Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Η ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ ΘΑ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ




Η ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ ΘΑ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
                                                                                         
                                                                                       






ΟΣΟΙ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ

ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΠΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΩΔΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΜΑΧΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ

Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ

ΑΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕΧΡΙ
ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ!!!





ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
ΠΡΙΝ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


17 σχόλια:

  1. THN EXΩ ΒΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 28 ΟΚΤΩΒΡΗ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΛΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαιρόμουν να βλέπω τη σημαία μας σε κάποια μπαλκόνια, αλλά δεν ήξερα τί σημαίνει η ανάρτησή της όταν δεν είναι εθνική γιορτή. Θα χαρώ να τη βάλω στο μπαλκόνι. Η σημαία μας ενώνει. Κανένας δεν πρέπει να νιώθει μόνος. Το ωραίο δημιουργεί τις ενώσεις, λέει ο άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης. Η γαλανόλευκη είναι ωραία! Όλη δόξα όλη χάρη!Και κάτι χαρούμενο: τα μπαλκόνια με τις σημαίες ολοένα και πληθαίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. - OLOI STA SPITIA MAS TIS SHMAIES ,KAI STH PSYXH MAS TON IHSOY XPISTO . . . (enas amartolos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ , ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΝΟΜΙΚΟ Ή ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ιστορία όμως φίλε μου λέει ότι δεν ταιριάζει ο χριστιανός του ΄΄΄κύριε ελέεισον ΄΄΄ με τον Έλληνα του ΄΄Μολών λαβέ ΄΄ .

      Διαγραφή
  5. ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ.ΚΑΤΙ ΜΕ ΕΣΠΡΩΧΝΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΩ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΝ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η σημαία μου κατεστράφη κάποια στιγμή από την υγρασία. Η ακραία οικονομική δυσπραγία μου (με συνδράμουν ελάχιστοι φίλοι προκειμένου να επιβιώνω στοιχειωδώς) δεν μου επιτρέπει ν' αγοράσω καινούρια. Η καρδιά μου κι η έστω ανάξια προσευχή μου είναι, ωστόσο, μαζί σας. Παρακαλώ συγχωρήστε με και προσευχηθείτε να με δυναμώνει ο Θεός, ούτως ώστε ν' αντέξω έως τέλους.
    Καλή Λευτεριά και Καλό Παράδεισο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάποτε, κάποιος, ανάμεσα σε άλλα πολλά μου έγραψε: Πού είσαι ψυχή μου? Θέλω να σε δω να πετάς στον ουρανό της Ελλάδας μας.
    Δεν μιλήσαμε ποτέ ξανά. Όμως εγώ πέταξα.. έπεσα.. σηκώθηκα.. ξαναπέταξα και επιμένω σε πείσμα των χαλεπών καιρών να ζω με λεύτερη ψυχή, καθάρια συνείδηση και πολλή αγάπη για την πατρίδα μου, την ορθοδοξία, τα παιδιά μου και τα παιδιά όλων μας.
    Η δική μου σημαία που κυματίζει σε μία από τις "δύσκολες" γειτονιές της Αθήνας, στην Κυψέλη,θα παραμείνει στη θέση της για να αφυπνίζει συνειδήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aγαπητέ κ. Αθανασίου επικοινωνήστε μαζί μου στο
    romanosgv@gmail.com και δώστε μου κάποια διεύθυνση να σας στείλω μία σημαία.
    Ο Θεός δεν θα σας εγκαταλείψει.

    Με σεβασμό και πολλή αγάπη

    Ρωμανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποιο προγραμμα χρηαζομαι για να εχω και εγω την σημαια σε κυματισμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Στο Blogger πηγαίνεις "διάταξη" επιλέγεις "Προσθήκη gadget" εκεί επιλέγεις "Εικόνα" το ανοίγεις και στο σύνδεσμο βάζεις αυτό:
    http://lh4.googleusercontent.com/-HgIauVmUn-A/T2x6KtMBxNI/AAAAAAAAAM8/89OIehN4v5Y/s128/animated-flag.gif

    Εμένα ο τίτλος είναι "Η ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ ΘΑ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ"

    και η λεζάντα "Κάντε κλικ στη σημαία"

    Καλή εφαρμογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή