Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

ΑΠΟΛΙΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΙΑ 3Η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!!!


”ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΗ ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΝΑΟΥ” ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΙΒΕ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ! ΚΑΤ’ΟΥΣΙΑΝ ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΙΟΥΧΟ.


 ΣΤΕΡΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ! ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ Η ΑΝΑΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΗΣ;

Άπολις ο Άγιος Δημήτριος για 3η συνεχόμενη χρονιά με τη συναίνεση της Εκκλησίας…Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο Πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης θα γίνει ”πολύ σύντομη λιτανεία πέριξ του ναού” χωρίς πιστούς.

Αυτή η ιδιόμορφη κατάσταση που τείνει να γίνει καθεστώς ουσιαστικά αποχαρακτηρίζει τον Άγιο από Πολιούχο της πόλης αφού τον στερεί από την προσήκουσα τιμή και τα οφειλόμενα προνόμια.

Η μείωση της τιμής των Αγίων όσο και των ιερών εικόνων που έχουν αμπαλαριστεί παστωθεί σε σελοφάν είναι τάση προτεσταντίζουσα. 

Η μη επαρκώς κι ελευθέρως αποδιδόμενη τιμή σε Αγίους, Αγίες/ Ιερές εικόνες, Ιερά λείψανα Αγίων μέσω π.χ λιτανιών αποτελεί προτεσταντική δογματική κι ουδόλως Ορθόδοξη που την προϋποθέτει. Υπό κανένα πρόσχημα εν παντί καιρώ δεν δύναται να τροποποιηθεί η Δογματική της Ορθόδοξης Εκκλησίας. 

Αυτό που σήμερα βάλλεται πανταχόθεν δεν είναι το έθος, η παράδοση, η εκκλησιολογία, θέματα λατρείας δευτερεύουσας δυναμικής αλλά η ίδια η Δογματική που συνίσταται στις κύριες πεποιθήσεις μιας θρησκείας το αμετάβλητο κι αναλλοίωτο credo.

Το Σύνταγμα αποσαθρώνεται από θρησκευτικές ελευθερίες που καταπατώνται με την ίδια βαναυσότητα που επλήγησαν επί καιρών διωγμών.

 Η Εκκλησία ως πλήρωμα κι όχι ως κτίσμα είναι υπό διωγμό άλλοτε τοπικό βλέπε π.χ μόνο ”κόκκινη” Θεσσαλονίκη κι άλλοτε γενικό με οριζόντια μέτρα π.χ πανελλαδικά απαγόρευση Πάσχα..

Για συνεχή χρονιά θα κάνουν δοξολογία στον Άγιο Δημήτριο πριβέ, ιδιωτική Δοξολογία μόνο με προσκλήσεις και προφανώς αντιεκκλησιολογική μεθόδευση με αποστάσεις και καθολική μασκοφορία ως μέρος της τελετουργίας. 

Αυτό το ιδιώνυμο άβατο που αποκλείει το λαό, την εκκλησία ως συνάθροιση πιστών από τα τελούμενα ισοδυναμεί με ανάθεμα κι αφορισμό του λαού είναι μέτρο τιμωρητικό και κυρώσεων στο εκκλησιαστικό καθεστώς.

Η κεκλεισμένων των θυρών τελετουργία με ιδιώνυμο άβατο δημιουργεί μια διαχωριστική μυημένων κι αμύητων, μελών και βέβηλων που προσιδιάζει σε αποκρυφιστικά σχήματα. 

Είναι υποβάθμιση των πιστών σε κατηχούμενους στην καλύτερη των περιπτώσεων που δεν έχουν εφάμιλλα πνευματικά δικαιώματα με τα κανονικά μέλη...Είναι στέρηση πνευματικών δικαιωμάτων.

. Η κατάληψη της εκκλησίας από μεγαλόσχημους πολιτικούς και ο εξοστρακισμός του λαού ο πνευματικός του αποκλεισμός είναι πρόκληση σκανδαλώδης αντίστοιχη των καστών σε οπισθοδρομικές κοινωνίες με άλλη θρησκευτική αναφορά όπου το κάρμα δημιουργεί προνομιούχους και μη.. 

Η ισότητα που διακήρυξε ο χριστιανισμός προς πάσα κατεύθυνση παραβιάζεται από τους θεματοφύλακες του πολιτικούς, εκκλησιαστικούς.. 

Άλλο λιτανεία κι άλλο το γύρω γύρω όλοι και στη μέση ο.. Άγιος.. Αυτή η καρικατούρα δήθεν λιτάνευσης συνιστά εμπαιγμό των θείων και της κοινής λογικής καθώς γίνεται καθεστώς και νεοθεσπιζόμενος κανόνας ή και έθος.

