Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ....

«ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΔΩΣ’ ΜΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ»

ΒΙΝΤΕΟ



Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος: Αυτούς τους μήνες που έρχονται να κάνετε μια προσευχή που μας εισηγήθηκαν μερικοί άνθρωποι Του Θεού. Απλή προσευχή, αλλά ουσιαστική. Είναι οι βιταμίνες οι πνευματικές που έχει ανάγκη η ψυχή μας αυτήν την εποχή. 


Θα λέτε: «ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΔΩΣ’ ΜΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΔΩΣ’ ΜΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ», και χρειάζεται αυτή η προσευχή, γιατί η υπομονή που έχουμε ως τώρα συνηθίσει, δεν θα φτάνει..

 Ούτε και η πίστη που έχουμε οι Κύπριοι σαν προσκυνητές εικόνων, μοναστηριών και λειψάνων θα φτάνει.. Γι’ αυτό λέμε: «ΔΩΣ’ ΜΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ», γιατί αυτή η υπομονή που έχω ως τώρα θα αποδειχτεί λίγη, πολύ λίγη! Και η πίστη μας ακόμα πιο λίγη θα αποδειχτεί..

Θα είναι τέτοια τα πράγματα και τα γεγονότα, που θα χρειαστεί να έχουμε την πίστη των Αγίων.., του Αγίου Κυπριανού και της Αγίας Ιουστίνης. Είναι πολύ μεγάλο πράγμα η υπομονή μας να μην είναι απλά μια ψυχική, ψυχολογική υπομονή. 

Ούτε και η πίστη μας να είναι μόνο η πίστη της μάνας μας, η της γιαγιάς μας και κάποιου καλού παπά που γνωρίσαμε στο κατηχητικό.. (αλλά)να είναι η πίστη των Αγίων..! και όταν έχουμε την πίστη των Αγίων, θα ζήσουμε την ζωή των Αγίων. Και η ζωή των Αγίων, να θυμάστε, δεν είναι σ’ αυτήν την γη τόσο.., είναι στην άλλη. 

Γιατί οι Άγιοι στόχευαν σε ψηλά πράγματα, σε μεγάλα, όχι σε μικρά, όπως εμείς.. να έχουμε την υγεία μας, να έχουμε καλή οικογένεια, να έχουμε καλά παιδιά, καλά είναι αυτά, αλλά αυτά δεν θα τα πάρουμε στην αιώνια ζωή μας. 

Εάν μας ενδιαφέρει η αιώνια ζωή, ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ..! Από αυτόν τον μήνα τον Οκτώβρη να παρακαλούμε και να λέμε, το επαναλαμβάνω: «ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΔΩΣ’ ΜΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ» και τα άλλα θα τα προσθέσει Ο Θεός και θα είναι καλύτερα από τις δικές μας δυνάμεις, από τα δικά μας χρήματα, από τις δικές μας γνώσεις, από την δική μας ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας. 

Τελικά μπορεί να είναι η ιδέα ενός ειδώλου. Ενώ την πραγματική εικόνα δεν την έχουμε συναντήσει ακόμα. Και η εικόνα είναι η εικόνα Του Θεού που κρύβεται μέσα μας.., και θέλει να καθαριστεί και να βγει στην επιφάνεια. Ο Θεός να μας αξιώσει! «ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΔΩΣ’ ΜΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ»

Κήρυγμα Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου στὸν πανηγυρικὸ Ἑσπερινὸ τῆς ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Κυπριανοῦ καὶ Ἰουστίνης, ποὺ τελέσθηκε στὸν ἱερὸ ναὸ Ἁγίων Κυπριανοῦ καὶ Ἰουστίνης τῆς κοινότητας Μενίκου, τῆς μητροπολιτικῆς περιφέρειας Μόρφου 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου