Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΗΝΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ «ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΟ ΘΑΝΑΤΟ». ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Γράφει η Κit Knightly
Το Κοινοβούλιο του Ηνωμένου Βασιλείου προχωρά με ψηφοφορία για ένα νέο νομοσχέδιο που θα νομιμοποιήσει τον υποβοηθούμενο θάνατο για όσους έχουν διαγνωστεί με ανίατες ασθένειες.
Το νομοσχέδιο, που προτάθηκε από τον βουλευτή των Εργατικών Kim Leadbeater, δεν έχει ακόμη δημοσιευθεί πλήρως. Σύμφωνα με το BBC:
Οι λεπτομέρειες δεν έχουν οριστικοποιηθεί, αλλά το νομοσχέδιο είναι πιθανό να είναι παρόμοιο με μια πρόταση στη Βουλή των Λόρδων, η οποία θα επέτρεπε σε ενήλικες τελικού σταδίου με έξι μήνες ή λιγότερους να ζήσουν για να λάβουν ιατρική βοήθεια για να τερματίσουν τη ζωή τους.
Αυτό είναι το αποκορύφωμα μιας μακροχρόνιας εκστρατείας σε ολόκληρη την πολιτική, τα μέσα ενημέρωσης και την ψυχαγωγία για την κανονικοποίηση της ευθανασίας στην κοινή γνώμη του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σε αυτό το διάστημα μας είπαν ότι ο υποβοηθούμενος θάνατος είναι καλός για τους ανθρώπους, καλός για το NHS και καλός για το περιβάλλον.
Το νομοσχέδιο αναμένεται να εισαχθεί επίσημα στις 16 Οκτωβρίου, με την πρώτη συζήτηση να πραγματοποιείται αργότερα φέτος, πράγμα που σημαίνει ότι η ψηφοφορία πιθανότατα θα διεξαχθεί στις αρχές του 2025.
Θα μείνω έκπληκτος αν δεν περάσει.
Εδώ είναι η πρόβλεψή μου για το τι θα συμβεί στη συνέχεια...
- Για το πρώτο έτος περίπου θα είναι απλώς μια επιλογή, δεν θα ακούσετε πολλά γι 'αυτό, εκτός από άρθρα με τίτλους όπως "Ο υποβοηθούμενος θάνατος έσωσε τον γονέα / σύντροφο / παιδί μου από χρόνια πόνου".
Μετά από ένα ή δύο χρόνια, θα βγει μια έκθεση που θα ισχυρίζεται την επιτυχία μέσω κάποιου βασανισμένου, επινοημένου στατιστικού μέτρου όπως «ο υποβοηθούμενος θάνατος ενισχύει τις βαθμολογίες ευημερίας των ασθενών στα νοσοκομεία του NHS που ερευνήθηκαν».
– Ένας άλλος θα ακολουθήσει ισχυριζόμενος ότι οι λίστες αναμονής έχουν βελτιωθεί λόγω της μείωσης του υπερπληθυσμού στις πτέρυγες ανακουφιστικής φροντίδας. Θα μπορούσαν ακόμη και να ισχυριστούν ότι έχει μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα του NHS.
– Θα εμφανιστούν άρθρα γνώμης με τίτλους όπως «Η ιστορία επιτυχίας του υποβοηθούμενου θανάτου κλείνει τους συνωμοσιολόγους».
– Η ελάχιστη ηλικία που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη για τον υποβοηθούμενο θάνατο θα μειωθεί σταδιακά. Και ο κατάλογος των ασθενειών και των καταστάσεων για τις οποίες ο υποβοηθούμενος θάνατος είναι μια «συνιστώμενη εναλλακτική θεραπεία» θα επεκταθεί.
– Τελικά θα συμπεριληφθούν οι μη θανατηφόρες ασθένειες, καθώς και οι ψυχολογικές ασθένειες. Στη συνέχεια, σωματικές και ψυχικές αναπηρίες.
– Τότε θα έρθει μια «έκτακτη ανάγκη» – μια ψεύτικη, προφανώς – και το NHS θα βγει από αυτήν λάμποντας χάρη στους πόρους που «απελευθερώθηκαν» από τα προγράμματα ευθανασίας.
– Ακολουθούν τα editorials. «Ο υποβοηθούμενος θάνατος είναι καλός για τους ασθενείς και έσωσε το NHS κατά τη διάρκεια [ψεύτικης πανδημίας], ήρθε η ώρα να το καταστήσουμε υποχρεωτικό».
- Ένας βουλευτής θα εισαγάγει ένα νομοσχέδιο που θα υποχρεώνει όποιον διαγνωστεί με θανατηφόρα ασθένεια να τεθεί σε λίστα υποβοηθούμενου θανάτου.
Το νομοσχέδιο θα αποτύχει και το μεγαλύτερο μέρος του Τύπου θα αντιταχθεί σε αυτό, αλλά η κυβέρνηση θα εκδώσει συμβιβαστικούς κανονισμούς «κοινής λογικής» όπου ο υποβοηθούμενος θάνατος είναι η προεπιλογή, αλλά οι ασθενείς μπορούν να εξαιρεθούν εάν θέλουν.
– Δεν θα είναι ποτέ υποχρεωτικό. Αλλά θα είναι όλο και πιο δύσκολο να βγούμε από αυτό. Εάν επιλέξετε να επιλέξετε να συμμετάσχετε και αργότερα προσπαθήσετε να αλλάξετε γνώμη, θα ειπωθεί ότι είστε διανοητικά ανίκανοι.
Οι ασθενείς που δεν θέλουν να υπογράψουν DNR ή να επιλέξουν τη φροντίδα στο τέλος της ζωής τους θα χαρακτηριστούν «εγωιστές» και «ανεύθυνοι». Οι μελέτες θα ισχυριστούν ότι αποτελούν πίεση στους πόρους του NHS.
– Σε τελική ανάλυση, η εξαίρεση θα επιφέρει κυρώσεις στις συνταξιοδοτικές σας πληρωμές και σημαίνει ότι χρεώνεστε για υγειονομική περίθαλψη, καθιστώντας αδύνατο για πολλούς ηλικιωμένους να αντέξουν οικονομικά να παραμείνουν ζωντανοί.
Στη συνέχεια, θα ξεκινήσουν πάνελ όπου ασθενείς που είναι «διανοητικά ανίκανοι» έχουν βοηθήσει τον θάνατο που συνιστάται από «δικαστήρια ελέους».
… Και όλη την ώρα το κατεστημένο θα ισχυρίζεται ότι υπάρχει ελευθερία επιλογής και δεν υπάρχει καθόλου ολισθηρός δρόμος.
Αφού δε θέλησαν οι γονείς σου να κάνουν έκτρωση και γεννήθηκες τελικά,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού γλύτωσες από τις παρενέργειες των φαρμάκων που σου πλασάρουμε
Αφού δε θέλησες να κάνεις το εμβόλιο της αυτοκτονίας (κόβιντ)
Σου δίνουμε κι άλλη ευκαιρία να μας αδειάσεις τη γωνιά με "υποβοηθούμενο θάνατο".
Εάν ούτε αυτό δε θέλεις μη στεναχωριέσαι: Σου έχουμε ετοιμάσει έναν τρίτο παγκόσμιο πόλεμο να γλείφεις και τα δάχτυλά σου.
Για να γλυτώσεις και από τον πόλεμο αυτό πρέπει να έχεις Άγιο. Γι' αυτό
μακριά από τη μετάνοια,
μακριά από το πετραχήλι του ορθόδοξου παππά
μακριά από τη προσευχή
μακριά από τα Μυστήρια του Ναζωραίου
Με ρωτάνε μερικοί, γιατί ο κόβιντ "προτίμησε" να έρθει πριν τον πόλεμο και όχι μετά που θα ήταν πιο αναμενόμενος μετά τις κακουχίες;
ΔιαγραφήΗ απάντηση είναι απλή: Διότι μαζί με τα εμβόλια οι εμβολιασμένοι είναι πλέον εντοπίσιμοι στο Darknet (όπως μας διαφώτισε ο ρώσος χακεράς). Διότι όπως καταλαβαίνεις τα κινητά και τα σταθερά μετά την έναρξη του πολέμου θα είναι άχρηστα.
Οι θλίψεις δεν άρχισαν με τη δημιουργία του ανθρώπου, αλλά είναι παράσιτα και συμπτώματα μεταπτωτικά. Τα γέννησε η παράβαση και η αμαρτία, και γι' αυτό είναι αηδιαστικά και αποκρουστικά στη ζωή και τη φύση, ως αίτια και μόρια φθοράς και θανάτου και προκαλούν πάντοτε την απέχθεια και την αποστροφή.
ΔιαγραφήΈτσι μεταβλήθηκε η ζωή μας σε απέραντη πικρία και θλίψη, σε ατέλειωτο κόπο και κόπο, σε ατέρμονη αγωνία και δυστυχία με αχώριστο σύντροφο το στεναγμό!
Ευλογητός όμως ο Μέγας Θεός και Σωτήρας μας Ιησούς Χριστός, που μετέβαλλε την τρομερή αυτή απειλή και επιβουλή κατά της φύσεώς μας και τη μετέστρεψε σε ωφέλεια και ευεργεσία. Έτσι αφού καταργήθηκε ο θάνατος και αντικαταστάθηκε από τη ζωή, μεταστράφηκαν τα όργανα και μόριά του προς εξυπηρέτηση της ζωής.
Από τότε όλα τα τάγματα των δικαίων, τα νέφη των μαρτύρων, οι χοροί των σεσωσμένων και όσοι θα βιάζονται να φτάσουν στη Ζωή έως της συντελείας του αιώνος θα ατενίζουν με ευγνωμοσύνη στους πειρασμούς σαν την πρακτικότερη μέθοδο προς τη Ζωή. Είχαν δίκαιο οι Πατέρες μας όταν έλεγαν στα αποφθέγματά τους: "έπαρον τους πειρασμούς και ουδείς ο σωζόμενος".
Εμείς υπενθυμίζουμε μόνο, ότι απαραίτητο καθήκον αυτών που θέλουν να σωθούν είναι η αντιμετώπιση των πειρασμών για την απόδειξη της πίστεως και της ομολογίας τους έναντι της ΑΡΝΗΣΕΩΣ στην οποία σπρώχνει πιεστικά το περιεκτικό κακό.
ΟΣΙΟΥ ΙΩΣΗΦ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΥ
"Η ΔΕΚΑΦΩΝΟΣ ΣΑΛΠΙΓΞ"
1) Η ἔξοδος ἐκ τοῦ κόσμου (από τα αμαρτωλά πάθη) καί τῆς ἁμαρτίας, Ἀββᾶ Δωροθέου- Ἀσκητικά, ΙΑ΄,
ΑπάντησηΔιαγραφήἈρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου, (30-10-2024).
https://www.youtube.com/watch?v=zFWNFWcIJZs
2) Η ἔξοδος ἐκ τοῦ κόσμου (από τα αμαρτωλά πάθη) καί τῆς ἁμαρτίας, Ἀββᾶ Δωροθέου- Ἀσκητικά ΙΒ΄,
Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου, (3-11-2024).
https://www.youtube.com/watch?v=GH1bQLSMSWg
3) Η ἔξοδος ἐκ τοῦ κόσμου (από τα αμαρτωλά πάθη) καί τῆς ἁμαρτίας, Ἀββᾶ Δωροθέου- Ἀσκητικά, ΙΓ΄,
Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου, (9-11-2024).
https://www.youtube.com/watch?v=WFnkWbSNjHQ
4) Η ἔξοδος ἐκ τοῦ κόσμου (από τα αμαρτωλά πάθη) καί τῆς ἁμαρτίας, Ἀββᾶ Δωροθέου - Ἀσκητικά, ΙΔ΄,
Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου, (10-11-2024).
https://www.youtube.com/watch?v=NH0CaZTUBdw
5) Τί σημαίνουν τά μοναχικά ἐνδύματα/ ἡ ἔξοδος ἐκ τοῦ κόσμου (από τα αμαρτωλά πάθη) καί τῆς ἁμαρτίας, Ἀββᾶ Δωροθέου- Ἀσκητικά, ΙΕ΄,
Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου, (17-11-2024).
https://www.youtube.com/watch?v=P-cwQ10ibCw
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ: ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=eMEeIBEan_8