ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ, ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ!
Η επιχείρηση covid19 είναι ένας επικίνδυνος αναχρονισμός. Αντιμετώπισαν την επιδημία όπως ο Μεσαίωνας το λοιμό: lockdown,ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ κ.α
Ζούμε μέρες του Μεσαίωνα έναν επικίνδυνο αναχρονισμό χειρίστης μορφής..Εφάρμοσαν για covid19 τα ίδια μέτρα που θέσπισαν για λοιμό τον 17 αι.Το Μεσαίωνα τον βάπτισαν πρόοδο. Πρόκειται για ψηφιακό Μεσαίωνα..
Και τότε τη λέπρα και τη χολέρα τις αντιμετώπιζαν με lockdown πόλεων γενικό αποκλεισμό, ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ κλπ. Τα ίδια μέτρα κι απαράλλαχτα όπως το Μεσαίωνα. Η Ιερά Εξέταση λείπει..
”Παραθέτουμε εδώ έναν κανονισμό του τέλους του 17ου αιώνα που oρίζει τα ενδεικνυόμενα μέτρα σε περίπτωση εκδήλωσης λοιμού σέ μιά πόλη\
Πρώτα πρώτα αυστηρή αστυνόμευση του χώρου: κλείσιμο της πόλης (lockdown) και φυσικά του χώρου ολόκληρου, απαγόρευση εξόδου με την ποινή τού θανάτου, θανάτωση όλων των αδέσποτων ζώων χωρισμός της πόλης σε συνοικίες, όπου διορίζεται από ένας επόπτης (σε κάποιες χώρες όπως στην Κύπρο διορίστηκαν).
Κάθε δρόμος μπαίνει κάτω από την εξουσία ενός επιτρόπου πού τον επιτηρεί· αν τον εγκαταλείψει, τιμωρείται με θάνατο.
Σε μια καθορισμένη μέρα, διατάσσονται όλοι να κλειστούν
στα σπίτια τους (ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ) : απαγορεύεται η έξοδος από αυτά με την ποινή του θανάτου.
Ο ίδιος ο επίτροπος κλείνει, από τα έξω, την πόρτα κάθε σπιτιού· παίρνει το κλειδί και το παραδίδει στον επόπτη της συνοικίας· (γι αυτό το είπαν lockdown) κι αυτός το κρατάει ως το τέλος της υγειονομικής κάθαρσης.
Κάθε οικογένεια θα πρέπει να έχει κάνει τις προμήθειές της (ο χαμός που έγινε στα σουπερ μάρκετ και η έλλειψη που παρουσιάστηκε σε …χαρτί υγείας)· … για το κρέας, τα ψάρια και τα χορταρικά, θα χρησιμοποιούνται τροχαλίες καί καλάθια.( το είδαμε κι αυτό να συμβαίνει ν΄ανεβάζουν με τροχαλία τα ψώνια στους ηλικιωμένους στις πολυκατοικίες).
“Αν χρειαστεί, οπωσδήποτε, ή έξοδος από το σπίτι, θα βγαίνει με τη σειρά μόνο ένας κάθε φορά, αποφεύγοντας κάθε συνάντηση. Οι μόνοι πού κυκλοφορούν είναι οι επόπτες, οι επίτροποι, οι στρατιώτες τής φρουράς…
Κάθε άτομο είναι καθηλωμένο στη θέση του. Κι αν τολμήσει να σαλέψει, το περιμένει ο θάνατος, η μετάδοση της αρρώστιας ή η τιμωρία.
Ο επίτροπος διασχίζει τον δρόμο για τον οποίο είναι υπεύθυνος· σταματάει μπροστά σε κάθε σπίτι· διατάζει να παρουσιάζονται όλοι οι κάτοικοι στα παράθυρα (το έκανε ο Μακρόν, επιθεώρησε τους έγκλειστους πολίτες συνοικίας του Παρισιού που βγήκαν σε παράθυρα).
Πέντε ή έξι μέρες μετά την αρχή της καραντίνας αρχίζει ή απολύμανση των σπιτιών
“Αν είναι αλήθεια πώς η λέπρα υποκίνησε τελετές αποκλεισμού πού, ως ένα σημείο, στάθηκαν ή βάση για τό πρότυπο και η γενική μορφή τού μεγάλου Εγκλεισμού, εξίσου αλήθεια είναι πώς ο
λοιμός ανέδειξε πειθαρχικά σχήματα.
Επακόλουθο τού λοιμού είναι όχι τόσο ο μαζικός καί δυαδικός διαμοιρασμός των ατόμων, ανάμεσά τους, όσο οί πολλαπλοί διαχωρισμοί, οι εξατομικευτικές διανομές, μια οργάνωση σέ βάθος της επιτήρησης καί των έλεγχων, μιά εντατικοποίηση καί μιά διακλάδωση της έξουσίας.
Ο λεπρός παγιδεύεται σε μια πρακτική απόρριψης, εξορίας εγκλεισμοϋ·
*τ΄αποσπάσματα από τη Γέννηση της Φυλακής του Μ Φουκώ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ
Ο υπέρτιτλος και ο τίτλος είναι του ιστολογίου μας, ενώ ο κανονικός τίτλος του άρθρου είναι με κόκκινα γράμματα κάτωθεν της εικόνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου