Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ


Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Έκοψε την παροχή αντικαρκινικών φαρμάκων











Ειμαι ενας νεος 26 ετων απελπισμενος απο την ζωη....

Απο 1η Μαρτιου "κοπηκαν" τα αντικαρκινικα φαρμακα και πολλες αλλες αναγκες για πολλους ασφαλισμενους δημοσιου και ιδιωτικου τομεα...

Η μοιρα τα εφερε ετσι ωστε η μητερα μου στα 49 της χρονια να πολεμαει τον καρκινο απο τα 34 της,δηλαδη 15 ολοκληρα χρονια.....

Κεφαλι,συκωτι,πνευμονα,στηθος οι μαχες πολλες,η θεληση για ζωη ακομα μεγαλυτερη.....

Λυπη,χαρα,θανατος,ζωη,ελπιδα,

απελπισια,αγωνια.....Αυτες οι λεξεις γυριζουν στο μυαλο μου καθε 3μηνο που γινονται οι μαγνητικες,αιματολογικες που παρακολουθειτε η πορεια της υγειας της,για το αποτελεσμα των εξετασεων...

Παρ'ολα αυτα καταφερε λογω της αναπηριας της να εισελθει στην Παντειο,το οποιο ηταν ενα ονειρο ζωης διοτι ο παππους μου της ειχε αρνηθει να το πραγματοποιησει και να αποφητησει με ΑΡΙΣΤΑ(9,6) στα 47 της χρονια...

Μεχρι στιγμης η οικογενεια μου αντεχε οικονομικα,λογω του οτι τα φαρμακα και οι εξετασεις καλυπτονταν(οχι ολα..) απο το ταμειο της(Ο.Π.Α.Δ-Υπαλληλος δημοσιου)

Πλεον το κοστος των φαρμακων της ειναι 1500 ευρω και η κυβερνηση εχει αποφασισει οτι πρεπει να πεθανει διοτι απλα ειναι καρκινοπαθης....

Δεν με νοιαζει ποιος εφταιξε και εφτασε η Ελλαδα μεχρι εδω...Η μητερα μου παντως οχι....

ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΡΟΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ...

ΑΝ χρειαστει....Θα κανω τα ΠΑΝΤΑ για να διεκδικησω εστω και μια ωρα παραταση ζωης για την μητερα μου,δεν ειναι απειλη....Αλλα ειναι ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ.....μην μας προκαλειτε αλλο!

ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ!!!

ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ?

tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου