Η ΓΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΑΛΛΑ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΔΙΣ-ΕΒΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ!
Πληροφορηθήκαμε για το άκρως κοσμικό και προπετές άρθρο του μητροπολίτη Αργολίδος με τον ειρωνικό τίτλο ''Η γη είναι τετράγωνη!'' από την ομιλία του π. Βασιλείου Βολουδάκη
Ο πατήρ Βασίλειος δεν απήντησε στην προκλητική φράση του μητροπολίτη Αργολίδας που αναφερόταν σε αυτόν :
Μεγάλη Παρασκευή πρωί, την ώρα που ο Χριστός «περί ἡμῶν ὀδυνᾶται», κληρικοί να αστράφτουν και να βροντάνε εναντίον των επισκόπων και της Συνόδου.
Και αυτοί οι κληρικοί, σα να μη συμβαίνει τίποτα, την άλλη μέρα να λειτουργούν και να λένε «ἐν πρώτοις μνήσθητι Κύριε τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν…» και να λειτουργούν στο αντιμήνσιο με την υπογραφή του επισκόπου! Ειλικρινά, δεν μπορώ να τα καταλάβω.
Πρόχειρα του λέμε ότι λίγο παρακάτω μέφεται όσους θέλουν να αποτειχιστούν αλλά δεν καταλαβαίνει τον πατέρα Βασίλειο που δεν θέλει να αποτειχιστεί και μνημονεύει τον αρχιεπίσκοπο.
Άρα λέει ευθέως ότι ο π. Βασίλειος έπρεπε να σιωπήσει και δεν έπρεπε να εκφράσει την οργή του, για το γεγονός ότι η αστυνομία δεν υπήρχε όταν "αναρχικοί" έβαλαν 2 φορές φωτιά στον ναό στον οποίο προΐσταται και έκανε επιδρομή εν ώρα Θείας Λειτουργίας ο "Ρουβίκωνας", αλλά εμφανίστηκε κυνηγώντας (χάρη στην ΔΙΣ που το επέτρεπε) τους πιστούς Μ. Παρασκευή με περιπολικό στο προαύλιο του Ναού!
Με την οργή του π. Βασιλείου όμως εκφράστηκαν χιλιάδες πιστοί οι οποίοι έχουν εκφράσει την θλίψη και την αγανάκτησή τους για την αντίθεη στάση της πολιτείας και για την άθεη στάση των μητροπολιτών της ΔΙΣ! Έκανε ότι δεν έκαναν οι μητροπολίτες απέναντι στην πολιτεία!
Αλλά ας πάρουμε το μακρόσυρτο άρθρο απ΄την αρχή (με πλάγια γράμματα τα γραφόμενα του Αργολίδος):
Με την οργή του π. Βασιλείου όμως εκφράστηκαν χιλιάδες πιστοί οι οποίοι έχουν εκφράσει την θλίψη και την αγανάκτησή τους για την αντίθεη στάση της πολιτείας και για την άθεη στάση των μητροπολιτών της ΔΙΣ! Έκανε ότι δεν έκαναν οι μητροπολίτες απέναντι στην πολιτεία!
Αλλά ας πάρουμε το μακρόσυρτο άρθρο απ΄την αρχή (με πλάγια γράμματα τα γραφόμενα του Αργολίδος):
Αναγκαστήκαμε να λειτουργούμε χωρίς το λαό, με άδειες εκκλησίες, με ό,τι αυτό σημαίνει. Αυτός όμως ο πόνος και η οδύνη έγινε αφόρητη από τις συνεχείς επιθέσεις, όχι τόσο των εκτός εκκλησίας, αλλά των μελών της εκκλησίας.
Από ποιόν αναγκαστήκατε; Ούτε η Ιεραρχία δεν συνεκλήθη! Μόνοι σας «υπακούσατε», χωρίς να οφείλετε, στην προσταγή της πολιτείας επιτρέποντας την εισβολή της στα εκκλησιαστικά εδάφη!
Παρακάτω σνομπάρει αγρίως κάθε λαϊκό που έχει αντίθετη με εκείνον άποψη:
Αφήνω δε τη «διδασκαλία, τις παραινέσεις, τις οδηγίες» λαϊκών μελών της εκκλησίας προς τη Σύνοδο, τους επισκόπους, τους κληρικούς. Άνθρωποι που δεν έχουν ανοίξει ούτε την Αγία Γραφή και η μόνη «πνευματική» τροφή τους είναι τα χαμηλού επιπέδου θρησκευτικά περιοδικά και εφημερίδες, έχουν την απαίτηση από κατηχούμενοι να γίνουν κατηχητές, από μαθητές να γίνουν δάσκαλοι.
......
Πώς να το κάνουμε αδελφοί μου; Οι αγνοούντες χρειάζονται διδασκαλία. Όχι προβιβασμό στη θέση του δασκάλου.
ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ «ΑΓΝΟΟΥΝΤΕΣ» «ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΟΥΣ» ΛΑΪΚΟΥΣ
«ΚΑΤΗΧΟΥΜΕΝΟΥΣ» :
Στην Πανούκλα και στην Ασιατική Γρίπη με εκκατομμύρια νεκρούς, γιατί δεν έκλεισαν οι Εκκλησίες;
«ΚΑΤΗΧΟΥΜΕΝΟΥΣ» :
Στην Πανούκλα και στην Ασιατική Γρίπη με εκκατομμύρια νεκρούς, γιατί δεν έκλεισαν οι Εκκλησίες;
Ο Ναός είναι τόπος αγιάσματος, οι συνηγμένοι στο όνομα Του Χριστού έχουν τον Χριστό ανάμεσά τους κατά το ρήμα Του ή όχι;
Το Πανάγιο Πνεύμα κατέρχεται στην Θεία Λειτουργία;
Πώς μπορεί κάποιος να κολλήσει με τον Χριστό δίπλα του και με την Χάρη του Παναγίου Πνεύματος κατερχόμενη επί πάντα τον περιεστώτα λαό;
Κυκλοφόρησαν αμέτρητα κείμενα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δυστυχώς με τους περισσότερους συντάκτες να παραμένουν στο σκοτάδι της ανωνυμίας. (Αναρωτιέμαι γιατί άραγε; Τί φοβούνται; Τόσο δειλοί είναι; Δεν τους λέει τίποτα ο λόγος του Χριστού στο δικαστήριο: «Ἐγώ παρρησία ἐλάλησα;»).
Το γεγονός ότι κάποιοι μπορεί να μην φρονούν ότι είναι στην θέση του Κυρίου μας όπως αυτός και απλά ερωτούν ταπεινά χωρίς να έχουν την αξίωση να φανούν, του πέρασε καθόλου από το μυαλό;
Ιεράρχης και δεν βάζει έστω μετά τον παρενθετικό πονηρό λογισμό της δειλίας, τον αγαθό λογισμό της ταπεινοφροσύνης;
Αλλά επιτέλους ας μην απαντήσει στους ταπεινούς και «κακομοίρηδες δειλούς» εμάς που δεν είμαστε επώνυμοι. Στους εμπεριστατωμένους και λεπτομερείς λόγους των επωνύμων κληρικών θα απαντήσει;
Γιατί κάνει ότι δεν τους γνωρίζει;
Διαβασε τα αρθράκια τα υβριστικά και τα σοβαρά του ξέφυγαν;
Εκτός από τις ομιλίες του π. Βασιλείου Βολουδάκη τις οποίες προσπέρασε, αναφέροντας μόνο την οργή του της Μ. Παρασκευής, εγράφησαν σπουδαία άρθρα που πολύ θα θέλαμε να δούμε τις απαντήσεις του σε αυτά. Ενδεικτικά αναφέρουμε αυτά που έχουμε δημοσιεύσει και έγραψε:
Ο Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. με τίτλο:
ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΑΪΟ
Ο Θεολόγος και Φιλόλογος Αρχιμανδρίτης π. Σαράντης Σαράντος με τίτλο:
ΝΑΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ
Το γεγονός ότι κάποιοι μπορεί να μην φρονούν ότι είναι στην θέση του Κυρίου μας όπως αυτός και απλά ερωτούν ταπεινά χωρίς να έχουν την αξίωση να φανούν, του πέρασε καθόλου από το μυαλό;
Ιεράρχης και δεν βάζει έστω μετά τον παρενθετικό πονηρό λογισμό της δειλίας, τον αγαθό λογισμό της ταπεινοφροσύνης;
Αλλά επιτέλους ας μην απαντήσει στους ταπεινούς και «κακομοίρηδες δειλούς» εμάς που δεν είμαστε επώνυμοι. Στους εμπεριστατωμένους και λεπτομερείς λόγους των επωνύμων κληρικών θα απαντήσει;
Γιατί κάνει ότι δεν τους γνωρίζει;
Διαβασε τα αρθράκια τα υβριστικά και τα σοβαρά του ξέφυγαν;
Εκτός από τις ομιλίες του π. Βασιλείου Βολουδάκη τις οποίες προσπέρασε, αναφέροντας μόνο την οργή του της Μ. Παρασκευής, εγράφησαν σπουδαία άρθρα που πολύ θα θέλαμε να δούμε τις απαντήσεις του σε αυτά. Ενδεικτικά αναφέρουμε αυτά που έχουμε δημοσιεύσει και έγραψε:
ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΑΪΟ
Ο Θεολόγος και Φιλόλογος Αρχιμανδρίτης π. Σαράντης Σαράντος με τίτλο:
ΝΑΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ
Ο Αρχιμανδρίτης π. Σαββας ο Αγιορειτης
Η ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙ ΜΟΛΥΣΜΟΥ ΣΤΟ ΝΑΟ
Σνομπάρει τους θεολογίζοντες λαϊκούς που χρειάζονται διδασκαλία, αλλά εμείς έχουμε δημοσιεύσει και επώνυμα άρθρα λαϊκών που χρήζουν απαντήσεως και τον παραπέμπουμε να απαντήσει, αν μπορεί, στην επιστολή που απέστειλε
Ο Εμμανουήλ Γερακιανάκης από την Ιεράπετρα Κρήτης
«Και τώρα, γιατί να επιστρέψουμε στις Εκκλησίες;»
ή στα όσα γράφει ο Κωνσταντίνος Καλιμαυκίδης και αφορούν την σύνοδο, στο άρθρο του
Τέλος εδώ και τρία σχεδόν χρόνια περιμένει απάντηση η ανοιχτή επιστολή στην Σύνοδο της Ιεραρχίας, του (δικού μας) Λογοτέχνη και ερευνητού Βιολόγου Γιώργου Βολουδάκη, η οποία με τίτλο
και υπότιτλο
ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ ΣΑΣ ΘΡΗΝΟΥΝΤΩΝ;
είχε απευθύνει δημόσια κάποια ερωτήματα σχετικά με την αφωνία της ιεραρχίας τον καιρό των μνημονίων, προς όλους τους Μητροπολίτες και ουδείς του απήντησε ενώ τα απέστειλε σε όλες τις μητροπόλεις!
Σταματώ σε δύο υπέροχες δηλώσεις. Η πρώτη είναι του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου.
-Δεν κινδυνεύει η πίστη αλλά οι πιστοί.
Και η δεύτερη του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου:
-Μένουμε σπίτι γιατί αγαπάμε.
Τέτοιες δηλώσεις που θα μείνουν στην ιστορία, χάθηκαν στον κουρνιαχτό. Δεν ακούστηκε ούτε ένα θετικό σχόλιο από τους φωνασκούντες «ομολογητές» της πίστεως.
Αντί απαντήσεως η φωτογραφία
«Κι ο πάπας κάτι τέτοιο "αγαπητικό" θα έλεγε»
Ωστόσο, ο προκαθήμενος εκ δεξιών της φωτογραφίας εκτός από τον πάπα έχει μια προτίμηση στους μασόνους (βλέπε φωτο τίτλων και την αμέσως επόμενη από τά ἐγκαίνια στόν Ο.Λ.Π. γιά τήν ἐπέκταση τοῦ σταθμοῦ κρουαζιέρας)
Άρα μπορεί η γη να μην είναι τετράγωνη αλλά η λογική του πρώτου (κατά κόσμον Ιωάννη Λιάπη) είναι πυραμίδα μασονική...
Αν και το άρθρο του Αργολίδος μοιάζει να είναι γραμμένο από κάποιον κοσμικό και μόνον η αλαζονεία της δεσποτικής εξουσίας που αποπνέει, υποπτέυει την επισκοπική προέλευση, ωστόσο επιχειρεί να πείσει για την «πανδημία» και κάνει ότι αγνοεί όσα
επιδημιολόγοι και ο κορυφαίος Λοιμωξιολόγος αλλά και πολλοί γιατροί (ενδεικτικά (ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ) και πολλοί ειδικοί επιστήμονες (ενδεικτικά (ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ) έχουν γράψει.
Στηρίζει δε την ύπαρξη της «πανδημίας » στη λίστα θανατολογίας του Τσιόδρα, στην παγκόσμια συλλογή νεκρών από όλα τα νοσήματα, στα φέρετρα του Bergamo και στην επιστολή ενός ιερέα (την παραθέτει ολόκληρη) στην οποία περιγράφει πώς πήγε στο νοσοκομείο και ανάρρωσε από...πνευμονία!!!
Μεταξύ των κατηγοριών που μας απευθύνουν κάποιοι είναι και η στάση του αγίου Λουκά. Ρωτούν: Έτσι θα έκανε ο άγιος Λουκάς; Θα δεχόταν να κλείσουν οι εκκλησίες;
Αγαπητοί μου, όταν διαβάζουμε ένα βιβλίο δεν το διαβάζουμε επιλεκτικά, ούτε κρατάμε ότι, μας συμφέρει. Πράγματι ο Άγιος βρέθηκε στη δίνη των διωγμών κι έβλεπε με πόνο να κλείνουν οι εκκλησίες ή να παραχωρούνται στους σχισματικούς της «Ζωντανής Εκκλησίας».
Περιμένοντας τη σύλληψή του (1923) συντάσσει τη διαθήκη του. Μεταξύ άλλων προτρέπει τους πιστούς να μην προσχωρήσουν στο σχίσμα. Και προτρέπει: «Αν σας αρπάξουν τους ναούς και τους δίνουν στην οργάνωση αυτή, μην αντιδράτε… Ακόμη και αν όλοι οι ναοί πέσουν στα χέρια τους και δεν έχετε που να πάτε, καλύτερα να μην πάτε πουθενά παρά σ̉ αυτούς… Να μην αντιστέκεστε στις αρχές, που για τις αμαρτίες μας επέτρεψε ο Θεός».
Λόγω της ειδικής όμως σχέσης του με τον Άγιο τον ρωτάμε ευθέως: Κατάλαβε τί έγραψε;
Κατάλαβε ότι έβαλε ένα απόσπασμα από κείμενο του Αγίου που αναφέρεται ΣΕ ΔΙΩΓΜΟ;
Κατάλαβε ότι έβαλε ένα απόσπασμα από κείμενο του Αγίου που αναφέρεται ΣΕ ΔΙΩΓΜΟ;
ΟΜΟΛΟΓΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΙΩΓΜΟ;
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΗΡΥΞΑΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΕ ΔΙΩΓΜΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΚΟΜΒΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο π. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ;
Τέλος για την Θεία Κοινωνία που ο ίδιος ομολογεί ότι η ΔΙΣ θα δεχθεί ισχυρές πιέσεις στο άμεσο μέλλον, ας δει ότι εξ αιτίας της υποχωρήσεως της ΔΙΣ-ΤΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΣ-ΕΒΟΥΣ που έκλεισε τους Ι.Ναούς έχουμε φτάσει εκεί που φτάσαμε!
(Δεν έγραψα τίποτα για το θέμα της Θ. Κοινωνίας. Είναι ένα θέμα που θα μας απασχολήσει έντονα το επόμενο διάστημα. Και θα δεχτούμε πολλές πιέσεις. Αντί να τρωγόμαστε μεταξύ μας μήπως θα πρέπει να το συζητήσουμε σοβαρά και να είμαστε έτοιμοι;)
Δεν φτάνει που ανοίγει το θέμα λες και είναι προς συζήτηση, ξαφνικά θυμήθηκε την ενότητα και το «πλήρωμα της Εκκλησίας»...Εκεί λοιπόν τους θέλετε εσείς οι επίσκοποι τους «παρακατιανούς» λαϊκούς να σας βοηθήσουν;
ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ!!!
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΑΣΚΗΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΑΜΩΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ!
Εξαιρετικό!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι επίσκοποι προαισθανόμενοι το τέλος τους προσπαθούν με "κουνήματα" να το αποφύγουν. Είναι το χούι τους τέτοιο.... Εύγε στους αγωνιστές της Πίστεως σαν τον π.Βασίλειο Βολουδάκη. Οι πραγματικοί πιστοί θέλουν πραγματικούς ιερείς. Οι "θρησκευάμενοι" ας κάνουν με τους προσκυνημένους επισκόπους. Επιτέλους να χωρίσει η ήρα από το στάρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ Αγιάσει το στόμα σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΦωνή Λαού οργή Θεού! Ου με πείσεις καν με πείσεις βλέπει ο λαόςτα έργα σας και τον απομακρύνουν όλο και ποιό πολύ, παρουσιαστε εργα θυσιαστικα αγιαστικα θεοφώτιστα απομακρυνθείτε απο το πολιτικό κατεστημένο και τους πολιτικούς ,τότε θα σώσετε το επισκοπικο σας αξίωμα στα ματια των απλών χριστιανών όσο ειναι Καιρός, θυμήσου δεσπότη μου τους κακούς γεωργούς του ιερου ευαγγελίου στωμεν καλως
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυγε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ακτουαριος
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλάκα - πλάκα , πρέπει να ευχαριστήσουμε τον μητροπολίτη Αργολίδος γιατί με αυτα που είπε εξέθεσε τους αιρετικούς και φάνηκε η διαφορά της αλήθειας με τη πλάνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ μητροπολίτη Αργολίδος για το κακό που έκανες στους αιρετικούς, το φως πάντα νικά το σκοτάδι.