Η ΜΕΓΑΛΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ: ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΣTHN ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
ΒΙΝΤΕΟ
Συνέντευξη με την Κέιτ Μέισον
Η Κέιτ Μέισον αντιπροσωπεύει μία από τις πιο σημαντικές αλλά και λιγότερο αναγνωρισμένες δημοσιογράφους-πολίτες-ερευνητές της Αυστραλίας, της οποίας η σχολαστική έρευνα αποκαλύπτει πώς οι παγκόσμιες τεχνοκρατικές ατζέντες εφαρμόζονται σε επίπεδο βάσης σε όλη την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.
Πολ Κόλιτς, συνέντευξη που μου έδωσε εδώ , για την πρώτη μου εισαγωγή στο έργο του Mason. Πρώην εργαζόμενη σε θέματα κοινωνικής πρόνοιας και ανάπτυξης κοινοτήτων, η οποία έχασε τη θέση της το 2021 επειδή αρνήθηκε τον εμβολιασμό με mRNA, η Mason μετέτρεψε τις προσωπικές αντιξοότητες σε αυστηρή ερευνητική εργασία που εκθέτει τους μηχανισμούς μέσω των οποίων οι διεθνείς αφηγήσεις για την κλιματική αλλαγή -που εντοπίστηκαν από ερευνητές όπως ο Jacob Nordangård έως την προέλευση του Ιδρύματος Rockefeller τη δεκαετία του 1950- χρησιμοποιούνται τώρα ως όπλα για να αφαιρεθούν συστηματικά τα δικαιώματα ιδιοκτησίας, η επισιτιστική κυριαρχία και η ατομική αυτονομία από τους απλούς πολίτες.
Η λεπτομερής ανάλυσή της για τις πολιτικές διαχειριζόμενης υποχώρησης , την απορρύθμιση των συνθετικών τροφίμων, την εφαρμογή ψηφιακής ταυτότητας και τον αγροτικό μετασχηματισμό παρέχει ένα κρίσιμο μικροσκόπιο μέσω του οποίου μπορούμε να εξετάσουμε πώς τα αφηρημένα πλαίσια παγκόσμιας διακυβέρνησης μεταφράζονται σε συγκεκριμένες απειλές για την ιδιοκτησία κατοικίας, την σωματική κυριαρχία και τους παραδοσιακούς τρόπους ζωής.
Αυτό που προκύπτει από την έρευνα της Mason είναι ένα συντονισμένο σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να καταστήσει σταδιακά την ιδιωτική ιδιοκτησία ακινήτων οικονομικά αδύνατη μέσω αξιολογήσεων κλιματικού κινδύνου, χειραγώγησης της ασφάλισης και κλιμακούμενων απαιτήσεων προσαρμογής, ενώ ταυτόχρονα αναγκάζει τους πληθυσμούς να προχωρήσουν σε αναπτύξεις υψηλής πυκνότητας σε «έξυπνες πόλεις» υπό εταιρικό έλεγχο.
Η τεκμηρίωσή της σχετικά με τις εξουσίες της Αρχής Ανασυγκρότησης της Νέας Νότιας Ουαλίας να αποκτά υποχρεωτικά ακίνητα με βάση μόνο τους προβλεπόμενους κλιματικούς κινδύνους, την απορρύθμιση των γενετικά τροποποιημένων τροφίμων χωρίς επισήμανση και τη δημιουργία συστημάτων ψηφιακής ταυτότητας με δυνατότητες παράκαμψης έκτακτης ανάγκης αποκαλύπτει πώς τα πλαίσια των Ηνωμένων Εθνών και οι συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα αναδιαμορφώνουν την αυστραλιανή κοινωνία από μέσα.
Μέσω της εργασίας της σε πλατφόρμες όπως το Substack και το YouTube, η Mason παρέχει στους πολίτες λεπτομερή ανάλυση πολιτικής και χαρτογράφηση εταιρικού δικτύου που είναι απαραίτητα για να κατανοήσουν και να αντισταθούν σε αυτό που χαρακτηρίζει ως μηχανισμό μεταφοράς πλούτου που μεταμφιέζεται σε προστασία του περιβάλλοντος - έναν μετασχηματισμό που απειλεί να μετατρέψει την Αυστραλία από ένα έθνος ιδιοκτητών σπιτιών σε έναν πληθυσμό ενοικιαστών που ζουν υπό διαρκή τεχνολογική επιτήρηση και εταιρική εξάρτηση.
1. Κέιτ, μπορείς σε παρακαλώ να ξεκινήσεις λέγοντάς μας λίγα πράγματα για το υπόβαθρό σου και τι σε ενέπνευσε αρχικά να αρχίσεις να γράφεις για θέματα όπως η ιδιωτική κατοικία, η γεωργία και οι κυβερνητικές πολιτικές;
Είχα μια μακρά καριέρα στον τομέα της κοινωνικής πρόνοιας και της ανάπτυξης της κοινότητας, στην οποία εργαζόμουν όταν ανακοινώθηκε η πανδημία.
Όταν η αυστραλιανή κυβέρνηση άρχισε να βάζει ανθρώπους σε καραντίνα, να κλείνει επιχειρήσεις και χώρους εργασίας και βασικές υπηρεσίες κοινωνικής πρόνοιας, είδα από πρώτο χέρι τις αρνητικές επιπτώσεις αυτών των πολιτικών σε άτομα που βρίσκονταν σε ευάλωτες θέσεις.
Μέχρι το τέλος του 2021 απολύθηκα επειδή δεν μου έγινε ένεση με τεχνολογία μεταμόσχευσης ("εμβόλιο" mRNA). Αρχικά βίωσα μεγάλο φόβο και σοκ σχετικά με τη βιαιότητα που εξαπολύθηκε σε άτομα που τολμούσαν να κάνουν ερωτήσεις ή να διαμαρτυρηθούν σχετικά με τις κυβερνητικές πολιτικές για τον κορωνοϊό. Εξεπλάγην εντελώς και δεν ήξερα τι έβλεπα.
Μετά την απόλυσή μου, συνεργάστηκα με μια ομάδα εργαζομένων στον τομέα της κοινωνικής πρόνοιας, συλλέγοντας μαρτυρίες και γράφοντας επιστολές του τομέα, τις οποίες στείλαμε σε αρμόδιους κυβερνητικούς αξιωματούχους σχετικά με τις ζημιές που προκλήθηκαν από τις πολιτικές για τον κορωνοϊό, ζητώντας τους να περιγράψουν πώς αποφάσισαν ότι ο κορωνοϊός ήταν πιο επικίνδυνος από τις πολιτικές που είτε θέσπισαν είτε υποστήριξαν.
Φυσικά, είτε μας έβαλαν σε μπλόκο είτε μας αγνόησαν. Μετά από αυτό, αποφάσισα ότι έπρεπε να ερευνήσω τι συνέβαινε παγκοσμίως, ποιες είναι οι δομές εξουσίας και ποιος κινεί πραγματικά τα νήματα και για ποιο σκοπό. Αυτό με οδήγησε εκεί που βρίσκομαι τώρα, πάνω από τρία χρόνια αργότερα, έχοντας εξερευνήσει μια σειρά από μέτωπα αυτού του τεχνοκρατικού καθεστώτος.
Αυτά τα μέτωπα περιλαμβάνουν τη μοντελοποίηση της κλιματικής αλλαγής - την ασφάλιση - τη διαχειριζόμενη υποχώρηση και την ιδιοκτησία κατοικίας, τον συνθετικό μετασχηματισμό των διατροφικών μας συστημάτων, τη λογιστική των φυσικών περιουσιακών στοιχείων και την εμπορευματοποίηση της φύσης, την ευγονική και τη γενετική επεξεργασία, την ψηφιακή ταυτότητα και την ευημερία των παιδιών - τους δεσμούς κοινωνικού αντίκτυπου.
2. Το άρθρο σας σχετικά με τις απειλές για την ιδιοκτησία ιδιωτικών κατοικιών αναδεικνύει σημαντικές ανησυχίες. Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν τα άτομα που προσπαθούν να διατηρήσουν την ιδιοκτησία των κατοικιών τους στο τρέχον οικονομικό και πολιτικό κλίμα;
Η μεγαλύτερη πρόκληση για τη διατήρηση της ιδιοκτησίας κατοικίας μακροπρόθεσμα είναι οι πολύπλευρες επιθέσεις που προετοιμάζονται στο παρασκήνιο. Αυτές περιλαμβάνουν:
Εκτεταμένα διαχειριζόμενα σχέδια υποχώρησης βασισμένα σε εξτρεμιστικά κλιματικά μοντέλα
Σύμφωνα με το Σχέδιο Προσαρμογής σε Καταστροφές της Νέας Νότιας Ουαλίας, «η διαχειριζόμενη μετεγκατάσταση ορίζεται ως η μόνιμη και στοχευμένη μετακίνηση ανθρώπων και υφιστάμενων κατοικιών και υποδομών που εκτίθενται σε υφιστάμενες ή αναμενόμενες επιπτώσεις φυσικών κινδύνων». Είναι προληπτική, δηλαδή πριν από μια καταστροφή, και βασίζεται σε ακραία κλιματικά μοντέλα.
Τον Φεβρουάριο του 2024, η κυβέρνηση της Νέας Νότιας Ουαλίας δημοσίευσε το Σχέδιο Μετριασμού Καταστροφών της Νέας Νότιας Ουαλίας 2024-2026 . Αυτό το σχέδιο εξετάζει τη διαχειριζόμενη υποχώρηση μεγάλης κλίμακας για τη Νέα Νότια Ουαλία, με την πολιτική διαχειριζόμενης υποχώρησης να πρόκειται να δημοσιευτεί το 2025.
Η πολιτική διαχειριζόμενης υποχώρησης μεγάλης κλίμακας χρησιμοποιεί μοντελοποίηση πολλαπλών κινδύνων, που σημαίνει ότι χρησιμοποιούνται διαφορετικά μοντέλα κλιματικής αλλαγής για να καταλήξουν στην πιο ακραία κατάταξη για έναν αριθμό κινδύνων.
Ένα μοντέλο χρησιμοποιείται για έναν προβλεπόμενο κίνδυνο πυρκαγιάς, ένα άλλο μοντέλο για έναν προβλεπόμενο κίνδυνο πλημμύρας, και οι διαφορετικές βαθμολογίες προστίθενται μέχρι να επιτευχθεί μια τελική βαθμολογία για μια περιοχή. Αυτό θα καθορίσει τα σχέδια προσαρμογής/μετριασμού και τη διαχειριζόμενη υποχώρηση.
Επιπλέον, το σχέδιο αναφέρει ότι η κυβέρνηση χρησιμοποιεί την πορεία υψηλών εκπομπών της IPCC, η οποία ανέρχεται σε 8,5, για τη μοντελοποίησή της - αυτό είναι το πιο ακραίο μοντέλο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και δεν προοριζόταν να χρησιμοποιηθεί για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με την κλιματική αλλαγή.
Οι κοινότητες μετακινήθηκαν μαζί
Το σχέδιο συζητά την ανάγκη για μετεγκατάσταση της κοινότητας. «Αυτά τα προγράμματα στοχεύουν στη μετακίνηση ενός αριθμού ανθρώπων και στη διατήρηση αυτών των ανθρώπων μαζί στην κοινότητά τους».
Μου ακούγεται σαν να υπάρχει ένα νεόκτιστο «ανθεκτικό» συγκρότημα κατοικιών στο οποίο η κυβέρνηση θα μεταφέρει τους ανθρώπους μαζικά.
Το σχέδιο συνεχίζει ανησυχητικά λέγοντας: «Μπορεί να υπάρχουν πιθανές ευκαιρίες αξιοποίησης της χρηματοδότησης από τον ιδιωτικό τομέα για να βοηθηθεί η διαχειριζόμενη μετεγκατάσταση, για παράδειγμα χρησιμοποιώντας πιθανούς μηχανισμούς σχεδιασμού, όπως τα μεταβιβάσιμα δικαιώματα ανάπτυξης, για να δοθούν κίνητρα για παρέμβαση από τον ιδιωτικό τομέα».
Με απλά λόγια, οι εταιρείες μπορούν να πληρώσουν για τη μετακίνηση ανθρώπων από τα σπίτια τους και θα λάβουν τη γη σε αντάλλαγμα. Πόσο πιο κραυγαλέο πρέπει να γίνει αυτό!
Νόμοι που επιτρέπουν στην κυβέρνηση να πάρει το σπίτι σας
Ο Νόμος Ανασυγκρότησης της Νέας Νότιας Ουαλίας του 2022 επιτρέπει στον Υπουργό να κηρύξει περιοχές της Νέας Νότιας Ουαλίας ως περιοχή πρόληψης καταστροφών για πρωτογενείς ή δευτερογενείς λόγους, εάν «ο Υπουργός είναι ικανοποιημένος ότι η κήρυξη είναι απαραίτητη για την πρόληψη ή τον μετριασμό πιθανών καταστροφών για μια κοινότητα».
Μόλις μια περιοχή κηρυχθεί ως περιοχή πρόληψης καταστροφών, η Αρχή Ανασυγκρότησης μπορεί υποχρεωτικά να αποκτήσει ακίνητα, να κάνει ό,τι θέλει με τα ακίνητα και να τα πουλήσει. Σημειώνεται ότι ένας Διευθυντής της Αρχής Ανασυγκρότησης εργαζόταν προηγουμένως στην Resilient Sydney, η οποία είναι μια πρωτοβουλία του Rockefeller.
Το Ίδρυμα Rockefeller έχει ασκήσει μεγάλη επιρροή στην αφήγηση και τις λύσεις για την κλιματική αλλαγή. Δείτε το βιβλίο του Jacob Nordangard «Rockefeller Controlling the Game».
Διαλυμένες κυβερνήσεις και ιδιωτικοποιημένες υποδομές
Μια άλλη στρατηγική που συζητήθηκε είναι η ιδιωτικοποίηση των υποδομών. Το Σχέδιο Μετριασμού Καταστροφών αναφέρει: «Συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα... για την ανάπτυξη μιας προσέγγισης για την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και τον συντονισμό των παρεμβάσεων ανθεκτικότητας των υποδομών με βάση τον τόπο από τους φορείς εκμετάλλευσης του ιδιωτικού τομέα».
Σύμφωνα με το άρθρο « Επαναπροσδιορισμός της Παράδοσης των Μεγάλων Έργων Υποδομών: Μια Προοπτική Αυστραλίας-Νέας Ζηλανδίας », «Παγκόσμια, η ανάγκη για επενδύσεις σε υποδομές προβλέπεται να φτάσει τα 94 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2040. Θα απαιτηθούν επιπλέον 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών για την ηλεκτρική ενέργεια και το νερό».
Σύμφωνα με τον Larry Fink, ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της BlackRock, όπως αναφέρεται στο άρθρο των Financial Times ότι η BlackRock θα αγοράσει την Global Infrastructure Partners έναντι 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, «Η παγκόσμια ανάγκη για υποδομές σε συνδυασμό με τα υψηλά ελλείμματα που περιορίζουν τις κρατικές δαπάνες δημιουργεί πρωτοφανείς ευκαιρίες για ιδιωτικά κεφάλαια να επενδύσουν σε υποδομές».
Το απόσπασμα του Larry Fink σχετικά με τις χρεοκοπημένες κυβερνήσεις υποστηρίζεται από την έκθεση του LGNSW - Έρευνα για την ικανότητα των τοπικών αυτοδιοικήσεων να χρηματοδοτούν υποδομές και υπηρεσίες , η οποία αναφέρει
« Τα περισσότερα συμβούλια αναφέρουν επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης και πολλά φοβούνται ότι είναι οικονομικά μη βιώσιμα ή πλησιάζουν τη μη βιωσιμότητα» και «...τα μικρότερα αγροτικά και περιφερειακά συμβούλια... είναι τα πιο ευάλωτα».
Το έγγραφο θεμάτων του Ομοσπονδιακού Εθνικού Σχεδίου Προσαρμογής του Μαρτίου 2024 αναφέρει «Εάν τα ιδιωτικά κεφάλαια στραφούν προς την προσαρμογή και την ανθεκτικότητα, οι επενδυτές μπορούν να ασφαλίσουν τα περιουσιακά τους στοιχεία, να ξεκλειδώσουν νέες επενδυτικές ευκαιρίες» και «... υπάρχει επίσης ανάγκη για κυβερνητικές πρωτοβουλίες που να παρέχουν κίνητρα για επενδύσεις του ιδιωτικού τομέα στην προσαρμογή...»
Με απλά λόγια, θα πληρώνουμε ιδιωτικές εταιρείες για νέες και υφιστάμενες υποδομές και οι ιδιωτικές εταιρείες θα έχουν μεγάλο λόγο στο αν θέλουν να διατηρήσουν τις υποδομές σε ορισμένες πόλεις. Πρόκειται για μεταφορά περιουσιακών στοιχείων και πλούτου και έχει σοβαρές επιπτώσεις στην ιδιοκτησία ιδιωτικών κατοικιών.
Σχέδια προσαρμογής του τοπικού συμβουλίου
Το Συμβούλιο της Νέας Νότιας Ουαλίας πρόκειται σύντομα να θέσει σε εφαρμογή σχέδια προσαρμογής σε καταστροφές. Τα σχέδια προσαρμογής θα καλύπτουν την πρόληψη καταστροφών (βάσει μοντελοποίησης), την ετοιμότητα και την προσαρμογή. Κάθε τοπική αρχή θα έχει προβλέψεις κινδύνου για την κλιματική αλλαγή (αναμένεται η ασφάλιση να αυξηθεί ακόμη περισσότερο).
Το Σχέδιο Μετριασμού Καταστροφών της Νέας Νότιας Ουαλίας αναφέρει: «Υπάρχει μια σειρά από προκλήσεις που εμπλέκονται στην εφαρμογή της μείωσης του κινδύνου. Για παράδειγμα, η μείωση του κινδύνου μπορεί να έχει σημαντικό αρχικό κόστος...» Η πορεία είναι η αύξηση των δημοτικών τελών και των τελών του Συμβουλίου για τις ιδιωτικοποιημένες υποδομές σε περιπτώσεις καταστροφών.
Απρόσιτη ασφάλιση
Η έκθεση του Κλιματικού Συμβουλίου της Αυστραλίας (Unsinsurable Nation: The Australia's the most calculated country: The Australia's the most κλιματικά ευάλωτες περιοχές) χρησιμοποιεί μοντελοποίηση υψηλών εκπομπών, την πιο ακραία μοντελοποίηση, και αναφέρει ότι 1 στα 25 αυστραλιανά σπίτια θα είναι ανασφάλιστα έως το 2030.
Το Σχέδιο Μετριασμού Καταστροφών της Νέας Νότιας Ουαλίας αναφέρει ότι «τα δεδομένα σχετικά με την προσιτή τιμή ασφάλισης θα χρησιμοποιηθούν για την ενημέρωση των στρατηγικών αντιδράσεων σχεδιασμού χρήσης γης». Αυτό σημαίνει ότι εάν μια περιοχή έχει πάρα πολλά ανασφάλιστα σπίτια, ενδέχεται να μην μπορείτε να ζήσετε εκεί.
Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα σας «δώσουν κίνητρα» για να αναβαθμίσετε το σπίτι σας ώστε να λαμβάνετε χαμηλότερα ασφάλιστρα. Αυτό που θα πρέπει να κάνετε θα αυξάνεται σταδιακά.
Το άρθρο NRMA Insurance ανταμείβει τους πελάτες για τη βελτίωση της ανθεκτικότητας του νοικοκυριού τους στις πυρκαγιές περιγράφει το σύστημα αξιολόγησης ανθεκτικότητας στις πυρκαγιές του NRMA, το οποίο χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση της Κοινοπολιτείας.
Εάν οι άνθρωποι ανεβάσουν τις πληροφορίες τους στην εφαρμογή και κάνουν τις προτεινόμενες αναβαθμίσεις, λαμβάνουν χαμηλότερη ασφάλιση.
Καθώς οι τιμές των ασφαλίσεων αυξάνονται εκθετικά, πολλοί άνθρωποι αναγκάζονται να μην ασφαλίζουν πλέον τα σπίτια τους. Ένας μεγάλος αριθμός ανασφάλιστων κατοικιών σε μια περιοχή μπορεί επίσης να αποτελέσει σημείο ενεργοποίησης για διαχειριζόμενη υποχώρηση, με τη δικαιολογία να είναι ότι θα ήταν πολύ δαπανηρή για την ανάκαμψη σε περίπτωση καταστροφής.
Ενεργειακές αξιολογήσεις κατοικίας και μηδενική καθαρή κατανάλωση
Το κυβερνητικό έγγραφο με τίτλο «Πλαίσιο γνωστοποίησης αξιολογήσεων ενέργειας κατοικίας» συζητά την ανάγκη τα σπίτια να ξεπεράσουν τις ενεργειακές αξιολογήσεις (βλ. αξιολογήσεις ενέργειας παρακάτω) και να τα κάνουν ανθεκτικά στις καταστροφές. Καθώς πλησιάζουμε στο Net Zero και στις προθεσμίες προσαρμογής στις καταστροφές, οι άνθρωποι θα πρέπει σταδιακά να συνεχίσουν να αναβαθμίζουν τα σπίτια τους, κάτι που θα καταστεί οικονομικά απαγορευτικό για πολλούς και, φυσικά, θα συνεπάγεται τη χρήση έξυπνης τεχνολογίας.
Συνοψίζοντας, τα υπάρχοντα σπίτια θα έχουν πλέον ενεργειακή βαθμολογία. Η προτεινόμενη ενεργειακή βαθμολογία είναι 5 αστέρια, κάτι που αποτελεί αρκετό πρόβλημα όταν η μέση βαθμολογία των υφιστάμενων κατοικιών της Αυστραλίας είναι κάτω από 2 αστέρια.
Το Πλαίσιο Γνωστοποίησης Αξιολογήσεων Ενέργειας Κατοικιών της Αυστραλιανής κυβέρνησης για το 2024 αναφέρει: «Η μέση βαθμολογία NatHERS για τα υφιστάμενα σπίτια εκτιμάται ότι είναι μικρότερη από 2 αστέρια στα 10.
Έρευνα την περίοδο 2016-2018 διαπίστωσε ότι το 81,7% των νέων κατοικιών έχει σχεδιαστεί για να πληροί μόνο τις ελάχιστες απαιτήσεις NatHERS και το 98,5% του υφιστάμενου αποθέματος κατοικιών δεν ανταποκρίνεται στις βέλτιστες οικονομικές και ενεργειακές απαιτήσεις». Αξίζει να επαναληφθεί ότι το 98,5% των υφιστάμενων κατοικιών θα χρειαστεί αναβάθμιση για να φτάσει στα 5 αστέρια.
Η κυβέρνηση προτείνει οι ενεργειακές αξιολογήσεις να κατέχουν πρωταρχική θέση στις πωλήσεις κατοικιών, κάτι που θα επηρεάσει την αξία του σπιτιού. Για να πουλήσουν σε δίκαιη τιμή, πολλοί θα χρειαστεί να αναβαθμίσουν το σπίτι τους. Αν οι άνθρωποι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αναβαθμίσουν το σπίτι τους, η αξία του θα είναι χαμηλότερη.
Οι αξιολογήσεις θα ληφθούν επίσης υπόψη αν θέλετε να κάνετε μια μεγάλη ανακαίνιση στο σπίτι. Οι τράπεζες πρέπει σταδιακά να μειώσουν τα περιουσιακά στοιχεία στα βιβλία τους (στεγαστικά δάνεια) στο καθαρό μηδέν, όπως και οι ασφαλιστικές εταιρείες.
Οι άνθρωποι θα δυσκολευτούν να εξασφαλίσουν δάνειο για ένα σπίτι με χαμηλή ενεργειακή αξιολόγηση και η ασφάλιση θα είναι πολύ υψηλότερη.
Αυτό αφήνει την αγορά ανοιχτή για τις μεγάλες εταιρείες (οι οποίες δεν χρειάζεται να εξασφαλίσουν στεγαστικά δάνεια) να έρθουν και να αγοράσουν το σπίτι σας για την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-τιμής - για αυτούς! Η κυβέρνηση αρέσκεται να αποκαλεί αυτού του είδους τις τεχνικές «καταλαβαίνω», «κίνητρα».
Ακριβώς για να κλονιστούν ακόμη περισσότερο οι άνθρωποι όταν προσπαθούν να πουλήσουν το σπίτι τους, η Επιτροπή για το Σίδνεϊ (δείτε τους συνεργάτες της), με τη βοήθεια του Resilient Sydney (συμμαχία Rockefeller), στην έκθεση Defending Sydney ζητά τα πιστοποιητικά σχεδιασμού κατοικιών να περιλαμβάνουν προβλέψεις για τον κλιματικό κίνδυνο. Η εφημερίδα αναφέρει δυσοίωνα ότι αυτό θα έχει «αμφιλεγόμενες επιπτώσεις για τους ιδιοκτήτες ακινήτων».
Για την ενοικίαση ενός σπιτιού θα υπάρχει ένα υποχρεωτικό σύστημα ενεργειακής αξιολόγησης. Υποστηρίζω την ιδέα ότι οι άνθρωποι θα μπορούν να ενοικιάζουν κατοικίες καλής ποιότητας σε προσιτή τιμή, αλλά αυτό που θα δούμε είναι έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό μικρών παικτών που θα αποχωρούν από την αγορά και μια αύξηση σε πρωτοβουλίες όπως το Build to Rents, το οποίο η κυβέρνηση «δίνει κίνητρα» αυτή τη στιγμή (δίνοντας οικονομικές ενισχύσεις).
Τα κοινά θέματα είναι το σταδιακά υψηλότερο κόστος για τους ιδιοκτήτες κατοικιών και τους ενοικιαστές (το κόστος θα μετακυλιστεί) και ένα όφελος για τις εταιρείες.
Η κυβέρνηση θα «δώσει κίνητρα» για το ιδιωτικό κεφάλαιο μέσω της «μείωσης του κινδύνου» στις επενδύσεις και της παροχής οικονομικών μιζών στις εταιρείες, η κυβέρνηση θα «δώσει κίνητρα» στο κοινό να ανταποκριθεί σε ολοένα και πιο τιμωρητικές οικονομικές υποχρεώσεις ή απλώς να απομακρύνει τους ανθρώπους από τις περιουσίες τους.
Η κυβέρνηση δημιουργεί τις συνθήκες για μια συγκλίνουσα «τέλεια» καταιγίδα και μπορεί να μοιάζει με αυτό - η πόλη σας έχει μια επικάλυψη πρόβλεψης για το κλίμα, δαπανηρές στρατηγικές μετριασμού πρέπει να εφαρμοστούν μέσω ιδιωτικών συμφερόντων (για να μην ξεχνάμε την ιδιωτικοποίηση των συμβατικών υποδομών), επομένως οι συντελεστές και οι εισφορές σας αυξάνονται.
Καθώς η κλιματική αλλαγή είναι ένα «κακό πρόβλημα», που σημαίνει ότι ανεξάρτητα από τα μέτρα που λαμβάνονται, δεν θα είναι ποτέ αρκετά, θα υπάρξουν σημεία ενεργοποίησης όπου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί διαχειριζόμενη υποχώρηση (αυτό θα μπορούσε να είναι το ποσοστό των ανασφάλιστων κατοικιών). Το σπίτι σας εξετάζεται για την ενεργειακή του βαθμολογία, δεν συμμορφώνεται.
Οι τράπεζες αρχίζουν να σας επιβάλλουν πιέσεις και η ασφάλειά σας αυξάνεται, σημειώνοντας ότι έχει ήδη αυξηθεί λόγω της επικάλυψης του κλίματος. Ίσως μπορείτε να αναβαθμίσετε το σπίτι σας τώρα, αλλά μπορείτε σε άλλα 5 χρόνια; Τι γίνεται αν δεν συμφωνείτε με τα μέτρα αναβάθμισης, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης έξυπνων συσκευών;
Πόσο ασφαλείς αισθάνεστε όταν η διαχειριζόμενη υποχώρηση αποτελεί μια διαρκή απειλή; Τετελεσμένο γεγονός, η ιδιωτική ιδιοκτησία κατοικίας βρίσκεται τώρα στο έλεος της κυβέρνησης, των ιδιωτών συνεργατών της και οποιασδήποτε κλιματικής μοντελοποίησης επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν.
Τα κυβερνητικά σχέδια που περιγράφονται σε αυτό το έγγραφο βασίζονται στα πλαίσια προσαρμογής σε καταστροφές των Ηνωμένων Εθνών (ένα από αυτά είναι το Πλαίσιο Σεντάι για τη Μείωση του Κινδύνου Καταστροφών 2015-2030) και πλαισιώνονται από την Ατζέντα 2030 και τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Γι' αυτό βλέπουμε παγκόσμια σχέδια lock step, όπως για παράδειγμα η Σκωτία που δηλώνει ότι οι αναβαθμίσεις στα σπίτια θα είναι υποχρεωτικές έως το 2033.
Υπό το πρόσχημα της κλιματικής αλλαγής, οι μετατοπίσεις περιουσιακών στοιχείων (προς τα πάνω) θα συμβούν σταδιακά και τα δικαιώματα των ιδιοκτητών σπιτιών θα μειώνονται ολοένα και περισσότερο.
3. Έχετε γράψει για την απορρύθμιση των γενετικά τροποποιημένων τροφίμων. Για τους αναγνώστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτό το θέμα, μπορείτε να εξηγήσετε τι σημαίνει αυτό και γιατί πιστεύετε ότι είναι ένα κρίσιμο ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί;
Η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία έχουν έναν φορέα τυποποίησης τροφίμων (FSANZ). Προς το παρόν, για να εγκριθεί ένας ΓΤΟ στην αγορά τροφίμων, η εταιρεία πρέπει να περάσει από μια κάπως χρονοβόρα διαδικασία μέσω της FSANZ (συμπεριλαμβανομένων δύο χρονικών πλαισίων δημόσιας διαβούλευσης).
Προκειμένου να μην «εμποδιστεί η καινοτομία», η FSANZ ενέκρινε πρόσφατα την αλλαγή του ορισμού των ΓΤΟ, η οποία θα επιτρέπει στους ΓΤΟ να μην θεωρούνται γενετικά τροποποιημένοι, επομένως θα βρίσκονται στα συστήματα τροφίμων μας χωρίς δοκιμές ή επισήμανση.
Ως εκ τούτου, δεν θα γνωρίζουμε αν τρώμε γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα ή όχι, αυτό περιλαμβάνει και τα βιολογικά τρόφιμα. Με την πάροδο του χρόνου, ενδέχεται να μην έχουμε πλέον τη δυνατότητα να επιλέγουμε να τρώμε τρόφιμα από φυσικούς σπόρους, φυτά ή ζώα. Δεν θα γνωρίζουμε αν έχει γίνει γενετική τροποποίηση.
4. Η υποχρεωτική ψηφιακή ταυτότητα στην Αυστραλία, όπως καλύπτεται στο άρθρο σας, έχει πυροδοτήσει συζήτηση. Ποιες είναι οι κύριες ανησυχίες σας σχετικά με αυτήν την πολιτική και πώς πιστεύετε ότι θα μπορούσε να επηρεάσει τον μέσο Αυστραλό;
Τα τελευταία χρόνια παρακολουθώ με τρόμο την κυβέρνηση να ψηφίζει νομοθεσία και να θεσπίζει πολιτικές που σημαίνουν ότι όταν ανακοινωθεί η επόμενη πανδημία, θα είναι σε θέση να δημιουργήσει ένα σύστημα κλειδώματος για όσους δεν θα κάνουν μόνοι τους ένεση με τεχνολογία mRNA μεταμόσχευσης.
Ο νόμος περί ψηφιακής ταυτότητας ορίζει ότι είναι εθελοντική εκτός εάν... υπάρχει έκτακτη ανάγκη και μερικές άλλες ρήτρες που σημαίνουν ότι δεν υπάρχει περίπτωση η ψηφιακή ταυτότητα να είναι εθελοντική.
Φανταστείτε έναν κόσμο όπου οι κάμερες αναγνώρισης προσώπου μπορούν να εμφανίσουν την ψηφιακή σας ταυτότητα με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση εμβολιασμού σας ή αν αποτελείτε απειλή για τη δημοκρατία (διαμαρτυρηθήκατε για κάτι, δημοσιεύσατε κάτι που θα μπορούσε να «απειλήσει τη δημόσια υγεία» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;).
Για όποιον δίνει έστω και μια στιγμή προσοχής, θα γνωρίζει τον τεράστιο αριθμό καμερών που εμφανίζονται γύρω μας τα τελευταία χρόνια.
Ο Μπιλ Σόρτεν, όταν παρουσίασε το επόμενο επίπεδο τεχνολογίας ψηφιακής ταυτότητας πέρυσι, δήλωσε ότι η ψηφιακή ταυτότητα «είναι απλώς ένα σημάδι αποδοχής από την κυβέρνηση ότι είσαι αυτός που δηλώνεις ότι είσαι».
Με μια κίνηση, μεταβαίνουμε από ένα κοινωνικό συμβόλαιο που ορίζει ότι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε αγαθά και υπηρεσίες με βάση την οικονομική μας δυνατότητα και, αν δεν έχουμε παραβιάσει τον νόμο, σε ένα που μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αγαθά και υπηρεσίες εάν η κυβέρνηση το λέει.
Πολύ, πολύ επικίνδυνο! Ιδιαίτερα επειδή έχουμε μια κυβέρνηση που βρίσκεται διαφανώς σε επαφή με ισχυρά συμφέροντα, η οποία έχει υπογράψει διεθνείς συμφωνίες όπου ο Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης 16.9 του ΟΗΕ αφορά μια ψηφιακή ταυτότητα.
5. Η αναγεννητική γεωργία φαίνεται να αποτελεί ένα επαναλαμβανόμενο θέμα στο έργο σας. Μπορείτε να μοιραστείτε τι σας τράβηξε σε αυτό το θέμα και γιατί πιστεύετε ότι υπονομεύεται, όπως έχετε επισημάνει;
Εκτιμώ τους αγρότες, μου αρέσει να τρώω φρέσκα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και κρέας που καλλιεργούνται όσο το δυνατόν πιο κοντά στον τόπο μου, μου αρέσει να υποστηρίζω τους μικρούς αγρότες, εκείνους που εργάζονται στις φάρμες τους και έχουν μια μικρή επιχείρηση, που προστατεύουν και σέβονται τη γη και τα ζώα.
Οι αγρότες που το κάνουν αυτό συχνά χρησιμοποιούν αρχές οργανικής, αναγεννητικής, βιοδυναμικής ή περμακουλτούρας.
Αποφάσισα γιατί η υγεία του εδάφους συζητούνταν τόσο πολύ στη Συμφωνία του Παρισιού, γιατί ντοκιμαντέρ για το έδαφος υπήρχαν στο Netflix, γιατί άτομα που χρηματοδοτούνταν ή συνεργάζονταν με τη Λέσχη της Ρώμης και το Ροκφέλερ συμμετείχαν σε αυστραλιανά αναγεννητικά συνέδρια, γιατί δημιουργούνταν αγορές κοινωνικού αντίκτυπου για την αναγεννητική γεωργία, γιατί το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ είχε άρθρα για την Αναγεννητική Γεωργία κ.λπ.
Αυτό με οδήγησε να παρακολουθήσω μια παρουσίαση της COP27 για την αναγεννητική γεωργία, που διοργάνωσαν οι Rockefeller και CGIAR. Ομιλητές ήταν εκπρόσωποι των CGIAR, CropLife, Ernest and Young, Corteva κ.λπ. Όλοι μιλούσαν με λυρικό τρόπο για την τοπική γεωργία, την αναγεννημένη γεωργία, την ισότητα και την ένταξη.
Έκανα έρευνα για όλες αυτές τις οντότητες και αυτό που πραγματικά μιλούσαν υπό το πρόσχημα της αναγεννημένης γεωργίας ήταν οι κλιματικά έξυπνοι σπόροι (γενετικά τροποποιημένοι σπόροι που υποτίθεται ότι είναι καλύτεροι για το «κλίμα»), η νανοτεχνολογία στο έδαφος, η βιοτεχνολογία, η πλήρης επιτήρηση στις αγροκτήσεις (από το αγρόκτημα στο πιάτο) και πολλά άλλα. Επιπλέον, όλα αυτά συνδέονται με την αξιολόγηση ESG, σε αυτή τη νέα παγκόσμια τάξη «το συνθετικό είναι βιώσιμο».
Δεν πιστεύω ούτε για ένα λεπτό ότι τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα είναι ασφαλή για ανθρώπινη κατανάλωση ή για το περιβάλλον, δεν υποστηρίζω την απειλή ότι οι μικροί αγρότες θα αναγκαστούν να χρησιμοποιούν «κλιματικά έξυπνους» σπόρους και θα βρεθούν στο έλεος της αγριότητας αυτής της επόμενης εκδοχής της πράσινης επανάστασης. Θέλω πραγματική διατροφική κυριαρχία για τους αγρότες και θέλω επιλογή σχετικά με το είδος της τροφής που τρώω.
6. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αγρότες φαίνεται να δέχονται σημαντική πίεση, όπως έχετε γράψει. Ποιες θεωρείτε ως τις βασικές αιτίες αυτών των επιθέσεων εναντίον των αγροτών και πώς επηρεάζονται συγκεκριμένα οι Αυστραλοί αγρότες;
Υπάρχουν δύο κύριες δικαιολογίες για τον κεντρικό έλεγχο των συστημάτων τροφίμων μας. Πρώτον, είναι η βιοασφάλεια στην οποία βρισκόμαστε τώρα και δεύτερον, η κλιματική αλλαγή.
Το Κράτος Βιοασφάλειας εμπίπτει στο μοντέλο «Μία Υγεία», το οποίο επικεντρώνεται στη διεπαφή ανθρώπου-ζώου. Αν κοιτάξουμε απλώς την Αυστραλία τα τελευταία δύο χρόνια, η κυβέρνηση έχει σκοτώσει τεράστιες ποσότητες μελισσών (Varroa Mite), ρίχνει επανειλημμένα δηλητήριο από αεροπλάνα στην άγρια φύση και τοποθετεί δηλητήριο σε αγροκτήματα, κέντρα παιδικής φροντίδας, σχολεία, αυλές (Fire Ant), έχει σκοτώσει εκατομμύρια κοτόπουλα (Bird Brief). Υπό τις απειλές βιοασφάλειας, ολόκληρα κομμάτια των συστημάτων τροφίμων μας μπορούν να αφαιρεθούν.
Αν λάβετε υπόψη ότι το 2022 συνάφθηκε ένα Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του ΟΗΕ, του FAO, του ΠΟΥ, του UNEP και του Παγκόσμιου Οργανισμού για την Υγεία των Ζώων για «Συνεργασία για την καταπολέμηση των κινδύνων για την υγεία στη διεπαφή ζώων-ανθρώπου-οικοσυστημάτων στο πλαίσιο της προσέγγισης «μία υγεία» και συμπεριλαμβανομένης της αντιμικροβιακής αντοχής» και ότι η αρμοδιότητά τους περιλαμβάνει την «ενίσχυση της επισιτιστικής ασφάλειας», αξίζει να εξεταστεί ποιος χρηματοδοτεί αυτούς τους οργανισμούς.
Θα βρείτε χρηματοδότες και συνεργάτες που περιλαμβάνουν οργανισμούς και «φιλάνθρωπους» που έχουν επενδύσει σε μεγάλο βαθμό και ασχολούνται με συνθετικά τρόφιμα, όπως το Ίδρυμα Bill and Melinda Gates, το Ίδρυμα Rockefeller και η CropLife (Bayer Monsanto και οι όμοιοί τους).
Φυσικά, δεν υποστηρίζω ότι η επίθεση ξεκίνησε το 2022, απλώς δίνω ένα πρόσφατο παράδειγμα του πώς όσοι επωφελούνται από την εξάλειψη των παραδοσιακών συστημάτων τροφίμων τοποθετούνται σε ισχυρές θέσεις που καθορίζουν τις κυβερνητικές πολιτικές.
Κλιματική αλλαγή - υπάρχουν ατελείωτα έγγραφα από την αυστραλιανή κυβέρνηση, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, τον ΟΗΕ, το Ίδρυμα Ροκφέλερ και πολλά άλλα που συζητούν πώς η κλιματική αλλαγή διαταράσσει ήδη και θα διαταράσσει ολοένα και περισσότερο την καλλιέργεια καλλιεργειών.
Η απάντηση είναι διπλή. Για να προσπαθήσουμε να σταματήσουμε την κλιματική αλλαγή, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε γενετικά τροποποιημένους σπόρους που είναι πιο «ανθεκτικοί» και «απορροφούν περισσότερο άνθρακα» αντί για φυσικούς σπόρους.
Η νανοτεχνολογία πρέπει να χρησιμοποιηθεί στο έδαφος για να βοηθήσει στην «υγεία του εδάφους». Επιπλέον, λόγω της κλιματικής αλλαγής, υπάρχει η ανάγκη για εναλλακτικές, ιδιαίτερα επεξεργασμένες πρωτεΐνες, συνθετικό «κρέας» και τρόφιμα που καλλιεργούνται σε εσωτερικούς χώρους.
Μπορείτε να ακούσετε τον Larry Ellison - ιδρυτή της Oracle - να εξηγεί στη συζήτησή του: Επαναπροσδιορίζοντας την Τεχνολογία για την Κυβέρνηση: Μια Συζήτηση με τον Larry Ellison και τον Tony Blair, ο οποίος δηλώνει ότι μέσω της επόμενης γενιάς Τεχνητής Νοημοσύνης και δορυφορικών εικόνων «ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ σε μεμονωμένους αγρότες ότι μέρος των αγρών τους χρειάζεται επιπλέον άρδευση, μέρος των αγρών τους χρειάζεται επιπλέον λίπασμα, ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε τις αποδόσεις των μεμονωμένων αγροκτημάτων...». «...το είδος των σπόρων που θα χρησιμοποιούν οι αγρότες για τις καλλιέργειές τους... υπάρχει μια ολόκληρη σειρά από καινοτομίες...» «...θα μπορέσουμε να μειώσουμε το κόστος καλλιέργειας και να αυξήσουμε τις αποδόσεις έχοντας μια ολόκληρη νέα γενιά σπόρων... που θα παρέχουν πραγματικά επισιτιστική ασφάλεια στον πλανήτη».
Όλα αυτά είναι ιδιαίτερα ενοχλητικά, καθώς η τοξικότητα της Πράσινης Επανάστασης χρησιμοποιείται από τους οργανισμούς που την εφάρμοσαν (οι Rockefeller, Gates, CropLife είναι μερικά παραδείγματα) για να φέρουν αυτήν την επόμενη εκδοχή της συνθετικής βιολογίας.
Και η νέα παγκόσμια τάξη τροφίμων φαίνεται ότι δεν θα υπάρχει επιλογή εξαίρεσης, χάρη στα δορυφορικά συστήματα, την τεχνητή νοημοσύνη, την παρακολούθηση και τον εντοπισμό άνθρακα στις αγροκτήσεις, τη βαθμολόγηση ESG και την ικανότητα της κυβέρνησης να εξαλείφει καλλιέργειες, ζώα, επικονιαστές με το ένα γραφειοκρατικό χτύπημα μετά το άλλο.
Έλισον και Μπλερ:
7. Η εισαγωγή ορτυκιών που έχουν δημιουργηθεί σε εργαστήριο στην αυστραλιανή αγορά είναι ένα μοναδικό θέμα που έχετε καλύψει. Ποιοι είναι οι πιθανοί κίνδυνοι και τα οφέλη αυτής της εξέλιξης, κατά την άποψή σας;
Πριν από δυόμισι χρόνια, ο Ματ Κιν (πρώην ταμίας της Νέας Νότιας Ουαλίας - νυν πρόεδρος της Αρχής για την Κλιματική Αλλαγή - φυσικά) έκανε την «τολμηρή» κίνηση να ανοίξει ένα εργοστάσιο συνθετικού «κρέατος» στο Σίδνεϊ, το Vow Foods, παρόλο που δεν ήταν νόμιμη η πώληση συνθετικού «κρέατος» κυτταρικών σειρών στην Αυστραλία.
Παρόλο που δεν ήταν νόμιμη η πώληση, η κυβέρνηση επένδυσε στην εταιρεία (όπως και ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του CSIRO).
Τις τελευταίες εβδομάδες, ο Φορέας Τυποποίησης Τροφίμων για την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία (FSANZ) τροποποίησε τον κώδικα τροφίμων ώστε να επιτρέψει στο συνθετικό ορτύκι Vow Foods να θεωρείται τρόφιμο και να επιτρέπεται η εισαγωγή του στην αυστραλιανή αγορά τροφίμων.
Η διαδικασία για τη δημιουργία αυτού του συνθετικού ορτυκιού εργαστηρίου έχει ως εξής: λαμβάνονται κύτταρα από ένα έμβρυο ορτυκιού και τοποθετούνται σε μια ουσία που είναι γενετικά τροποποιημένο κριθάρι με γονίδια χοίρου. Αυτή η ουσία επιτρέπει στο κύτταρο του ορτυκιού να πολλαπλασιαστεί (αθανατοποίηση κυττάρων - τεχνικά μια προκαρκινική διαδικασία). Δημιουργείται μια ουσία, προστίθενται τεχνητές βιταμίνες και μέταλλα που ευθυγραμμίζονται κάπως με τις βιταμίνες και τα μέταλλα σε ένα πραγματικό ορτύκι.
Στη συνέχεια, επειδή αυτές οι συνθετικές βιταμίνες και μέταλλα μπορούν να συγκριθούν με πραγματικές βιταμίνες και μέταλλα, η FSANZ δηλώνει ότι το ορτύκι εργαστηρίου είναι το ίδιο με το πραγματικό ορτύκι και επειδή δεν υπάρχουν προβλήματα υγείας με την κατανάλωση πραγματικού ορτυκιού, δεν υπάρχουν προβλήματα με την κατανάλωση ορτυκιού εργαστηρίου. Αυτό είναι πραγματικά το επίπεδο φάρσας που εμπλέκεται στην «ολοκληρωμένη» ανάλυση που διεξήγαγε η FSANZ.
Α, και παρόλο που υπάρχουν σχέδια για να υποχρεωθούν οι αγροκτήματα να λογοδοτούν για τον άνθρακα που χρησιμοποιούν στις εκμεταλλεύσεις τους, χάριν της διαφάνειας και της λογοδοσίας (υπενθυμίζοντας ότι οι συνθετικές καινοτομίες είναι καλύτερες για την απορρόφηση άνθρακα - λένε οι «ειδικοί»), υπάρχουν περίπου 24 αναφορές ότι η VOW ζήτησε από το κοινό να μην μπορεί να δει τη διαδικασία FSANZ (ζητήθηκε από το κοινό να σχολιάσει την πρόταση της Vow για τα ορτύκια εργαστηρίου χωρίς να μπορεί να δει σημαντικά έγγραφα). Τόσα για τη διαφάνεια!
Ανησυχώ για τις επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία. Ανησυχώ για την έλλειψη λογοδοσίας για αυτό το εξαιρετικά συνθετικό προϊόν, το οποίο δεν θεωρείται ούτε φέρει την ετικέτα ΓΤΟ. Ανησυχώ για τη διασταύρωση μεταξύ της εξάλειψης των παραδοσιακών καλλιεργειών και της αδειοδότησης των συνθετικών βιομηχανικά παραγόμενων κόκκων που αναμένεται να τρώμε.
Ενώ η αίτηση FSANZ βρισκόταν σε εξέλιξη, ο συνιδρυτής της Vow, George Peppou, κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για να δηλώσει ότι αυτό το «ορτύκι» του εργαστηρίου κυτταρικής σειράς δεν πρόκειται να αντικαταστήσει το κρέας, αλλά μπορείτε επίσης να τον ακούσετε να λέει σε μια συνέντευξη στο Disruptors for Good ότι η κατανάλωση κρέατος στο μέλλον θα είναι μόνο για τους πλούσιους και οι υπόλοιποι από εμάς θα τρώμε συνθετικές βιοτεχνολογικές ουσίες.
8. Πολλά από τα άρθρα σας επικεντρώνονται στην Αυστραλία, αλλά τα ζητήματα που συζητάτε συχνά έχουν παγκόσμιες παραλληλίες. Πώς βλέπετε τις πολιτικές της Αυστραλίας να εντάσσονται στις ευρύτερες διεθνείς τάσεις;
Με λίγα λόγια, τόσο οι κυβερνήσεις των Εργατικών όσο και των Φιλελευθέρων απλώς εφαρμόζουν πολιτικές που προωθούνται μέσω των συμφωνιών των Ηνωμένων Εθνών ή μέσω της G20 ή μέσω άλλων παγκόσμιων φορέων και δεξαμενών σκέψης.
Η Αυστραλία αποτελεί ήδη μέρος ενός παγκόσμιου συστήματος διακυβέρνησης και οι πολιτικοί μας ουσιαστικά επιδίδονται σε θεατρικά έργα για να διατηρήσουν την ψευδαίσθηση της δημοκρατίας (λέγοντας αυτό, γνωρίζω ότι υπάρχουν ελάχιστες διαφορές μεταξύ των Εργατικών και των Φιλελευθέρων - αλλά αυτές οι διαφορές είναι όλες επιτρεπτές εντός ενός παγκόσμιου συστήματος διακυβέρνησης).
9. Το έργο σας συχνά αμφισβητεί τις κυρίαρχες αφηγήσεις.
Ποια ήταν η πιο εκπληκτική αντίδραση που έχετε λάβει από φίλους, οικογένεια, αναγνώστες ή κριτικούς σε απάντηση στα άρθρα σας;
Υπάρχει μια συντονισμένη προσπάθεια από τους παγκόσμιους φορείς, τις κυβερνήσεις μας και τα μέσα ενημέρωσης να εξισώσουν όποιον ενδιαφέρεται για την σωματική κυριαρχία με έναν ακροδεξιό εξτρεμιστή ΝΑΖΙ. Απλώς σημειώστε πόσες φορές οι όροι Ναζί και Αντιεμβολιαστές χρησιμοποιούνται στην ίδια πρόταση σε άρθρα ειδήσεων.
Έχω ιστορικό εργασίας με ανθρώπους σε ευάλωτες θέσεις, κάνοντας αμέτρητες ώρες εθελοντισμού για τα ανθρώπινα δικαιώματα και πάντα νοιαζόμουν για το φυσικό περιβάλλον.
Πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου «Αριστερά» της πολιτικής. Έχω ακούσει αρκετούς ανθρώπους στην Αριστερά να θρηνούν την αγριότητα με τον τρόπο που η Αριστερά απάντησε σε όσους αμφισβήτησαν τις πολιτικές για την covid. Ένιωσα το ίδιο.
Αυτό που με έχει εκπλήξει περισσότερο είναι η έλλειψη περιέργειας από εκείνους που με γνώριζαν καλά, ως προς το γιατί έχω αναλάβει τις θέσεις που έχω τα τελευταία χρόνια, παρόλο που αυτό είχε κάποιο κόστος.
Αυτό που με έχει εκπλήξει είναι η εφησυχασμός όσων αρέσκονται να λένε στους άλλους να ακολουθούν τις επιβλαβείς κυβερνητικές επιταγές για το «κοινό καλό», αλλά δεν εξοργίζονται όταν αποδεικνύεται ότι η δικαιολόγηση των επιταγών έχει τρύπες σαν ένα κομμάτι ελβετικό τυρί. Απλώς θέλουν να προχωρήσουν σε αυτό το σημείο.
Και αυτό που με έχει εκπλήξει είναι ότι μπορείς να γράφεις για το τι κάνει η κυβέρνηση, να εξάγεις αποσπάσματα από κυβερνητικά και διεθνή έγγραφα.
Μπορείς να επισημάνεις τις συγκρούσεις συμφερόντων στις εταιρείες που συμμετέχουν στη Στρογγυλή Τράπεζα του Θησαυροφύλακα ή χρηματοδοτούν τα Ηνωμένα Έθνη, και οι άνθρωποι εξακολουθούν να λένε «η κυβέρνηση δεν θα το έκανε αυτό...» παρόλο που τα κυβερνητικά έγγραφα λένε ότι θα το κάνουν.
10. Σε τι εστιάζετε αυτήν τη στιγμή στο γράψιμό σας; Υπάρχουν νέα θέματα ή εξελίξεις που εξερευνάτε και για τα οποία οι αναγνώστες μπορούν να περιμένουν με ανυπομονησία να μάθουν;
Τον τελευταίο καιρό δεν μιλούσα καθόλου στα κανάλια μου, καθώς χρειαζόμουν ξεκούραση. Αποφάσισα να επικεντρώσω την προσοχή μου στη γενετική μηχανική. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μετά από τρεισήμισι χρόνια, όταν άρχισα την έρευνα, θα κατέληγα να κοιτάξω ένα σχέδιο ευγονικής για τη συνθετική τροποποίηση της βιολογικής ζωής.
Στην Αυστραλία δεν έχουμε ούτε κατά διάνοια τον έλεγχο που χρειαζόμαστε σε αυτές τις «καινοτόμες» εξελίξεις, και αυτή τη στιγμή υπάρχουν οργανισμοί που διεξάγουν επιτροπές πολιτών σχετικά με την ηθική της χαρτογράφησης των γονιδιωμάτων των μωρών κατά τη γέννηση, καθώς και πολλές άλλες εξελίξεις. Θα αρχίσω να γράφω γι' αυτό σύντομα.
Έχω επίσης αρχίσει να μελετάω ομοιοπαθητική για να μάθω περισσότερα για το πώς μπορούμε να προστατευτούμε σε αυτό το ολοένα και πιο τοξικό και δυστοπικό περιβάλλον.
11. Τέλος, για όσους θέλουν να παραμένουν ενημερωμένοι για την εργασία σας και να συνεχίσουν να αξιοποιούν τις γνώσεις σας, πώς μπορούν να παρακολουθήσουν καλύτερα την πορεία σας και να συνδεθούν μαζί σας;
Έχω ένα substack και έναν λογαριασμό YouTube που έχει καταγράψει πολλά από αυτά που έχω αναφέρει εδώ. Μπορείτε να με βρείτε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου