Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΙΩΣΗΦ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΥ

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ ΠΡΟ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΣΥΝΕΓΡΑΨΕ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟΝ Γ΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ






ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ

Λόγω της τρομοκρατικής επίθεσης που έγινε στην Βουλγαρία με θύματα Ισραηλινούς το Ισραήλ απείλησε (ως εμπλεκόμενο) το Ιράν.


Στο διαδίκτυο, εξ αιτίας αυτής της ειδήσεως λοιπόν κυκλοφορήθηκε η φράση από το ποίημα του αγ. γέροντος Ιωσήφ του Βατοπαιδινού "Με μιας θ' ανάψη η φωτιά από μικρή αιτία,

 κραυγή Πολέμου έρχεται από τη Βουλγαρία."


Δεν γνωρίζουμε αν αυτό το συμβάν θα είναι η "μικρή αιτία" που θα ανάψει την φωτιά του πολέμου. Εξ αφορμής όμως της ανακινήσεως του προφητικού ποιήματος το δημοσιεύουμε ολόκληρο εδώ, από ένα φυλλάδιο που έχουμε από τα τέλη της δεκαετίας του 80.

Άν καί το φίλτατον ΙΓΓΙΚΕΝ  αναφέρει ότι το ποίημα περιέχεται σε βιβλίο με τίτλο «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΘΗΚΗ» εκδόσεως 1972 και συγγραφέας του βιβλίου μεν φέρεται ο μακαριστός κ. Γεώργιος Μπούρας, του δε ποιήματος κάποιος Κ. Πουλίδης, προσωπικά είμαι απόλυτα βέβαιος ότι το ποίημα είναι του αγ. γέροντος Ιωσήφ.

Ίσως ο Κ. Πουλίδης ήταν πνευματικό τέκνο του γέροντος Ιωσήφ ο οποίος του ζήτησε να το δημοσιεύσει με το όνομά του, επειδή ο αγ. γέροντας ήτο τόσον ταπεινός που δεν ήθελε να φαίνεται ως έχων προορατικό χάρισμα. Ακόμη και στην περίφημη πλέον πρόρρησή του
περί των επερχομένων (για την δημοσιοποίηση της οποίας είμαι ο αίτιος) λέει σε καποια στιγμή:"καθώς μας είπαν αυτοί που είδαν...." για να μην φανερωθεί ότι αυτός είδε..



Ο ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ

(Απόσπασμα εκ των προφητειών των Ιερών Γραφών)


"Ακούσατε Έθνη και λαοί της Οικουμένης πάσης

και σύ αναγνώστα πρόσεχε σ' αυτά που θα διαβάσεις.

Είναι σκληρά και λυπηρά, αλλά είναι πεπρωμένα.

Τάγραψαν οι Πατέρες μας ο κόσμος για να μάθει

από αυτόν τον Πόλεμον τι μέλλεται να πάθη.

Για να προσφύγει στον Θεόν και να μετανοήσει

αν θέλει δια να σωθεί και ευτυχής να ζήση.




Με μιας θ' ανάψη η φωτιά από μικρή αιτία,

κραυγή Πολέμου έρχεται από τη Βουλγαρία. 


Η δε Ρωσία ξαφνικά εισβάλλη στη Τουρκία

κι' ως χείμαρρος ορμητικός σαρώνει την Περσία.

Και προχωρεί ακάθεκτη φθάνει στην Παλαιστίνη

Θεός θέλει ο Αντίχριστος του κόσμου για να γίνει.

Τότε κατέρχονται ομού της Δύσεως τα κράτη

ουαί, στα Έθνη του Βορρά γίνονται όλα στάκτη.

Με λύσσα αμύνεται σκληρά η Άρκτος (Ρωσία) στη Τουρκία

η Πόλις κατακαίεται αλλά κι η Βουλγαρία.

Πληρώνει όλα τα κακά π' έκαμε στην Ελλάδα

και όλη καταφλέγεται και λιώνει σαν λαμπάδα.


Ματαίως αγωνίζεται η Άρκτος να κρατήσει

τα περιβόητα στενά, στο τέλος θ' απηυδήσει.

Γιατί απ' την Ανατολή, Κορέα-Μαντζουρία

εισβάλλει η Αμερική με την Ιαπωνία

και προχωρεί ολοταχώς γραμμή στη Σιβηρία

ενώ στη Δυτική πλευρά νικά η Γερμανία

και τότε είναι αδύνατον να κρατηθεί η Ρωσσία

και εγκαταλείπει τα στενά, Αίγυπτον και Τουρκία.

Κτυπιέται η Άρκτος πανταχού και φεύγει προτροπάδην,

όπως διασκορπίζεται έν άτακτο κοπάδι.

Τότε ομού θα ηττηθεί κι' η δόλιος Τουρκία

γιατί θα πράξη η πονηρά μεγάλη προδοσία.

Γιατί αφού καταβληθεί όλη από τη Ρωσσία

θα συμμαχήσει μετ' αυτής και με την Βουλγαρία.

Για τούτο όσοι χριστιανοί ευρίσκονται στη Πόλη

και στα περίχωρα αυτής πρέπει να φύγουν όλοι.

Γιατί η Πόλις (=Κων/πολη) θα καή και ουδείς θα απομείνει,

κάτοικος ζων εντός αυτής. Μον' η Σιων θα μείνει,

ο Οίκος ούτος και Ναός του της Θεού Σοφίας

όστις θα μείνει αείφωτος φάρος της Εκκλησίας

εξ ού το φως θα ξαπλωθεί σ' όλη την Οικουμένην

της Βασιλείας του Χριστού π' ο κόσμος αναμένει.


Η πρώτη φάσις έληξε του τρομερού πολέμου

τόσα δεινά πέντε μηνών δεν επαρκούν Θεέ μου,

και πάλιν νέος Πόλεμος θ' αρχήση να ξεσπάση

αλοίμονον στον άνθρωπο τι έχει να περάση!..

Αφού η Ρωσία ηττηθή κι ο κόσμος ησυχάση

νέα μεγάλη θύελλα αμέσως θα ξεσπάση.

Πάλιν τα ίδια αρχίζουνε οι νικηταί συσκέψεις

αλλ' αλληλοσυγκρούονται στας διαπραγματεύσεις.

Το ζήτημα της Πόλεως πάλι θα βγη στη μέση

κι' ο κόσμος θα περιπλεχθή και δε θα ξεμπερδεύση.

Αμέσως η διχόνοια ενσκύπτει εις τα κράτη

κι ανάπτουν εις αυτά αυθωρεί τα μίση και τα πάθη.

Αφού οι Ισχυροί της γης απογοητευθώσι,

τότε θα γίνει πόλεμος που ουδέποτε έχει γίνει!

Αλοίμονον στους ασεβείς κανείς δεν θ' απομείνη.
 
Τότε η Ελλάς ουδέτερη και πάντα αδικημένη

το δίκαιόν της θα ζητή κι έτοιμος θ' αναμένη 

χωρίς ν' αναμιχθή.

Και τότε θα ομιλήση

όταν η σάλπιγξ του Θεού εκ του ουρανού σαλπίση

για να δικαιωθή.

Τότε τα Έθνη μεληδόν θα σφάζωνται αγρίως

στα όρια της Πόλεως για τα στενά κυρίως.

Τότε θα πλεύση και πνιγή στο αίμα το μοσχάρι

τότε θα καθαρισθή η ήρα απ' το σιτάρι.

Στη θάλασσα όπου βρεθή πλοίο δεν θ' απομείνη

κι' από το αίμα η θάλασσα κοκκινωπή θα γίνη.


Η Πόλις θα κατακαυθή κι ίχνος δεν θα υπάρξη

πλέον ανθρώπινη πνοή, γιατί πολλά έχει πράξει.

Μόνος θα μείνει ο Ναός της του Θεού Σοφίας

το στόλισμα της Νύμφης του, Αγίας του εκκλησίας.

Τρία ημερονύκτια θα διαρκέση η μάχη

όποιος εξέλθη ζωντανός μεγάλη τύχη θάχη.

Κράτη ομού δέκα οκτώ με πείσμα αγριεμμένα

θα σφάζωνται αλλόφρονα στο αίμα βουτυγμένα.

Την τρίτη ημέρα ακριβώς όσοι εξηντλημένοι

από τη μάχη θ' αποζούν θα δούνε ξαφνιασμένοι:

Εκεί ψηλά στον ουρανό στα δεξιά τα μέρη

να λάμπη υπέρ τον ήλιον ένα μεγάλο αστέρι

κάτωθεν ένας Σταυρός ν' αστράπτη


Πύρινος, κατακόκκινος, και έκπληκτα τα Κράτη,

θ' ακούσουνε εκ του ουρανού μία φωνή βροντώδη

αγγέλου απροσδόκητον που θα σταθούν στο πόδι.

Τα όπλα θα πετάξουμε στη γη και τρομαγμένοι

τ' αστέρι θα κοιτάξουνε σαν απολιθωμένοι.

Σταθήτε θ΄ακουσθή φωνή. Σταθήτε επί τόπου.


Γιατί αρκετά εχύθηκε το αίμα του ανθρώπου!

Σπεύσατε πάραυτα εκεί στα δεξιά τα μέρη,

το τόξο ακολουθήστε που βγαίνει από το αστέρι.

Κι' εκεί θα βρήτε άνθρωπον άγιον δικόν μου.

Ποιμένα αυτόν εξέλεξα δια το ποίμνιόν μου.


Τούτον και σεις εκλέξατε ποιμένα να ποιμάνη

τα πρόβατα μου που γυρνούν έρημα δίχως στάνη.

Νύκτα θ' ακουσθή η φωνή μου και ο κόσμος τρομαγμένος

εκ της φωνής της σάλπιγγος θα μείνη σαστισμένος.

Κι' ευθύς το τόξον θα στραφή προς νότον στην Ελλάδα

που απ' τό φως τό ουράνιον θα φέγγη σάν λαμπάδα.

Τότε θα καταφθάνουνε οι Πρέσβεις στην Ελλάδα

ολόχαρη δε η Ελλάς με βία και γρηγοράδα.




Τότε η Ελλάς θα σηκωθή πρώτη με το στρατό της

να εκπληρώσει ολόχαρη τον Ιερόν σκοπόν της.

Να καταλάβη αμαχητεί τα Ιερά της μέρη

που της τα πήραν οι εχθροί, π' όλος ο κόσμος ξέρει.

Τότε οι πρόσφυγες ομού από χαρά σκιρτώντες

θα τρέξουνε στα μέρη τους σαν αετοί πετώντας.

Τότε ο Έλλην Βασιλεύς ο εκλεκτός Κυρίου

εις πάντα θάναι άριστος κι' επί της υφηλίου

θα άρχη και θα διοική μετά δικαιοσύνης

και όλη η γη θα χαίρεται εκ διαρκούς ειρήνης.

Τα όπλα τα πολεμικά θα γίνουν εργαλεία

και άροτρα γεωργικά, κι' ειρήνη κι' ευτυχία,

θα βασιλεύση πανταχού κι' ως αδελφοί θα ζώσι

οι άνθρωποι επί της γης και δεν θα ερωτώσι,

ο εις τον άλλον άνθρωπον μήπως και είναι ξένος,

αλλά θα λέγεται αδελφός και εκ του Αδάμ το γένος.

 Έλληνες ανανήψατε αυτή είναι η αλήθεια,

μή σας πλανούν οι άπιστοι πώς είναι παραμύθια.

 Όλα αυτά θα γίνουνε η ώρα πλησιάζει

το σύμπαν συνταρράσεται και σας δεν σας τρομάζει;

Η συμφορά που έρχεται τους ασεβείς να πλήξη

και εκ της γης αλύπητα να τους εξαφανίση.

Πάρετε την απόφασιν και λογικά σκεφθήτε

αν θέλετε να ζήσετε και αιώνια να σωθήτε.

Όλοι μετανοήσατε στραφείτε προς τα θεία

γιατί ουδεμία από αυτήν υπάρχει σωτηρία.

Ο Πόλεμος που έρχεται ουδέποτε έχει γίνει

τόσον μεγάλος και φρικτός και δεν θα γένη ειρήνη.

Εάν δεν εκκαθαρισθή η ήρα από το σιτάρι

και τα ζιζάνια θα καούν σαν το ξήρο χορτάρι.


ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ




4 σχόλια:

  1. η Ποροφητεια του Γεροντα Ιωσηφ Βατοπαιδινου ποιητικα δοσμενο με καθοδηγιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι σωστα..ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ μα και τοσο ΤΑΠΕΙΝΟΣ .ΕΝΑΣ ΓΙΓΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.πηγε στο σχολειο καποια
      λιγα χρονια ,και αν διαβασεις τα βιβλια του ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΦΡΑΨΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ.ΑΦΟΥ χαμογελασε μετα ΘΑΝΑΤΟΝ.ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ειχε αναστησει και ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.

      Διαγραφή
  2. Την ευχή του γέροντα Ιωσήφ να έχουμε.
    Δεν ξέρω αν όντως το κείμενο είναι δικό του, αλλά φαίνεται να συμφωνεί με μερικές άλλες προφητείες.
    Μακάρι να έχει απομείνει μαγιά ορθοδοξίας στην Ελλάδα, γιατί δεν φαίνεται να έχει απομείνει τίποτα.
    Αυτό είναι το σημαντικό.
    Τώρα, για το αν θα πάρουμε την Πόλη ή όχι, προσωπικά λίγο με ενδιαφέρει.
    Μη πω και καθόλου. Λίγο χώμα και μερικές κοτρώνες είναι, που οι Τούρκοι τις έχουν βρωμίσει κιόλας.
    Για τον βασιλέα που θα κυβερνήσει όλον τον κόσμο, δεν μπορώ να πω πως πείθομαι πολύ ότι θα είναι ορθόδοξος και όχι αντίχριστος, ούτε και ξετρελάινομαι πολύ στην ιδέα ενός παγκόσμιου θνητού ηγέτη.
    Αλλά ότι θέλει ο Θεός ας γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή