«Η ΜΥΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΙΜΠΟ»
ΒΙΝΤΕΟ
Bimbo’s Initiation.
Αυτό το σύντομο φιλμάκι κινουμένων σχεδίων από την δεκαετία του 1930 με τον τίτλο «Η Μύηση του Μπίμπο» είναι άκρως ενδιαφέρον και άνετα χαρακτηρίζεται από πολύ ενοχλητικό έως ανατριχιαστικό.
Στην πραγματικότητα, η όλη ιστορία που παρουσιάζεται είναι πολύ μαύρη, παράξενα περίεργη και δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις για να διακρίνει κανείς τους μασονικούς σεξουαλικομαγικούς συμβολισμούς και να διαπιστώσει ότι δεν πρόκειται για τίποτα άλλο παρά για όλες τις «Μυστικές Εταιρείες» κάθε απόχρωσης και βαθμίδας, όπως και τις δοκιμασίες που περνάει ο αμύητος για να γίνει μέλος τους.
Για όποιος γνωρίζει περισσότερα, το βίντεο τα δείχνει όλα ή σχεδόν όλα, όπως είναι και το σωστό, για τους μη μυημενους!!!
Στην πραγματικότητα, η όλη ιστορία που παρουσιάζεται είναι πολύ μαύρη, παράξενα περίεργη και δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις για να διακρίνει κανείς τους μασονικούς σεξουαλικομαγικούς συμβολισμούς και να διαπιστώσει ότι δεν πρόκειται για τίποτα άλλο παρά για όλες τις «Μυστικές Εταιρείες» κάθε απόχρωσης και βαθμίδας, όπως και τις δοκιμασίες που περνάει ο αμύητος για να γίνει μέλος τους.
Για όποιος γνωρίζει περισσότερα, το βίντεο τα δείχνει όλα ή σχεδόν όλα, όπως είναι και το σωστό, για τους μη μυημενους!!!
Το τραγουδάκι που ανοίγει τους τίτλους έναρξης δεν είναι κι αυτό τυχαίο. Διαβάστε τους αγγλικούς στίχους: «We are the members of Do-It-Or-Die! / Dee-I-Dee-I-Dee-I! / Watch us make Bimbo as easy as pie! / Dee-I-Dee-I-Dee-I! / We are tough, you bet! / Filled with college pep! / Bring him on, we cry! / Dee-I-Dee-I-Dee-I! / B! I! M! B! O! Bimbo!»
Σε ελεύθερη απόδοση: «Είμαστε τα μέλη της ομάδας «Κάνε το ή Πέθανε» ! Δες πώς θα φάμε τον Μπίμπο λάχανο! Είμαστε παραπάνω από όσο νομίζεις σκληροί! Είμαστε καταρτισμένοι και εκπαιδευμένοι! Φωνάζουμε, φέρτε τον σε εμάς!»
Στην αρχή της ιστορίας ο Μπίμπο περπατάει αμέριμνος στο δρόμο χωρίς να δίνει και πολλή σημασία σε ό,τι γίνεται γύρω του, πηδώντας πολλά παλούκια (εν προκειμένω καπάκια από φρεάτια, υπό-νόμων) ένα ξένοιαστο χαρούμενο ανθρωπάκι, που θα έπρεπε να δίνει σημασία για ό,τι γίνεται γύρω του, αλλά η βλακεία του δεν του το επιτρέπει.
Την τρίτη (και φαρμακερή) φορά που περνάει πάνω από ένα φρεάτιο, ξαφνικά, ένας άλλος, πολύ γνωστός χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων, τον παγιδεύει, τον πετάει μέσα σε έναν υπό-νόμο και κλειδώνει με λουκέτο το καπάκι της εξόδου από τον υπό-νόμο.
Είναι αξιοσημείωτο ότι αυτός ο χαρακτήρας δεν είναι άλλος από τον Μίκυ-Μάους (!!!) που οδηγεί τον Μπίμπο σε μία επιβεβλημένη, υπό-γεια, τελετή μυήσεως. Δηλαδή τον παγίδευσε ένα γνωστός του, συγγενής του, φίλος του κι όχι κάποιος άγνωστος κακός τυπάκος!!! Ενδιαφέρον έτσι;
Την τρίτη (και φαρμακερή) φορά που περνάει πάνω από ένα φρεάτιο, ξαφνικά, ένας άλλος, πολύ γνωστός χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων, τον παγιδεύει, τον πετάει μέσα σε έναν υπό-νόμο και κλειδώνει με λουκέτο το καπάκι της εξόδου από τον υπό-νόμο.
Είναι αξιοσημείωτο ότι αυτός ο χαρακτήρας δεν είναι άλλος από τον Μίκυ-Μάους (!!!) που οδηγεί τον Μπίμπο σε μία επιβεβλημένη, υπό-γεια, τελετή μυήσεως. Δηλαδή τον παγίδευσε ένα γνωστός του, συγγενής του, φίλος του κι όχι κάποιος άγνωστος κακός τυπάκος!!! Ενδιαφέρον έτσι;
Ξεκάθαρη η αναφορά για την στενότατη σχέση του Ντίσνεϋ με τις γνωστές “Μυστικές Εταιρίες” Στοές και Λαγούμια; Ρητορική η ερώτηση, τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια!!!
Παρατήρησε τις υπογραμμισμένες λέξεις των προτάσεων … τρίτη και φαρμακερή, υπό του νόμου, φρεάτιο, υπό της γης, παγίδα, κατρακυλώντας στο στενό φρεάτιο, λουκέτο …ξεπέφτοντας σαν τον εκπεσόντα άγγελο ή σαν τους εκπεσόντες από τον παράδεισο ή την κόλαση … και λοιπά καλούδια.
Πάντως ξε-πέφτει στον υπό-νόμο δεν ανεβαίνει δεν εξελίσσεται, δεν ανυψώνεται, αλλά ξε-πέφτει.
Παρατήρησε τις υπογραμμισμένες λέξεις των προτάσεων … τρίτη και φαρμακερή, υπό του νόμου, φρεάτιο, υπό της γης, παγίδα, κατρακυλώντας στο στενό φρεάτιο, λουκέτο …ξεπέφτοντας σαν τον εκπεσόντα άγγελο ή σαν τους εκπεσόντες από τον παράδεισο ή την κόλαση … και λοιπά καλούδια.
Πάντως ξε-πέφτει στον υπό-νόμο δεν ανεβαίνει δεν εξελίσσεται, δεν ανυψώνεται, αλλά ξε-πέφτει.
Ο Μπίμπο μετά από κάτι σκοτεινά, βρώμικα και ανήλιαγα υπόγεια τούνελ που σεργιανάει, πέρα δώθε, (κάπως όπως η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων) καταλήγει να συναντήσει μία παράξενη μυστική ομάδα, όπου όλοι φορούν περίεργες μάσκες και έχουν στο κεφάλι τους ένα κερί, παραπέμποντας φυσικά στους Πεφωτισμένους ή αλλιώς ILLUMINATI.
Ο αρχηγός της ομάδας που κρατάει το σκήπτρο (σύμβολο ιερουργίας και ιεροσύνης) στο χέρι του λέει: «Στο όνομα της μυστικής αδελφότητας». Και μετά όλη η ομάδα «ψέλνει» κάποιες δυσνόητες λέξεις μέχρι που ο αρχηγός ρωτάει τον Μπίμπο «Θες να γίνεις μέλος; Θες να γίνεις μέλος;» με ρυθμό για να επιτευχθεί ο συντονισμός – κραδασμός, για τον έλεγχο του νου.
Ο αρχηγός της ομάδας που κρατάει το σκήπτρο (σύμβολο ιερουργίας και ιεροσύνης) στο χέρι του λέει: «Στο όνομα της μυστικής αδελφότητας». Και μετά όλη η ομάδα «ψέλνει» κάποιες δυσνόητες λέξεις μέχρι που ο αρχηγός ρωτάει τον Μπίμπο «Θες να γίνεις μέλος; Θες να γίνεις μέλος;» με ρυθμό για να επιτευχθεί ο συντονισμός – κραδασμός, για τον έλεγχο του νου.
“Ο δύστυχος ο Ματ -ο Ματ ήτανε πάντοτες κόντρα σ’ αυτά- προσπάθησε να μαζέψει τον κοσμάκη στο πλευρό του και είχε ατέλειωτες κουβέντες με τους παπάδες -δε γινότανε τίποτα- αναγκάσανε κείνον τον κογκρεσιοναλιστή πάστορα, να πάρει δρόμο απ’ την πόλη, ενώ ο άλλος ο μεθοδιστής τα παράτησε -ούτε που ξανάδα ποτές τον Ρηζόλβντ Μπάμπκοκ, τον μεθοδιστή εφημέριο- Οργή Θεού- εγώ ’μουνα ένας τόσο δα μπόμπίρας τότε, αλλ’ άκουσα τα όσα άκουσα, κι είδα τα όσα είδα -
Ο Δαγών και η Αστορέθ – ο Μπελίαλ κι ο Μπεελζεμπούμπ – ο Χρυσός Μόσχος και τα είδωλα της Χαναάν και των Φιλισταίων – Βαβυλωνιακές βδελυγμίες – Μενέ, μενέ, τεκέλ, ουφαρσίνη … [Δανιήλ, 5:6,25:28. βιβλική φράση στ’ αραμαϊκά, γνωστή και ως “γραφή στον τοίχο”, που σημαίνει “Μετρήθηκε, ζυγίστηκε, κατανεμήθηκε”και η οποία ερμηνεύεται ως οιωνός επικείμενης συμφοράς ή καταδίκης]
Δε με πιστεύεις, ε; Χε, χε, χε -τότε για πες μου συ, παλικάρι μου, γιατί ο καπ’τάν Όμπεντ και είκοσι τόσοι άλλοι νοματαίοι παγαίνανε πέρα στην Ξέρα του Διαβόλου μέσ’ στα μαύρα μεσάνυχτα και ψέλνανε κάποια δικά τους, τόσο δυνατά που τους ακούγανε σ’ ολάκερη την πόλη όταν ο αγέρας φύσαγε απ’ τη σωστή μεριά; Μπορείς να μ’ απαντήσεις σ’ αυτό, ε;
Και πες μου γιατί ο Όμπεντ έριχνε συνέχεια κάτι βαριά πράματα στα βαθιά νερά απ’ την άλλη πλευρά της ξέρας, κει που ο βράχος πέφτει κάθετα σα γκρεμός σε τέτοια βάθη που τίποτα δεν πιάνει πάτο; Για πες μου συ, τι έκανε με κειό το περίεργο μολυβένιο μαραφέτι που του ’χε δώσει ο Ουαλακέα;
Ε, αγόρι; Και τι σκούζανε όλοι τους την Παραμονή της Πρωτομαγιάς και μετά πάλι στο επόμενο Χάλλογουην; Και γιατί το καινούριο παπαδαριό -παλιοί ναυτικοί όλοι τους- φοράνε κείνα τα παράξενα ράσα και στολίζουνται με κείνα τα χρυσαφένια πράματα που ’φερε ο Όμπεντ; Ε, γιατί;” Howard Phillips Lovecraft: The shadow over the Innsmouth (1931)
Ε, ΓΙΑΤΙ;
Όταν λοιπόν, ο Μπίμπο απαντάει «ΟΧΙ!» οδηγείται σε μία σειρά δωματίων με βασανιστήρια, θυμίζοντας τις δοκιμασίες που περνούν οι νεοφώτιστοι στις «μυστικές» αδελφότητες πριν γίνουν μέλη τους, όπως και τα βασανιστήρια στα υπόγεια του χριστιανισμού της «Ιεράς Εξέτασης» σε όσους δεν ήθελαν να είναι μέλη της πιο αιματοβαμμένης και βδελυρής θρησκείας- αδελφότητας.
Αρχικά ο Μπίμπο θεωρεί ότι τον αφήνουν ελεύθερο, αλλά σύντομα ανακαλύπτει ότι βρίσκεται σε έναν κόσμο εικονικής πραγματικότητας από όπου τον παρακολουθούν χωρίς να το ξέρει. Παραπέμπει στον Μεγάλο Αδελφό, στο Μάτι του Θεού που τα «ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ’ ὁρᾷ» και όπου ο κάθε αρκετά βλάκας προβατίνος το προσκυνάει ασυζητητεί.
Σε κάποιο σημείο ο αφελής-ήρωας πιστεύει ότι έχει έρθει το τέλος του και ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο να πεθάνει, γεγονός που είναι μία πολύ διαδεδομένη μέθοδος στις μυστικές αδελφότητες και στα προγράμματα νοητικού και ψυχικού ελέγχου από την αρχαιότητα. Παραπέμπει απόλυτα στο πρόγραμμα MK/Ultra /kids, όπως και στον «Νοητικό Έλεγχο Monarch». (δες την πολύ καλή σειρά strange things, παιδική κι αυτή!!)
Στην συνέχεια ο χαζούλης ήρωας περνάει μία δοκιμασία που πρέπει να διαλέξει την σωστή πόρτα. Διλήμματα κι εξαναγκασμός επιλογής χωρίς καμία γνώση, γνωστή ζωώδης μέθοδος ελέγχου του νου και του κοπαδιού.
Πάνω στις πόρτες βρίσκονται σύμβολα που έχουν ιδιαίτερη θέση σε μυστικές αδελφότητες όπως η νεκροκεφαλή και ο αριθμός 13. Αφού τρώει το ξύλο της χρονιάς του, ο Μπίμπο περνάει από ένα δωμάτιο που φέρει το γνωστό μασονικό μοτίβο της ασπρόμαυρης σκακιέρας.
Η γνώση αποκτάται μέσω του πόνου!!!! γνωστό ιλλουμινατικό που παραπέμπει στις μαύρες σεξουαλικές τελετουργίες σαδισμού της “Mystery Babylon”
Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των τρομακτικών δοκιμασιών βλέπουμε ότι παρουσιάζεται ο κυρίαρχος κόσμος των ψευδαισθήσεων, μία από τις πιο θεμελιώδεις ιδέες που προωθείται στις μυστικιστικές τελετές μυήσεως.
Σε όλη την διάρκεια του φιλμ ο ήρωας απορρίπτει αρκετές φορές την πρόσκληση από τον αρχηγό της ομάδας, μέχρι που εκείνος αφαιρεί την μάσκα του, και Ω, ΝΑΙ, αποκαλύπτει το πρόσωπό του, αποκαλύπτεται το Φως το Αληθινό …προσπαθώντας να τον αποπλανήσει.
Φυσικά φοράει μάσκα, είναι μέρος των τελετουργιών τους, από την εποχή της «Mystery Babylon» … δες την ταινία «Μάτια Ερμητικά Κλειστά» (Eyes Wide Shut), στην οποία πρωταγωνιστεί το ζεύγος Τομ Κρουζ και Νικόλ Κίντμαν –αμφότεροι μέλη σε μυστικές εταιρίες, που μετά από αυτή την ταινία, χώρισαν, για να μείνουν και τα στόματα ερμητικά κλειστά- μετά από το γύρισμα της οποίας ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ δολοφονήθηκε.
Λίγο προτού βγει η ταινία στις αίθουσες, ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ πέθανε στον ύπνο του από «καρδιακή ανακοπή» στις 7 Μαρτίου 1999 κι αφού η ταινία πέρασε από κοσκίνισμα, που όμως αφήνει μια ιδέα του τι συμβαίνει πίσω από ερμητικά κλειστές πόρτες και σφραγισμένα στόματα.
Ο ξαφνικός και ψυχοτρονικός θάνατός του συνέβαλε τα μέγιστα στην διαφήμιση της ταινίας και στα κέρδη ταμιακά κι ενεργειακά. Λίγο πριν από το «άνοιγμά» της στις ΗΠΑ, εξαιρετικές φωτογραφίες των όμορφων πρωταγωνιστών κοσμούσαν τα εξώφυλλα περιοδικών ποικίλης ύλης. Η λέξη «σεξ» επαναλαμβανόταν, ευκρινώς ή με υπονοούμενα.
Ο θεατής κλήθηκε να δει όχι απλώς μία ακόμη ταινία του Κιούμπρικ αλλά την τελευταία της ζωής του, φορτωμένη με πολλά γεγονότα και για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
Όπως συνέβη με όλες τις προηγούμενες ταινίες του, έτσι και με τα «Μάτια» οι κριτικές υπήρξαν διχασμένες, μόνον που οι αρνητικές αυτή τη φορά υπήρξαν ιδιαίτερα σκληρές.
Οι πο υποψιασμένοι είδαν ξεκάθαρα ότι ο Κιούμπρικ δεν είχε τελειώσει την ταινία έτσι όπως ακριβώς την ήθελε κι εν τέλει όλος αυτός ο «βομβαρδισμός» του Τύπου απέβη αρνητικός για το «κύκνειο άσμα» του.
Εξουθενωμένος κι αμαθής, ο θεατής δεν βρήκε τον θόρυβο ισάξιο του αποτελέσματος και δεν είδε ότι η ταινία «Μάτια ερμητικά κλειστά» είναι ένα αριστούργημα, προπαγάνδας της σεξουαλικής μαγείας, συμβολισμών της, προπαγάνδας κι ελέγχου του νου, ευγενική χορηγία των Κυρίαρχων Πεφωτισμένων, για εσένα τον αδαή, ξέγνοιαστο Μπίμπο.
Πίσω λοιπόν από την μάσκα, και, τις ερμητικά κλειστές πόρτες, αυτή που παρουσιάζεται είναι ο άλλος γνωστός χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων, η Betty Boop! Παρακολουθώντας την να χτυπάει με λαγνεία τα οπίσθιά της συντονισμένα (ο συντονισμός στο σεξ έχει τεράστια σημασία), ο δύστυχος κι ελαφρά βλάκας Μπίμπο αντιλαμβάνεται ότι …η αδελφότητα του κάνει τελικά.
Άμα συνηθίζεις και η κόλαση τελικά δεν είναι τόσο κακή !!! Η ψυχιατρική ονομασία της είναι «Σύνδρομο της Στοκχόλμης» ή και λαϊκότερα «χέρι που δεν μπορείς να δαγκώσεις, γλύψε το»
Όταν τελικά δέχεται την προσφορά της σεξουάλας, ανακαλύπτει ότι όλα τα μέλη της αδελφότητας δεν είναι τίποτε άλλο παρά κλώνοι της Βetty Boop, γεγονός που τον κάνει πολύ χαρούμενο, μέσ’ στην βλακεία του, κι εδώ ταιριάζει το πολυφορεμένο μιμίδι «Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, ότι αυτών έστιν η βασιλεία των ουρανών», ειδικά όταν ως «βασιλεία» νοείται τι νινί της Χάιδως.
Με λίγα λόγια, όλες οι δοκιμασίες της μύησής του μπορεί να είναι λιγουλάκι σκληρές, αλλά με το να γίνει μέλος μπορεί να απολαύσει μεγάλες στιγμές μεγαλείου, στην συγκεκριμένη περίπτωση το σεξουαλικό υπονοούμενο είναι διάχυτο. Υπόσχεση για ΣΕΞ, ΣΕΞ, ΣΕΞ … πολύ, φτηνό, ακόλαστο κι ευτελές ΣΕΞ ΣΕΞ ΣΕΞ … αλήθεια, τι σου φέρνει στο μυαλό αυτό;
Προφανώς «Η Μύηση του Μπίμπο» έγινε από κάποιους που γνώριζαν πάρα πολλά και ήδη από πολύ νωρίς. Να σας θυμίσω ότι το έτος παραγωγής του φιλμ είναι η δεκαετία του 1930, κι αυτά τα μηνύματα που αφορούν έλεγχο του ανθρώπινου νου μέσω του φόβου, των ψευδαισθήσεων, του ακόλαστου σεξ, μυστικές αδελφότητες, μασονία, πρόγραμμα MK/Ultra/ kids είναι καταφανή.