Σύμφωνα με το vimaorthodoxias.gr: ”Ερωτηθείς για τη λιτάνευση της εικόνας του Αγίου Δημητρίου, παραμονή της μεγάλης εορτής, ο Πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης είπε ότι θα πραγματοποιηθεί κανονικά πέριξ του Ιερού Ναού, αλλά όχι «στην κανονικότητα άλλων χρονικών περιόδων».

«Οπωσδήποτε περιορισμένα. Και οπωσδήποτε χωρίς να ακολουθήσουν οι πιστοί, αλλά και χωρίς να προηγηθεί η λαμπρότητα των εποχών της κανονικότητας. Θα γίνει μια πολύ σύντομη λιτανεία πέριξ του ναού, ίσως και στον δρόμο της Αγίου Δημητρίου» ξεκαθάρισε.

Αναφερόμενος στην επίσημη Δοξολογία η οποία θα πραγματοποιηθεί ανήμερα της 26ης Οκτωβρίου, ο π. Ιάκωβος ξεκαθάρισε ότι την οργανωτική ευθύνη φέρει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η είσοδος στον ναό θα επιτρέπεται μόνο στους προσκεκλημένους. 

Σε μια προσπάθεια να μη δημιουργηθεί συνωστισμός στον προαύλιο χώρο, «το προσκύνημα θα συνεχιστεί στο πλαϊνό κλίτος του ναού».”

Στοχοποιείται η Θεσσαλονίκη

α‘ πνευματικό κέντρο του χριστιανισμού στην ηπειρωτική Ευρώπη,

καρδιά του ορθόδοξου τόξου των Βαλκανίων και κεντρική αρτηρία τροφοδοτούσα όλο το σλάβικο πολιτισμό εδώ και μια χιλιετία και πλέον αρχής γενομένης από τον εκχριστιανισμό τους δια 2 Θεσσαλονικέων αδερφών Αγ Μεθοδίου και Κυρίλλου.

Κατακρημνίζουν τη γέφυρα Αγίου Όρους και Ανατολικής Ευρώπης/Βαλκανίων που είναι η βυζαντινή πόλη της Θεσσαλονίκης.

Η μεθοδευμένη απόπειρα αλλοίωσης του διιστορικού χαρακτήρα της πόλης εμπεριέχει και πολιτικά κίνητρα που υπαγορεύονται από εξωτερικό παράγοντα λόγω γεωπολιτικής σημασίας της;; 

Με το διάταγμα της Θεσσαλονίκης 380 μ.Χ επί Θεοδοσίου για πρώτη φορά ο χριστιανισμός γίνεται επίσημη θρησκεία κράτους με τα διατάγματα των Αθηνών 2020,2021,2022 δεν γίνεται σεβαστός ο χριστιανισμός ως επικρατούσα θρησκεία του ελληνικού κράτους όπως ορίζεται ρητά από το Σύνταγμα. 

Με τις επιστολές προς Θεσσαλονικείς ο Απ. Παύλος απευθύνεται διαχρονικά στην οικουμένη. Με τις αναστολές θρησκευτικών ελευθεριών που επιβάλλονται σε Θεσσαλονικείς αμαυρώνεται η ιστορία της..

Μεθοδευμένα επιχειρούν την αλλοτρίωση των Θεσσαλονικέων καταργούν θεσμούς κι αντιπροβάλουν στη θέση τους ληγμένα νέα σχήματα με ημερομηνία λήξης που στοχεύουν στον εξανδραποδισμό και την πολιτισμική βαρβαρότητα έναν νεοπαγανισμό. 

Δημιουργούν κέντρα και παράκεντρα για να κάνουν τον Θεσσαλονικέα κατ’ εξοχήν πνευματικό ον με καταβολές απύθμενης πνευματικότητας που δίδαξε στα έθνη το προσεύχεσθαι μέσω των Ησυχαστών και του Θεσσαλονικέα Αγ. Γρηγορίου Παλαμά έναν αποστεωμένο υλιστή αποτοιχισμένο από την ιστορία και το είναι του…

Η αποσυσχέτιση του Αγ Δημητρίου από την πόλη δεν είναι παρά η κορωνίδα αυτής της μεθόδευσης….Δεν είναι αποσπασματικό μέτρο αλλά φάση ανακατεύθυνσης της πόλης...



ΣΧΟΛΙΟ ΟΙΜΟΥ- ΑΘΗΝΑΣ: 

Είναι όνειδος για τον μητροπολίτη Άνθιμο να ανέχεται να επιτρέπουν την περιφορά της Αμάλ και τις παρελάσεις του gay pride και να δέχεται να περιορίζουν τη λιτανεία του Ιαματικού και Μυροβλύτου Μεγαλομάρτυρα Αγίου Δημητρίου σε γύρω γύρω όλοι, όνειδος που παραπέμπει σε δωσιλογισμούς και εξωνημένους νεο-ραγιάδες...

 

2 σχόλια:

  1. Η κάθε θλίψις όπου μας γίνεται, είτε εξ ανθρώπων, είτε εκ δαιμόνων, είτε εξ αυτής της ιδίας μας φύσεως, πάντοτε έχει κλεισμένον εντός της το ανάλογο κέρδος. Και όποιος την απερνά δι' υπομονής λαμβάνει την πληρωμήν. ενταύθα τον αρραβώνα εκείθεν το τέλειον. Χρεία λοιπόν της υπομονής, καθάπερ άλας εν φαγητώ, διότι άλλος δρόμος δεν είναι του να κερδίσωμεν, να πλουτίσωμεν, να βασιλεύσωμεν. Αυτόν τον δρόμον ο Χριστός μας τον χάραξε. Και ημείς, όσοι τον αγαπούμεν, οφείλομεν δι' αγάπην Του να ακολουθούμεν... Χωρίς πειρασμόν δεν γνωρίζονται αι αγνές ψυχές, δεν φαίνεται η αρετή, δεν διακρίνεται η υπομονή. Χωρίς πειρασμούς αδύνατον η υγεία της ψυχής να φανή...

    Πίστευσον, τέκνον μου, ὅτι θά πιέσω τήν ἐκ τῶν κόπων ἀσθενῆ καί νενεκρωμένην μου δύναμιν νά παρακαλῶ τόν Θεόν νά μή πάθῃς κανένα κακόν ἐξ ὅσων μελετοῦν ἀφρόνως οἰ ἐχθροί τῆς πίστεως ἡμῶν. Ἐάν ὅμως ἐπεγράφη σοι ἄνωθεν δι' ὄφελος τῆς ψυχῆς κάτι νά πάθῃς, παρακαλῶ νά σοῦ δώσῃ ὁ Θεός ἀνδρείαν ψυχῆς καί ὑπομονήν.

    Μή φοβῆσαι. Οἱ Μασῶνοι πολλά σκέπτονται καί πολλά θέλουν νά κάμουν, ἀλλ' ἐάν ἐπιτρέψῃ ὁ πάντων Κύριος. Χωρίς τό θέλημά Του, εἶπε, μήτε τρίχα δέν πέφτει, μήτε φύλλο. Αὐτός θά διασκεδάσῃ τάς βουλάς αὐτῶν. Πρός τό παρόν ἀρκεῖ ἡμῖν. Διά τό ἀργότερα ἄς τό σκεφθῇ ὁ Θεός ὅπου μᾶς ἔχει καί ζῶμεν.

    Σύ ἀπό Θεοῦ νά ἀρχίζῃς καί εἰς Θεόν νά καταλύῃς, καί μή φοβῆσαι τούς ἐπανισταμένους σοι πειρασμούς. Διότι, χάριτι Χριστοῦ, ὡς καπνός διαλύονται.

    Έσο φρόνιμος του λοιπού και περιπάτει με προσοχήν «συνιών τι το θέλημα του Κυρίου, ότι πονηραί αι ημέραι εισίν῾. Μάνθανε να εξαγοράζεις τον καιρόν και τας περιστάσεις. .

    Ο εχθρός δεν ησυχάζει ποτέ, αλλά ο κάθε πειρασμός έρχεται εις εκάστου τα μέτρα. Και πρέπει να υπομείνεις για να βγεις νικητής. Διότι ο αγωνοθέτης Θεός δι’ αυτό αφήνει τους πειρασμούς: Να κερδίζομεν νίκας κατά του εχθρού, να αποπλυνόμεθα των παθών και να τελειούμεθα.

    Και πας άνθρωπος οφείλει εκεί όπου πολεμείται, εκεί να νικήσει. Δια να δώση, λύπην και αισχύνην εις τον διάβολον, χαράν δε και δόξαν εις τον Θεόν.

    Ο Παππούς μας Ιωσήφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέγα το Ευλογημένο Όνομα της Αληθείας , η Δόξα της Βασιλείας των Ουρανών και η Δύναμη της Δεσποτείας Της Αγίας Τριάδος , του Τρισυπόστατου ΘΕΟΥ, που επιδαψιλεύει γηθοσύνως με Ευδοκία μεγίστη άπαντα τα αγαθά Του στο Πλάσμα Του .....εις βοήθειά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή