Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΦΗΜΕΡΙΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΝΑΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ


ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΕΣΤΕ ΤΗΝ ΥΒΡΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΚΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ;




Σήμερα Κυριακή των Αγίων Πάντων απευθυνόμαστε σε όλους τους ποιμένες αρχιερείς και ιερείς που εξακολουθούν να εφαρμόζουν τα μέτρα που αποτελούν ύβρη κατά του Παναγίου Πνεύματος και τους απευθύνουμε έκκληση να σταματήσουν ΤΩΡΑ τα άθλια υβριστικά για την πίστη μας μέτρα!!!

Δεν έχουμε να σας πούμε πολλά...

Μιά ερώτηση:

Πιστεύετε όσα κηρύττετε ή απλά τα θεωρείτε υποχρέωση του επαγγέλματος;

Εάν τα πιστεύετε σταματήστε τώρα την ύβρη κατά του Παναγίου Πνεύματος και νουθετείτε μόνο όσους φορούν μάσκα λέγοντας πως αν πιστεύουν ότι ο ναός μολύνει καλύτερα να μην έρχονται!!!

Την προηγούμενη Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος πήγαμε να εκκλησιαστούμε στην Αγία Τριάδα Χολαργού που πανηγύριζε και μετά το πέρας της πανηγύρεως δεν μοιράστηκε αντίδωρο!!!

Δοθηκε σε πανέρια στην έξοδο!!! Σε ερώτησή μας σε επίτροπο η απάντηση ήταν "λόγω των μέτρων"!!! Την ημέρα της εορτής του Παναγίου Πνεύματος υβρίστηκε το Πανάγιο Πνεύμα! 

Ότι με την διανομή του αντιδώρου από τον αρχιερέα (τον Θαυμακού Ιάκωβο) και τους ιερείς μπορούσε να μολυνθεί κάποιος!!! Λίγο πριν είχαν ψάλλει: «Πάντα χορηγεί το Πνεύμα το Άγιον...» Όλα τα χορηγεί αλλά δεν μπορεί να χορηγήσει ανοσία;

Γιατί ψάλλουν στον Θεό αυτά τα οποία λίγο μετά στην πράξη τα ακυρώνουν;

Το επόμενο βήμα που θα κάνει η Δ.Ι.Σ. πίσω ποιό θα είναι; Η Θεία Κοινωνία;

Όσοι πιστεύουμε όλα όσα είναι αυτονόητα δεν θα ανεχθούμε άλλο αυτήν την Ύβρη κατά του Παναγίου Πνεύματος! Αναμένουμε από όλους σας, να έχετε την αντιμετώπιση των πατέρων του  Ιερού Ναού Αγίων Αποστόλων Αμαρουσίου οι οποίοι απευθύνθηκαν στο λαό από την πρώτη μέρα που ξανάνοιξαν οι ναοί (17/5/20) Κυριακή της Σαμαρίτιδος με την κάτωθι ανακοίνωση.

Διαβάστε τη με προσοχή προς γνώσιν και συμμόρφωσιν...

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΜΑΣ
 Αγαπητοί αδελφοί.

Για την πολιτεία οι Ιεροί Ναοί μας είναι, χωρίς συζήτηση, τόπος μολυσμού. Από την είσοδο του Ναού μέχρι την Ωραία Πύλη, όλα είναι πηγή μετάδοσης λοιμώξεων. 

Δεν γίνεται διάκριση αν είναι πόμολα και διακόπτες, ή εικόνες και θεία Μετάληψη, τα πάντα είναι επικίνδυνα. Με αυτό το πνεύμα συντάχθηκε η πρόσφατη Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β ́ 1816 - 12/05/2020). Πολλοί θα αντιτάξουν ότι οι διατάξεις της εν λόγω αποφάσεως αφορούν κάθε είδος οργανωμένου λατρευτικού τυπικού, ανεξαρτήτως θρησκεύματος ή ομολογίας.

 Υπενθυμίζουμε ότι στην προμετωπίδα κάθε αποφάσεως της ελληνικής πολιτείας, τυπώνεται το εθνόσημο με τον Σταυρό που παραπέμπει στον ανώτατο νόμο και πηγή όλων των νόμων των Ελλήνων, το Σύνταγμα, το οποίο αναπτύσσεται «Εις το όνομα της Αγίας και ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος».

Η εφαρμογή της Αποφάσεως σε δόγματα και θρησκεύματα επομένως, έρχεται μόνον ως συνέπεια, παρεπόμενη του χαρακτήρα της που αφορά την Ορθόδοξη Εκκλησία, την μόνη αλήθεια που αναγνωρίζουν και οι συντάκτες του Συντάγματός μας. Εφαρμόζεται στα θρησκεύματα, επειδή εφαρμόζεται στην Εκκλησία.

Εις το όνομα της Αγίας Τριάδος λοιπόν τα πάντα είναι μιαρά στον Ορθόδοξο Ναό, σύμφωνα με τους νομοθέτες μας. Για την θεία Μετάληψη δε, όσα αισχρά δεν τολμούν ακόμα να γράψουν, αφήνουν σε «εκλεκτούς ειδικούς» να τα πουν από τα Μέσα ενημερώσεως, ξανά και ξανά, για να συμπληρωθεί προφορικά - τρόπον τινά- το περιεχόμενο της Αποφάσεως. 

Ακόμα και διά υπουργικού στόματος ελέχθη ότι «οι ειδικοί έχουν τοποθετηθεί για τους τρόπους μετάδοσης του ιού και αυτοί περιλαμβάνουν και το σάλιο». Λες και οι παλαιότεροι ήταν τόσο ανόητοι και αφελείς, ώστε να μην γνωρίζουν ότι δια του σάλιου μεταδίδονται οι ασθένειες. Λες και δεν υπήρχε ιατρική παλιά. Τώρα τη φτιάξαμε, με «ειδικούς».

Με αυτές τις «ευχές» μας στέλνουν στις Εκκλησίες. Αν είναι όμως να εφαρμόσουμε τις αποφάσεις των αρχόντων μας, ακολουθώντας το πνεύμα τους, τότε τι τελικώς μας μένει να κάνουμε στην Εκκλησία;

Η αποστολική και πατερική μας παράδοση, η ορθόδοξη πίστη μας, εκφράζεται λατρευτικώς και λειτουργικώς διά της επαφής. Νοείται εκκλησιασμός χωρίς προσκύνηση και ασπασμό των αγίων εικόνων, των ιερών λειψάνων, του Τιμίου Σταυρού, του Ευαγγελίου και της χειρός του ιερέως; 

Στον Όρθρο, μετά την ανάγνωση του Εωθινού – αναστασίμου Ευαγγελίου, βγαίνει ο Ιερεύς με το Ευαγγέλιο για να το προσκυνήσουν οι πιστοί. Στα μοναστήρια μας, δίνεται χρόνος στην αδελφότητα να προσκυνήσει τις εικόνες του Τέμπλου, προ της Θ. Μεταλήψεως.

Η εκ του κοινού Ποτηρίου και με τη χρήση λαβίδας μετάληψη των Τιμίων Δώρων είναι η -όχι απλώς δι' επαφής, αλλά- διά βρώσεως και πόσεως μετοχή στο Σώμα και στο Αίμα του Χριστού και την προσφερόμενη σωτηρία μας. Όλα τα παραπάνω δεν διακρίνονται κατά τη συμμετοχή μας στη θεία λατρεία.

Όμως, η Νέα Τάξη Πραγμάτων, που προσπαθεί να στήσει μία ανέπαφη και εξ αποστάσεως κοινωνία(!), πλήρως ελεγχόμενη, βρήκε την ευκαιρία να διαφημίσει και να επιβάλει την ανέπαφη λατρεία (και παιδεία).

 Ποιο ήταν τελικά το τίμημα της εξ αποστάσεως λατρείας που προτάθηκε; Ο τρόμος μπροστά στην πραγματική, «δι' επαφής» λατρεία. Είχαμε δύο μήνες εγκλεισμού για να υποστούμε την πλύση εγκεφάλου που μας έγινε. Και τι ανυπομονούσε άραγε να δει από το γυαλί η φυλακισμένη καρδιά μας εκείνες τις ημέρες, τις Ιερές Ακολουθίες ή τις ειδήσεις;

Μέσα σε δύο μήνες η τηλεόραση όχι μόνο έγινε ο απόλυτος κυρίαρχος της ανθρωπότητας, αλλά κατάφερε να σπείρει τρόμο σατανικό, να αφοπλίσει την ανδρεία των χριστιανών και να τους διχάσει. Ιδού ο διάβολος που μπήκε στα σπίτια μας και τα κέρατά του στα κεραμίδια. 

Ιδού η δύναμή του. Τα είδε μπροστά του προφητικώς ο άγιός μας Κοσμάς ο Αιτωλός, ο ισαπόστολος, ιερομάρτυς και κήρυκας των σκλαβωμένων, όχι μόνο τότε αλλά και τώρα, Ελλήνων. Άραγε, αν είχαμε μπροστά μας το τίμιο λείψανό του, θα το προσκυνούσαμε ή θα έπρεπε να το απολυμάνουμε πρώτα;

Μη διακρινόμαστε στην πίστη μας αγαπητοί αδελφοί. «Ο υπομείνας εις τέλος, ούτος σωθήσεται», λέει ο Κύριος. Έβαλαν νόμους και αποφάσεις για να χτυπήσουν στα τυφλά κι όπου πετύχουν. 

Έσπειραν την αμφιβολία κι όπου φυτρώσεις για τις εικόνες, το χέρι του ιερέως, τον Ναό, το Σώμα και το Αίμα. Ανοίγουν τώρα τις Εκκλησίες οι Αρχές και οι Εξουσίες, περιμένοντας τα αποτελέσματα του προπαγανδιστικού βομβαρδισμού.

Ορθότατα και ομολογιακότατα απαντούμε ότι είναι αδιαπραγμάτευτη η Θεία Μετάληψη. Αλλά μόνον η Θεία Μετάληψη; Τα υπόλοιπα δηλαδή τα συζητάμε; Από πότε ήταν διαπραγματεύσιμα; 

Και καταγέλαστοι ενώπιον του κόσμου, και λίγοι απέναντι στον Κύριο θα γίνουμε όταν προσαρμόζουμε την πίστη μας ανάλογα με το φόβο μας, επιλέγοντας τι θα εφαρμόσουμε από την Ιερά μας Παράδοση και τι όχι. Πώς διαφωνούμε για τη Μετάληψη, αλλά συναποφαινόμαστε για τις εικόνες ότι είναι επικίνδυνες προς μετάδοση ασθενειών; Πώς ακυρώνουμε την παράδοση της Εκκλησίας;

Ο Τίμιος Σταυρός βυθίζεται στα ύδατα και τα αγιάζει -όχι τα απολυμαίνει, τα αγιάζει- κι εμείς θα φοβηθούμε να τον προσκυνήσουμε επειδή τον ακούμπησαν ξένα χείλη; Κοιτάμε τα χείλη και τα σάλια αντί να κοιτάμε τον Σταυρωμένο Χριστό. Όχι! 

Εμείς θέλουμε να κολλήσουμε τα χείλη μας στον Σταυρό του, να ασπαστούμε τους φίλους του, τους Αγίους, την Παναγία Μητέρα του, τους τοίχους, ακόμα και τα πατώματα της Εκκλησίας που τόσο στερηθήκαμε, το ιερατικό χέρι που δανείζει ο ιερέας στο Πανάγιο Πνεύμα για να ευλογήσει.... ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

Μας λένε να απολυμανθούμε πριν να μπούμε μέσα στον Ναό. Αυτά γίνονταν στην Παλαιά Διαθήκη, που ήθελε πλυσίματα και καθαρμούς ποικίλους. 

Ο Χριστός είπε ότι είναι άχρηστα τα νιψίματα αν δεν καθαρίσουμε το «έσωθεν ποτηρίου», δηλαδή την καρδιά μας, από όπου προέρχονται όλες οι ακάθαρτε σκέψεις και οι βλασφημίες.
Να απολυμάνουμε λοιπόν τους λογισμούς μας με το όνομα του Χριστού μας και να αφήσουμε έξω τον τρόμο των μικροβίων και των ιών. 

Δεν είμαστε αδελφοί όταν κοιτούμε καχύποπτα ο ένας τον άλλον μήπως είναι άρρωστος, αν βήχει ή φταρνίζεται. Αδελφός σε αδελφό να κάνει παρατήρηση «κάνε στην άκρη», δεν γίνεται. Μας έβγαλαν από τις Εκκλησίες για να μας ξαναβάλουν εχθρούς και ακοινώνητους. Με μετρημένες αποστάσεις. Ο καθένας για τον εαυτό του. Η Εκκλησία του Θεού έγινε συνωστισμός από Μυστηριακό Σώμα.

Να συνέλθουμε αδελφοί. «Εισελεύσομαι εις τον οίκόν σου, προσκυνήσω πρός ναόν τον άγιόν σου έν φόβω σου». Μπαίνουμε προσκεκλημένοι στο σπίτι του Θεού, που μας υιοθέτησε και μας επιτρέπει να τον λέμε «Πατέρα», που μας ταΐζει το Σώμα και το Αίμα του εσφαγμένου Αρνίου Του κι εμείς θα βάλουμε λογισμό αν είναι το σπίτι του απολυμασμένο και καθαρό για να ακουμπήσουμε; 

Τέτοιος Οικοδεσπότης Άγιος, Βασιλεύς βασιλευόντων και Κύριος κυριευόντων, Παντοδύναμος, Εξουσιαστής, Άρχων ειρήνης, είναι δυνατόν να αναρωτιόμαστε αν έχει φροντίσει τον Οίκο Του; Το μόνο ρυπαρό και ακάθαρτο εδώ μέσα είμαστε εμείς οι ίδιοι, που μας καλεί να καθαριστούμε με το Αίμα Του. «Πλυνείς με και υπέρ χιόνα λευκανθήσομαι».

Ο Άγιος Λουκάς ο ιατρός και επίσκοπος, έκανε Εκκλησία τα χειρουργεία του, αλλά ποτέ δεν έπραξε το αντίστροφο, διότι ήξερε, ζούσε, ότι η θεραπεία έρχεται άνωθεν. Έβαζε τις εικόνες του μπροστά στην χειρουργική κλίνη και όποτε τις κατέβαζε το Σταλινικό καθεστώς, ηρνείτο να χειρουργήσει. 

Με ένα βαμβάκι βουτηγμένο στο ιώδιο χάρασσε τον Σταυρό στο στήθος των ασθενών του πριν από την επέμβαση. Γιατί; Γιατί ο Σταυρός είναι η Σωτηρία και η θεραπεία μας, Ο Σταυρός αγίαζε την προσπάθεια. Και πράγματι, η δικτατορία των μπολσεβίκων δεν μπορούσε να αγγίξει τον ορθόδοξο γιατρό και επίσκοπο, γιατί ήταν ο μόνος που είχε απλησίαστο ποσοστό επιτυχίας στα χειρουργεία του.

Σας παρακαλώ, αδελφοί, «είς το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Άδιαιρέτου Τριάδος», του αληθινού Θεού μας, εισέλθετε στον Ναό Του με φόβο Θεού και όχι φόβο λοιμού, με εμπιστοσύνη στην παντοδυναμία Του, και πίστη στη νίκη Του απέναντι στον θάνατο και στον «το κράτος έχοντα του θανάτου, τουτέστι τον διάβολον». Οι μάσκες, οι αποστάσεις και τα οινοπνεύματα δεν είναι για εκεί που καταργούνται οι νόμοι της φύσεως, δηλαδή το θυσιαστήριο του Κυρίου. 

Και μην παγιδευτούμε άλλη φορά στο ψευτοδίλημμα ότι αυτοπεριοριζόμαστε από αγάπη δήθεν προς τον πλησίον μας κι ότι αν «συνωστιστούμε» στον ναό Του, θέτουμε σε κίνδυνο τους αδελφούς μας. 

Αν δεν αγαπήσουμε πρώτα τον Θεό μας και δεν εκδηλώσουμε την αγάπη μας λατρευτικά και άφοβα, όπως έχουμε μάθει από τους Πατέρες μας με ασπασμούς και προσκύνηση, είμαστε ανίκανοι να αγαπούμε τους ανθρώπους.

Ιερός Ναός Αγίων Αποστόλων Αμαρουσίου 


ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΥΒΡΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

4 σχόλια:

  1. Μόλις χθες πήγαμε με τη φίλη μου ν ανάψουμε ένα κεράκι. Εκείνη έκανε υπόκλιση. Εγώ μόλις με είδε κι ασπάστηκε τις εικόνες έκανε σα μανιασμενη κ με είπε εικονολατρη κι άλλα!! Είμαι πολύ στενοχωρημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού ήταν ο Θαυμακου... όλα εξηγούνται...
    Εύγε σε όσους αδελφούς αντιδρούν...
    Είμαι σίγουρος πως ισχύει για αυτούς ο σημερινός λόγος του Ευαγγελίου, όστις με ομολογήσει εν εμοί έμπροσθεν τών ανθρώπων, ομολογήσω καγω έμπροσθεν τού Πατρός μου ...
    Και κατι προσωπικό, σε ναό που φίλησα την εικόνα του Αγίου,ο επίτροπος μου είπε να μην το ξανακάνω, απάντησα με έκπληξη αν είναι εικονομάχος...Δεν ανέμενε την απάντηση μου, τόν είδα ότι μετάνιωσε,μου ζήτησε συγγνώμη, απολογούμενος πώς αυτό τούς είπε να λέει ο προϊστάμενος του Ναού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή