Τρίτη 12 Αυγούστου 2025

ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΘΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΟΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΑΓΑΘΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Η ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝΟΙΞΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ




 Γράφει η Alice Parco


Στις 14 Ιουλίου, 48 φοιτητές πέρασαν τις πόρτες της Ιατρικής Σχολής Alice L. Walton στο Bentonville, Ark. για να γίνει η εναρκτήρια τάξη της. Κάποιοι ήρθαν από γειτονικές πόλεις, άλλοι από αστικά κέντρα στο Μίσιγκαν και τη Νέα Υόρκη. Σχεδόν όλοι είχαν μια επιλογή για το πού θα μπορούσαν να γίνουν γιατροί, αλλά πήραν μια ευκαιρία για το νέο σχολείο λόγω της μοναδικής προσέγγισής του για την επανεξέταση της ιατρικής εκπαίδευσης.

Πήρε το όνομά του από την ιδρύτριά του - την πλουσιότερη γυναίκα στον κόσμο και κληρονόμο της περιουσίας της Walmart - το σχολείο θα εκπαιδεύσει τους μαθητές τα επόμενα τέσσερα χρόνια με ριζικά διαφορετικό τρόπο από τη μέθοδο που χρησιμοποιούν οι περισσότερες παραδοσιακές ιατρικές σχολές. Και αυτό είναι το θέμα.

Αντί να εκπαιδεύει τους νέους γιατρούς να κυνηγούν το ένα σύμπτωμα μετά το άλλο και να κάνουν το ένα τεστ μετά το άλλο, η Alice Walton θέλει οι απόφοιτοι του σχολείου της να διατηρούν τους ασθενείς υγιείς ασκώντας κάτι που οι περισσότεροι γιατροί σήμερα δεν δίνουν προτεραιότητα: προληπτική ιατρική και αρχές ολικής υγείας, οι οποίες περιλαμβάνουν τη φροντίδα (και όχι μόνο τη θεραπεία) ολόκληρου του ατόμου και όλων των παραγόντων - από την ψυχική τους υγεία έως τις συνθήκες διαβίωσης και τις επιλογές τρόπου ζωής - που συμβάλλουν στην ευημερία.

Αυτές δεν είναι νέες ιδέες, φυσικά, αλλά η παραδοσιακή ιατρική τις έχει μόνο στα λόγια. Οι ειδικοί έχουν σημειώσει ότι ενώ το 80% της ιατρικής εκπαίδευσης επικεντρώνεται στη βιολογία, περίπου το 60% των πρόωρων θανάτων οφείλονται σε συμπεριφορικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των συνηθειών του τρόπου ζωής όπως η διατροφή, η άσκηση και το κάπνισμα. «Έκανα αίτηση σε 34 σχολεία και πουθενά αλλού δεν το κάνουν αυτό», λέει η Ellie Andrew-Vaughn, η οποία έφτασε στο Bentonville από το Ann Arbor, Mich.

«Άκουσα ψιθύρους για το σχολείο τον Δεκέμβριο του 2021», λέει η Rebecca Wilson, η οποία μεγάλωσε στο κοντινό Cave Springs και σχεδιάζει να παραμείνει στο Αρκάνσας για να βελτιώσει την υγειονομική περίθαλψη εκεί. «Ακούγοντας πόσο επαναστατική ήταν η άποψή τους για την ιατρική και πώς ήταν μέρος του DNA και όχι κάτι προσαρμοσμένο στο πρόγραμμα σπουδών όπως μερικά από τα άλλα σχολεία – αυτό ήταν μοναδικό».

Οπτικά, το σχολείο ανταποκρίνεται στο ακρωνύμιό του: AWSOM. Το κτίριο, με ψηλούς γυάλινους τοίχους, βρίσκεται στην ιδιοκτησία της οικογένειας Walton και περιλαμβάνει όχι μόνο ένα στούντιο ευεξίας και γυμναστήριο, αλλά ένα πάρκο στον τελευταίο όροφο, θεραπευτικούς κήπους όπου οι μαθητές μπορούν να σπουδάσουν, καλλιεργώντας κήπους για την παραγωγή υγιεινών τροφίμων και μια λίμνη αντανάκλασης.

 Ένα μονοπάτι από το πάρκο στον τελευταίο όροφο οδηγεί μέσα από το δάσος Ozark απευθείας στο Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Crystal Bridges, το οποίο ο Walton έχτισε το 2011, ως υπενθύμιση στους μαθητές για τη σχέση μεταξύ θεραπείας, τέχνης, επιστήμης και ανθρωπότητας.

Ο Walton καλύπτει τα δίδακτρα για τις πρώτες πέντε τάξεις αποφοίτησης. Για την επένδυσή της, η Walton αναμένει ότι μερικοί από τους νεόκοπους γιατρούς θα φέρουν ό, τι μαθαίνουν στην τοπική κοινότητα - ειδικά σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές στο Αρκάνσας, την πατρίδα του Walton. 

Αλλά το μεγαλύτερο όραμά της είναι το μοντέλο που δημιουργεί να αντικατοπτρίζεται σε άλλες ιατρικές σχολές σε όλη τη χώρα - έτσι ώστε αυτό που ξεκίνησε στο βορειοδυτικό Αρκάνσας να μπορεί να εξαπλωθεί σε άλλες περιοχές με λίγους πόρους υγείας.

Η δημιουργία μιας νέας ιατρικής σχολής το 2025 δεν είναι ένα εύκολο ή προφανές έργο, ειδικά όταν η αποστολή είναι να επανασχεδιαστεί η ιατρική εκπαίδευση. «Ο αδελφός μου ο Τζιμ είπε: "Ω, αυτό είναι ένα μεγάλο εγχείρημα, Άλις". Νομίζω ότι ο μεγάλος μου αδελφός προσπαθούσε να με προστατεύσει από τον εαυτό μου», λέει χαμογελώντας.

Αλλά η εμπειρία της Walton από πρώτο χέρι ως ασθενούς την έβαλε σε αυτό το μονοπάτι. Μετά από ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό ατύχημα στη δεκαετία του 1980, πάλεψε με μια λοίμωξη των οστών, πολλαπλές χειρουργικές επεμβάσεις και παρατεταμένα προβλήματα υγείας για περισσότερο από μια δεκαετία. Η Walton πείστηκε ότι «το σύστημα υγειονομικής περίθαλψης είναι κατεστραμμένο» και ότι κάποιος έπρεπε να καταλύσει την αλλαγή.



Είσοδος της Ιατρικής Σχολής Alice L. Walton Timothy Hursley - Ευγενική προσφορά της Ιατρικής Σχολής Alice L. Walton

Ένα σπασμένο σύστημα

Η ιατρική στις ΗΠΑ έχει από καιρό δώσει κίνητρα στους γιατρούς να ανταποκριθούν στα συμπτώματα των ανθρώπων - παραγγέλνοντας πολλούς γύρους εξετάσεων και διαδικασιών, για να αναφέρουμε δύο παραδείγματα που οδηγούν στο κόστος - αντί να προσπαθούν να τα αποτρέψουν εξαρχής. 

Οι συνομιλίες γιατρού-ασθενούς που θα έπρεπε να βρίσκονται στο επίκεντρο της αποτελεσματικής ιατρικής περίθαλψης είναι σπάνιες σήμερα και οι ασθενείς επιβαρύνονται με υπερβολικές αμοιβές που δεν συνέβαλαν πάντα σε καλύτερα αποτελέσματα υγείας. 

Το σύστημα συμβάλλει επίσης στη φροντίδα των ερήμων στην αγροτική Αμερική. Το Αρκάνσας, ειδικότερα, κατατάσσεται στην 48η θέση από τις 50 πολιτείες στο μερίδιο των ενηλίκων με καλή ή κακή υγεία. Η πολιτεία έχει επίσης τα υψηλότερα ποσοστά μητρικής θνησιμότητας και γεννήσεων εφήβων στις ΗΠΑ.

Από πού ξεκινάτε αν θέλετε να αναδημιουργήσετε την υγειονομική περίθαλψη από το μηδέν; Δεν υπάρχει μια ενιαία λύση και οποιαδήποτε στρατηγική πρέπει να λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο οι γιατροί εκπαιδεύονται και ασκούν την ιατρική, αλλά και τα οικονομικά κίνητρα που οδηγούν σήμερα αυτές τις πρακτικές. 

Το 2019, η Walton ίδρυσε το Ινστιτούτο Υγείας Heartland, που βρίσκεται λίγα βήματα από τη νέα ιατρική σχολή, η οποία επικεντρώνεται στην έρευνα, την υπεράσπιση της υγείας και την εκπαίδευση σχετικά με τις πολιτικές και τα οικονομικά συστήματα που είναι απαραίτητα για την προώθηση της προληπτικής φροντίδας. 

Με το AWSOM, στρέφει την προσοχή της στην εξεύρεση ενός καλύτερου τρόπου εκπαίδευσης των ανθρώπων που θα κατοικήσουν αυτό το σύστημα: μελλοντικοί γιατροί.

«Θα αποκτήσουν όλες τις γνώσεις επιστήμης και ασθενειών που χρειάζονται για να διαχειριστούν την πλευρά της "άρρωστης φροντίδας"», λέει η Walton. Αλλά «ήθελα να δημιουργήσω ένα σχολείο που πραγματικά δίνει στους γιατρούς τη δυνατότητα να επικεντρωθούν στο πώς να κρατήσουν τους ασθενείς τους υγιείς».

Αυτό περιλαμβάνει την ενσωμάτωση αναδυόμενων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη και οι καινοτομίες ψηφιακής υγείας που μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται καταστάσεις υγείας όπως ο διαβήτης, η παχυσαρκία και η αρτηριακή πίεση. «Βρισκόμαστε σε ένα τεράστιο σημείο μετάβασης αυτή τη στιγμή όσον αφορά την τεχνολογία», λέει. «Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη με τις δυνατότητες».

Ένα πρόγραμμα σπουδών εμποτισμένο με τέχνη

Το όραμά της για ένα καινοτόμο πρόγραμμα σπουδών στην ιατρική σχολή άρχισε να διαμορφώνεται μετά από μια συνάντηση με τον Δρ Lloyd Minor, κοσμήτορα της Ιατρικής Σχολής του Στάνφορντ και έναν συνάδελφο Arkansan, ο οποίος έγινε πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της AWSOM. (Το AWSOM έχει επίσης μια επίσημη συνεργασία με το Στάνφορντ, στην οποία μισή ντουζίνα από τη σχολή του πανεπιστημίου θα διδάξει τους εισερχόμενους φοιτητές και θα καθοδηγήσει τόσο τους φοιτητές όσο και τους καθηγητές.)

Για να διευθύνει το σχολείο, η Walton επέλεξε τη Δρ Sharmila Makhija, χειρουργό γυναικολογικού καρκίνου από την Αλαμπάμα, η οποία μοιράστηκε τη δέσμευση της Walton για τις αρχές της ολοκληρωμένης υγείας και τη βελτίωση της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης στο Νότο.

"Το θεμέλιο [του προγράμματος σπουδών] είναι η παραδοσιακή ιατρική, αλλά ενισχύεται με τις ανθρωπιστικές επιστήμες και τις τέχνες για τη βελτίωση της παροχής φροντίδας - έτσι βελτιώνουμε τον τρόπο με τον οποίο [ενεργούμε] με τους ασθενείς και τον τρόπο με τον οποίο συνεργαζόμαστε με τους ασθενείς", λέει ο Makhija.

Το προσωπικό πάθος της Walton για την τέχνη ενημέρωσε και ενέπνευσε την προσέγγιση του νέου σχολείου που βασίζεται στις ανθρωπιστικές επιστήμες. 

Γνώρισε τις ακουαρέλες από τη μητέρα της, έκανε την πρώτη της αγορά έργων τέχνης - μια εκτύπωση του Blue Nude του Πικάσο - ως παιδί από το Walton's 5 &; 10 του πατέρα της στο Bentonville. 

Ως ενήλικας, συγκέντρωσε βασικά κομμάτια αμερικανικής τέχνης που εκτείνονται σε πέντε αιώνες και στη συνέχεια ίδρυσε το Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Crystal Bridges στο Bentonville για να μοιραστεί αυτό που είναι τώρα μια συλλογή περισσότερων από 3.500 κομματιών με την κοινότητα, δωρεάν. 

«Η τέχνη ήταν κάτι ξένο εδώ», λέει. «Τα μουσεία δεν ήταν μέρος της ζωής μας». Αλλά όταν το μουσείο άνοιξε το 2011, είχε απήχηση, καθιστώντας το κέντρο κοινωνικών εκδηλώσεων.

Η Crystal Bridges και η AWSOM συνδέονται φυσικά για κάποιο λόγο. Ένα αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος σπουδών της ιατρικής σχολής περιλαμβάνει την έκθεση και την εκτίμηση για τα μαθήματα που μπορούν να μάθουν οι θεραπευτές από την τέχνη. 

«Τον καιρό που μπαινόβγαινα στα νοσοκομεία, έπρεπε να αρπάξω ό,τι μπορούσα να βρω για να διατηρήσω τη λογική μου», λέει η Walton για το πώς η ζωγραφική ακουαρέλας και η ανάγνωση βιβλίων τέχνης βοήθησαν στην ανάρρωσή της. «Πιστεύω ότι ο κόσμος της τέχνης και ο κόσμος της υγειονομικής περίθαλψης πρέπει να συγκρουστούν περισσότερο, και οι δύο θα επωφεληθούν από αυτό».

Όλοι οι μαθητές θα παρακολουθήσουν ένα μάθημα, για παράδειγμα, που περιλαμβάνει τη σχεδίαση ο ένας του άλλου και τη μελέτη κομματιών στο μουσείο. Η ελπίδα είναι να οξύνουν τις δεξιότητές τους στην παρατήρηση και την ενσυναίσθηση. 

«Ακούγεται βασικό, αλλά αρχίζεις να μιλάς: "Πώς ένιωσες όταν παρατηρείς κάποιον από κοντά ή πώς ένιωσες όταν σε είδαν;"», λέει η Makhija.

 «Δεν είναι ένας συνηθισμένος τρόπος στον ιατρικό κόσμο να σκέφτεσαι και να μιλάς, οπότε είναι μια διαφορετική γλώσσα, αλλά αυτό είναι μέρος του στόχου: να τους βοηθήσουμε να κατανοήσουν διαφορετικούς τρόπους ομιλίας, κατανόησης και σχέσης με τους άλλους».


Εξωτερική άποψη του κτιρίου της Ιατρικής Σχολής Alice L. Walton με το έργο του Ugo Rondinone «The Melancholic» σε πρώτο πλάνο στα δεξιά Timothy Hursley—Ευγενική παραχώρηση της Ιατρικής Σχολής Alice L. Walton

Μια χειμωνιάτικη μέρα του Ιανουαρίου, η Walton περπατά στις εγκαταστάσεις του μουσείου και σταματά σε ένα από τα αγαπημένα της: μια γιγαντιαία απεικόνιση των εναρκτήριων λέξεων του Συντάγματος των ΗΠΑ, «Εμείς ο λαός».

 Η αρχική καλλιγραφία αναδημιουργείται με χιλιάδες κορδόνια σε διάφορα χρώματα και υφάσματα.

Στον απέναντι τοίχο, η Walton επέλεξε να τοποθετήσει μια σειρά από πορτρέτα του «ποιοι είμαστε ως άνθρωποι», λέει, που κυμαίνονται από ένα του George Washington που ζωγράφισε ο Charles Willson Peale στις αρχές της δεκαετίας του 1780 σε μια ψηφιακή εγκατάσταση με έναν εργάτη υδραυλικής ρωγμάτωσης από τη Βόρεια Ντακότα - «δύο από τους φίλους μου George και Johnny», όπως τους περιγράφει η Walton. 

Η σειρά περιλαμβάνει επίσης το πρώτο γνωστό πορτρέτο ενός Αμερικανού, ζωγραφισμένο στην εποχή της αποικιοκρατίας, και ένα πορτρέτο μιας μαύρης γυναίκας που ζωγραφίστηκε μετά τις ταραχές του Φέργκιουσον. «Δεν πηγαίνουμε μόνο με χρονικές περιόδους», λέει για τον τρόπο με τον οποίο εκτίθενται τα κομμάτια στο μουσείο. «Μέρος της διασκέδασης είναι να βάζεις τον Τζορτζ και τον Τζόνι μαζί».

Η εγκατάσταση καλύπτει κομμάτια από όλες τις χρονικές περιόδους, όλες τις φυλές και όλα τα κοινωνικά στρώματα - ένα θέμα που εμποτίζει και στην ιατρική σχολή. «Η υγειονομική περίθαλψη είναι η πιο άδικη», λέει. 

«Πολλά από αυτά οφείλονται στο γεγονός ότι δεν έχουμε γιατρούς και παρόχους υγειονομικής περίθαλψης που μοιάζουν με πολλούς ανθρώπους. Είναι ένα μεγάλο ζήτημα και είναι ένα τεράστιο κομμάτι του προβλήματος στο γιατί οι άνθρωποι δεν λαμβάνουν υγειονομική περίθαλψη».

Η Walton πιστεύει ότι κάθε κομμάτι πρέπει να εκτίθεται και να απολαμβάνεται από το κοινό, όχι κρυμμένο στην αποθήκη. Έτσι, το 2017, δημιούργησε το πρόγραμμα Art Bridges, μια συνεργασία με περισσότερα από 250 μικρότερα μουσεία σε όλη τη χώρα που ουσιαστικά επεκτείνει τον διαθέσιμο χώρο στους τοίχους για τα έργα περιστρέφοντας συνεχώς τα έργα.

Η ίδια εστίαση στην προτεραιότητα της κοινότητας εμποτίζει την εκπαίδευση που λαμβάνουν οι νέοι φοιτητές ιατρικής, έτσι ώστε να μην ξεχνούν ποτέ γιατί έγιναν γιατροί: να εξυπηρετούν τους ασθενείς που τους χρειάζονται περισσότερο. Για να επαναλάβουν τον ευρύτερο ρόλο τους στην κοινωνία ως θεραπευτές, όλοι οι νέοι φοιτητές ξεκίνησαν την κοινωνική υπηρεσία την τρίτη ημέρα τους στην πανεπιστημιούπολη. "Περιμένουμε από τους φοιτητές, τη σχολή, όλους να υπηρετήσουν την κοινότητα", λέει η Makhija. «Όπου κι αν πάνε στη δουλειά, πρέπει να καταλάβουν ποιον υπηρετούν».



Divya Purswani, Samantha Hong, John (Gavin) Miller, Rebecca Wilson, Allison Freeman στην Ιατρική Σχολή Alice L. Walton

Γιατροί του μέλλοντος

Περίπου 2.000 μαθητές υπέβαλαν αίτηση στις 48 θέσεις του σχολείου και πολλοί που επιλέχθηκαν μοιράζονται το ενδιαφέρον να φέρουν υγειονομική περίθαλψη σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές, ιδιαίτερα στο Αρκάνσας.

 Η μία είναι η Emily Bunch, η οποία μεγάλωσε στο Little Rock και προσελκύστηκε από την εστίαση του σχολείου στη διατροφική εκπαίδευση, την οποία οι παραδοσιακές ιατρικές σχολές τείνουν να αποσιωπούν.

 Ενώ ο οργανισμός διαπίστευσης της ιατρικής σχολής συνιστά τα προγράμματα σπουδών να αφιερώνουν τουλάχιστον 25 ώρες διδασκαλίας στη διατροφή, τα περισσότερα σχολεία κατά μέσο όρο περίπου 20 ώρες, σε ορισμένες περιπτώσεις μόνο ως μαθήματα επιλογής. 

Το πρόγραμμα σπουδών της AWSOM περιλαμβάνει επί του παρόντος περισσότερες από 50 ώρες εκπαίδευσης που σχετίζονται με τη διατροφή, συμπεριλαμβανομένων μαθημάτων μαγειρικής.

Οι μελλοντικοί γιατροί θα περάσουν χρόνο στην τάξη κηπουρική και σε ένα αγρόκτημα διδασκαλίας, μαθαίνοντας για την εποχικότητα των φρέσκων τροφίμων και πώς να τα μαγειρέψουν - στη συνέχεια θα περάσουν αυτά τα μαθήματα στους ασθενείς. 

«Υπάρχει έλλειψη κατανόησης της διατροφής και τόσο μεγάλη έκθεση στο γρήγορο φαγητό», λέει η Bunch για τους δικούς της αγώνες με το βάρος και την εύρεση υγιεινών επιλογών διατροφής μεγαλώνοντας. 

«Μόνο όταν ένας γιατρός μου μίλησε για τη διατροφή με τρόπο που κατάλαβα τις ψυχικές και ψυχολογικές πτυχές του βάρους και αυτό μου έδωσε τη δυνατότητα να πάρω επιτέλους τον έλεγχο της υγείας μου».

"Είναι ένα μεγάλο πρόβλημα στο Αρκάνσας και ένα μεγάλο μέρος του λόγου που ήθελα να γίνω γιατρός - να χρησιμεύσει ως οδηγός για άλλους ανθρώπους", λέει ο Bunch. «Το Αρκάνσας χρειάζεται απεγνωσμένα περισσότερη ολοκληρωμένη υγεία και προληπτική φροντίδα».

Στο πλαίσιο της εκπαίδευσής τους, οι μαθητές θα έχουν επίσης την ευκαιρία να σχεδιάσουν τμήματα του προγράμματος σπουδών τους μέσω ερευνητικών έργων και κοινωνικής υπηρεσίας.

 Η ελπίδα είναι ότι αυτά θα οδηγήσουν σε νέους τρόπους παροχής φροντίδας και βελτίωσης των αποτελεσμάτων της υγείας, ειδικά για τις κοινότητες που οι τρέχουσες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης δεν προσεγγίζουν.

Ο Safwan Sarker, από το Μπρούκλιν, είναι πρόθυμος να βρει τρόπους βελτίωσης της φροντίδας στο σπίτι, ενσωματώνοντας εργαλεία υψηλής τεχνολογίας όπως η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα για υποεξυπηρετούμενους πληθυσμούς. «Δεν υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που ερευνούν αυτές τις στρατηγικές», λέει. «Έτσι οι άνθρωποι τους απορρίπτουν. 

Αλλά το AWSOM μας ενθαρρύνει να εξετάσουμε νέα συστήματα και νέους τρόπους για να βοηθήσουμε πληθυσμούς όπως αυτοί στις αγροτικές κοινότητες. 

Εάν δεν παίρνουν τα φάρμακά τους εγκαίρως, θα λειτουργούσε ένα σύστημα βασισμένο σε drone; Μόλις αποκτήσουμε το τεκμηριωμένο πλαίσιο για αυτές τις νέες μεθόδους, θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο όσον αφορά τη γεφύρωση των χασμάτων».


Χώροι εκπαίδευσης στην Ιατρική Σχολή Alice L. Walton Timothy Hursley - Ευγενική προσφορά της Ιατρικής Σχολής Alice L. Walton


Τόσο ο Walton όσο και ο Makhija γνωρίζουν ότι οι απόφοιτοί τους θα αντιμετωπίσουν προκλήσεις για να φέρουν αυτά που μαθαίνουν στην τάξη στον πραγματικό κόσμο. "Μπορούμε να έχουμε ό, τι πρόγραμμα σπουδών θέλουμε, αλλά αν πεταχτούν σε ένα περιβάλλον όπου δεν ασκούν ολόκληρη την υγεία, τότε είναι για τίποτα", λέει ο Walton. Οι νέοι απόφοιτοι πρέπει να είναι μέρος της λύσης για να αλλάξει αυτό, πιστεύει. 

Η AWSOM συνεργάστηκε με το τοπικό σύστημα υγείας, Mercy, το οποίο όχι μόνο θα παρέχει κλινική έκθεση στους εκπαιδευόμενους γιατρούς, αλλά και θα εφαρμόσει μερικές από τις προσεγγίσεις ολόκληρου του ασθενούς που ελπίζει να εισαγάγει το σχολείο, συμπεριλαμβανομένου αρχικά ενός κέντρου καρδιακής περίθαλψης.

Υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτή η προσέγγιση έχει απήχηση πέρα από την ενδοχώρα. Ήδη, η Makhija λέει ότι μερικά συστήματα υγείας έχουν επικοινωνήσει μαζί της σχετικά με την εστίαση ολόκληρης της υγείας του AWSOM και η Walton ελπίζει ότι το σχολείο θα χρησιμεύσει ως μοντέλο ενός νέου τύπου ιατρικής εκπαίδευσης. 

"Είναι όλα σχετικά με την επανεξέταση και την εκ νέου αναθεώρηση του πώς θα είναι η εκπαίδευση της επόμενης γενιάς εργαζομένων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης", λέει η Makhija. 

«Η Alice και εγώ είμαστε πολύ πρόθυμες να δημιουργήσουμε ένα βιώσιμο μοντέλο εκπαίδευσης, τόσο στον τρόπο με τον οποίο παραδίδουμε το πρόγραμμα σπουδών που μπορεί να αναπαραχθεί, όσο και δημοσιονομικά, έτσι ώστε άλλα σχολεία να μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα παρόμοιο μοντέλο».

Εάν είναι επιτυχής, η AWSOM θα μπορούσε να αποδείξει ότι η ιατρική σχολή πρέπει και μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από τη βιολογία και την ανατομία. Μπορεί επίσης να αφορά το τι οδηγεί ένα άτομο και τι το τροφοδοτεί – κυριολεκτικά, μεταφορικά, πνευματικά. 

Η Walton είναι ενθουσιασμένη που βλέπει το μέλλον της υγειονομικής περίθαλψης να ριζώνει στα μέρη όπου έπαιζε ως παιδί, ειδικά επειδή η περιοχή χρειάζεται απεγνωσμένα καλύτερες λύσεις υγείας. «Θα είναι πραγματικά συναρπαστικό και διασκεδαστικό να δούμε τι θα συμβεί», λέει.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου