Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

ΕΑΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΟ, Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ!

ΤΕΜΠΗ: ΟΙ ΥΠΟΠΤΕΣ «ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ» ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΑΝΕΙ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΤΟΥ 




Είναι πολύ ύποπτο το timing αυτής της φοβερής τραγωδίας. Τη νύχτα που απενεργοποιούσαν πολιτικά τον Παύλο Πολάκη και οι σάπιοι συστημικοί δημοσιογράφοι είναι τρομαγμένοι, δύο αμαξοστοιχίες συγκρούονται και βυθίζουν τη χώρα στο πένθος.

Όταν ένα πολιτικό σύστημα σκοτώνει 30.000 ανθρώπους στα νοσοκομεία από ή με, covid-19, ως προπόνηση για την κατάλυση του δημοκρατικού πολιτεύματος και για να πουλήσει εμβόλια, τότε είναι ικανό για τα πάντα. 

Αυτό το πολιτικό σύστημα, έκαψε τρεις ανθρώπους στη Marfin, για να γλιτώσει από την οργή του κόσμου, που ήταν έτοιμος να μπει στο κοινοβούλιο και να το κάνει κεραμιδαριό.

Δεν είμαστε συνωμοσιολόγοι, αλλά οι πολλές συμπτώσεις μας βάζουν σε σκοτεινές σκέψεις, όταν ένα σχεδόν παρόμοιο δυστύχημα στην Αμερική, χρησιμοποιήθηκε επικοινωνιακά για να εκτονώσει την πίεση από την κυβέρνηση Μπάιντεν.

Χθες, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ετοίμαζε άλλη μία επικοινωνιακή φιέστα, που ματαιώθηκε λόγω της απίστευτης εθνικής τραγωδίας στα Τέμπη. Η φιέστα, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε από το Μέγαρο Μαξίμου, αφορούσε επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος!

Μόνο που τέτοιο κέντρο δεν υπάρχει, όπως κατήγγειλε χθες, πριν τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας.

Επίσκεψη για ξεκάρφωμα πριν το σαμποτάζ ή σύμπτωση και αυτή; Επίσης, πέφτουμε πάνω σε άλλη μία σύμπτωση. Πολιτικός προϊστάμενος και πολιτικά υπεύθυνος για τους σιδηροδρόμους και το δυστύχημα, είναι ο Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα, ο τελευταίος κοινοβουλευτικός Καραμανλής, μετά την αποχώρηση του πρώην Πρωθυπουργού.

Ο Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα, εκλέγεται στον Νομό Σερρών και πολιτικός ανταγωνιστής του είναι ο Τάσος Χατζηβασιλείου, δεξί χέρι του Μητσοτάκη και κολλητός του ανταποκριτή του ΣΚΑΙ στην Τουρκία και πάντα καλώς πληροφορημένου από το καθεστώς Ερντογάν, Μανώλη Κωστίδη. 

Εμείς, δεν υπονοούμε τίποτα και για κανέναν, αλλά καταγράφουμε συμπτώσεις, διότι αυτή είναι η δουλειά μας και πρέπει να πέσει άπλετο φως στο εγκληματικό αυτό δυστύχημα. Το ρεπορτάζ του in.gr. είναι αυτό που μας έβαλε σε σκέψεις…

H Ελλάδα θρηνεί, το Πανελλήνιο είναι συγκλονισμένο από το φοβερό σιδηροδρομικό δυστύχημα που έχει παγώσει τους πάντες. Αν και είναι ακόμη νωρίς για να αναζητήσουμε τα αίτια της τραγωδίας, τα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι πολλά.

Ειδικά αν οι μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων, επιβατών του τρένου είναι πραγματικές, τότε μιλάμε για ένα έγκλημα που ουσιαστικά είχε προαναγγελθεί.

Ένα μαζικό έγκλημα που οφείλεται, όπως όλα δείχνουν, σε τραγικό ανθρώπινο λάθος, αλλά και που τα «σημάδια» έδειχναν ότι ήταν αναπόφευκτο.

Στο ερώτημα τι είναι αυτό που μπορεί να οδήγησε στη σύγκρουση δύο τρένων που κινούνταν σε αντίθετη κατεύθυνση, οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν έχουμε ανθρώπινο λάθος.

Κι όμως, το αδιανόητο να βρίσκονται δύο τρένα με αντίθετη κατεύθυνση στην ίδια γραμμή, έγινε. Η αμαξοστοιχία Inter City 62 της Hellenic Train και το εμπορικό τρένο βρέθηκαν ακριβώς στην ίδια γραμμή και κανείς δεν είδε κάτι ώστε με κάποιο τρόπο να μπορούσαν να σταματήσουν την τραγωδία.

Ενας επιβάτης κατήγγειλε ότι άκουσε στον ασύρματο: «Όταν ακούσαμε τον οδηγό να μιλάει με τον υπεύθυνο εισιτήριων και να λέει ‘πάμε και όπου βγει’, σίγουρα, είσαι προϊδεασμένος ότι κάτι δεν πάει καλά. Το άκουσα μέσω των ασυρμάτων, ‘πάμε και όπου βγει’. Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο. 

Μας καθυστέρησαν λόγω φόρτου κίνησης των σιδηροδρομικών γραμμών, είπαν ότι θα καθυστερήσουμε 15 λεπτά, γιατί είναι μονής οδού. Μάλλον έπρεπε να καθυστερήσουμε παραπάνω, δεν ήταν σωστά προγραμματισμένα».

Εφόσον η μαρτυρία είναι αληθινή τότε το ερώτημα είναι:

Γνώριζαν κάτι και μιλούσαν έτσι; Και μπορεί να ισχύει σε μια σύγχρονη χώρα το «πάμε κι όπου βγει;»

Ένα άλλο ερώτημα είναι ποιος έκανε το τραγικό λάθος, αυτό που έφερε την καταστροφή. Η εταιρεία, Hellenic Train δεν έχει απαντήσει επί της ουσίας.

Ποιος έδωσε λοιπόν την άδεια να κινηθούν δύο τρένα στην ίδια γραμμή ή ποιος άσκησε πλημμελώς τα καθήκοντά του με αποτέλεσμα να έρθει η μετωπική σύγκρουση;


Ηταν όντως τραγικό λάθος του σταθμάρχη ο οποίος δεν μπόρεσε να συνεννοηθεί μέσω ασυρμάτου την ώρα που λόγω βλάβης είχαν καταρρεύσει τα συστήματα και δεν υπήρχε ρεύμα;

Εγινε λάθος, λοιπόν, στην αλλαγή των σιδηροδρομικών γραμμών και τα δύο τρένα βρέθηκαν στην ίδια;

Ενα άλλο σενάριο που διαψεύστηκε στη συνέχεια ήταν ο εκτροχιασμός βαγονιών που έπεσαν πάνω στο άλλο, όμως, η σύγκρουση ήταν μετωπική και σφοδρή, οπότε αποκλείεται το πρώτο.



Γιατί υπήρξαν τέτοιες καθυστερήσεις;

Επιβάτες αναφέρουν: «Σε μια στιγμή ακούγαμε, μου λέει, καθυστέρηση 20 λεπτά, μισή ώρα, μετά μας λέει ο οδηγός καθυστέρηση μία ώρα και εκεί είναι που λέει υπάρχει σύγχυση στις γραμμές!».

«Ακούμε δύο κοπέλες, τώρα δεν ξέρω τον χαρακτηρισμό στα τρένα πώς λέγονται οι βοηθοί να λένε μα πού είναι αυτός ο προϊστάμενος, είναι πίσω, τι μαλ…ες είναι αυτές! Στο ένα λεπτό μπαμ!» είναι η συγκλονιστική μαρτυρία του επιβάτη.

Λίγες μόλις ώρες πριν το δυστύχημα στα Τέμπη, η εταιρεία ενημέρωνε μέσω twitter ότι η αμαξοστοιχία Inter City (IC) 56 θα παρέμενε ακινητοποιημένη στον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου λόγω τεχνικού προβλήματος καλωδίου ηλεκτροκίνησης.

 Ενώ η αμαξοστοιχία βρισκόταν σταθμευμένη στον Παλαιοφάρσαλο, σημειώθηκε έκρηξη στα ηλεκτροφόρα καλώδια πάνω από το τρένο, με αποτέλεσμα καλώδια των 25.000 volt να πέσει πάνω στην αμαξοστοιχία.

Τα μηνύματα της εταιρείας

Οι καθυστερήσεις ωστόσο αποτελούν τον κανόνα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, όπως επιβεβαιώνεται από τα ειδικά ενημερωτικά κανάλια που έχει ανοίξει η Hellenic Train στο Telegram.

Μόνο χθες Τρίτη, ημέρα του δυστυχήματος, η σιδηροδρομική εταιρεία προχώρησε στις ακόλουθες ανακοινώσεις:

Στις 09:18: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Τρίτη 28/02/2023, η αμαξοστοιχία με αριθμό IC 51 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα) και ώρα αναχώρησης 07:08, παρουσιάζει 16 λεπτά καθυστέρηση από το σταθμό Λάρισα.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 10:43: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Τρίτη 28/02/2023, η αμαξοστοιχία με αριθμό IC 53 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα) και ώρα αναχώρησης 08:56, παρουσιάζει 15 λεπτά καθυστέρηση από το σταθμό Λάρισα.»


Στις 16:04: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα,Τρίτη 28/02/2023, το IC56 (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) με ώρα αναχώρησης 13:22, βρίσκεται σταματημένο στο σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 16:19: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα,Τρίτη 28/02/2023, το IC56 (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) με ώρα αναχώρησης 13:22, παρουσιάζει καθυστέρηση.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 17:32: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα,Τρίτη 28/02/2023, το δρομολόγιο του IC56 (Αθήνα – Θεσσαλονίκη-με ώρα αναχώρησης 13:22) θα πραγματοποιηθεί με λεωφορεία από τον Παλαιοφάρσαλο για τη Λάρισα, την Κατερίνη, το Πλατύ και τη Θεσσαλονίκη.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 18:09: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Τρίτη 28/02/2023, το IC58 (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) με ώρα αναχώρησης 15:22, αναχώρησε με 15 λεπτά καθυστέρηση από τον Παλαιοφάρσαλο.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 19:34: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Τρίτη 28/02/2023, το IC63 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα) με ώρα αναχώρησης 19:25, παρουσιάζει καθυστέρηση στην αναχώρηση από τη Θεσσαλονίκη.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 19:56: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Τρίτη 28/02/2023, το IC63 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα) με ώρα αναχώρησης 19:25, παρουσιάζει 30 λεπτά καθυστέρηση στην αναχώρηση από τη Θεσσαλονίκη.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 20:37: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Τρίτη 28/02/2023, το IC63 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα) με ώρα αναχώρησης 19:25, παρουσιάζει 70 λεπτά καθυστέρηση στην αναχώρηση από τη Θεσσαλονίκη (αντί των 30 λεπτών).

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 22:40: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Τρίτη 28/02/2023, το IC63 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα) με ώρα αναχώρησης 19:25, ταξιδεύει με 87 λεπτά καθυστέρηση (αντί των 70 λεπτών) από τη Λάρισα.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 22:48: «Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Τρίτη 28/02/2023, το IC62 (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) με ώρα αναχώρησης 19:22, αναχώρησε με 48 λεπτά καθυστέρηση από τον Παλαιοφάρσαλο.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Στις 02:26 τα ξημερώματα της Τετάρτης, η Hellenic Train ενημερώνει μέσω Telegram:

«Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι χθες, Τρίτη 28/02/2023, η αμαξοστοιχία IC 62 αναχώρησε από την Αθήνα με 431 επιβαίνοντες στις 19.22 και τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη. Στο σταθμό της Λάρισας αποβιβάστηκαν 81 άτομα και η αμαξοστοιχία συνέχισε την πορεία της με 350 επιβάτες. Στο ύψος του Ευαγγελισμού σημειώθηκε μετωπική σύγκρουση με κατερχόμενη αμαξοστοιχία που μετέφερε εμπορεύματα. Αναμένεται συνεχής ενημέρωση.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.»


Σχεδόν 10 ώρες μετά το δυστύχημα η εταιρεία δεν ήταν σε θέση να μιλήσει για τα αίτια της τραγωδίας, ούτε καν για τον αριθμό των επιβατών που ήταν στο μοιραίο τρένο.

«H Hellenic Train εκφράζει τη βαθιά της θλίψη για το τραγικό δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη στο ύψος του Ευαγγελισμού.

Το προσωπικό της Hellenic Train, που εργάζεται από την πρώτη στιγμή επί τόπου σε πλήρη συνεργασία με τις αρμόδιες Αρχές, προσφέρει τη μέγιστη δυνατή υποστήριξη στις οικογένειες των θυμάτων, των τραυματιών και όλων των επιβατών.

Η Hellenic Train θέτει στη διάθεση των νοσοκομείων, στα οποία έχουν μεταφερθεί οι τραυματίες του ατυχήματος, την τράπεζα αίματος που έχει δημιουργηθεί από τους εργαζόμενους της εταιρείας για την κάλυψη των άμεσων αναγκών.

Η εταιρεία, με αίσθημα ευθύνης, ενημερώνει ότι πρωταρχικό και αποκλειστικό της μέλημα αυτή τη στιγμή είναι η φροντίδα και η απρόσκοπτη ολοκλήρωση της επιχείρησης εκκένωσης».

Μόνο αυτό…




11 σχόλια:

  1. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡ.ΕΝΑ ΤΟΥΣ .ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΦΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΜΑΤ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
      ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ ΔΙΧΩΣ ΦΡΕΝΑ,
      ΕΔΩ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ,ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΕΤΑ,
      ΕΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΤΕΟ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΛΙΣΗ.
      ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.

      Διαγραφή
    2. Ανακοινώθηκε η Επιτροπή που θα διερευνήσει τα αίτια της τραγωδίας
      ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ,
      ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΟΡΙΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
      ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
      ΠΟΙΑ ΑΜΟΙΒΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ.
      ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑ.

      Διαγραφή
  2. ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΨΑΓΜΕΝΕ;
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΡΥΦΑ ΑΠΟ ΑΝΕΚΑΘΕΝ,ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΡΩΤΑΝΕ ΑΝ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ,
    ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑΞΕΡΕΙΣ ;
    ΕΒΑΛΕ ΜΑΣΚΑ ΠΕΝΘΟΥΣ Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤ.
    ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ,ΒΙΑΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. # κεραμιδαριό στο πολιτικό σύστημα άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διακρίνω ένα παράπονο για την "αδικία" που έγινε στον Πολάκη; Ε όχι να μας κάνετε και τον Πολάκη ήρωα τώρα. Που ήταν αυτός τόσα χρόνια σε όλες τις προδοσίες και αδικίες που έγιναν στον ελληνικό λαό; Μα φυσικά συμμετείχε και ο ίδιος.
    https://www.adalis.gr/oi-polakides-ki-oi-kotopolakides-epa/
    Αν ενδιαφέρεστε διαβάστε και το τι λέει ο Αδαλής για τον Πολάκη τον επαναστάτη ΕΠΕ(περιορισμένης ευθύνης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ΡΕ ΑΛΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΡΗΝΟ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ.
      ΟΥΣΤ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΚΟΠΡΟΛΑΓΝΟΙ.
      ΨΟΦΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.

      Διαγραφή
    2. Ούτε καν σε έβρισα και εκστομίζεις ύβρεις; Σε έθιξε τόσο πολύ το σχόλιο;
      Και μου κοτσάρεις από κάτω ένα ψόφος να τους πιάσει όλους αυτούς και τα κόμματα τους για να δείξεις ότι και καλά είσαι υπεράνω; Μπήκες καν στον κόπο να διαβάσεις το σχόλιο; Δεν εκπροσωπώ κανένα κόμμα, είμαι μπουχτισμένος με όλους, χρόνια τώρα όχι από προχθές όπως πολλοί πολλοί. Και όσο για το εθνικό πένθος και το αν θρηνώ ή όχι, έχω χάσει αρκετούς δικούς μου και ξέρω καλά τι θα πει απώλεια. Όπως και υποκρισία με το να βλέπω πολλούς να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για τα μάτια και τα ώτα των ανθρώπων. Να ξέρεις όμως ο αληθινός θρήνος είναι εσωτερικός και αρχίζει όταν κλείσεις την πόρτα και κλεισθείς στο δωμάτιο, μόνος ολομόναχος ενώπιος ενωπίω...

      Διαγραφή
    3. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ;
      ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ 300 ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΨΗΦΙΖΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ.
      ΑΧΡΗΣΤΗ Η ΨΗΦΟΣ ΑΝΙΚΑΝΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

      Διαγραφή
    4. Μάλλον αναφερόσουν στο κείμενο, νόμισα πως αναφερόσουν στο σχόλιό μου και ότι ήταν άκαιρο σε περίοδο τραγωδίας. Ζητώ συγνώμη, παρερμήνευσα τα λόγια σου. Σε καταλαβαίνω απόλυτα και εγώ έχω κουρασθεί με αυτή την κατάσταση. "Ο υπομείνας εις τέλος ούτος σωθήσεται" και " εν τη υπομονή υμών κτήσασθαι τας ψυχάς υμών" ο δρόμος που μας δείχνει το ευαγγέλιο. Αρχίζουν και οι Χαιρετισμοί σήμερα, να γαληνέψουν λίγο οι ψυχές μας.

      Διαγραφή
  5. Η εταιρεία είναι ιταλική και ήδη λυσάνε οι δωσίλογοι να μπει στο απυρόβλητο, αν και είναι, γιατί οι δυτικοί Ιταλοί μαφιόζοι είχαν προνοήσει ώστε να διατηρήσουν οι Έλληνες δωσίλογοι που λαδώσανε τον έλεγχο των γραμμών και της διαχείρησης των κινήσεων(που είναι η ακριβή υπόθεση) και αυτοί απλώς να κόβουν εισητηρια και να οικονομάνε.
    Βέβαια εάν υπηρχε σοβαρή ελληνική δικαιοσύνη θα τους ρώταγε:"μα πως κινούσατε τα τραίνα σας αφού δεν διασφαλίσατε την αποφυγή ατυχηματος; " μπείτε μέσα, όμως αυτό δεν θα γίνει ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή