ΠΟΙΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΠΟΙΟΝ;
ΠΕΡΙ ΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ π. ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΟΡΦΟΥ!
ΠΕΡΙ ΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ π. ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΟΡΦΟΥ!
ΠΟΙΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΠΟΙΟΝ /περί οσιοποίησης π. Σάββα Αχιλλέως από Μόρφου! Άγγελος εξάγγελος (ageliaforos) μας ήρθε από μακριά…. και είχε γλώσσα μόνο για να γλείφει…!
Επειδή ο συντάκτης του άρθρου που καταγγέλει ο ageliaforos.com είναι το υποφαινόμενο blog τo dimpenews.com θεωρώ ότι έχω την ηθική ευθύνη ν΄απαντήσω σε ένα ακόμη λίβελο κατά του Μόρφου καθώς του προσάπτουν άρθρο μας με άρθρο τους παραποιώντας τον τίτλο μας ”’Τα “έβαλαν” με τον Μητροπολίτη Μόρφου και “έφριξε ο όσιος Σάββας ( Αχιλλέως)”.
Το μέσο ageliaforos επιχειρεί μια αντιστροφή δεδομένων ακριβώς όπως και στον τίτλο…και μάλλον έφριξε κι αυτό.. Ισχυρίζεται ότι το άρθρο μας και κατ΄επέκταση η επίσημη σελίδα της Μητροπόλεως Μόρφου που το αναδημοσιεύει επιχειρεί τα καθέκαστα: ”’καταβάλλεται προσπάθεια να τρομοκρατηθούν και να εκβιαστούν ο Αρχιεπίσκοπος Γεώργιος και τα μέλη της Ιεράς Συνόδου”.
ΠΟΙΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΠΟΙΟΝ
Θρησκευτική τρομοκρατία ασκεί ο Γεώργιος -στην Ελλάδα είχαμε κι ένα βασιλιά Γεώργιο-που καλεί σε απολογία ουσιαστικά τον Μόρφου για ένα θέμα μη υφιστάμενο επί της ουσίας.
Ο διώκτης ασκεί τρομοκρατία κι όχι ο διωκόμενος ο εγκαλών και όχι ο εγκαλούμενος…
Εκβιαστής και εκβιαστές είναι αυτοί που επιδεικνύουν θρησκευτική δικομανία αν όχι άλλη μανία γιατί το θέμα είναι κι ευαίσθητο και τολμούν να σύρουν ως άλλοι Πιλάτοι ένα Δεσπότη σε τύπο και θέση Χριστού σε απολογίες..
”για να αποφευχθεί η έγκλιση ενώπιον της του Μητροπολίτη Μόρφου Νεοφύτου” ο Μόρφου δεν φοβήθηκε τα πολιτικά δικαστήρια θα φοβηθεί τη Σύνοδο;…τα έβαλε μόνος με ένα παγκόσμιο κατεστημένο επί Ολοκληρωτισμού Μεσαίωνα Κοβιντοκρατίας (καραντίνα μέσο Μεσαίωνα για να ξέρουμε και ποιοί είναι οι Μεσαιωνιστές )- αυτοί θα τον σκιάξουν ( άσε που βγάλαν και τις μάσκες τώρα και είναι έτσι λιγότερο τρομακτικοί)..
Οπότε για μια ακόμη φορά του προσάπτουν δόλο χωρίς να υφίσταται. Μακάριοι οι δεδιωγμένοι …. λέει πουθενά μακάριοι οι διώκτες, εἰ ἐμὲ ἐδίωξαν, καὶ ὑμᾶς διώξουσιν· ποια; τα σημερινά Σανχεντρίν….
”ο οποίος έλαβε ΜΟΝΟΣ την απόφαση να κατατάξει στην χορεία των Οσίων” Ουδεμιά απόφαση οσιοποίησης, αγιοκατάταξης ελήφθη ουδέποτε κι από κανένα. Πως επικαλούνται τέτοια απόφαση. Να μας την προσκομίσουν δημοσίως.
Αλλιώς είναι κοινοί ψευδομάρτυρες και συκοφάντες και μάλιστα ενός αληθινού Δεσπότη και όχι γιαλαντζί, ιμιτασιόν..Ασκούν διαβολή εκ του διαβόλου που εστί συκοφαντία. Γι αυτό ο Παυσανίας έλεγε ”το ξίφος μου οξύτερο της διαβολής”.
Μόνο που οι άνθρωποι επειδή δεν ξέρουν κάνουν πνευματικό χαρακίρι.. αυτοχειριάζονται μόνοι τους.. όπως ήδη γράψαμε:
”Ο δεσπότης Μόρφου δεν παραβίασε την κανονική τάξη περί αγιοκατάταξης άλλωστε είναι μέρος της επιτροπής αγιοποίησης της Ι Συνόδου και ως έγκριτος νομκός και εμβριθής θεολόγος γνωρίζει καλύτερα από πολλούς να πράττει τα δέοντα.
Οπότε υπάρχει μια διαστρέβλωση εξ αρχής και διασπορά ψευδών ειδήσεων. Ο Μόρφου ως Μητροπολίτης δεν προχώρησε ποτέ σε πράξη αγιοκατάταξης γιατί είναι αναρμόδιος.
Δεν συντάχθηκε ποτέ τέτοια πράξη ( ή απόφαση σχετική). Αυτό που έκανε είναι ως όφειλε ως τοπικός μητροπολίτης της περιφέρειας από όπου προήλθε ο όσιος (γενέτειρά του) να συλλέξει στοιχεία και ν’αφουγκραστεί τη λαϊκή βούληση περί αγιοποίησης αφού το Α και το Ω σε μια αγιοκατάταξη είναι η λαική βούληση κι αποδοχή. Στοιχεία που οφείλει να καταθέσει ως εισηγητής στην αρμόδια επιτροπή της Συνόδου. Τέλεσε και τελεί απλά επιμνημόσυνη δέηση για τον μακαριστό Σάββα δεν ενέταξε ασματική του ακολουθία στην μνήμη του δεν θέσπισε και τέλεσε εορτή προς τιμήν του. Δεν προέτρεξε. Από που προκύπτει η οσιοποίηση;”
ΕΙΚΟΝΑ
”Μάλιστα , φιλοτεχνήθηκε και εικόνα του μακαριστού με φωτοστέφανο, όπως συμβαίνει με τους Αγίους.”
Για την εικόνα ήδη έχουμε απαντήσει αλλά η επανάληψη είναι το άπαν της εμπέδωσης:
”Επίσης κατηγορήθηκε ο Μόρφου για την αγιοποίηση της εικόνας του Οσ Σάββα Αχιλλέως που την έθεσε σε προσκύνηση και τον απεικονίζει έχοντας εξ αριστερών του το σατανά όπως ακριβώς απεικονίζεται και στην γνωστή εικόνα της Αγίας Μαρίνας. Η εικόνα αυτή δεν είναι αυθαίρετη παραγγελία αυτοσχεδιασμός του Μόρφου αλλά φιλοτεχνήθηκε έτσι ύστερα από υπόδειξη του Οσίου.
Μαρτυρία Νεκταρίου Τζαμαλή από το βιβλίο ”Γέρων Σάββας Αχιλλέως ο διώκτης των δαιμόνων” του Αθανασίου Κυπραίου φιλολόγου: μου παρουσιάστηκε ο άγιος γέροντας ενώ ήμουν μεταξύ ύπνου και ξύπνιου (σε όραμα δηλ.) και ήταν με το ράσο και το πετραχήλι του και μου είπε να πω στον Παναγιώτη. Εγώ δεν θέλω την εικόνα με την κ κοίμηση μου θέλω εικόνα σαν αυτή της Αγ Μαρίνας να κρατάω τον πειρασμό (το διάβολο από τα κέρατα)..
Στα συναξάρια συναντάμε αντίστοιχες περιπτώσεις. Τελευταία και πολύ ενδεικτική η περίπτωση της Παναγίας Υπάρχουσας που παρουσιάστηκε σε κοπέλα μουσουλμάνα της Παλαιστίνης και παρήγγειλε να την αγιογραφήσουν όπως την βλέπει. Αυτή απευθύνθηκε σε ελληνορθόδοξη μονή και έγινε η θαυματουργή εικόνα της.
Επίσης είθισται και αυτό είναι καταγεγραμμένο σε κάποιες περιπτώσεις να αγιογραφείται ένας άγιος πριν την επίσημη αγιοκατάταξη του. Αυτό έκανε ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος που τίμησε προκαταβαλικά με αυτόν τον τρόπο το Γέροντα του τον Άγ.Συμεών τον Ευσεβή κι αν και ελέγχθηκε Συνοδικώς τελικά και οι 2 αγιοκατατάχθηκαν. Το ίδιο εποίησε ο Άγ Σάββας ο Νέος ο εν Καλύμνω που ήταν πνευματικοπαίδι του Αγ. Νεκταρίου και δεινός αγιογράφος.Μετά την κοίμηση του Αγ Νεκταρίου κλείστηκε για 40 μέρες στο κελί του και στο τέλος εξήλθε με την εικόνα του Αγίου που φιλοτέχνησε και την έθεσε σε προσκύνηση. Στην περίπτωση του Αγ Εφραίμ της Ν Μάκρης πριν την επίσημη αγιοκατάταξη του που είχε βαλτώσει επί σειρά ετών στις καλένδες του Οικουμενικού η ηγουμένη Μακαρία είχε δώσει την ευλογία και για την προσκύνηση λειψάνου του και ο κόσμος συνέρρεε κατά χιλιάδες και ο Φώτης Κόντογλου είχε αγιογραφήσει πρώτος αυτός την εικόνα του που είχε επίσης τεθεί σε προσκύνηση αν και δεν υπήρχε αγιοκατάταξη.Ακόμη και τι δεν έκανε ο άγ Παίσιος για τη αγιοποίηση του μέγιστου θεωρητικού της Ασκητικής Αγ Ισαάκ του Σύρου. Και τόσα άλλα πλείστα παραδείγματα..
Αλλά αυτοί που λένε για τη συγκεκριμένη εικόνα το πρόβλημα τους είναι βαθύτερο. Πιθανόν να μην πιστεύουν ούτε στην ύπαρξη του σατανά ή του Αντιχρίστου ή της Αποκάλυψης κλπ αλλά έχουν μια σχέση πιο σχολαστικιστική και δίνουν μια ερμηνεία λογοτεχνική συμβολική φιλολογική στο αντικείμενο. Δηλ. οι πειρασμοί του Μ Αντωνίου που ζωγραφίστηκαν ως και από τους μεγαλύτερους ζωγράφους της Δύσης από τον Bosch ως το Νταλί είναι Μεσαίωνας; Το αντίθετο είναι Αναγέννηση και σουρεαλισμός δηλ. σύγχρονες τάσεις..”
Βύρωνας
Έπειτα προχωρούν και εξετάζουν επί την ουσία το ζήτημα και επικαλούνται ότι αφού η Μητρόπολη του Βύρωνα δεν τον τιμά ως όσιο πως αυτό μπορεί να το κάνει μια άλλη Μητρόπολη. Κατ΄αρχήν δεν το κάνει η του Βύρωνα γιατί ούτε αυτή όπως η Μόρφου νομιμοποιείται να το κάνει αφού χρειάζεται Συνοδική απόφαση. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρόσωπα εκεί δεν τον θεωρούν όσιο. ”Επισημαίνεται ότι στον Ναό του Αγίου Γεωργίου Καρέα (Βύρωνας),του οποίου ήταν κτήτορας και διακόνησε από το 1976 μέχρι το 2006 και στην οικεία Μητροπολή Καισαριανής , Βύρωνος και Υμμητού, δεν τιμάται ως Όσιος. Ενώ ήταν στον Βύρωνα έγινε γνωστός για τους εξορκισμούς.” Παραδέχονται εδώ για τη φήμη του και την αναγνωρισιμότητα του ότι στο Βύρωνα και να τους διορθώσω επειδή είμαι κι Αθηναίος όχι μόνο στο Βύρωνα άλλα και οι πέτρες τον ήξεραν στην Αθήνα όλη τι κάνει.
ΕΟΚΑ Α’
”Είχε λάβει ενεργό μέρος στον αγώνα της ΕΟΚΑ του 1956-59 και διατηρούσε άριστες σχέσεις με τον Γρίβα.” Και ο Αγ Παίσιος είχε λάβει μέρος ενεργό στον εμφύλιο ως διαβιβαστής αυτό στον πρότερο κοσμικό βίο του αλλά το Σινά τον άλεσε και έγινε ο Νέος Μέγας Παίσιος. Δεν κατάλαβα προσάπτουν στον μακαριστό Σάββα Αχιλλέως ότι έκανε Αντίσταση στην Αγγλοκρατία στην αποικιοκρατία στον ιμπεριαλιστικό ζυγό Κατοχής;”
Μετά τεχνηέντως πάνε να το πολιτικοποιήσουν δεν υπεισέρχομαι. ”Είχε σχέσεις με Γρίβα”. Εδώ δεν κρίνεται η πολιτική δράση του είτε συμφωνεί κανείς είτε διαφωνεί αλλά η πνευματική του εξέλιξη. Στην Εκκλησία αγίασαν πρώην πόρνες , μοιχοί, φονιάδες, ληστές , τ.διώκτες Χριστού ως κι ο αρχιφύλακας του τάφου Του ο Άγιος Λογγίνος ο Εκατόνταρχος (ή Κεντυρίων) δίκην οικονομίας της κουβέντας για να πάρω το επιχείρημα από την άλλη πλευρά. Δεν είναι κώλυμα αγιοποίησης το βεβαρυμμένο παρελθόν ενός ανθρώπου ακόμη κι αν έχετε να του προσάψετε τα μύρια όσα γιατί η Εκκλησία ακριβώς αυτό κάνει προσλαμβάνει τον κόσμο για να τον Μεταμορφώσει..
Καταληκτικά ο Δεσπότης Μόρφου ούτε τρομοκρατείται ούτε εκβιάζεται.. Προσχηματικά τον παραπέμπουν για ανυπόστατη οσιοποίηση γιατί κατ΄ουσίαν αυτά που ανομολόγητα του καταμαρτυρούν είναι 3 σημεία:
–Κολυμπάρι, και η μη αποδοχή του Καθολικισμού (αίρεση) ως Εκκλησία βλ. προτεσταντική θεωρία των κλάδων.
–Ουκρανικό και η μη συναποδοχή εγκάθετου των ΗΠΑ αχειροτόνητου Επιφάνιου.
-θέσεις του για Νέα Τάξη πραγμάτων.
Άγγελος εξάγγελος (ageliaforos) μας ήρθε από μακριά γερμένος πάνω σ’ ένα δεκανίκι δεν ήξερε καθόλου μα καθόλου να μιλά και είχε γλώσσα μόνο για να γλείφει…..τουτέστιν το να πουλάς εκδούλευση στην εκάστοτε εξουσία αυτό είναι πανάκια….
Kαι επειδή καταληκτικά το άρθρο τους παραθέτει με υπαινικτικό τρόπο την ατάκα μας ”Ο Μόρφου είναι κεφάλαιο για την Εκκλησία είναι το τελευταίο ανάχωμα..” τους φαίνεται κάπως τραβηγμένο..και επειδή στενοχωριούνται να υπερθεματίσω: Έμεινε ΜΟΝΟΣ γιατί είναι ένας. Μόρφου δεν υπάρχουν πολλοί αλλά ένας! Kαι για να τους διευκολύνω τους παραπέμπω στο λινκ:
Το State Department.. δηλ. τo hellasjournal.com κατηγορεί τον Μόρφου!
Το επίμαχο άρθρο του ageliaforos εδώ κι αναδημοσιεύεται και στο State Department……. δηλαδή στο hellasjournal.com εδώ που σημαίνει η περίπτωση Μόρφου παρουσιάζει ιδιαίτερο γεωπολιτικό ενδιαφέρον και κυρίως για τις ΗΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου