Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΡΓΕΙ...


ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΟΣΜΟΠΛΗΜΜΥΡΑ
ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ








Επειδή κατηγορήθηκα ότι με τα άρθρα μου περί νεοπαγανισμού, διχάζω το αντιστασιακό μέτωπο, ελπίζω να μην φταίω εγώ που δεν κατέκλεισε χθές το Σύνταγμα η αναμενόμενη λαοθάλασσα...

Θα το πώ ακόμα μιά φορά, ότι εγώ απλώς επεσήμανα την κατά την γνώμη μου, πνευματική αιτία του προβλήματος.
Μόνο το φρόνημα της θυσίας θα ενώσει το αντιστασιακό μέτωπο σαν μιά γροθιά.

Όπως το 21! Και φρόνημα θυσίας υπάρχει μόνο
στην Πίστη του Χριστού.

Αυτή η Πίστη τους ένωσε τότε, Αυτή η Πίστη μόνο μπορεί να μας ενώσει και τώρα.

Θέλετε το καταλαβαίνετε, δεν θέλετε, θα βολοδέρνετε σε άκαρπες προσπάθειες...

Περιμένω ακόμα μιάν διαφορετική ανάλυση για την αδυναμία ενότητος.

Μεχρι τότε θα επαναλαμβάνω, έστω και σαν φωνή βοώντος εν τη ερήμω, ότι πρέπει να γυρίσουμε στην Πίστη του Χριστού,
πρίν μας γυρίσει η πείνα...


ΚΑΛΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου