Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2021

Η ΑΡΕΤΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΔΙΧΟΓΝΩΜΙΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ


ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΙ;
3ο ΜΕΡΟΣ 
ΔΗΜΟΚΤΟΝΙΑ
(ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΠΥΡΙΝΟΥ ΛΟΓΙΟΥ)
2 ΒΙΝΤΕΟ



Γράφει ο Κυανός Ουρανός

Προ 17 μηνών είχαν δημοσιευτεί τα άρθρα μου 
ΚΑΙ 

με την υπόσχεσιν ΣΥΝΤΟΜΩΣ να δημοσιευτεί το 3ο μέρος της σειράς ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΙ;

17 μήνες με απασχολούσε το πως θα τεκμηριώσω το σκεπτικό μου. Δεν προσπαθώ να δικαιολογηθώ για την καθυστέρησιν αλλά πιστεύω ότι καθείς διαπιστώνει ότι όλα όσα βιώσαμε, ειδικώς τα τελευταία 2 χρόνια, υπήρξαν πρωτόγνωρα για την ιστορίαν της ανθρωπότητος.

Διαβάζοντας λοιπόν την σχετικήν αρθρογραφία του Πύρινου Λόγιου των τελευταίων ημερών ( ΕΔΩ ΕΔΩ, ΕΔΩ  & ΕΔΩ) και με δεδομένον ότι (όπως εδήλωσα εννοώντας το!) πρόκειται περί ατόμου πολύ υψηλού επιπέδου κι αντιστοίχους γνώσεις κι εμπειρίες σκέφθηκα να προκαλέσω μια εποικοδομητική διαδικτυακή συζήτησιν επί του θέματος, ασφαλώς με ανοικτή πρόκλησιν προς πάντα ενδιαφερόμενον να προσθέσει το όποιο λιθαράκι εις το τρέχον οξύτατο πρόβλημα.

 Ομολογώ ότι πάντα χαίρομαι να διαβάζω ωραία διατυπωμένες και τεκμηριωμένες απόψεις ακόμα κι αν διαφέρουν από τις δικές μου. Με βάζουν σε σκέψεις κι αναγκάζομαι να επανελέγξω τις δικές μου απόψεις. Πόσω μάλλον όταν ο άλλος ξεκινά από μιαν ορθή τοποθέτησιν της ίδιας με μένα "ιδεολογίας" (Ορθοδοξία), όπως ο Πύρινος Λόγιος.

Το άρθρο μου λοιπόν «Προς Πύρινον Λόγιον κι εραστές της "Δημοκρατίας" (ή μήπως Δημoκτονίας;)» αυτόν τον σκοπόν είχε και στο τέλος ανταπαντώ στην απάντησίν του .

ΕΙΣΑΓΩΓΗ



Μου προκαλεί εντύπωσιν ότι κανείς σχεδόν δεν ασχολήθηκε με το γιατί φθάσαμε στην παρούσα πολιτικήν κατάστασιν ενώ όλοι αποζητούν μετά μανίας την προηγούμενη κατάστασιν, την "κανονικότητα", όπως "κάποιοι" τους κατάντησαν να την θεωρούν. 

Κανείς δεν ασχολήθηκε αν αυτή η "κανονικότητα" υπήρξε κάτι κανονικό ή κάτι διαφορετικό, μια και ζούμε και την εποχή της "διαφορετικότητος".

Από την αρχή της αρθρογραφίας μου, απαντώντας εις το θέμα ενότητος των Ελλήνων, ρωτώ «με βάσιν ποιά ιδεολογία;»


Ενωμένος προϋποθέτει έναν πνευματικόν συνεκτικόν δεσμόν, μίαν ιδεολογία. Προσωπικά τον προσδιόρισα αρκετά νωρίτερα . Αλλά οι περισσότεροι σημερινοί Έλληνες θεωρούν Ελληνισμόν το να τρως χοιρινό έξω από τα μουσουλμανικά στέκια ή το να αντιγράφεις φράγκικες μαλακο-μαγκιές.

Ταιριάζει η αντιγραφή εις τον Έλληνα, όταν αυτός υπήρξε πρωτοπόρος παντού και πάντοτε; Αντιγραφή για τον Έλληνα σημαίνει πισωγύρισμα, κατάντια, αποποίησιν κυρίας ιδιότητος!

Ας δούμε λοιπόν οι Επτά Σοφοί τι πρέβευαν : «Η ιδανική πολιτεία είναι εκείνη όπου ...

... οι νόμοι δεν έχουν άλλον ανώτερον» (Βίας Πριηνεύς)

... οι κάτοικοι δεν είναι ούτε πολύ πλούσιοι ούτε πολύ φτωχοί» (Θαλής Μιλήσιος)

... η αρετή τιμάται και η κακία μισείται» (Περίανδρος Κορίνθιος)

... τα αξιώματα δίνονται πάντα στους ενάρετους και ποτέ στους κακούς» (Πιττακός Μυτιληναίος)

... οι πολίτες φοβούνται περισσότερο την κατηγορία παρά την τιμωρία» (Κλεόβουλος Ρόδιος)

... οι νόμοι τιμώνται περισσότερον από τους ρήτορες» (Χίλων Λακεδαιμόνιος)

... το αδίκημα προς έναν πολίτη θεωρείται αδίκημα προς όλην την πολιτεία» (Σόλων Αθηναίος)

Προ 26 και βάλε αιώνων, οι αρχαίοι Έλληνες συζητούσαν περί "ιδανικής πολιτείας" κι όχι περί "δημοκρατίας". Θα πει κανείς "μα δεν υπήρχε δημοκρατία, όταν οι Επτά Σοφοί τα είπαν". 

Αλλά και δημοκρατία υπήρξε μόνον εις την Αθήνα ενώ ο Ελληνικός πολιτισμός άκμασε σε εκατοντάδες πόλεων. Τελικά ποιοί μίλησαν περί δημοκρατίας; 

Οι ρήτορες Δημοσθένης και Ισοκράτης και μάλιστα ο δεύτερος επεσήμανε όλα τα αρνητικά, τα οποία ακριβώς βλέπουμε σήμερα. 

Πέραν αυτών βλέποντες τον ξεπεσμόν της αρχαιοαθηναϊκής δημοκρατίας, Πλάτων κι Αριστοτέλης δεν ήθελαν να σπαταλήσουν φαιάν ουσίαν για την ανάστασιν ενός σάπιου κουφαριού, δεν πρότειναν τίποτε περί δημοκρατίας και συνέχισαν τον ρυθμόν των Επτά Σοφών περί Ιδανικής Πολιτείας.

Ο Ισοκράτης τι είπε εις τον Αρεοπαγιτικόν λόγον του; (ΠΡΟΣΟΧΗ δεν αναφέρω το διαδικτυακώς διαστρεβλωμένο ρητό του αλλά το πραγματικό!!!) :

«Καίτοι πῶς χρὴ ταύτην τὴν πολιτείαν ἐπαινεῖν ἢ στέργειν τὴν τοσούτων μὲν κακῶν αἰτίαν πρότερον γενομένην, νῦν δὲ καθ’ ἕκαστον τὸν ἐνιαυτὸν ἐπὶ τὸ χεῖρον φερομένην; πῶς δ’ οὐ χρὴ δεδιέναι μὴ τοιαύτης ἐπιδόσεως γιγνομένης τελευτῶντες εἰς τραχύτερα πράγματα τῶν τότε γενομένων ἐξοκείλωμεν;

 Οἱ γὰρ κατ’ ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστράφησαν πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ’ ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ’ ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ’ ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν.»

[Μετάφρασις : Πως γίνεται να επαινούμε και να ευνοούμε αυτό το πολίτευμα που έγινε η αιτία τόσων κακών και σήμερα φαίνεται να πηγαίνει προς το χειρότερο; Πως γίνεται να μην φοβόμαστε ότι, αφού η κατάσταση πάει προς το χειρότερο, δεν θα καταντήσουμε σε κατάσταση ακόμα πιο άσχημη από την εποχή εκείνη; 

Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (αναφέρεται στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους.]

Αναρωτιέμαι μήπως ήταν προφήτης και περιέγραφε το σήμερα.

Κι έμεινε μόνος ο Δημοσθένης να υποστηρίζει την δημοκρατία, μόνο και μόνο επειδή είχε "αλλεργία" εις τον Μακεδόνα Φίλιππον, εξευτελιζόμενος από το έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Εμείς με εμπειρία επιπλέον 24 αιώνων γιατί επιμένουμε; Επειδή έτσι μας είπαν;

Ποιοί; οι "ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΕΙΟ, ΕΔΩ ΚΩΛ@ΧΑΝΕΙΟ";

Αν απέτυχε η αρχαιοελληνική έκδοσις γιατί να πετύχει η illuminatization version?

Έτσι λοιπόν έχουμε κάποιους που διαμαρτύροντο κάποτε (επί δικτατορίας 1967-1974) ότι τους απαγορευόταν να μιλάνε για πολιτικά ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΞΑΓΕΙ ΟΡΥΚΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟΝ (ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!!!) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΩΣΤΑ ΟΥΤΕ ΔΡΑΧΜΗ, ΟΠΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ!!!



[σημειώνω ότι δεν ήμουν οπαδός της δικτατορίας - αφού δεν την έζησα καν – αλλά μεταφέρω απόψεις ατόμων, τα οποία την έζησαν]

Κι έχουμε σήμερα αυτά τα τότε περί ανελευθερίας διαμαρτυρόμενα καθάρματα, να απαγορεύουν να μιλάς σήμερα για το οτιδήποτε, να σου παίρνουν τα χρήματα για να ταϊσουν την μισή Αφρική κι Ασία, τις οποίες σπιτώνουν στην Ελλάδα διώχνοντας τον Έλληνα, του οποίου κατάσχουν τα περιουσιακά στοιχεία. 

Να διαλύουν νοσοκομεία, παιδεία, δημόσιες λειτουργείες, ασφάλεια και στρατό, να σου απαγορεύουν την ελεύθερη κίνησιν και διασκέδασιν, να σου επιβάλουν ότι οι διεθνείς συνθήκες και τα δικαιώματα του ανθρώπου απαγορεύουν, να ξεπουλούν εθνικόν πλούτον κι εθνικά εδάφη, να αφήνουν τα δάση και τις περιουσίες να καίγονται, να επιβάλουν μνημόνια αποποιούμενοι εθνικών απαιτήσεων (κατοχικά δάνεια κλπ). 

Να εξοντώνουν το ασφαλιστικό σύστημα, να καταστρέφουν τον κοινωνικόν και οικονομικόν ιστόν της χώρας και πάμπολλα άλλα, κυρίως όμως απαξιώνουν την ιστορία, τους ελευθερωτές της Ελλάδος και τις αρχές επί των οποίων ελευθερώθηκε η χώρα.

 Επιπλέον ρίχνουν το βάρος της ευθύνης στον λαόν, τον οποίον αυτοί άφησαν επίτηδες αμόρφωτον αλλά που όταν του ζήτησαν την γνώμη του (δημοψηφίματα) διέστρεψαν σκαιώς την βούλησίν του. 

Αλλά ο έστω αμόρφωτος λαός δεν ευθύνεται για τις εκάστοτε επιλογές όλων των κυβερνώντων (ΝΑΤΟ, ΕΕ, euro, Σκόπια κ.α.), οι οποίες ελήφθησαν εν αγνοία του και μαγάρισαν το έθνος και το κράτος και ΚΥΡΙΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ! Οπότε ξαναρωτώ :

γιατί επιμένουμε για την "δημοκρατία", η οποία δεν έχει καν σχέσιν με την Δημοκρατία;

γιατί επιμένουμε για τους "δημοκράτες", οι οποίοι είναι δημοκτόνοι;

Δημοκρατία ή ΔΗΜΟΚΤΟΝΙΑ ζητούμε;

κι επαναλαμβάνοντας τα λόγια του Ισοκράτους :

«Πως γίνεται να επαινούμε και να ευνοούμε αυτό το πολίτευμα που έγινε η αιτία τόσων κακών και σήμερα φαίνεται να πηγαίνει προς το χειρότερο; 

Πως γίνεται να μην φοβόμαστε ότι, αφού η κατάσταση πάει προς το χειρότερο, δεν θα καταντήσουμε σε κατάσταση ακόμα πιο άσχημη από την εποχή εκείνη; 

Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε, δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους.»


ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΕΙΣ ΠΥΡΙΝΟΝ ΛΟΓΙΟΝ ΠΕΡΙ ΠΟΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΞΙΖΟΥΜΕ

Υπήρξε μια μικρή διαστρέβλωσις περί μέηλ ΕΔΩ. Τα πραγματικά μέηλ (κι εντελώς διαφορετικά) είχαν αποσταλεί προς τον Πύρινον Λόγιον στις 4-1-2021 & 4-8-2021(υπάρχουν οι σχετικές αποδείξεις). 

Δεν θα τολμούσα να στείλω και 3ο μέηλ, το οποίον να μείνει αναπάντητο κι έτσι εστάλη το άρθρο - και προς τις 2 ιστοσελίδες,(σ.σ. ο σύνδεσμος www.triklopodia.gr/κυανούς-ουρανός-προς-πύρινον-λόγιον-κ/ δεν φαίνεται να οδηγεί στο άρθρο που όπως φαίνεται αφαιρέθηκε από την Τρικλοποδιά) 

Όπως τονίστηκε στο μέηλ αποστολής, το οποίον ενσωματώθηκε αυτούσιον (πλην της αναφοράς "στέλνεται και προς τις δυο ιστοσελίδες") εις το προαναφερόμενον άρθρον του Πύρινου Λόγιου .

Δεν το κάνω θέμα, απλά το αναφέρω δεδομένου ότι θεωρούμε σκοπόν της αρθρογραφίας την αναζήτησιν της αλήθειας, εις ένα κόσμον όπου κυριαρχεί το ψέμμα.

Αποδεχόμενος λοιπόν την ερώτησιν "ποιά Δημοκρατία αξίζουμε;" ερεύνησα κι ερώτησα τους κατ'εμέ ειδικούς, τους "επαϊοντες". Ο Σωκράτης απάντησε "όχι πάντως αυτήν, η οποία με δολοφόνησε" και γύρισε πλευρό στο μνήμα του. 

Πλάτων κι Αριστοτέλης με κοίταξαν σκεπτικοί, λίγο απαξιωτικά και με μια κουβέντα είπαν "αν και μεταξύ μας διαφωνούσαμε, ό,τι είχαμε να πούμε τα αφήσαμε γραπτά. Πάντως για την 'λεγάμενη' δεν έχουμε καλή γνώμη". 

Ο Ισοκράτης είπε "παληκάρι μου, τα ανέφερες παραπάνω!". Του λέω "αν βελτιώσουμε την παιδεία μας, μήπως γίνει κάτι;".

"Ξέρεις τι παιδεία είχαμε εμείς;", μου απάντησε περίλυπος.

«Τοσούτον δ’ απολέλοιπεν η πόλις ημών περί το φρονείν και λέγειν τους άλλους ανθρώπους, ώσθ’ οι ταύτης μαθηταί των άλλων διδάσκαλοι γεγόνασι και το των Ελλήνων όνομα πεποίηκε μηκέτι του γένους, αλλά της διανοίας δοκείν είναι, και μάλλον Έλληνας καλείσθαι τους της παιδεύσεως της ημετέρας, ή τους της κοινής φύσεως μετέχοντας».

[Μετάφρασις : Τόσο πολύ ξεπέρασε η πόλη μας η Αθήνα τους άλλους ανθρώπους, ώστε οι μαθητές της έγιναν δάσκαλοι των άλλων. Και το όνομα των Ελλήνων δημιούργησε την πεποιημένη (:πλαστήν) εντύπωση να φαίνεται ότι είναι (:δοκείν είναι) χαρακτηριστικό όχι του γένους, αλλά της διανοίας. Και να αποκαλούνται (καλείσθαι και όχι καλείν) από τους άλλους όχι από μάς, Έλληνες μάλλον οι μετέχοντες της ημετέρας εκπαιδεύσεως και όχι της κοινής καταγωγής.]

Κι έκλεισε την κουβέντα : "σεις, που πάτε ξυπόλητοι στα σιωνιστικά αγκάθια...".

Προσπαθώντας να πνίξω τον πόνο μου έβαλα ένα τραγούδι του Ζαμπέτα (στίχοι Πυθαγόρα) :

«Αθήνα, ώρα μηδέν.

Καμιά δεκαπενταριά μαζεμένοι, πάρλα στην πάρλα,

κι αυτός με τα μαύρα γυαλιά έχει το λόγο.

Φοράει τα γυαλιά τα σκούρα,

το βλέμμα του σκληρό και φλατ.

Ο άνθρωπός μας έχει κουλτούρα:

βιβλία, τέχνη και μπουάτ.

Μα προς Θεού, μα προς Θεού,

μας έχετε ζαλίσει.

Τα βασανάκια του λαού

ποιος θα τα τρα, ποιος θα τα τραγουδήσει;

Αθήνα, ώρα δύο και τριάντα μετά τα μεσάνυχτα.

Η συζήτηση συνεχίζεται με βαρβαρότητα.

αυτός που σου φοράει τα γυαλιά τα μαύρα έχει πάλι το λόγο.

Σβηστό τσιμπούκι και μαλλούρα,

συζήτηση ως το πρωί.

Ο άνθρωπός μας έχει κουλτούρα

και θα μας φτιάξει τη ζωή.

Μα προς Θεού, μα προς Θεού,

μας έχετε ζαλίσει.

Τα βασανάκια του λαού

ποιος θα τα τρα, ποιος θα τα τραγουδήσει;

Χαράματα. Η συνεδρίαση διακόπτεται.

Οι κουλτουριτζήδες εξέρχονται και η συνέχεια αύριο!»

ΤΑ ΒΑΣΑΝΑΚΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ... ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ;


Μόνον μία ΕΦΙΚΤΗ λύσις ήρθε στο μυαλό μου, την οποία θα αποδείξω λίαν συντόμως.

Όταν δε αναφέρω απόδειξιν, εννοώ με "στυγνήν" αριστοτελική λογική.

Όποιος έχει άλλη εφικτή λύσιν ας την παραθέσει. Όχι όμως "έπεα πτερόεντα".

Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

Οι κουλτουριτζήδες αναμένονται και η συνέχεια ΣΥΝΤΟΜΑ (αυτήν την φορά)

(προς άρσιν παρεξηγήσεων "κουλτουριτζήδες" εννοώ όλους τους αΧρηστεροδέξιους πολιτικούς)


Κυανούς Ουρανός



(Αποστέλεται προς ιστοσελίδες Οίμος-Αθήνα & Τρικλοποδια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου