Δευτέρα 15 Αυγούστου 2022

ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

ΔΟΞΑ ΤΗ ΑΓΙΑ ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ


 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

   +++ 

  Πάρε το στυλό να γράψεις λόγο Άγιο Ιερό,
η ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ το θέμα στον δικό μου τον Υιό.  
Μετετέθην εις τη δόξα, στην ουράνια χαρά,
αιωνίως διά να αγάλλω στα ασύλληπτα τερπνά. 

 Στον Υιόν να μεσιτεύω αιωνίως διά εσάς,
ίνα κάποτε ερθείτε στου ουρανού τη θαλπωρή,
 η ψυχή σας να αγάλλει, τον ΘΕΟ της να θωρεί. 

Η ζωή κάτω στη γη σας είναι πόνος και οδύνη,
μα η αιωνιότης ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΣΑΓΗΝΗ. 
Είναι ασύλληπτη ευτυχία στον πιστό τον οπαδό,
όχι αυτή δεν εξηγείται σε ανθρώπινο μυαλό. 

Μια στιγμή η ουρανία, δεν συγκρίνεται αυτή
αν ο άνθρωπος θα ζήσει χίλια χρόνια εις τη γη.
Τώρα δεν κατανοείται στο ανθρώπινο μυαλό,
 ο καθείς θα το εννοήσει όταν έρθει αυτός εδώ.

Ο θάνατος δεν είναι τέρμα, όπως λένε μερικοί,
είναι πρόσβαση για αιώνια ευτυχίας ηδονή. 
Η ηδονή κάτω στη γη σας, εάν αυτή θα συγκριθεί
με ουράνια τη δόξα, είν’ στιγμή μαρτυρική.

Κι όμως εσάς σας ξεγελάει με μια ψεύτικη χαρά
και σας κλέβει η αμαρτία ΕΠΟΥΡΑΝΙΑ ΑΓΑΘΑ.
Είναι ψέμα η ηδονή της, μη πιστεύετε σ’ αυτήν,
σας το λέω στη γραφή μου Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.

Μπρος στο θρόνο του Υιού μου για εσάς παρακαλώ
 ίνα κάποτε ερθείτε στον ουράνιο θησαυρό.
Αιωνίως να θωρείτε ‘σεις το Άκτιστο το Φως,
 εις τη δόξα να σταθείτε ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ.

Με αγγέλων συνοδεία, με Αγίους και πιστούς,
χωρίς πόνο, χωρίς δάκρυ να ευφραίνεστε ΕΣΑΕΙ,
στην ατέλειωτη ευτυχία, στους ατέλειωτους κρουνούς
όπου ρέει Άγιο Ύδωρ Θείας της ευδαιμονίας,
να αγάλλεστε εις το θρόνο ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ.

  Σε αιώνιο πανήγυρη ηδονής αληθινής,
 δεν τελειώνει αυτή παιδιά μου σε παροδική στιγμή.
  Ό,τι τώρα κι αν περνάτε εις το στάδιο της γης,
 όσο κι αν εσείς πονάτε στο μαρτύριο της ζωής,
 όλα αυτά θα ξεχαστούνε όταν έλθετε εδώ,
αιωνίως θα θωρείτε του Υιού μου εσείς το φως.

  Είναι άπειρα τα κάλλη, τα ουράνια τοπία
και ευτυχής είν’ όποιος ζήσει ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ. 
 Λάβετε όλοι την ισχύ μου, τη δική μου μεσιτεία,
το γραπτό μου αυτό σαν δώρο
 ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΔΩ, ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ Η ΠΑΝΑΓΙΑ. 

 Μοίρασε το στο λαό μου ίνα αυτοί ενισχυθούν,
εύχομαι όλοι να ‘ρθειτε εις τη δόξα του ουρανού.

ΑΜΗΝ ΓΕΝΟΙΤΟ 

 +++ 



10 σχόλια:

  1. Αμήν! Σ' ευχαριστούμε, Παναγία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΌΞΑ ΤΗΝ ΑΓΊΑ ΣΟΥ ΜΕΤΆΣΤΑΣΗ ΥΠΕΡΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΜΗΤΈΡΑ ΜΑΣ.
    ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΟΞΕΣ ΣΟΥ ΑΝΉΚΟΥΝ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ
    ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΚΎΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΌ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΜΕΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παναγία μου, δώσε μου βάσανα τώρα για να έρθω εκεί που είσαι Εσύ , οι Άγιοι και οι Δίκαιοι.
    Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα θεία λόγια της Μητέρας μας μου πήραν το μυαλό. Πώς θα γίνει βρε παιδιά να γραφτούμε όλοι στα Δημοτολόγια της Άνω Ιερουσαλήμ;
    Ένα πουλάκι (ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟΣ Τόμος 3, σελίδα 288) μου το αποκάλυψε:

    Κάποιος αδερφός ρώτησε ένα γέροντα: "Πώς μερικοί βλέπουν αποκαλύψεις και οπτασίες αγγέλων;" Και ο γέροντας απάντησε: Μακάριος, παιδί μου, είναι αυτός που βλέπει πάντοτε τις αμαρτίες του, διότι αυτός βρίσκεται πάντοτε σε εγρήγορση".

    Είπε τότε ο αδελφός: "Εγώ πάτερ, πριν από μέρες είδα κάποιον αδελφό να βγάζει δαίμονα από έναν άλλον." Ο γέροντας του αποκρίθηκε: "Εγώ δεν θέλω να βγάλω δαίμονες και να γιατρέψω αρρώστιες. Αυτό που θέλω και παρακαλώ τον Θεό είναι να μη μπει σε μένα ο δαίμονας και να καθαρίσω τον εαυτό μου από τους ακάθαρτους λογισμούς. Και τότε πράγματι θα έχω γίνει μέγας.

    Διότι αν καθαρίσει κανείς την καρδιά του από τους ακάθαρτους λογισμούς και κάνει ακούραστα τον κανόνα της προσευχής του, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΞΙΩΘΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ (σ.σ. όχι της Ελβετίας, αλλά) ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ μαζί με τους θαυματουργούς πατέρες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει νὰ εἴμαστε ἄνθρωποι τῆς χάριτος καὶ ὅποιος μᾶς πλησιάζει νὰ ξεκουράζεται. Νὰ τοὺς βλέπουμε ὅλους ἀνώτερους, ὅσες ἀδυναμίες καὶ ἂν παρουσιάζουν. Νὰ μὴ φερόμαστε μὲ σκληρότητα, ἀλλὰ πάντοτε νὰ ἔχουμε στὴ σκέψη μας ὅτι εἶναι καὶ ὁ ἄλλος τοῦ αὐτοῦ προορισμοῦ.

      Όσιος Αμφιλόχιος Μακρής της Ιεράς Νήσου Πάτμου

      Διαγραφή
  5. Καταλαβαίνουμε τη θυσία της Παναγίας; Αντί να κάτσει στο Παλάτι που της ετοίμασε ο Υιός της στον Παράδεισο με όλα όσα η ίδια περιέγραψε στο Άγιο τούτο Γραπτό, εδώ και 2000 χρόνια το στερείται και κάθεται εδώ μαζί μας να μας προστατεύει, να μας παρηγορεί και να μας παρακινεί σε τίιιιιι; στο να μη χάσουμε, αλλά να διεκδικήσουμε κι εμείς, με τη ζωή μας, τις αιώνιες περιουσίες μας στον Παράδεισο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Βασιλεύς μεν, των Ουρανών θέλει πάντας, την αυτού πληρώσαι βασιλείαν,
    ημείς δε Παρθένε την γέεναν ποθούμεν.

    Υπέρ την κτίσιν, κόσμου παντός Θεομήτορ, του παντός ο Κτίστης
    των ανθρώπων, των αμαρτανόντων ποθεί την σωτηρίαν.

    Χριστού παθόντος, υπερ ημών χρεωστούμεν, και ημείς παθείν υπέρ Εκείνου
    και πάθη νεκρώσαι, πιστοί τα ψυχοφθόρα.

    Αγνή Παρθένε, χριστιανών η προστάτις, εξελού ημάς
    πάσης ανάγκης, ίνα σε υμνώμεν εις πάντας τους αιώνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεραηια θετοκε σοσον ειμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή