ΔΙΑ ΤΟΥΣ «ΔΙΫΛΙΖΟΝΤΕΣ ΤΟΝ ΚΩΝΩΠΑ, ΤΗΝ ΔΕ ΚΑΜΗΛΟΝ ΚΑΤΑΠΙΝΟΝΤΕΣ»
Γράφει και κοινοποιεί η Καλλιόπη Ταχτσόγλου
Α.«Ὁ ἑλληνικὸς λαὸς εἶναι δυσκολοκυβέρνητος καὶ γι’ αὐτὸ πρέπει νὰ τὸν πλήξουμε βαθιὰ στὶς πολιτισμικές του ρίζες.
Τότε ἴσως συνετισθεῖ. Ἐννοῶ, δηλαδή, νὰ πλήξουμε τὴ γλώσσα, τὴ θρησκεία, τὰ πνευματικὰ καὶ ἱστορικά του ἀποθέματα, ὥστε νὰ ἐξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του νὰ ἀναπτυχθεῖ, νὰ διακριθεῖ, νὰ ἐπικρατήσει, γιὰ νὰ μὴ μᾶς παρενοχλεῖ στὴν Ἀνατολικὴ Μεσόγειο, στὴ Μέση Ἀνατολή, σὲ ὅλη αὐτὴ τὴ νευραλγικὴ περιοχὴ μεγάλης στρατηγικῆς σημασίας γιὰ μᾶς, γιὰ τὴν πολιτικὴ τῶν ΗΠΑ».[[ ἄραγε τὸ βάρος ποῦ πέφτει;
Στὸ ἐὰν εἶπε αὐτολεξεὶ ὁ Κίσσινγκερ τὴν διαβόητη «δήλωσή» του ἢ ἂν αὐτά –ποὺ φέρεται εἰπὼν– τὰ βλέπουμε καὶ τὰ ζοῦμε ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΑ; .]
Β.Ὁ Ῥωμηός εἶναι ἀπὸ τὴν Ῥωμηοσύνη του, ἀετός. Οἱ Ῥωμηοί εἶναι μεταξύ τους ἀετοί, καὶ πρὸς τοὺς ξένους, ἀετοί.
Δὲν ἐνδιαφέρει τὸν Ῥωμηὸ τί λένε οἱ ξένοι γι’ αὐτόν, γιατὶ τὰ κριτήρια του εἶναι ῥωμαίϊκα.
Ὁ Ῥωμηὸς εἶναι σκληρὸς καὶ ἐλεύθερος καὶ ποτὲ ἀφελής. Καὶ ὅταν τὸ σῶμα του ἢ τὰ συμφέροντα του σκλαβωθοῦν, κάμνει ἑλιγμούς καὶ ὑποκρίνεται ἀνάλογα μὲ τὶς περιστάσεις, γιὰ νὰ παραμείνει μὲ τὴν εὐφυία του ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότερο ἐλεύθερη ἡ Ῥωμηοσύνη του.Μὲ περηφάνεια, τὸν Καραγκιόζη κάμνει, καὶ πάντοτε, ἀδούλωτος ἀετός τῆς Ῥωμηοσύνης παραμένει.
Ναὶ μὲν ὁ Ῥωμηός ἔχει ἀπόλυτη πεποίθηση στῆν Ῥωμηοσύνη του, ἀλλά, οὔτε φανατικὸς οὔτε μισαλλόδοξος εἶναι καὶ οὔτε ἔχει καμμία ξενοφοβία. Ἀντίθετα ἀγαπᾶ τοὺς ξένους ὄχι ὅμως μὲ ἀφέλεια.
Οἱ μεγαλύτεροι ἥρωες τῆς Ῥωμηοσύνης συγκαταλέγονται μεταξὺ τῶν ἁγίων.
Ἡ Ῥωμηοσύνη διαφέρει ἀπὸ τοὺς ἄλλους πολιτισμούς, γιατὶ ἔχει τὸ ἴδιο θεμέλιο γιὰ τὸν ἡρωισμό της, ὅπως καὶ γιὰ τὴν ἁγιωσύνη της, δηλαδή, τὸ ῥωμαίϊκο φιλότιμο τὸ ὁποῖο, δὲν ὑπάρχει στὸν εὐρωπαϊκό πολιτισμό.
Γιὰ τοὺς Ῥωμηούς, τὰ ἐθνικὰ χρώματα καὶ σύμβολα δὲν εἶναι συζητήσιμα. Εἶναι ῥωμαίϊκα.
Οἱ Γραικύλοι ποτὲ δὲν θὰ τὰ ἐπαναφέρουν χωρὶς τὴν ἄδεια τῶν ἀφεντικῶν τους.
Ὁ Ῥωμηός ἀφεντάδες δὲν ἔχει καὶ θὰ τὰ ἐπαναφέρει μαζὶ μὲ τὸ προγονικὸ τοῦ Γένους σύνθημα:«Ἡ Ῥωμανία Νικᾶ»
Πολλοὺς, ὡς φαίνεται, συστημικοὺς καὶ ἀντισυστημικοὺς γραικύλους, τοὺς θρέφει τὸ ψευτορωμαίϊκο καὶ δὲν θέλουν νὰ χάσουν τὸ ψωμί τους ἀκόμα καὶ ἄν χαθεῖ ἡ Ἑλλάς.
Καὶ δὲν κατανοοῦν ἢ δὲν θέλουν νὰ ἀκοῦν τὰ ὅσα λέγει ὁ π.Ἰωάννης Ῥωμανίδης γιὰ νὰ μὴν τοὺς χαλᾶ τὴν βὀλεψη τό, νὰ ἀνταγωνίζονται μεταξύ τους ( οἱ Γραικύλοι) γιὰ τὸ ποιὸς εἶναι καλύτερος γιὰ τὰ ἀφεντικά του καὶ ἔτσι, νὰ μὴ νοιώθουν τὴν φλόγα ποὺ καίει στὰ σωθικά τῶν ἐλεύθερων ἀετῶν (Ῥωμηῶν) καὶ νὰ μὴν ἀντιλαμβάνονται τὶς τακτικὲς τὶς ῥωμαίηκες ἐν καιρῷ κινδύνου καὶ ὑποδούλωσης.
ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΛΟΙΠΟΝ !!
Ταχτσόγλου Καλλιόπη,
ἠθοποιός
ΕΤΣΙ ΚΑΛΙΟΠΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΤΑΝ.
Ο ΡΩΜΙΟΣ ΕΓΙΝΕ ΠΛΕΟΝ ΓΡΕΚΟΣ ΓΚΡΕΚ ΟΠΩΣ ΟΜΟΙΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΡΟΜΆ ΟΙ ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ.
ΕΞΕΥΡΩΠΑΊΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ.
ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΕΝΑ ΠΑΡΤΑΛΙΑ .
ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΙΑΖΕΙ Η ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΠΛΑΚΩΝΕΙ Η ΣΚΛΑΒΙΑ
ΚΑΡΤΕΡΙΑ ΚΑΜΙΑ ,ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ.
ΠΡΟΣΕΥΧΗ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.
ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ Η ΚΑΛΠΗ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός λέει, ότι «ακόμα και των κακών, η αιτία και ο σκοπός είναι το αγαθό. Διότι όταν πράττουμε τα άσχημα, τα πράττουμε ποθώντας τα αγαθά. Κανείς δεν κάνει ό,τι κάνει θέλοντας το κακό. Γιατί το κακό δεν έχει καν υπόσταση, ουσιαστικά είναι ανύπαρκτο. Υπάρχει μόνο διότι υπάρχει το αγαθό, όχι αφεαυτού. Ό,τι γίνεται, για το αγαθό γίνεται, ή … για το νομιζόμενο ως αγαθό».
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λόγος λοιπόν για τον οποίο αμαρτάνει ο άνθρωπος, είναι ότι ξεγελάστηκε πάνω στην αναζήτηση του αγαθού εξ’αιτίας της αθέτησης του ηθικού νόμου που είναι γραμμένος από το Θεό στην καρδιά του.
Και αν ο άνθρωπος ξεγελιέται στην αναζήτηση του καλού τόσο εύκολα από το διάβολο και τα όργανά του για θέματα βιολογικά, όπως η χρήση της ασφυξιογόνας μάσκας, των εμβολίων κλπ. φαντάσου πόσο εύκολο είναι να πλανηθεί σε θέματα της ψυχής και της άλλης ζωής για τα οποία δεν έχει ιδέα ότι υπάρχουν –ακόμα κι αν εφαρμόζει έναν εξωτερικό χριστιανικό τύπο ευσεβείας –
Το μόνο ζητούμενο λοιπόν, είναι ο άνθρωπος να γκρεμίσει τα πνευματικά «μπάζα» που τον φόρτωσε ο διάβολος και τα όργανά του και να έλθει σε αυτογνωσία. Σε αυτό είναι που πρέπει να βοηθήσει η ιεραποστολή που ετοιμάζει ο Κύριος.
Βιβλίο αναφοράς: "ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΠΕΝΤΑΠΟΛΕΩΣ, Το Γνώθι σαυτόν"
Υπέροχο τό άρθρο τής κας Ταχτσιόγλου όπως πάντα άλλωστε. Καί μάς ανέπαυσαν τα λεβέντικα, ρωμαίϊκα λόγια τού μακαριστού π. Ιωάννου Ρωμανίδη αλλά, ή αλήθεια είναι μία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό πνεύμα τής πλάνης έχει κυριεύσει τά πάντα πλέον και έχει αλλοτριώσει σε τέτοιο βαθμό τόν νού και τήν ψυχή μας που δεν γίνεται τίποτα εάν δέν επέμβει ό Θεός. Χρειαζόμαστε επειγόντως κατήχηση καί επανευαγγελισμό.
δὲν ἔχει κυριεύσει τὰ πάντα «χρόνια, τὰ θηρία ὅλα, τρῶν, τρῶν, καὶ μένει καὶ μαγιά!»
ΔιαγραφήΤο κορμί σας ας το καύσουν, ας το τηγανίσουν· τα πράγματά σας ας σας τα πάρουν· μη σας μέλλει· δώσατέ τα· δεν είνε ιδικά σας. Ψυχή και Χριστός σας χρειάζονται .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα δύο όλος ο κόσμος να πέση, δεν ημπορεί να σας τα πάρη, εκτός και τα δώσετε με το θέλημά σας. Αυτά τα δύο να τα φυλάγετε, να μη τα χάσετε”.
Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός