Τετάρτη, 26 Δεκεμβρίου 2018

ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΩΘΕΝ ΕΠΙΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΥΛΕΣ...


ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΣ ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ, OR WE ARE THE PEOPLE, AXTARMAS ME HMEROMHNIA ΛΗΞΕΩΣ




Γράφει ο Κωνσταντινος Καλιμαυκιδης



Εμείς οι Έλληνες μετά το 21, μετά την εθνοσυνέλευση του έθνους μας, κάναμε πόλεις, γίναμε πολίτες ψηφίζουμε πολιτικούς, εφαρμόζουν πολιτική, ορίζουμε την πολιτεία, το πολίτευμα, θέσαμε θεσμούς. 

Συντάξαμε σύνταγμα , νόμους σε συμφωνία με αυτό ,Ορίσαμε το δίκαιο,το νόμιμο,άλλο θέμα αν το νόμιμο είναι και δίκαιο. 

Όλα αυτά που πηγάζουν από την εθνική μας γλώσσα,που καθορίζει τις σημασίες και τα σημαινόμενα,όπως και ή συγκεκριμένη σημαία του εθνικού μας κράτους που κατοικείται πλειοψηφικά από τον ελληνικό λαό,τους ιθαγενείς Έλληνες,τους Έλληνες πρόσφυγες του 1922-3 και τους απογόνους τους,που προσέφυγαν εδώ από άλλες πατρίδες που ζούσαν ,όταν το κράτος διέθετε ευρύτερα σύνορα,καταδιωκόμενοι από άλλα κράτη που τους επεβλήθησαν. 


Οι νεοφερμένοι όπως ο πατέρας μου, βρέφος τότε ,γεννηθείς στα Ταταύλα της Κωνσταντινούπολης, απέκτησε την ελληνική ιθαγένεια βάσει της συνθήκης της Λωζάνης,ως ομογενής εξωτερικού. 

Αυτοί δεν ήταν αλλογενείς μη Έλληνες,έτσι ήρθαν στην μητέρα πατρίδα τους ανάμεσα στα αδέλφια τους. 

Ανάμεσα τους ήρθαν και άλλοι μη Έλληνες αλλογενείς διωκόμενοι π.χ. λίγοι Αρμένιοι που έκαναν παροικία και συναποτέλεσαν τον λαό, μαζί με άλλους θρησκευτικών μειονοτήτων όπως μουσουλμάνοι και Εβραίοι που υπήρχαν και έγιναν υπήκοοι του κράτους μας,όπως αντίστοιχα Έλληνες παρέμειναν εκτός συνόρων ή έγιναν πολίτες υπήκοοι άλλων κρατών μεταναστεύοντας. 

Άρα ο λαός είναι κάτι διαφορετικό από το έθνος,όπως οι πολυεθνικοί λαοί υπήκοοι άλλων κρατών π.χ. του Καναδά,της Αμερικής,Αυστραλίας,,Τουρκίας,«Μακεδονίας» κλπ όπου γίνεται πολύχρονη προσπάθεια εθνογένεσης βάζοντας σημαίες μέχρι και τις τουαλέτες ους και σφηνόνωντας το όνομα τους σε κάθε πρόταση και έκφραση καθημερινή ή επίσημη για να το εμπεδώσουν. 

Σήμερα τίποτε δεν είναι δεδομένο από αυτά για το έθνος μας,αυτό που από τα πρώτα έθνη ήταν ομόγλωσσο,ομόθρησκο,όμαιμο, έφτιαξε πόλεις,πολιτισμό,πολιτεία,πολίτευμα,από πολίτες αυτόχθονες όπως βεβαιώνουν και οι αρχαίοι μας πρόγονοι. 

Το πρώτο μετεπαναστατικό εθνικό δημιούργημα ονομάστηκε Ελληνική Πολιτεία, είμασταν όλοι πολίτες του, όχι υπήκοοι, τυχαίο; 

Μετά μας επεβλήθη ως πολίτευμα έξωθεν, η Βασιλεία και γίναμε υπήκοοι της, βλέπε «ισχύς μου η αγάπη του λαού» όχι του έθνους, αφού αυτοί ήταν αλλοεθνείς εισαγόμενοι, βασιλείς και διοίκηση, που κατέληξε σε ελληνική δημοκρατία,από τους διαδόχους τους κομματικούς όπως Έβερτ, Βόζενμπεργκ, Γκλύξμπουργκ κλπ. και τα εντόπια τσανάκια τους . 

Πήγε περίπατο η ιδιότητα μας του πολίτη της εθνικής μας Πολιτείας,που είχαν φτιάξει οι ντόπιοι ιθαγενείς πρόγονοι μας και ο ομοεθνής μας Καποδίστριας που τον φάγανε. 

Το κράτος που προέκυψε είχε και έχει ξένους θεμελιωτές και εμείς γίναμε υπήκοοι του θέλοντας και μη, φαίνεται από την πορεία. 
Αναγκαστικά νομίζω διατήρησε την διαφοροποίηση ιθαγένεια, υπηκοότητα για περιπτώσεις νομικού διαχωρισμού απόδοσης 
υπηκοότητας πχ σε μικτούς γάμους. 

Το ιθαγενής, ντόπιος, αυτόχθων στα αγγλικά και σε άλλες γλώσσες βγαίνει aboriginal,indigenous,όροι που χρησιμοποιούνται 
στους ντόπιους Αυστραλούς και Ινδιάνους βόρειους και νότιους, πριν τον ευρωπαϊκό αποικισμό. 

Δείτε σήμερα αυτούς τους εντόπιους υπηκόους σε αυτές τις χώρες που αναφέρω προηγουμένως και πιο πάνω,πώς υπάρχουν άθελά τους <δημοκρατικά> όμως, ανάμεσα σε λαϊκές πλειοψηφίες αποίκων. 

Σήμερα αυτό το κράτος που υπακούμε ως υπήκοοι,νομοθετεί, δίκαια ή άδικα προς τα συμφέροντα του έθνους μας,υπογράφει συμβάσεις, συμφωνίες, μνημόνια, παραχωρεί ιθαγένεια σε αλλογενείς, όχι υπηκοότητα, αλλάζει την γλώσσα, τα ήθη, τα έθιμα, το δίκαιο, εισπράττει φόρους με ανεξάρτητες αρχές από αυτό, ετοιμάζεται να αλλάξει το σύνταγμα που συνέταξε η εθνοσυνέλευση μας, όπου του χρειάζεται για να δρα χωρίς κώλυμα αντισυνταγματικότητας, βασιζόμενο στη κομματική επίφαση της δημοκρατίας συνέχειας του βασιλείου που μας επέβαλαν τότε. 

Εμείς ως έθνος και όχι ως λαός ας δούμε αν μας συμφέρει και πρώτα την τσέπη μας να εξακολουθούμε να ζούμε σαν υπήκοοι αυτού του κράτους ή να ψαχτούμε για άλλο τύπο αλλάζοντάς το όπως το θέλουμε ή μεταναστεύοντας αναγκαστικά. 

Αν μας συμφέρει,αφού ακόμη έχουμε σπίτια και βιός ,έχουμε να φάμε και υπάρχουμε, ας δούμε όλοι μαζί , τις συνήθεις την γλώσσα και τα έθιμα μας που μας ορίζουν ως Έλληνες και ως έθνος ,και αν μπορούμε δυναμικά να τα κρατήσουμε και να τα υπερασπισθούμε άσχετο αν θέλουμε,μπορούμε; 

Έτσι έγινε είπαμε με τους αβορίγινες και τους ινδιάνους αλλού,θέλανε αλλά δεν μπορούσαν ,δοκιμασμένα κόλπα με σίγουρη επιτυχία. 

Μέρες που είναι άφησα έξω την ιεραρχία που χαμογελαστή και άλαλη, άτολμη, επιλεκτικά φιλεύσπλαχνη, υπάκουη μισθοδοτούμενη του κομματικού κράτους, που υπογράφει συμφωνίες με αυτό, εκδίδει εγκυκλίους, εορταστικές ντιρεκτίβες και τελετουργεί εθιμοτυπικά συστημικά, χωρίς να λειτουργεί στους ναούς και τις ενορίες για το συμφέρον του έθνους που έβγαλε Διάκο και Παπαφλέσσα, Χρυσόστομο Σμύρνης κ.α. 

Αν θα της συμφέρει να λουφάξει, όπως κάνει όλα αυτά τα χρόνια που το κράτος αφέντης της, πράττει στα κεφάλια του έθνους που θεωρεί ποίμνιο της αρμέγοντάς το, ή θα πράξει όπως ο ποιμήν ο καλός της παραβολής,διακινδυνεύοντας τον μισθό τους, τώρα που παίζεται και αυτός αρχίζουν να μουρμουρίζουν. 

Εμείς το έθνος συνειδητά ή από έθος, θα πάμε πάλι να υποδεχθούμε το βρέφος που φέρνει μαζί του την ειρήνη ,την ελπίδα την ευδοκία, δηλώνοντας ότι αυτοί οι κομματικοί,συστημικοί, κρατιστές υπήκοοι θα λήξουν έχουν αρχή και τέλος καθορισμένο. 

Αντίθετα το Θείο Βρέφος η πίστη και η ελπίδα που φέρνει είναι άναρχο και αιώνιο, με πανανθρώπινο μήνυμα. 

Εμείς πάλι σαν έθνος τα κουβαλάμε αυτά στο πετσί μας άθελά μας, πριν από την Ιστορία. 

Δικός μας ο Φοίνιξ το πουλί που γεννιέται από την στάχτη του,άσχετα αν κάποιοι το μαγαρίσανε πρόσφατα . 

Σε εμάς στην Ελλάδα και στο Έθνος μας αναφέρεται ο χρησμός με τον ασκό στα κύματα που κλυδωνίζεται χωρίς ποτέ να βυθίζεται. Δυο αποκλειστικά δικές μας εθνικές πηγές ελευθερίας ,ελπίδας και πίστης. 

Αποδείξεις και μαρτυρίες υπάρχουν και στις δύο περιπτώσεις. 
Αν τα καταλάβουμε ,καλά θα πάμε σαν έθνος,αν όχι θα καθαρίσει για εμάς η Νέμεση ή Θεία δίκη. 

Διαλέγουμε, πολίτες κύριοι, νομείς διαχειριστές της Ελλάδας ως πατρίδος του έθνους μας, ή λαός υπήκοος κομμάτων κράτους χώρας της περιφέρειας των Βρυξελλών, εταίρου των παλαιών αποικιοκρατών. 


Καλά Χριστούγεννα καλή Χρονιά 
και μακριά μας ο Santa Claus με τα χαχανητά, 
δεν έχει φλουρί αυτός ούτε βασιλόπιτα 


 Κωνσταντινος Καλιμαυκιδης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου