Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Η ΕΚΘΕΣΗ-ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΟΚ!



 Θα ΄θελα να γίνω τηλεόραση


 





“Θεέ μου, απόψε σου ζητώ κάτι που το θέλω πάρα πολύ.

- Θέλω να με κάνεις τηλεόραση.


- Θέλω να πάρω τη θέση της τηλεόρασης που είναι στο σπίτι μου.


- Να έχω το δικό μου χώρο .


- Να έχω την οικογένεια μου γύρω από εμένα.


- Να με παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλώ.


- Θέλω να είμαι το κέντρο της προσοχής και να με ακούνε οι άλλοι χωρίς διακοπές ή ερωτήσεις.


- Θέλω να έχω την ίδια φροντίδα που έχει η τηλεόραση όταν δε λειτουργεί.


- Όταν είμαι τηλεόραση, θα ‘χω τη παρέα του πατέρα μου όταν έρχεται σπίτι από τη δουλειά ακόμα κι αν είναι κουρασμένος.


- Και θέλω τη μαμά μου να με θέλει όταν είναι λυπημένη και στενοχωρημένη, αντί να με αγνοεί...


- Θέλω τ' αδέλφια μου να μαλώνουν για το ποιος θα περνά ώρες μαζί μου.


- Θέλω να νιώθω ότι η οικογένεια μου αφήνει τα πάντα στην άκρη, πότε πότε, μόνο και μόνο για να περάσει λίγο χρόνο με μένα.


- Και τελευταίο, κάνε με έτσι ώστε να τους κάνω όλους ευτυχισμένους και χαρούμενους.


- Θεέ μου δε ζητώ πολλά.. Θέλω μόνο να γίνω σα μια τηλεόραση!!"

Την δασκάλα που την διάβασε (καθώς βαθμολογούσε) την έκανε να κλάψει.
Ο σύζυγός της που μόλις είχε μπει στο σπίτι, τη ρώτησε "Τι συμβαίνει;"


Αυτή απάντησε. "Διάβασε αυτή την έκθεση, την έχει γράψει ένας μαθητής μου."


Ο σύζυγος είπε:. "Θεέ μου, το καημένο το παιδί. Τι αδιάφοροι γονείς είναι αυτοί! Τότε αυτή τον κοίταξε και είπε:

"Αυτή η έκθεση είναι του γιού μας!.."

Αναδημοσίευση από email



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου