ΕΛΛΗΝΟ-ΟΥΚΡΑΝΙΚΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ Α.Ε.
2 ΒΙΝΤΕΟ
Ι. Η ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ
Όταν βλέπουμε μια κυβέρνηση να απαγορεύει τις δημόσιες συναθροίσεις, επειδή έρχεται στην Ελλάδα ο πρώην επαγγελματίας Ουκρανός ηθοποιός Ζελένσκι1, προκειμένου να συναντήσει τον ερασιτέχνη ηθοποιό Κυρ. Μητσοτάκη, συνειδητοποιούμε για μία ακόμη φορά πόσο ψευτοδημοκρατική είναι.
Η απαγόρευση των συναθροίσεων αποφασίσθηκε με επίκληση λόγων δημόσιας ασφάλειας, καθώς εκτιμάται (άραγε βάσει ποίων ενδείξεων;) ότι η διεξαγωγή συναθροίσεων ενδέχεται να προκαλέσει σοβαρό κίνδυνο διάπραξης εγκλημάτων κατά της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας και της ιδιοκτησίας, καθώς και σημαντική διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής στις περιοχές όπου επεβλήθη η απαγόρευση!2
Εδώ και καιρό, η πολιτική έχει μεταβληθεί σε ένα παγκόσμιο θέατρο σκιών, σε ένα μάπετ-μάπα σόου με πολύχρωμες μαριονέτες, τα νήματα των οποίων κινεί ο Αόρατος Μαριονετίστας, σε πιο τεχνοκρατική διατύπωση: ο αφανής Παγκόσμιος Κυβερνήτης (αναμένεται εδώ και καιρό η επίσημη στέψη του), και τα τσιράκια της ελιτ-ίστικης αυλής του.
Αλλά ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο εμφανές ότι στο πηδάλιο της Ελλάδας έχει στρογγυλοκαθίσει επί μία ολόκληρη υβριδική-χουντική επταετία μια τόσο άθλια, ανθελληνική και αντίχριστη μαριονέτα με μπλε αμπέχονο που από μέσα φορά φανελάκι πρασινοσημιτικού χρώματος. Μία ημέρα πριν από τον εορτασμό της εξέγερσης του Πολυτεχνείου3, ξυπνούν μνήμες χουντικών αντανακλαστικών με απαγορεύσεις θεμελιωδών ατομικών δικαιωμάτων.
ΙΙ. Η ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗ ΔΟΣΗ 19.1949.1951
Με αυτήν την αφορμή, αξίζει να επιχειρηθεί ένας ακόμη μνημονικός εμβολιασμός για την χορήγηση πνευματικών αντισωμάτων που θα ληφθούν από ένα κείμενο το οποίο είχε δημοσιεύσει τον Μάρτιο του 1949 ο Αμερικανός συγγραφέας Ρέι Μπράντμπερι (Ray Bradbury, 1920-2012), γνωστός στο ευρύτερο κοινό από το δυστοπικό του μυθιστόρημα Fahrenheit 4514.
Πρόκειται για μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας με τίτλο Μαριονέτες Α.Ε. (Marionettes, Inc), δημοσιευμένη αρχικώς στο περιοδικό Starting Stories.
Μετά από δύο χρόνια, η ιστορία αυτή δημοσιεύθηκε και στο βιβλίο του The Illustrated Man, το οποίο μεταφράσθηκε στην ελληνική γλώσσα και κυκλοφόρησε με τον τίτλο «Ο Εικονογραφημένος Άνθρωπος» από περισσότερους εκδοτικούς οίκους.
Η πιο πρόσφατη μετάφραση είναι του 2021 από τις εκδόσεις Άγρα, σε μετάφραση Βασίλη Δουβίτσα.
Η ιστορία «Μαριονέτες Α.Ε.» διασκευάστηκε το 1955 για την αμερικανική τηλεοπτική σειρά Alfred Hitchcock Presents στο επεισόδιο με τίτλο Designed for Loving, και το 2014 για την ραδιοφωνική σειρά του BBC Radio 4, Dangerous Visions.
Αυτό ακριβώς, λοιπόν, είναι τα σημερινά κράτη, με σημαιοφόρο την Ελλάδα: Μαριονέτες Α.Ε.
Ωστόσο, στην ιστορία που εμπνεύσθηκε ο Μπράντμπερι, οι μαριονέτες είναι ρομπότ που χρησιμοποιούνται από τους ανθρώπους ως τεχνητά αντίγραφα (κλώνοι). Ο κεντρικός ήρωας της συγκεκριμένης ιστορίας, ο κύριος Μπράλινγκ, έχει προμηθευτεί την μαριονέτα Μπράλινγκ Δύο, η οποία φθάνει σε σημείο να ερωτευτεί την γυναίκα του ιδιοκτήτη του.
Ο Μπράντμπερι περνά το μήνυμα ότι μπορεί να έρθει κάποια στιγμή που τα ρομπότ θα παράγουν συναισθήματα (αυτό το ενδεχόμενο καταγράφεται ήδη από το 1920, όταν είχε κυκλοφορήσει το θεατρικό έργο «Τα ρομπότ» του Κάρελ Τσάπεκ5). Τούτο προκύπτει από το εξής χωρίο:6
Μια μέρα, καθώς ο Μπράλινγκ παίρνει από τον αγκώνα τον σωσία του για να τον οδηγήσει προς το κελάρι και να τον κλείσει μέσα στο μπαούλο, όπως έκανε κάθε φορά που δεν χρειαζόταν τις υπηρεσίες του, ο Μπράλινγκ Δύο παραπονέθηκε στον ιδιοκτήτη του για τον περιοδικό εγκλεισμό του μέσα στο μπαούλο. Ο χαρακτηριστικός διάλογος είναι ο εξής:
– (Μπράλιγκ Δύο) Το κελάρι δεν μου αρέσει. Και δεν μου αρέσει κι εκείνο το μπαούλο.
– (Μπράλιγκ) Θα δοκιμάσω να διαρρυθμίσω κάτι πιο άνετο.
– (Μπράλιγκ Δύο) Οι μαριονέτες είναι φτιαγμένες για να κινούνται και όχι να μένουν ακίνητες. Εσένα πώς θα σου φαινόταν να ήσουν ξαπλωμένος σε ένα μπαούλο τον περισσότερο καιρό;
– (Μπράλιγκ) Εντάξει...
– (Μπράλιγκ Δύο) Δεν θα σου άρεσε καθόλου. Ακόμα κι εκεί μέσα δεν παύω να λειτουργώ. Δεν γίνεται να με κλείνεις εκεί μέσα. Είμαι ολοζώντανος και έχω αισθήματα.
Λίγο αργότερα, ο Μπράλιγκ Δύο φέρνει την συζήτηση στα αισθήματα που τρέφει για την γυναίκα του Μπράλιγκ:
– (Μπράλιγκ Δύο) Έχω αρχίσει να νιώθω πολλά γι’ αυτήν.
– (Μπράλιγκ) Χαίρομαι που απολαμβάνει την εργασία σου. Ο Μπράλιγκ έγλειψε τα χείλη του νευρικά.
– (Μπράλιγκ Δύο) Φοβάμαι ότι δεν καταλαβαίνει. Νομίζω... είμαι ερωτευμένος μαζί της.
– Ο Μπράλιγκ έκανε άλλο ένα βήμα και πάγωσε. «Είσαι τι;».
ΙΙΙ. ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗ ΔΟΣΗ ΜΝΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ
Σε αντίθεση, όμως, με τις «έμψυχες μαριονέτες» του Μπράντμπερι, οι πολιτικές μαριονέτες τύπου Μητσοτάκη και Ζελένσκι κυβερνούν τον λαό τους σαν να είναι άψυχα ρομπότ στερούμενα κάθε ενσυναίσθησης:
Εκτελώντας παντελώς ανάλγητα τις εντολές που λαμβάνουν από τα αφεντικά τους, δηλ. την μισάνθρωπη υπερεθνική ελίτ της άτυπης Παγκόσμιας Κυβέρνησης, μας φυλακίζουν με λοκντάουν, μας εξολοθρεύουν με ψευτοεμβόλια, μας καταληστεύουν μέσω της φορολογίας, μας ποδοπατούν την προσωπικότητα με μοναδικούς αριθμούς, μας επιτηρούν και μας τιμωρούν νυχθημερόν με κάμερες και πρόστιμα κ.ο.κ.
Αριστερά η ουκρανική μαριονέτα και δεξιά η ελληνική μαριονέτα, η οποία συνηθίζει να κουνάει ρομποτικά τα χέρια της σαν μαχαίρια
Όπως ο Μπράλιγκ έχωνε κατά καιρούς στο μπαούλο τον Μπράλιγκ Δύο, το ίδιο κάνουν και οι δήθεν ψυχοπονιάρηδες πολιτικοί μας, που τώρα ετοιμάζονται να φυλακίσουν τους λαούς μέσα στα ψηφιακά μπαούλα ενός αόρατου ηλεκτρονικού κελαριού, εκδίδοντας σε όλους τους πολίτες τον υποχρεωτικό Δαι-Μοναδικό Αριθμό, καταργώντας όσον ούπω τα μετρητά και ανακηρύσσοντας σε γενικό δερβέναγα της ανθρωπότητας την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η ενδεδειγμένη αντίδραση των λαών περιγράφεται στις Μαριονέτες Α.Ε. του Μπράντμπερι, όπου ο Μπράλιγκ Δύο επαναστατεί κατά του ιδιοκτήτη του, o οποίος ετοιμάζεται να απολαύσει το ταξίδι του στο Ρίο μακριά από την γυναίκα του, εκτοξεύοντας την ακόλουθη απειλή:7
– Θα σε βάλω στο μπαούλο, θα το κλειδώσω και θα πετάξω το κλειδί. Μετά θα αγοράσω άλλο ένα εισιτήριο για Ρίο, για τη γυναίκα σου.
Αντιστοίχως, πρέπει εμείς να κλείσουμε τους δυνάστες μας μέσα σε μπαούλα και κελλιά, για να μην ξαναβγάλουνε μιλιά, κι έτσι να μπορέσουμε επιτέλους να ανασάνουμε ανθρώπινα, απολαμβάνοντας τον φυσικό κόσμο, που οι πολιτικές μαριονέτες τόσο ανάποδα, πάει να πει: σατανικά, τον παρουσιάζουν σαν κάτι εχθρικό και μη φυσιολογικό, ενώ, ταυτοχρόνως, προπαγανδίζουν τον ψηφιακό κόσμο ως τον μόνο αληθινό και ασφαλή κόσμο!
Ψεύδονται ξεδιάντροπα:
Τον ψηφιακό κόσμο τον χρειάζονται για να μας στερήσουν άπαξ διά παντός την ελευθερία μας, επιτηρώντας και ελέγχοντάς μας νυχθημερόν με την επιβολή παγκόσμιας ηλεκτρονικής δικτατορίας και, ακολούθως, για να μας αντικαταστήσουν με τα αντίχριστα ρομπότ τους!
Πρβλ. όμως:
·
18 Νοεμβρίου 2022
Επ’ αυτού βλ.:
·
22 Μαΐου 2022
Μτφ.: Π. Σκούφης, εκδ. Δωδώνη, Αθήνα 2013.
Bradbury, Ο εικονογραφημένος άνθρωπος, εκδ. Άγρα, ό.π., σελ. 325.
Bradbury, Ο εικονογραφημένος άνθρωπος, εκδ. Άγρα, ό.π., σελ. 327/328.
ΠΗΓΗ














Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου