siteΙΕΣ, ΒΕΛΗ, ΣΑΪΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ, ΟΠΩΣ ΝΟΥΝΙΖΩ
Γράφει ο Κωνσταντινος Καλιμαυκιδης
Σαϊτιές και siteτιές δέχονται όλοι αν είναι στόχοι και τις ρίχνουν όσοι διαθέτουν τόξο και βέλη, άλλοτε μεταφορικά, άλλοτε κυριολεκτικά.
Όσοι διαθέτουν site, site-εύουν, τα έχουν όλα,τόξο ,φαρέτρα και βέλη διάφορα, δεν είναι στόχοι είναι σκοπευτές.
Τα δικά τους βέλη διαλεγμένα και ευθύβολα και επιπλέον συλλέγουν και προσθέτουν στην φαρέτρα τους όσα διαλέγουν από αυτά που στέλνουν οι αναγνώστες και οι συνεργάτες τους,προορίζονται για στόχους κοινούς που καθορίζουν αυτοί,όπου σκοπεύει ο καθένας.
Ορισμένα όπως αυτό ξεχωρίζουν στους σκοπούς και τους στόχους τους και τα ποιοτικά τους βέλη που εγγυώνται επιτυχία βολής σε υψηλά ποσοστά, πετυχαίνουν διάνα πολλές φορές.
Δεν παύουν όμως να είναι βέλη όποια μορφή και να έχουν ,βέλη προς στόχους που πλήττονται απ΄αυτά και τα δέχονται ή τα απορρίπτουν κατά βούληση.
Ας πούμε μόνο μερικά για κατανόηση,γιατί είναι πολλών ειδών και μορφών, τα βέλη που βάλλονται.
Διαφημιστικά, εμπορικά, αγαπητικά, πνευματικά, πύρινα, μεταλλικά, ερωτικά, του πονηρού, σκοποβολής, ιδεολογικά, κλπ.
Δύο οι τρόποι κατασκευής τους, επαγγελματικά και ερασιτεχνικά,από αυτούς εξαρτάται και το βεληνεκές.
Όσα πετύχουν και πλήξουν τους στόχους που θέτει ο σκοπευτής,φέρνουν και το αντίστοιχο αποτέλεσμα αναλόγως του είδους τους και της μορφής του στόχου .
Εάν ένα πετύχει τον στόχο που ενδιαφέρει ,κανείς μετά δεν εξετάζει αν ήταν επαγγελματικής ή όχι κατασκευής,ούτε την υφή και το ύφος του,αρκεί η επιτυχία.
Αν αστοχήσει, αρχίζει το ψάξιμο, οι εξετάσεις του υλικού, της υφής και αν βρεθεί λάθος,τότε αναζητείται ο σκοπευτής που το έβαλε στην φαρέτρα, κρίνεται αυτός πρώτα και μετά ο κατασκευαστής, ή ο προμηθευτής, εκτός αν είναι ο ίδιος.
Ο στόχος τι δουλειά κάνει;
Αν είναι αντικείμενο υπάρχει μόνο για να τον βρει το βέλος, εξυπηρετεί μόνο αυτόν τον σκοπό και όταν παλιώσει ή καταστραφεί πετιέται,
Αν είναι ζωντανό πλάσμα είναι θήραμα,μόνο ενστικτωδώς κινείται.
Αν είναι άνθρωπος φροντίζει να μη γίνει στόχος ή καμουφλάρεται αν του κόβει και μπορεί.
Αν είναι εθνικός ή στρατηγικός ή πνευματικός ή γνωστικός ή εμπορικός,κατακτάται με αγώνες .
Αν είναι ερωτικός επίσης, αν όμως ενδώσει.
Αν είναι δέκτης πληροφοριών ή διαφήμισης ή καταναλωτικός,αν μπορεί να κρίνει θα δεχθεί και θα καταλάβει ,ή θα παραπλανηθεί αν δεν κρίνει σωστά τις προθέσεις του σκοπευτή που τον σαϊτεύει με το βέλος,το ίδιο αν είναι πολιτικός ή ιδεολογικός ή εμπορικός στόχος.
Παραμένει ακίνητος και περιμένει το πλήγμα παθητικά στην θέση του,χωρίς να μετρά τα βέλη που έχει δεχθεί και τα πλήγματα
αδιαφορεί για τις πληγές,μοιάζει με το αντικείμενο που αναφέρθηκε.
Αν είναι στόχος ανιδιοτελούς αγάπης χωρίς σκοπιμότητες θα το αντιληφθεί εάν διαθέτει λογική , κρίση και φώτιση χωρίς να προβάλει την εγωιστική απαίτηση ικανοποίησης της γνώμης του και θα υποταχθεί με υπακοή.
