Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΑΞΙΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΕΣΕ ΣΕ ΑΡΓΙΑ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΣΕ ΣΤΑ «ΚΟΡΩΝΟΜΕΤΡΑ»


ΕΝΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΕΤΦΑΣ



Γράφει ο Κωνσταντίνος Καλιμαυκίδης

Αν ισχύει η επιστολή, (βλέπε σε εικόνα στο τέλος, ολόκληρη ) που λογικά και κανονικά αμφισβητώ και αμφιβάλω, οδηγούμαι στους εξής συλλογισμούς και παρατηρήσεις με βάση τα γραφόμενα .

Συμφωνώ με τον Μητροπολίτη για το απροχώρητο της κατάστασης και με το ύφος και την γλώσσα της γραφής και το ακολουθώ.

Δεν διαφωνώ με το πολυτονικό, αλλά δεν το χρησιμοποιώ γιατί υπακούω στον νόμο που το κατάργησε.

Πως γράφει παράτυπα και παράνομα σε επίσημο έγγραφο ο Μητροπολίτης, σε λαϊκή μη εκκλησιαστική γλώσσα και ύφος
και επικαλείται υπακοή στους νόμους;

Μήπως για να τονίσει περισσότερο την απαρέσκεια του και να υποτιμήσει τον π. σκέτο, γιατί διαφορετικά θα απευθύνονταν
σε ιερέα.

Δεν κατάλαβε όμως ο Μητροπολίτης με αυτή την πράξη του, ότι αυτοκαταργεί τον βαθμό του, την αρχιεροσύνη του ακόμη και την βαθμολογική και υπαλληλική δεοντολογία και την ίδια την ποινή που επιβάλει σαν αξιωματικός σε φαντάρο.

Τιμάς πρώτα τον τίτλο σου και την θέση σου και αναφέρεις τον υφιστάμενο σου με τον τίτλο και τον βαθμό του.

Θυμίζω μόνο από τον στρατό ένα παράδειγμα, σύμφωνα με τον κανονισμό.

Για τους παρακάτω λόγους .................................... 
επιβάλλεται στον Στρατιώτη ΠΖ Ιωάννη Παπατάδε,
του 2ου λόχου
Ποινή φυλακίσης 5 ημερών
και στέρηση εξόδου 15 ημερών.

ο Διοικητής του «εκατόν εξακόσια δύο» Τάγματος ΠΖ

Γεώργιος Παπαδόπουλος
Ταγματάρχης ΠΖ

Τον δικαιολογώ, ίσως λησμόνησε τον κανονισμό της εκκλησίας ή του ξέφυγε κατόπιν εντολής ανωτέρου.

Ίσως επηρεάστηκε από εξωεκκλησιαστικό τοπικό ιδρυματικό πνεύμα και συλλογισμό ενός νησιού ή βούτηξε σε βάθος οργής πελαγίσιο, μιμούμενος τους αλιείς των βυθών άλλου νησιού της μητροπόλεως του ή επαρχιώτικα έπραξε, από αδυναμία κατανόησης και ετυμολογική ανεπάρκεια εξήγησης του ονόματος, του τρίτου νησιού στον τίτλο.

Διαφορετικά θα σχίσω τα ρούχα μου ή τις δαντέλες στα άμφια καρδινάλιου με ότι διαβάζω.

Φοβήθηκα και δεν ξαναπάω στον πνευματικό μου μήπως φάω καμία καμπάνα, πρόστιμο ή κόκκινη κάρτα, πέρα από τον κανόνα.

Όπως γίνεται ο πνευματικός προϊστάμενος του πνευματικού της ενορίας μου να τον παύει και να τον βάζει σε αργία δυο μηνών
και να του κλείνει τον ναό γιατί δεν εφάρμοσε όχι τον νόμο αλλά την ΚΥΑ, ποιος με σιγουρεύει αύριο εμένα, ότι ο πνευματικός ή ο παπάς της ενορίας μου για τον ίδιο λόγω δεν μου κάνει τα ίδια και
μου κλείσει το σπίτι, αν με καρφώσει επειδή δεν φοράω μάσκα;

Αν ακόμα αυτός όπως και ο μητροπολίτης δεν έχει την πρόθεση, ίσως αναγκαστεί για να μην σκανδαλίζονται οι ευσεβείς πιστοί ή οι ασεβείς γείτονες μου.

Ταπεινά, ταπεινά το ξαναλέω ταπεινά φοβάμαι .
Εδώ ο Μητροπολίτης, με μια μόνο ταπεινή υπόδειξη, έκανε ότι έπραξε, φαντάσου να μην ήτανε και ταπεινός;

Σκέψου ο Χί πνευματικός προϊστάμενος, να γυρίσει το μάτι του από την μάσκα και με το τυλιγμένο αντίδωρο που τρώει να πάρει ανάποδες;

Τι γίνεται τότε ;

Ποιος θα με φυλάξει;

Που θα παραπονεθώ;

Στον Δήμαρχο, στον Διοικητή του ΑΤ της περιοχής μου, στο Λιμένικό, στο γραφείο Πολιτικής Προστασίας ή στα ΜΜΕ και τα κανάλια;

Όλοι αυτοί από πρίν καθόντανε προσοχή και οι ένστολοι μέσα στον Ναό μπαίνουν πάντα ασκεπείς χωρίς καπέλο και τιμούν την ιερότητα του χώρου .

Προσοχή και ασκεπείς με το εθνόσημο υπό μάλης «κάτω από την μασχάλη».

Το εθνόσημο που δηλώνει την υπακοή στο σύνταγμα και το έθνος και βρίσκεται στην κορυφή της στολής τους πάνω από τα διακριτικά τους, κατεβαίνει και μπαίνει κάτω από την αριστερή μασχάλη.

Έτσι αναγνωρίζουν και δηλώνουν ότι μέσα στο ναό βρίσκονται κάτω από το κράτος της Αγίας Τριάδος που αναφέρει το Σύνταγμα και στην οποία ορκίζονται.

Τώρα ο Μητροπολίτης τους επικαλείται και τους κοινοποιεί ότι νομίζει αυτός και τους ακυρώνει στα πάντα.

Καθότανε από πριν όλοι αυτοί μπροστά του σούζα και χωρίς καπέλο ,
Ποιός θα του αντιμιλήσει τώρα που φοράει και μάσκα;

Σοβαροί είμαστε,

Για να φάμε και κανένα αφορισμό δεν το βλέπω, όσο υπακούμε.
Το πρόβλημα είναι τι κάνουμε με τους ανυπάκουους όπως ο Καλύμνιος π.

Το π όπως Ο ΠΑΤΉΡ, ο μόνος Δεσπότης .

Ακούτε Μητροπολιτάκια και Μικροπωλητάκια, σφραγιδοκράτορες;

Ίνσαλα=Μακάρι αν θέλει ο Θεός

Κωνσταντίνος Καλιμαυκίδης






1 σχόλιο:

  1. Επειδή ο Κύριος μας εντέλλεται “Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της γης”, αυτό συνεπάγεται ότι ο κάθε πιστός οφείλει να αντιμάχεται την αδικία. Οφείλω λοιπόν να λάβω θέση.
    Διαβάζοντας την απόφαση του Μητροπολίτου Λέρου-Καλύμνου-Αστυπαλαίας κ. Παϊσίου , περί επ' αορίστου αναστολής λειτουργίας του Ενοριακού Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Καλύμνου και επιβολής διμήνου αργίας στον Πρεσβύτερο εφημέριο του ναού αυτού, διαπιστώνει κανείς αντιχριστιανικές πράξεις τελείως άδικες: Αυτές είναι οι εξής:
    1. Δεν αναφέρεται ποιο είναι το συγκεκριμένο αδίκημα. Ποια εντολή του Ευαγγελίου παραβιάστηκε από τον τιμωρηθέντα.
    2. Δεν αναφέρεται ότι λήφθηκε απολογία και ότι δεν ήταν επαρκής. Μάλλον ο τιμωρηθείς ετιμωρήθη αναπολόγητος.
    3. Με βάση ποιούς κανόνες επεβλήθηκε η ποινή.
    4. Με βάση τον Αποστολικό Κανὼνα ΛΔ´ που ορίζει ότι “Τοὺς ἐπισκόπους ἑκάστου ἔθνους εἰδέναι χρή τὸν ἐν αὐτοῖς πρῶτον, καὶ ἠγεῖσθαι αὐτὸν ὡς κεφαλήν, καὶ μηδὲν τι πράττειν ἄνευ τῆς ἐκείνου γνώμης· ἐκεῖνα δὲ μόνα πράττειν ἕκαοτον, ὅσα τῇ αὐτοῦ παροικίᾳ ἐπιβάλλει, καὶ ταῖς ὑπ᾿ αὐτὴν χώραις. Ἀλλὰ μηδὲ ἐκεῖνος ἄνευ τῆς πάντων γνώμης ποιείτω τι. Οὕτω γὰρ ὁμόνοια ἔσται, καὶ δοξασθήσεται ὁ θεός, διὰ Κυρίου, ἐν ἁγίῳ Πνεύματι· ὁ Πατήρ, καὶ ὁ Υἱός, καὶ τὸ ἅγιον Πνεῦμα.” Έπρεπε ο Επίσκοπος κ. Παϊσιος πριν προβεί στην πράξη του αυτή, για να υπάρχει ομόνοια στο πλήρωμα της Εκκλησίας της οποίας είναι Ποιμένας, να είχε και την γνώμη του ποιμνίου του. Είχε τέτοια γνώμη για το κλείσιμο του Ιερού Ναού; Προδήλως αυτό δεν προκύπτει από την απόφαση. Επομένως έχοντας όλα τα ανωτέρω χαρακτηριστικά η απόφαση αυτή δεν είναι χριστιανική πράξη ! Ο ορθόδοξος Επίσκοπος δεν πρέπει να λειτουργεί όπως ο Πάπας της Ρώμης.
    5. Με την απόφαση αναστέλεται η λειτουργία του Ενοριακού Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Καλύμνου επ' αόριστον. Με το κλείσιμο του Ιερού Ναού, ποιόν τιμωρεί ο Επίσκοπος; Δεν τιμωρεί το ποίμνιό του; Στους Ιερούς Ναούς συλλογικά οι πιστοί λατρεύουμε τον αληθινό Θεό. Εκεί οι πιστοί, τα κατά χάριν παιδιά του Θεού συμμετάσχουμε στην τέλεση της Θείας Λειτουργίας. Άρα με την απόφαση του Μητροπολίτη λατρεία του Θεού συλλογικά είναι απαγορευμένη για τους ενορίτες της συγκεκριμένης Ενορίας. Εκκλησία όμως χωρίς την συμμετοχή όλων των πιστών της κάθε τοπικής Εκκλησίας (Ενορίας) δεν είναι νοητή. ΤΟ ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΑΥΤΟ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή