Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ (ΤΑ ΜΜΕ) ΤΑ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΗΤΕΣ ΉΤΑΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ….ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!


ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ...Η ΑΘΗΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΡΟΛΟ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

2 ΒΙΝΤΕΟ


Ανεβαίνει ο παλμός στην Αθήνα πρωτεύουσα της Δημοκρατίας των Γραμμάτων και του Πολιτισμού..Τα παιδιά (που τα ΜΜΕ) τα έλεγαν αλήτες ήταν στο δρόμο …..που αλλού αφού τους κλείσαν τα σχολειά!! Η σύγκρουση, ήδη διαφαίνεται, είναι αναπόφευκτη…


Ψηφιακό παιδομάζωμα, τους πήραν το σχολειό και τους δώσαν…… κινητό, ο μεγαλύτερος πολιτικός εμπαιγμός στην Παιδεία από θεσμοθέτησή της. 

Μια θυσιασμένη γενιά.Είμαστε υπέρ της αιωνιότητας φιλοσοφικά και επομένως κι υπέρ των αιώνιων φοιτητών….Φοιτώ άλλωστε θα πει συχνάζω δεν σημαίνει a priori ότι περνώ και μαθήματα. 

Έπαινος στους επιμελείς φοιτητές αλλά και ανοχή στους πιο αμελείς…. Το σχολείο είναι και σχόλη και γιορτή δεν είναι ρομποτοποίηση σε ρυθμούς γιαπισμού. 

Άλλωστε αυτή την κοινωνία και σήμερα σε παγκόσμια κλίμακα την σκοτώνουν οι γιάπηδες, τα λευκά κολάρα όχι οι αντικομφορμίστες, οι συμβιβασμένοι οι αριστούχοι όχι οι αιώνιοι που έχουν άλλες προτεραιότητες και όχι την κοινωνική ανέλιξη με όποιο τίμημα για να προσφέρουν τελικά κάκιστες υπηρεσίες στον τόπο…

Άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που οι ταξικές διακρίσεις γίνονται τροχοπέδη στις σπουδές…..

‘Οσο για την αστυνομοκρατία στα πανεπιστήμια είναι γεγονός ότι τα σχολεία γενικότερα και όχι μόνο οι σχολές γίνονται αρκετές φορές άντρο παραβατικότητας. 

Θα πρέπει επιτέλους να βρεθεί ο τρόπος για να μην χαθεί στην πράξη το αυτοδιοίκητο των ΑΕΙ να λειτουργήσει ο αυτοέλεγχος από τις αρμόδιες αρχές του χώρου.Αν δεν μπορούν οι δάσκαλοι να ανθρωποποιήσουν τους μαθητές τους να πάνε σπίτια τους . 

Δουλειά του δασκάλου είναι η παιδαγωγία,η διαπαιδαγώγηση, είναι ανθρωποποιός, αν απέτυχαν να φύγουν… και να μην δίνουν με ”τη στάση τους” τους μαθητές τους που δεν κατόρθωσαν να εμπνεύσουν να καθοδηγήσουν… 

Είναι παραδοχή ανικανότητας του ακαδημαϊκού κατεστημένου να καλείται έστω κι αυτόκλητα ο εισαγγελέας και η αστυνομία να βάλει τάξη ….στην τάξη τους…Το πρόβλημα είναι το ακαδημαϊκό κατεστημένο…σαθρό δοτό κι εγκάθετοι με ισόβιο κι αμετάθετο με προνόμια κι οφίτσια και ποιο το αποτέλεσμα το χάος;; 

Υπάρχει διανόηση στην Ελλάδα ποιός μίλησε πότε και που αυτή την περίοδο της απόλυτης εκτροπής;;; Ποιός διαφοροποιήθηκε εκτός εξαιρέσεων. Πως η διανόηση αποτελεί πρωτοπορία….

Επίσης η κατάργηση του ασύλου είναι μόδα όπως και της αστυνόμευσης. Υπάρχει μεγαλύτερη αστυνόμευση από την βιντεοεπιτήρηση του μαθήματος που ασκείται στο ψηφιακό οργουελιανό Νταχάου;;; Ποιό άσυλο ισχύει εκεί;;;;;

Το οικογενειακό άσυλο καταλύθηκε από χίλια δυο meeting και την εισβολή του επαγγελματικού ή και του δημόσιου χώρου στον ιδιωτικό και προσωπικό, τηλεργασία.

Το άσυλο είναι κι αυτό ελληνική δημιουργία είναι κρίμα οι νεοέλληνες να σκοτώσουν όλο τους τον πολιτισμό όταν ξένοι τον σέβονται και τον τιμούν.





2 σχόλια:

  1. Μακαρι να αγωνιζοταν για καλυτερη παιδεια ολοι αυτοι οι προλεταριοι σταλινοφασιστες. Για την αστυνομια στα πανεπιστημια διαμαρτυρονται.
    Μνημονια και λοκνταουν μεχρι ο ηλιος να γινει πρασινος και παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποια χούντα ρε παπαγάλοι??? λεφτά, ηρεμία, τάξη, ασφάλεια, πειθαρχία, αξιοπρέπεια υπήρχε τότε. Φάτε δημοκρατία σήμερα παπαγάλοι του Σκαι μνημόνια και εμβόλια μέχρι να σβήσει ο ήλιος κεφτεδόμυαλοι !!! ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή