ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ
Υπό του Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου
Πρόκειται για 30 ακαταμάχητες αποδείξεις του ι. Χρυσοστόμου για την θεότητα του Χριστού, όπως προκύπτουν απ’ τη συνολική μελέτη του έργου του. Μάλιστα ο θείος αυτός Πατέρας, που δεν υπάρχει θέμα για το οποίο να μην έχει ομιλήσει και να μην το έχει αναπτύξει διεξοδικά, περισσότερο όλων έχει αναφερθεί στο εξεταζόμενο.
Το έργο αποτελείται από 944 σελίδες, με τετράχρωμο εξώφυλλο, έχει σχήμα 14 Χ 21, και διαβάζεται απολαυστικά.
Το προλογίζει ο μακαριστός άγιος Γέροντας π. Ανανίας Κουστένης, στη μνήμη του οποίου και εκδίδεται.
ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ
Ήτοι 2000 ρήσεις και 300 παραδείγματα
του Αγίου Γρηγορίου Θεολόγου
Το έργο αυτό, έρχεται σε συνέχεια των ήδη εκδοθέντων «ΡΟΔΟΣΤΑΓΜΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΚΗΣ ΣΟΦΙΑΣ» του Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου και «ΒΑΣΙΛΕΙΑΝΟ ΑΠΟΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑ» του Αγίου Μεγάλου Βασιλείου (βλέπετε και την ιστοσελίδα μας) για να ολοκληρώσει τους Τρείς Ιεράρχες.
Έχει την ίδια ακριβώς ποιότητα, ανάλυση και παρουσίαση, είναι κι αυτό γραμμένο και επιμελημένο από τον Κ.Γ.Παπαδημητρακόπουλο, όπως και τα προηγούμενα. Αποτελείται από 872 ελίδες, έχει σχήμα 14 Χ 21
Και κάτι ακόμη …
Επειδή το κόστος της έκδοσης είναι πολύ μεγάλο, για να μπορέσουν να εκδοθούν, θα γίνουν προεγγραφές. Η τιμή τους στα βιβλιοπωλεία θα είναι 45 €. Για όσους όμως προεγγραφούν θα είναι 25 € μόνο για το καθένα (χωρίς καμμία άλλη επιβάρυνση).
Εφ’ όσον συγκεντρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός, θα ειδοποιηθούν οι ενδιαφερόμενοι για την καταβολή σε τραπεζικό λογαριασμό ποσού 10 € για το καθένα. Το υπόλοιπο ποσό των 15 € θα καταβληθεί κατά την παραλαβή του έργου με αντικαταβολή.
Όποιος επιθυμεί μπορεί να επιλέξει μόνο το ένα από τα δύο έργα.
Σε περίπτωση που κάποιος προεγγραφεί και για τα δύο έργα, η τιμή θα είναι συνολικά 40 €, χωρίς καμμία άλλη επιβάρυνση. Για την προεγγραφή θα καταβληθούν 15 € και τα υπόλοιπα (25 €) κατά την παράδοση των έργων με αντικαταβολή.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μας ενημερώσουν στο email μας fotodotes@yahoo.gr, και εναλλακτικά
στο fax 213 00 46 126
και στα τηλέφωνα: 210 6658 551 ή 6944 41 8335.
Θα μας δώσουν το ονοματεπώνυμό τους, τη διεύθυνση και το τηλέφωνό τους.
Πώς αποδεικνύεται ότι ο Χριστός είναι Θεός;
ΑπάντησηΔιαγραφή(Παραθέτω ένα "ορεκτικό", για να μας ανοίξει η όρεξη και να αγοράσουμε αυτά τα βιβλία)
Στο βασικό αυτό ερώτημα ας μην προσπαθήσουμε ν’ απαντήσουμε με το επιχείρημα της δημιουργίας του ουρανού και της γης, γιατί ο άπιστος δεν θα το παραδεχθεί. Αν του πούμε ότι ανέστησε νεκρούς, θεράπευσε τυφλούς, έδιωξε δαιμόνια, ούτε τότε θα συμφωνήσει. Αν του πούμε ότι υποσχέθηκε ανάσταση νεκρών, βασιλεία ουρανών και ανέκφραστα αγαθά, τότε όχι μόνο δεν θα συμφωνήσει, αλλά και θα γελάσει. Πώς λοιπόν θα τον οδηγήσουμε στην πίστη, και μάλιστα όταν δεν είναι πνευματικά καλλιεργημένος; Ασφαλώς με το να στηριχθούμε σε αλήθειες, που κι εμείς και αυτός παραδεχόμαστε χωρίς καμιά αντίρρηση και αμφιβολία. Σε ποιο λοιπόν σημείο συμφωνούμε μαζί του απόλυτα; Στο ότι ο Χριστός φύτεψε την Εκκλησία. Απ’ αυτό θα φανερώσουμε τη δύναμη και θ’ αποδείξουμε τη θεότητα του Χριστού. Θα δούμε ότι είναι αδύνατο ν’ αποτελεί ανθρώπινο έργο η διάδοση του Χριστιανισμού σ’ όλη την οικουμένη μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Και μάλιστα, όταν η χριστιανική ηθική προσκαλεί στην ανώτερη ζωή ανθρώπους με κακές συνήθειες, δούλους της αμαρτίας. Και όμως, ο Κύριος κατόρθωσε να ελευθερώσει απ’ όλα αυτά όχι μόνο εμάς, μα ολόκληρο το ανθρώπινο γένος. Κι αυτό το κατόρθωσε χωρίς να χρησιμοποιήσει όπλα, χωρίς να ξοδέψει χρήματα, χωρίς να κινητοποιήσει στρατούς, χωρίς να προκαλέσει πολέμους.
Το κατόρθωσε ξεκινώντας με δώδεκα μόνο μαθητές, που ήταν άσημοι, αμόρφωτοι, φτωχοί, γυμνοί, άοπλοι… Με τέτοιους ανθρώπους κατόρθωσε να πείσει τα έθνη να σκέφτονται σωστά, όχι μόνο για την παρούσα ζωή, αλλά και για τη μέλλουσα. Μπόρεσε να καταργήσει προγονικούς νόμους, να ξεριζώσει αρχαίες συνήθειες και να φυτέψει νέες. Μπόρεσε ν’ αποσπάσει τον άνθρωπο από τον εύκολο τρόπο ζωής και να τον οδηγήσει στο δύσκολο. Και όλ’ αυτά τα κατόρθωσε, ενώ όλοι Τον πολεμούσαν, ενώ ο ίδιος είχε υπομείνει εξευτελιστική σταύρωση και ταπεινωτικό θάνατο!
Ασφαλώς δεν συμβαίνουν αυτά στους ανθρώπους. Μάλλον τα αντίθετα τους συμβαίνουν. Όσο δηλαδή ζουν και ευδοκιμούν οι ίδιοι, το έργο τους προοδεύει. Όταν όμως πεθάνουν, καταστρέφεται μαζί τους ό,τι δημιούργησαν. Και αυτό το παθαί¬νουν όχι μόνο οι πλούσιοι ούτε μόνο οι άρχοντες, αλλά και οι κυβερνήτες ακόμα. Γιατί και οι νόμοι τους καταλύονται και η μνήμη τους σβήνει και τ’ ό¬νομά τους ξεχνιέται και οι έμπιστοι άνθρωποί τους παραγκωνίζονται. Αυτά συμβαίνουν σ’ εκείνους, που πρώτα μ’ ένα νεύμα κυβερνούσαν λαούς και οδηγούσαν στον πό-λεμο ολόκληρες στρατιές.
Σ’ εκείνους, που καταδίκαζαν σε θάνατο και ανακαλούσαν εξόριστους. Στον Κύριο όμως έγινε ακριβώς το αντίθετο. Θλιβερή ήταν η κατάσταση του έργου Του πριν από τη σταύρωση: Ο Ιούδας Τον πρόδωσε, ο Πέτρος Τον αρνήθηκε, οι υπόλοιποι μαθητές έφυγαν για να σωθούν και πολλοί πιστοί Τον εγκατέλειψαν. Μόνος έμεινε ανάμεσα στους εχθρούς. Όμως, μετά τη σφαγή και το θάνατο, για να μάθεις ότι δεν ήταν απλός άνθρωπος ο Σταυρωμένος, έγιναν όλα λαμπρότερα, φαιδρότερα, ενδοξότερα. Ο Πέτρος, ο κορυφαίος απόστολος, αυτός που πριν από τη σταύρωση δεν άντεξε την απειλή μιας υπηρετριούλας, αλλά, μετά από τόσες ουράνιες διδασκαλίες και τη συμμετοχή του στα θεία μυστήρια, είπε ότι δεν γνωρίζει τον Κύριο, αυτός ο ίδιος, μετά τη σταύρωση, Τον κήρυξε στα πέρατα της οικουμένης. Αναρίθμητα πλήθη μαρτύρων θυσιάστηκαν, γιατί προτίμησαν να θανατωθούν παρά ν’ αρνηθούν το Χριστό, όπως τον είχε αρνηθεί ο κορυφαίος απόστολος, τρομοκρατημένος από την απειλή ενός κοριτσιού.
Όλες τώρα οι χώρες, όλες οι πόλεις, τα ερημικά και τα κατοικημένα μέρη, τον Σταυρωμένο ομολογούν. Σ’ Αυτόν πιστεύουν οι βασιλιάδες κι οι στρατηγοί, οι άρχοντες και οι ύπατοι, οι δούλοι και οι ελεύθεροι, οι αγράμματοι και οι μορφωμένοι, οι βάρβαροι και τα διάφορα έθνη των ανθρώπων. Ακόμα κι ο μικρός και ασήμαντος εκείνος τάφος, που δέχθηκε το αιμόφυρτο μαρτυρικό σώμα του Κυρίου, είναι τιμιότερος από χίλια βασιλικά παλάτια και σεβαστός ακόμα και στους βασιλιάδες. Το παράδοξο μάλιστα είναι, ότι αυτό που συνέβη στον Κύριο, συνέβη και στους μαθητές Του. Γιατί αυτούς που περιφρονούσαν και φυλάκιζαν, αυτούς που βασάνιζαν σκληρά με αναρίθμητα μαρτύρια, αυτούς ακριβώς τους ίδιους, μετά το θάνατό τους, τους τιμούσαν περισσότερο κι από τους βασιλιάδες. Και πώς φαίνεται αυτό; Στη Ρώμη, οι αυτοκράτορες και οι ύπατοι και οι στρατηγοί τα πάντα εγκαταλείπουν, και τρέχουν να προσκυνήσουν τους τάφους του ψαρά Πέτρου και του σκηνοποιού Παύλου. Στην Κωνσταντινούπολη, αυτοί που φορούν τα στέμματα, θέλουν να ενταφιαστούν όχι κοντά στους τάφους των αποστόλων, αλλά στα πρόθυρα των ναών τους. Κι έτσι γίνονται οι βασιλιάδες θυρωροί των ψαράδων! Μάλιστα δεν ντρέπονται γι’ αυτό, αλλά και καυχώνται. Καυχώνται όχι μόνο οι ίδιοι, αλλά και οι απόγονοί τους.
ΔιαγραφήΒέβαια, το να χρειαστείς επιχειρήματα για να πιστέψεις στη Θεότητα του Χριστού δεν έχει αρχοντιά, όπως θα έλεγε και ο Άγιος Παΐσιος, αλλά σε μια τόσο άθεη εποχή τι άλλο μένει να κάνεις;
Διαγραφή