Έτσι θα έχει συγνώμη ,θα ενώσει την γνώμη του με αυτή του σκοπευτή που θα τον διακρίνει από την φωτεινή πορεία και την φωτεινότητα του βέλους ,που πηγάζει από το φως του σκοπού του σκοπευτή στον οποίο όλα αυτά προϋπάρχουν ελεύθερα χωρίς απαιτήσεις και προϋποθέσεις.
Τότε ευχαρίστως θα προβάλει το κέντρο του παρά τον όποιο πόνο που θα δεχθεί από το βέλος που θα τον ταρακουνήσει από την ακινησία της θέσης του και θα τον θαμπώσει με το φως του.
Αυτό θα το αντιληφθεί άμεσα και ο σκοπευτής εφόσον διαθέτει και αντιλαμβάνεται ως Κύριος, νομέας, κάτοχος και χρήστης των ιδιοτήτων που μεταδίδει στο βέλος με σκοπό την ευρύτερη μετάδοση και διάδοση τους για την αμοιβαία ωφέλεια αυτού και των στόχων,έως ότου αυτοί υπάρχουν και για αυτό η δράση του.
Όταν οι στόχοι επιτευχθούν θα επέλθει η γαλήνη της πληρότητας και τότε θα εξαλειφθούν οι λόγοι υπάρξεως των στόχων,του σκοπευτή και των βελών,θα παύση η δράση και θα επικρατήσει η μακαριότητα.
Μέχρι τότε όσο θα υπάρχουν αυτά ,απαιτείται η δράση και φυσικό είναι να γίνονται αστοχίες -αμαρτίες από όλες τις πλευρές που συμφωνούν ως προς την αναγκαιότητα της ύπαρξης τους που εμπεριέχει και τον κίνδυνο ατυχήματος .
Νομίζω και σκέφτομαι, αλλιώς νουνίζω όπως λένε οι αδελφοί μας που του αποκαλούμε υποτιμητικά Ρωσοπόντιους, γιατί δεν γνωρίζουν τα δικά μας νεοελληνικά σε γλώσσα, ήθη, έθιμα, ύφος, ούτε κατέχουν ανάλογες θέσεις στην κοινωνία με μας τους ντόπιους,ιθαγενείς και πρώην πρόσφυγες που τους λέγανε Τουρκόσπορους κάποτε.
Νομίζω ότι τους θεωρούμε ένα κλικ παρακάτω μαζί με άλλες ομάδες αφανών πλειοψηφικά Ελλήνων,που υπομένουν παθητικά βουβοί και άλαλοι,παροπλισμένοι από την επιβαλλόμενη άγνοια όχι άχρηστοι αλλά επιλεκτικά χρήσιμοι,υπομένοντας με ελπίδα το φως της γνώσης.
Έτσι μάθαμε να κάνουμε από την παιδεία και το σύστημα και με τους γύρω μας που διαφέρουν από εμάς εισοδηματικά , γνωστικά ,σε τίτλους αξιώματα και θέσεις .
Τα αναφέρω σαν απλό κατανοητό παράδειγμα πεδίου πρακτικής άμεσης εφαρμογής των όσων θεωρητικών ανέφερα προηγουμένως.
Τα βέλη της άγνοιας που κουβαλάμε όλοι και πετάμε ο ένας στον άλλο,νομίζω ότι καθιστούν απαραίτητη την διατήρηση των στόχων,των σκοπευτών και των βελών .
Απαιτείται μόνον ο καθορισμός και επαναπροσδιορισμός των σκοπών και των στόχων του καθενός μας,σε όποιο πόστο βαθμίδα και θέση βρίσκεται,όσο έχουμε ακόμη τον χρόνο και τα περιθώρια μέσα στα όρια της εγωιστικής μας πολυτέλειας ή περιχαράκωσης.
Να γεμίσουμε με βέλη την φαρέτρα μας ,να τεντώσουμε το νεύρο μας στις χορδές του τόξου της δράσης μας,να μην είμαστε
πλαδαροί και έτσι εξοπλισμένοι να βαδίσουμε, πριν επαληθευτούν τα ρηθέντα από επώνυμους και ανώνυμους.
Τα sitemata,οι σαϊτιές και τα βέλη,είναι απαραίτητα αν πληρούν τις προϋποθέσεις αξιών.
Αν αξίζουν, αλλιώς είναι βέλη του πονηρού.
Εύχομαι να έχουμε καλό βόλι που θα μας οδηγήσει στη βόλη μας
αρκεί να ορίσουμε και να σκοπεύσουμε ξεκάθαρα τον στόχο.
Κωνσταντινος Καλιμαυκιδης
νουνίζω: υποβάλλω κάτι σε νοητική επεξεργασία,
εξετάζω με το μυαλό μου διαφορετικές εκδοχές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου