΕ απαιτεί από τις κυβερνήσεις να παρέχουν «γονική υποστήριξη» - ουσιαστικά ένας ευφημισμός για την κυβερνητική εποπτεία και έλεγχο.
«Σε χώρες όπου επιτρέπεται η κατ' οίκον εκπαίδευση, τέτοια υποστηρικτικά μέτρα θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν: προγράμματα κατάρτισης [sic]· πρόσβαση σε εκπαιδευτικούς πόρους· κατευθυντήριες γραμμές; περιοδικές κατ' οίκον επισκέψεις· ή φόρουμ για ανταλλαγές μεταξύ ομοτίμων που επιτρέπουν στους γονείς να διασφαλίζουν τόσο το δικαίωμα του παιδιού σε ποιοτική εκπαίδευση όσο και τη συμμόρφωση με τα ελάχιστα εκπαιδευτικά πρότυπα που ορίζονται από το κράτος», υποστηρίζει η UNESCO.
Επικαλούμενη επιτροπές και έγγραφα του ΟΗΕ, η έκθεση καλεί ακόμη και τις κυβερνήσεις να ποινικοποιήσουν τη σωματική τιμωρία, συμπεριλαμβανομένου του ξυλοδαρμού.
«Ως εκ τούτου, τα κράτη πρέπει να απαγορεύσουν τη σωματική τιμωρία σε όλα τα περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένου του σπιτιού», δηλώνει η έκθεση, αναγνωρίζοντας ότι περισσότερες από 130 κυβερνήσεις έχουν μέχρι στιγμής αποτύχει να συμμορφωθούν.
Χριστιανοί και θρησκευτική διδασκαλία στο στόχαστρο
Οι θρησκευόμενοι κατ' οίκον μαθητές ξεχωρίζουν ιδιαίτερα, με τον ΟΗΕ να ισχυρίζεται ότι «οι δογματικές προσεγγίσεις μπορεί να προκαλέσουν μισαλλοδοξία».
Η έκθεση αναφέρει μια μελέτη του 2018 που το ορίζει ως προσεγγίσεις που «επιδιώκουν όχι μόνο ένα μάθημα για τη θρησκεία, αλλά αντίθετα επιθυμούν να διδάσκονται όλοι οι κλάδοι μέσα από τα μάτια της ιδιαίτερης πίστης τους».
Με άλλα λόγια, οι γονείς που θέλουν σοβαρά να διδάξουν την πίστη τους στα παιδιά τους πρέπει να αποτραπούν από το να το κάνουν.
Αμέτρητες χριστιανικές οικογένειες κατ' οίκον εκπαίδευσης και ακόμη και χριστιανικά σχολεία που επιδιώκουν να ενσταλάξουν μια βιβλική κοσμοθεωρία θα πληρούσαν αυτά τα κριτήρια.
Ακόμη και ιδιωτικοί φορείς, όπως οι εταιρείες ψηφιακής εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από μαθητές κατ' οίκον, πρέπει να ρυθμίζονται για να συμμορφώνονται, ισχυρίζεται η έκθεση.
«Χωρίς ρύθμιση, το διαδικτυακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο θα μπορούσε να προωθήσει τις προβληματικές ατζέντες ομάδων με κεκτημένα συμφέροντα», υποστηρίζει, λες και οι πολιτικοί και οι δικτάτορες που κάνουν τη ρύθμιση δεν έχουν ποτέ προβληματικές ατζέντες ή κεκτημένα συμφέροντα.
Εσύ, μαζί με όλη την κτίση είστε υπό έναν Κύριο, που κινεί τα πάντα με ένα νεύμα, τα σαλεύει, τα ρυθμίζει και τα οικονομεί και κανένας δούλος δε μπορεί να βλάψει κάποιο σύνδουλό του, χωρίς την άδεια του Προνοητού των πάντων και Κυβερνήτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε οι δαίμονες, ούτε τα βλαπτικά θηρία, ούτε οι κακοί άνθρωποι μπορούν να εκτελέσουν το θέλημά τους για τη φθορά και την απώλεια, αν δεν το επιτρέψει το θέλημα του Κυβερνήτη και δεν δώσει τα όρια της βλάβης. Διότι δεν τους παρέχει την ελευθερία να ασκήσουν ολόκληρη την ενέργεια.
Αν συνέβαινε αυτό δε θα μπορούσε να ζήσει κανένας άνθρωπος. Διότι ο Κύριος δεν αφήνει την κτίση Του να την πλησιάσει η εξουσία των δαιμόνων και των (σ.σ.: επίβουλων) ανθρώπων και να επιβάλλει σ’ αυτήν το θέλημά τους.
Γι’ αυτό λέγε πάντοτε στην ψυχή σου: «Έχω φύλακα που με φυλάσσει και δε μπορεί κανένα κτίσμα να εμφανιστεί εμπρός μου, εκτός αν έλθει εντολή από Επάνω».
Επίσης, λέγε στον εαυτό σου, ότι «Αν είναι θέλημα του Κυρίου μου να κατεξουσιάσουν οι πονηροί το πλάσμα Του, τότε εγώ το δέχομαι αυτό χωρίς πικρία, σαν άνθρωπος που δε θέλει να καταργήσει το θέλημα του Κυρίου του.» Κι έτσι μέσα στους πειρασμούς σου θα γεμίσεις χαρά, σαν κάποιος που εγνώρισε και αισθάνθηκε ακριβώς, ότι σε διακυβερνά και σε διευθύνει το νεύμα του Κυρίου.
Στήριξε λοιπόν την καρδιά σου με την πεποίθηση προς τον Κύριο και μη φοβηθείς μήτε από φόβου νυκτερινού, μήτε από βέλους πετομένου ημέρας.
ΑΒΒΑΣ ΙΣΑΑΚ Ο ΣΥΡΟΣ