Ακόμα πιστεύεις ότι ο κόσμος τους είναι και είναι δικός μας; !!!
Ακόμη πιστεύεις την ηλίθια προπαγάνδα, ότι τα «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» είναι ψεύτικα !!
Ακόμη πιστεύεις την ακόμη πιο ηλίθια προπαγάνδα ότι ο άνθρωπος είναι παμφάγο και βρίσκεται στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας !!
Ακόμη πιστεύεις ή έχεις αρχίσει να Αμφιβάλλεις, να Αμφισβητείς, να Ερευνάς και επιτέλους, μήπως, έχεις αρχίσει να ΜΗΝ πιστεύεις, αλλά να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ κάτι!
@Ιων Μάγγος / 2012
Διάβασε στο STRANGE n. 171 περισσότερα για την «MYSTERY BABYLON» και τον έλεγχο πάνω στο ανθρώπινο κοπάδι των δούλων.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΤΩΣΗ – Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟ-ΝΟΜΟ
-Ποιοί είναι οι μαύροι μάγοι Δον Χουάν;
-Οι συνάνθρωποι μας είναι οι μαύροι μάγοι και μιας και είσαι μαζί τους, είσαι και εσύ μαύρος μάγος. Σκέψου μια στιγμή. Μπορείς να παρεκκλίνεις από το μονοπάτι που σου έχουν χαράξει; Όχι. Οι σκέψεις σου και οι πράξεις σου καθορίζονται πάντα με τους όρους τους. Αυτό είναι σκλαβιά. Εγώ, αντίθετα, σου φέρνω ελευθερία. Η ελευθερία είναι ακριβή, αλλά η τιμή δεν είναι αδιανόητη. Έτσι λοιπόν να φοβάσαι τους δεσμοφύλακες σου, τους αφέντες σου. Μην σπαταλάς το καιρό και την δύναμη σου για να φοβάσαι εμένα.
Ήξερα πως είχε δίκιο. Κι ωστόσο, παρά την διανοητική μου συμφωνία μαζί του, γνώριζα ακόμη ότι οι ισόβιες συνήθειες μου θα με έριχναν αναπόφευκτα στο παλιό μονοπάτι μου. Ένιωθα πραγματικά σαν σκλάβος.
ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΜΑΣΚΕΣ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΙΕΡΟΥΡΓΙΕΣ
ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΞΟΚ...ΛΙΕΣ
Ανοίγεις μία πόρτα γνώσης (διαφυγής, απόδρασης) και πέφτεις επάνω σε μια άλλη ερμητικά κλειστή πόρτα και ξανά και ξανά, αέναα και φρακταλικά.
Όπως συμβαίνει όταν στέκεσαι μπροστά από έναν καθρέφτη και βλέπεις την αυτοανάκλαση σου πιστεύοντας την για αληθινή. Και φιλοσοφείς γι’ αυτήν την αυτοανάκλαση, και φτιάχνεις θρησκείες και –ισμούς κάθε είδους και λατρεύεις την φυλακή σου γιατί την συνήθισες.
Μπορεί στην αρχή να σε έσπρωξαν μέσα σε αυτήν, να σε κλείδωσαν με γερά λουκέτα μέσα της, αλλά τώρα πια την αγαπάς και δεν θέλεις να ξεφύγεις από αυτήν.
Μάλιστα κάθε άνθρωπος που σου έδωσε το κλειδί για να ξεκλείδωσες το λουκέτο, τον δολοφόνησες, όταν, δεν τον ρουφιάνεψες στους δεσμοφύλακες σου.
Ξέχασες, ποιός ήσουν, ξέχασες το φως επάνω από το κεφάλι σου πριν κατρακυλήσεις στον υπό-νόμο κι έγινες -κατάντησες- άξιο μέλος του λαγουμιού που έρπεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου