Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΜΩΣ «ΑΝΑΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΠΕΣΜΕΝΗ ΣΚΗΝΗΝ ΔΑΥΙΔ» ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!

Η διαφορετική ερμηνεία προφητείας του Αμώς ”αναστήσω την πεσμένη σκηνήν Δαυίδ” από Ιουδαισμό και Χριστιανισμό! (με αφορμή άρθρο της JP)
Στην Jerusalem Post σήμερα ένα άρθρο αναφέρεται στην αναμενόμενη γιορτή της Σκηνοπηγίας Σουκότ των Εβραίων και με βάση την ανάλυση για μια ακόμη φορά καταγράφεται η σθεναρή πίστη του Ιουδαισμού στη Λύτρωση εννοούν έλευση Μεσσία δηλ. Αντιχρίστου ανέγερση Τρίτου Ναού κλπ..
JP: «Μετά από όλη την εξορία, τα βάσανα και τα προβλήματα, θα έρθει η Λύτρωση (σσ που σηματοδοτεί η έλευση Μεσσία), η παρηγοριά, η σωτηρία και η αναζωπύρωση. Και σε αυτήν την επερχόμενη γιορτή, παρακαλούμε:
«Είθε ο Θεός να αναστήσει για εμάς την πεσμένη σκηνή/sukkah του Δαβίδ», αναλογίζεται η δημοσιογράφος Σιβάν Ραχάβ Μέιρ ενόψει του Σουκότ/Sukkot της Εβραικής γιορτής της Σκηνοπηγίας. Επικαλείται μια προφητεία του Αμώς: ”Εν τη ημέρα εκείνη αναστήσω την σκηνήν/ sukkah Δαυίδ.”
H προφητεία αυτή κοινός τόπος για Ιουδαισμό-χριστιανισμό ερμηνεύεται διαφορετικά. Ποιά είναι η Σκηνή του Δαβίδ που αναφέρεται στο κείμενο.
Οι Εβραίοι όπως σε όλο το φάσμα της ερμηνείας των Γραφών δίνουν μια εθνοφυλετική προσέγγιση ταυτίζουν τη σκηνή του Δαβίδ με τον Εβραικό λαό και αναμένουν την αναστήλωση του έθνους και την παγκόσμια πρωτοκαθεσδρία.. ”και τα κατεσκαμμένα αυτής αναστήσω και ανοικοδομήσω αυτήν” Αναμένουν την Αποκατάσταση την ηθική του λαού τους αλλά και την αποκατάσταση των εμβληματικών τους τόπων π.χ τον Τρίτο Ναό, την Ιερουσαλήμ (δηλ. ανάκτηση) όπως εξηγεί η δημοσιογράφος. Ενώ δεν παραλέιπει την υπόμνηση ότι αναμένουμε να έρθει η Λύτρωση (δηλ. ο Μεσσίας στην Ιουδαιστική αντίληψη που θα είναι ο Αντίχριστος)..
Αμώς: “Εν τη ημέρα εκείνη αναστήσω την σκηνήν/ sukkah Δαυίδ την πεπτωκυίαν και ανοικοδομήσω τα πεπτωκότα αυτής και τα κατεσκαμμένα αυτής αναστήσω και ανοικοδομήσω αυτήν καθώς αι ημέραι του αιώνος, 12
όπως εκζητήσωσιν οι κατάλοιποι των ανθρώπων
και πάντα τα έθνη, εφ’ ους επικέκληται το όνομά μου επ’ αυτούς, λέγει Κύριος ο Θεός ο ποιών πάντα ταύτα“.
Aντίθετα στο χριστιανισμό η αποτροφή του λόγου της προφητείας Αμώς ερμηνεύεται αλλιώς. ”Εν τη ημέρα εκείνη αναστήσω την σκηνήν/ sukkah Δαυίδ την πεπτωκυίαν” Το ”αναστήσω την πεσμένη σκηνή Δαβίδ” σηματοδοτεί την Ανάσταση του Χριστού που προήλθε από τον Οίκο Δαβίδ και σταυρώθηκε νεκρώθηκε θάφτηκε..στην άμμο της σκληροκαρδίας.. στην έρημο της πλήρους αποξένωσης από το θείο.
Η σκηνή επιλέγεται λόγω της ευαλωτότητας δηλωτική της θνητότητας και της προσωρινότητας της..που δηλώνει το πρόσκαιρο της νυν πραγματικότητας της φθαρτής φύσης..Ο Λόγος εσκήνωσε «Και ο Λόγος σαρξ εγένετο και εσκήνωσε εν ημίν» απαγγέλει θαυμάσια ο (Ιωάννης Α’, 1-15). Η σάρκα είναι αναδιπλούμενη σκηνή..
Είναι ο ατομικός του θανάτου υπνόσακκος ”Σαρκὶ ὑπνώσας ὡς θνητός”.. Γι αυτό ο χριστιανισμός έγινε μια παγκόσμια θρησκεία γιατί απέδωσε οικουμενικό χαρακτήρα και οντολογική παγκοσμιότητα υπαρξιακού χαρακτήρα στο νόημα των προφητειών μη εγκλωβίζοντας αυτές σε ένα στείρο υπερεθνικιστικό μεγαλο-ιδεατισμό ενδοφυλετισμού ..
Είναι επίσης παραλληλισμός με Σκηνή Μαρτυρίου που περιείχε Κιβωτό Διαθήκης μόνο που για χριστιανισμό η έμψυχη Σκηνή Μαρτυρίου είναι η Παναγία που θα φέρει ως Χώρα του Αχωρήτου εντός της το Πλήρωμα του Νόμου τον Αυτούσιο Λόγο το Χριστό..
Το ”Εν τη ημέρα εκείνη αναστήσω την σκηνήν/ sukkah Δαυίδ την πεπτωκυίαν” είναι βιβλικό παράλληλο με το ” ἀπεκρίθη Ἰησοῦς καὶ εἶπεν αὐτοῖς· λύσατε τὸν ναὸν τοῦτον, καὶ ἐν τρισὶν ἡμέραις ἐγερῶ αὐτόν” όπου ο Ιησούς εννοεί το Σώμα του που θα θανατωθεί ταφεί και ανεγερθεί δια Ανάστασης ενώ οι Εβραίοι με κατά γράμμα ερμηνεία και πάλι εννόησαν το Ναό..
Και συνεχίζει η JP: Η Πεσμένη Σκηνή του Δαβίδ
Κατά τη διάρκεια του Σούκκοτ, όταν απαγγέλλουμε τη Χάρη μετά τα Γεύματα, προσθέτουμε: «Είθε ο Θεός να αναστήσει για εμάς την πεσμένη sukkah του Δαβίδ».
Ζητάμε από τον Θεό να αποκαταστήσει το έθνος του Ισραήλ, το οποίο έχει πέσει, και να το ανυψώσει. Αυτή η ευλογία βασίζεται σε μια προφητεία του προφήτη Αμώς, όπου ο Θεός δηλώνει: «Εκείνη την ημέρα θα αναστήσω την πεσμένη σούκα του Δαβίδ». Αλλά γιατί να μας συγκρίνει με μια σούκα; Γιατί όχι με ένα σπίτι ή ένα παλάτι ή κάτι άλλο;
Οι σχολιαστές μας εξηγούν ότι όταν ένα σπίτι πέφτει, καταστρέφεται. Δεν μπορείς να το αποκαταστήσεις. Πρέπει να χτίσεις ένα καινούργιο, και αυτό διαρκεί πολύ. Μια σούκα, αντίθετα, είναι εύκαμπτη. Τρέμει στον άνεμο και οι καταιγίδες την γκρεμίζουν, αλλά μπορεί πάντα να ξανασυναρμολογηθεί – και το ίδιο ισχύει και για εμάς. Η σούκα συμβολίζει την Ιερουσαλήμ, τον Ναό και το εβραϊκό έθνος.
Ο Ράσι εξηγεί ότι αυτή η φράση είναι ουσιαστικά η ιστορία μας – μετά από όλη την εξορία, τα βάσανα και τα προβλήματα, θα έρθει η λύτρωση (δηλ. ο Μεσσίας που θα είναι ο Αντίχριστος), η παρηγοριά, η σωτηρία και η αναβίωση. Και σε αυτήν την επερχόμενη γιορτή, παρακαλούμε: «Είθε ο Θεός να αναστήσει για εμάς την πεσμένη σουκά του Δαβίδ».
Ζούμε την εποχή των προφητειών.. και αυτές δεν έχουν αμιγώς θρησκευτικό ενδιαφέρον αλλά και γεωπολιτικό και γεωστρατηγικό αφού ερμηνεύονται κατά το δοκούν για επίτευξη αντίστοιχων στόχων.

Οι διεθνείς σατανιστές συνεργάζονται συνειδητά με τον σατανά, διότι ο (πατέρας του ψεύδους και πάντα αμετανόητος ανθρωποκτόνος) σατανάς τους υπόσχεται (πάντα ψευδόμενος) ότι θα κυβερνήσουν πάνω στη γη με την βοήθεια του σατανά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πραγματικότητα ο σατανάς θέλει να τους πάρει μαζί του στην αιώνια και ατελεύτητη κόλαση.
Σύμφωνα με κάποιους Αγίους της Εκκλησίας, παλαιότερους και νεότερους, όταν θα δούμε να κτίζεται ο ναός του Σολομώντος, αυτό θα δείχνει ότι έφτασε η εποχή του σατανικού ψευτο-μεσσία Αντίχριστου με το 666. Μέσα στον ναό του Σολομώντος θα εγκατασταθεί ο Αντίχριστος για να λατρεύεται (χρησιμοποιώντας δολοφονίες των αντιφρονούντων) σαν δήθεν "θεός".
Ο κ.Ιησούς Χριστός ήταν Γαλιλαίος και όχι Εβραίος. Ουδεμία σχέση είχε με τον αρχιεγκληματία μπάσταρδο των Εβραίων Δαυίδ. Γεννήθηκε στην Βηθλεέμ της Γαλιλαίας και όχι της Ιουδαίας. Επιτέλους σταματήστε τα Εβραϊκά παραμύθια και ομολογήστε την απάτη εις βάρος του Ελληνικού έθνους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΔΙΕΓΡΑΦΑ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ: Ο ΠΡΟΦΗΤΑΝΑΞ ΔΑΥΙΔ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΥΒΡΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΣΤΟΜΙΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ ΚΑΙ ΑΘΛΙΑ!
ΔιαγραφήΔικό σου το πεπόνι και το μαχαίρι. Όσο "άγιοι" είναι και οι Μακκαβαίοι οι φονιάδες των ΕΛΛΗΝΩΝ τους οποίους σκότωναν ύπουλα με σφυριά και δρεπάνια. Σου θυμίζει μήπως τίποτε η είκονα? Αλλά πριν χαρακτηρίσεις υποτιμητικά κάποιον, καλό θα ήταν να ξεδιπλώσεις έναν αρχαίο χάρτη της Παλαιστίνης και να κοιτάξεις- καλά χωρίς γυαλιά -. Εκεί βρίσκεται και ο πραγματικός Ναός της γεννήσεως του Χριστού που έκτισε η Αγ. Ελένη. τον οποίο μπάζωσαν οι Τεύτονες Χάζαροι Ιππότες τους επονομαζόμενους Βαλντχάϊμ. Μήπως σου θυμίζει κάποιον Γενικό γραμματέα αυτό? Οι εμβόλιμες "ληξιαρχικές πράξεις" στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου δεν μπόρεσαν να αποκρύψουν την ομολογία του ιδίου περί της καταγωγής του Χριστού.
ΔιαγραφήΔημήτρης Κούβελας, καθηγητής στη σχολή ιατρικής στο Α.Π.Θ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικός αριθμός, τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με τα εμβόλια.
https://www.youtube.com/watch?v=VWS5cY3f4bY
Ο Άγιος Εφραίμ ο Σύρος, μας λέγει παρακάτω γιατί το (τελικό) σφράγισμα του Αντίχριστου θα γίνει ΜΟΝΟ στο δεξιό χέρι ή στο μέτωπο.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Προσέχετε, αδελφοί μου, την υπερβολήν του Θηρίου (Αντίχριστου), διότι μεταχειρίζεται διάφορα τεχνάσματα πονηρίας. Άρχεται (ξεκινά) από την γαστέρα (κοιλιά), ίνα όταν τις μη έχων φαγητά, αναγκασθή να λάβη την σφραγίδα εκείνου, όχι ως έτυχεν εις πάν μέρος του σώματος, αλλ' εις την δεξιά χείρα και εις το μέτωπον, δια να μη έχη εξουσίαν ο άνθρωπος να κάμη με αυτήν το σημείον του σταυρού, μήτε πάλιν εις το μέτωπον να σημειώση το άγιον όνομα του Κυρίου (Ιησού Χριστού). Διότι γνωρίζει ο άθλιος (Αντίχριστος), ότι όταν ο Σταυρός του Κυρίου σφραγισθή επί του ανθρώπου λύει πάσαν την δύναμιν του Εχθρού (σατανά), και δι΄αυτό σφραγίζει την δεξιάν του ανθρώπου. Εάν κάποιος δεν σφραγίζεται με την σφραγίδα εκείνου, δεν γίνεται αιχμάλωτος εις τα φαντάσματα εκείνου (του σατανά), ούτε ο Κύριος απομακρύνεται απ΄ αυτού, αλλά τον φωτίζει και τον σύρει προς εαυτόν. Πρέπει να εννοήσωμεν, αδελφοί, μετά πάσης ακριβείας, ότι τά φαντάσματα του Εχθρού (σατανά) είναι αποτρόπαια. Ο δε Κύριος ημών έρχεται με γαλήνην διά να αποκρούση δι ημάς τα τεχνάσματα του Θηρίου (Αντίχριστου)..."
Πηγή:
https://www.impantokratoros.gr/68CABB85.el.aspx
Ο Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης, από τη Ρωσία, διηγείται αυτό το όραμα που είχε τον Ιανουάριο του 1901 (αναφέρεται ΚΑΙ στον Αντίχριστο με το 666):
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.impantokratoros.gr/3D206C5D.el.aspx