ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΟΥ ΟΡΜΟΥΖ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΞΑΝΑ: ΑΥΤΟΣ Ο «ΠΟΛΕΜΟΣ» ΗΤΑΝ/ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΑΠΑΤΗ
«Όταν σκέφτομαι τη Ζωή, όλα είναι μια απάτη.
Ωστόσο, ξεγελασμένοι από την ελπίδα, οι άνθρωποι προτιμούν την απάτη.
Εμπιστεύσου και σκέψου ότι το αύριο θα ανταποδώσει:
Το αύριο είναι πιο ψεύτικο από την προηγούμενη μέρα.
Ψέματα χειρότερα. Και ενώ λέει, θα είμαστε ευλογημένοι
Με μερικές νέες χαρές, κόβει ό,τι έχουμε».
Τζον Ντράιντεν
Κανένας πόλεμος των ΗΠΑ, και ελάχιστοι, αν όχι άλλοι, δεν είναι αμυντικοί, και στην περίπτωση των ΗΠΑ, κανένας «πόλεμος» δεν είναι οργανικός ή δικαιολογημένος, και όλοι σχεδιάζονται εκ των προτέρων για να επιτύχουν ορισμένες πολύ άθλιες ατζέντες.