Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΙΣΩΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ. O ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΥΡΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ;
Ο Γενικός πόλεμος δεν ξεκίνησε από Συρία αλλά ίσως αρχίσει τώρα από Συρία.O Δεύτερος Συριακός πόλεμος θα είναι και ο Γενικός; Η περίπτωση της Ζεινάμπ/ Zeinab.
Ο Γενικός πόλεμος δεν ξεκίνησε από Συρία αλλά ίσως αρχίσει τώρα από Συρία...
To Ισραήλ φαίνεται ότι θα πάει σε μια περιοδική εκτόνωση με Γάζα όπου συγκρούεται κυρίως με σουνίτικο ισλάμ για να το εκτρέψει απευθείας και να επικεντρωθεί στο σιίτικο όπου ηγείται το Ιράν κι όπου πιο εύκολα μπορεί να γίνει η διάσπαση στο αντίπαλο στρατόπεδο.
Ήρθε σε συμφωνία με ομήρους με Χαμάς και για 4ημερη εκεχειρία με δυνατότητα επέκτασης και την ίδια ώρα πραγματοποίησε χτυπήματα με αεροπορικές επιδρομές στα 10χλμ από Δαμασκό στη Sayeda Zeinab ( θεωρείται η κόκκινη γραμμή τη Χεζμπολάχ) όπου είναι το μαυσωλείο της εγγονής του Μωάμεθ και κόρης του πρώτου σιίτη ιμάμη Ali ben Abi Taleb υψηλός ιερός τόπος του παγκόσμιου σιιτικού κλάδου.
Αυτός ο υψηλός τόπος προσκυνήματος για τους σιίτες της περιοχής (ιδιαίτερα από το Ιράν, το Ιράκ και τον Λίβανο) αποτελείται από θρησκευτικά κτίρια, θρησκευτικά σχολεία και τουριστικά συγκροτήματα.
Και δε είναι η πρώτη φορά τον τελευταίο καιρό που επιχειρεί εναντίον της Zeinab αλλά σήμερα ήταν και με ιδιαίτερη σφοδρότητα.
Αποπειράται ενδεχομένως να προσδώσει ιερό χαρακτήρα και σε αυτή τη διαμάχη επί συριακού πλέον εδάφους να κάνει την Ζεινάμπ ένα δεύτερο αλ Ακσά για να μετατοπίσει εκεί τη σύγκρουση. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να συγκεντρώσει στη Συρία τις σιίτικες πολιτοφυλακές από Ιράκ και Λίβανο προς υπεράσπιση του ιερού.
Το γεγονός ότι σήμερα η συριακή προεδρία ανακοίνωσε πως καταργεί τη βίζα για ερχόμενους από Ιράκ κάτι σηματοδοτεί.
Στο παρελθόν και οι σουνίτες τζιχαντιστές επανειλημμένα χτυπούσαν τη Ζεινάμπ ώσπου ο Χασάν Νασράλα προειδοποίησε τις «ένοπλες σαλαφιστικές ομάδες»ότι θα πληρώσουν σκληρό τίμημα αν το επαναλάβουν.
Χιαστί θα λυθούν οι διαφορές...
Οπότε σε ένα τέτοιο σενάριο θα έχουμε μετατόπιση του μετώπου σε Συρία ύφεση στη Γάζα νέο ιερό πόλεμο εκεί όπου θα λυθούν χιαστί οι διαφορές. Από τη μια Ισραήλ με Ιράν αλλά το τελευταίο μέσω πληρεξουσίων του από Ιράκ, Λίβανο και συριακό κράτος και από την άλλη ανάμεσα σε ρωσο-αμερικανούς αφού και οι 2 διατηρούν δυνάμεις επί συριακού εδάφους.
Αν αυτό γίνει σημαίνει ότι σήμανε η Ώρα του Γενικού Πολέμου. όλους τους βολεύει να δώσουν τη μάχη μακριά από τα σύνορά τους επί ουδέτερου πεδίου δηλ. επί συριακού εδάφους...
Είναι μια εκδοχή γιατί καταλαβαίνω να χτυπούν οι τζιχαντιστές σουνίτες το σιίτικο τέμενος δεν μπορώ να διανοηθώ γιατί βάλουν εναντίον του οι ισραηλινοί ποιον θέλουν να προκαλέσουν και τι; τη στιγμή μάλιστα που το συριακό καθεστώς είναι και κοσμικού χαρακτήρα.
Aπό την άλλη σημερινή δήλωση του ΥΠΕΞ Ιράν του Χοσεΐν Αμίρ-Αμπντολαχιάν: Λιβανέζοι, Σύροι, Ιρακινοί και Υεμενίτες δεν μπορούν να μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια και να παρακολουθήσουν τι συμβαίνει στη Γάζα
Σε περίπτωση που ισχύει αυτή η εκδοχή οι αμερικανο-ισραηλινοί για μια ακόμη φορά θα έχουν επί του πεδίου την υποστήριξη των σουνίτικων πολιτοφυλακών τρομοκρατικών παραφυάδων όπως και στον πρώτο συριακό πόλεμο. Θα είναι ο Δεύτερος Συριακός πόλεμος που θα είναι και ο Γενικός;
Και κάτι ακόμη που υποδηλώνει ότι σε πρώτο πλάνο θα έρθει η σύγκρουση με σιίτικες πολιτοφυλακές στη Μ Ανατολή...
Προδοσία εντός του ιρακινού στρατού: Αρκετοί αξιωματικοί που κατηγορούνται για διαρροή πληροφοριών και συντεταγμένων σε δυνάμεις κατοχής για στόχευση μελών των Δυνάμεων Λαϊκής Κινητοποίησης.
Ζeinab θα πει Ζηνοβία και υπάρχει σαν αγία και όνομα στους ορθόδοξους χριστιανούςκαι στην Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιπλό το κτύπημα .
AΛΛΗ Η Ζeinab KAI AΛΛΗ Η Zanube
ΔιαγραφήΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΑΝΟΎΜΠΕ, ΛΕΜΕ ΖΗΝΟΒΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ.
Η υπομονή στα επερχόμενα ακούσια λυπηρά της ζωής, με τη σταθερή πεποίθηση ότι είναι γεννήματα των δικών μου κακιών, είναι ένδειξη ότι ενεργώ «ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ».
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι αντίθετα, «όταν εις το παρά φύσιν γένηται, επιλανθάνεται της δικαιοσύνης του Θεού» και μάχεται με τους ανθρώπους πιστεύοντας ότι τον αδικούν.
Όταν λοιπόν φεύγει ο άνθρωπος από την ενέργεια του «ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ» «εμπίπτει εις την αμαρτίαν και εις τας επακολουθούσας αυτή δεινάς συμβάσεις, καν μη προσφάτως (= άμεσα, στον τρέχοντα χρόνο), αλλά τω ιδίω καιρώ, καθώς οίδεν η του Θεού δικαιοσύνη» (Αγίου Μάρκου του Αθηναίου: Περί των οιομένων § 83, σελ. 154).
Γίνεται επομένως αληθινά σοφός όποιος υπομένει με προσευχή τα επερχόμενα θλιβερά ΜΕ ΑΣΑΛΕΥΤΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, διότι κάθε συμβάν θα του γίνεται «θεογνωσίας διδάσκαλος» (περί των οιομένων § 58, 59, σελ. 148).