Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ ΑΦΥΠΝΙΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΜΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΣΤΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ, ΕΛΕΓΧΟ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ; ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΛΑΨΕΙ ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ;



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++ 

 Απάντησε μου, ΚΥΡΙΟΣ σε ρωτώ, 
και απάντηση ειλικρινή τώρα ζητώ. 
 ΜΕΓΑ το θέμα αυτό παιδί μου, 
πρόσεξε στο Ιερό ετούτο γραπτό ψυχή μου.

Πολλοί λένε: «Ε! εγώ είμαι καλός άνθρωπος, 
δεν έκλεψα κανέναν, δεν σκότωσα, δεν, δεν, δεν…» 
 
Κι όμως στο μέσα τους πολλά φίδια κρυμμένα,
 ο καθείς τα κρύβει επιμελώς, 
νομίζει δυστυχώς πως τα ξέρει μόνο αυτός. 

 Μα όμως πόσο ματαιοπονεί, 
ξεχνώντας πως σε Εμέ τον ΜΕΓΑ ΘΕΟ, 
όλα εμφανή. 

 Γνωρίζω άνθρωπε της γης 
και τα διανοήματα των πράξεων σου, 
τα εσωτερικά κίνητρα σου, 
τίποτα κρυφό στον ΘΕΟ ΣΟΥ. 

 Επομένως, βάλε με ειλικρίνεια αυτογνωσίας 
στο εδώλιο τον εαυτό σου 
και έλεγξε τον παιδί μου, 
αν θέλεις να σωθείς ψυχή μου, 
όσο ακόμα ζεις, 
όσο έχεις καιρό επί της γης, 
γιατί στον ουρανό μετάνοια δεν υπάρχει,
 η περίοδος της μεταμέλειας έχει περάσει. 

 Εκεί αρχίζει η ανταπόδοση σου,
 η σωτηρία, η αιώνια ευτυχία 
ή η συγκατοίκηση σου με τα σατανικά θηρία, 
η αιώνια δηλαδή απώλεια.

 Τότε θα δεις μπροστά σου εμφανώς 
την πλήρη αλήθεια των Ιερών μου ετούτων ρητών. 

Εις τα οποία κενούμαι ο ΘΕΟΣ
 και διά ανθρωπίνης χειρός 
ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ, 
γιατί σφόδρα σας αγαπώ. 

 Όμως δυστυχώς 
οι πιο πολλοί δεν συγκινείστε, 
απλά ίσως αδιαφορείτε, 
μόνο με τα εδώ πρόσκαιρα και υλικά ασχολείστε. 

 Δεν θα φταίω ΚΥΡΙΟΣ 
όταν αιωνίως απωλεστείτε, 
γιατί χρόνια τώρα σας νουθετώ 
με τον λόγο μου τον Θεϊκό, 
σε απλή διάλεκτο πλήρως κατανοητή, 
αγαπημένη μου νομή. 

 Αλλάξτε ρότα γραμμής, 
ελέγξτε τον εαυτό σας, 
κάντε αυτοκριτική αυτογνωσίας
 όλοι στον εαυτό σας. 

 Χύστε δάκρυ μετανοίας, 
τρέξτε στο λουτρό της εξομολογήσεως,
 στον πνευματικό,
 λάβετε με την άδεια του, 
ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ, 
που για την σωτηρία σας έχυσα 
Ο ΚΥΡΙΟΣ στο σταυρό, 
προς ΑΙΩΝΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ 
ΚΑΙ ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ

 Ζείτε καθαρή ζωή με προσευχή, 
με πνευματική περισυλλογή.
 Κι αν έτσι τεκνία μου ποιείτε, 
κάποτε στην ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ,
 ενδόξως θα μπείτε.




ΑΜΗΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ 

 +++



3 σχόλια:

  1. Χριστιανική Κοσμολογία - Ἀνθρωπολογία.
    (Μέσα από την Αγία Γραφή και τους Αγίους της Εκκλησίας).

    Μιλά (σε πολλές ηχητικές ομιλίες) ο μακαριστός Αρχιμανδρίτης π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος,
    Ἡγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κομνηνείου «Κοιμήσεως Θεοτόκου» καί «Ἁγίου Δημητρίου» Στομίου Λαρίσης.

    https://arnion.gr/index.php/palaia-diauhkh/xristianikh-kosmologia-anurvpologia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαυμαστά γεγονότα από την ζωή του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου.
    Μιλά ένα πνευματικό παιδί του.

    https://www.youtube.com/watch?v=ST0AKuwl-rE

    ΑπάντησηΔιαγραφή