Κυριακή 4 Αυγούστου 2024

ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΡΙΚΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Γράψε παιδί μου το Ιερό μου γραπτό, 
μοίρασε το εσύ στον πιστό μου λαό, 
φωνή είναι βοώντος στης γης την παρανομία, 
ύστατη έκκληση στην πλήρη αποστασία.

Ναι, οργιάζει η ανωμαλία, 
η απιστία κρατά τα ηνία, 
χάθηκαν οι του πνεύματος αξίες 
και ο άνθρωπος τώρα ολοταχώς 
οδεύει στου πονηρού τις εστίες.

 Δεν υπάρχουν ύψιστα ιδανικά, 
είστε δυστυχώς στου σατανά τα νερά.
 Υμνείται και προβάλλεται η σατανολατρεία,
 υβρίζεται ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ, 
βλασφημείται η μητέρα Παναγία, 
λίγοι που μιλούν ΓΙΑ ΘΕΟ,
 οι πλείστοι παραδομένοι σε σκότος ζοφερό.

 Κατάντησες άνθρωπε της γης,
 την ύλη τώρα να προσκυνείς,
 ό,τι πιο μιαρό, πιο δυσώδες και ποταπό 
το παίρνεις, το πράττεις σαν φυσιολογικό.

 Το μίασμα, ο οχετός της ομοφυλοφιλίας 
υπεγράφη ως νόμος στην Ελλάδα, 
στη χώρα που κρατούσε 
της Ορθοδοξίας κάποτε τη δάδα.

 Ω! τί μέγας ξεπεσμός, 
ξεπεράσατε ακόμα και τα άλογα ζώα, 
εγίνατε οι πιστοί μου δυσώδη, ντροπής δοχεία, 
θέατρο παραλόγου παίζετε οι Έλληνες, 
σε σκηνή φθηνής μιας συναυλίας. 

 Αίσχος, ντροπή για την Ελλάδα, 
θρηνεί γονατιστή για εσάς μια Ουράνια Μάνα.
 Θρηνούν οι Άγιοι εν τω ουρανώ 
διά τον δικό σας ξεπεσμό.

 Άνθρωπε μωρέ, τόλμησες 
να τα βάλεις τώρα με Εμέ, τον ΜΕΓΑ ΘΕΟ
 και υπερηφανεύεσαι για αυτό! 
 Μάθε πως είμαι ΘΕΟΣ ελέους 
μα ειμί και καταναλίσκον πυρ όταν χρειαστεί.

 ΝΑΙ, παίρνω και φραγγέλιο 
και εξολοθρεύω τους απειθείς. 
 Συνετίσου γιατί ΑΛΙ και πάλι ΑΛΙ 
σε εσένα που διακωμωδείς 
πνευματικά πίστεως ιδεώδη 
και λεία γίνεσαι στου πονηρού το αλώνι. 

 Σφόδρα παιδί μου 
μισεί εσέ ο σατανάς, 
ΑΛΙ σε όσους έπεσαν 
στα δίχτυα του τα φοβερά. 

 Αιώνια απωλούνται,
 σε άβυσσο σκότους σαφώς οδηγούνται. 
 ΑΛΙ σε όποιους οργάνωσαν 
στους αγώνες τους Ολυμπιακούς, 
σατανικούς εμπαιγμούς. 

 ΕΥΓΕ και σε όσους αντέδρασαν
 και την ψυχή τους στον πονηρό δεν έδωσαν. 
 Ναι, ακόμα ως ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,
 την δικαία μου οργή κρατώ, 
μα αυτή θα ξεχυθεί 
στους απειθούντας της γης.

 Όμως, Θείο πέπλο Ουράνιας πραστασίας, 
θα καλύπτει στα ερχόμενα δεινά 
τα πιστά μου τεκνία.

Δώσε το Ιερό μου ετούτο γραπτό 
στους πιστούς μου, όσο αυστηρό κι αν είναι.
 Οι πιστοί μόνοι δεν θα αφεθούν, 
με ουράνια σκέπη θα καλυφτούν.


ΑΜΗΝ 
 ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ 
 +++



12 σχόλια:

  1. + ΑΜΗΝ
    Παναγία μου
    Σώσε μας+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς πού σε πιστεύουμε Κύριε και Θεέ μου πάντα θα σε λατρεύουμε,θα σε δοξάζουμε και θά σέ ομολογούμε. Μακάρι να μετανιώσουν όσοι έχουν ανοίξει αυτόν τον λυσσαλέο πόλεμο εναντίον του Θεού μας που ανέβηκε στον Σταύρο για να μας σώσει! Δεν υπάρχουν λόγια για νά εκφράσει κάποιος αυτές τις καταστάσεις που βιώνουμε στην εποχή μας...και ακόμα τίποτα δεν έχουμε δεί. Ελπίζω να συνέλθουμε ΟΛΟΙ !!
    ΤΡΙΑΣ ΑΓΙΑ ΔΟΞΑ ΣΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ■ Σε παρακαλούμε Θεέ μου, Δημιουργέ του Σύμπαντος, ευδόκησον και στείλε μας, φανέρωσε μας, ηγέτη Ορθοδόξων Χριστιανών, Ανύψωσον Κέρας (Λάβαρο) Ορθοδόξων, σώσε μας από την Πανθρησκεία των φιλο-ΛΟΑΤ+, φιλοπαπιστών Οικουμενιστών, συγκέντρωσε τους εσκορπισμένους εδώ και εκεί πιστούς σε εσένα στο μικρό Ποίμνιο σου.
    .
    ■ “Ὕψωσον Παρθένε, τῇ σῇ κυοφορία, τὸ κέρας Ὀρθοδόξων.”
    .
    ■ «Πανύμνητε, Χριστιανῶν τὸ κέρας ὕψωσον, καὶ σῶσον τὰς ψυχὰς ἡμῶν.»

    ■ «Σῶσον, ὁ Θεός, τὸν λαόν σου, καὶ εὐλόγησον τὴν κληρονομίαν σου· ἐπίσκεψαι τὸν κόσμον σου ἐν ἐλέει καὶ οἰκτιρμοῖς· ὕψωσον κέρας Χριστιανῶν Ὀρθοδόξων, καὶ κατάπεμψον ἐφ ἡμᾶς τὰ ἐλέη σου τὰ πλούσια!»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι ακούσιες επερχόμενες θλίψεις παντός είδους, είτε σε πρόσωπα, είτε σε οικογένειες, είτε σε λαούς, λέει ο Άγιος Μάρκος ο Αθηναίος ότι είναι καρποί, γεννήματα των εκουσίων λογισμών και πράξεων, τους οποίους καλλιεργούμε στο χώρο της ψυχής και στο δρόμο της ιστορίας.

    Και ο παραμικρός λογισμός έχει τη δική του "παραμικρά" καρποφορία, έχει το δικό του αντίκτυπο. Είτε είναι ενάρετος ο λογισμός, είτε εφάμαρτος, θα αποδώσει ανάλογα τον καρπό του, στο σώμα της υπάρξεώς μας και της ιστορίας. Εδώ έγκειται και η δύναμη της συνήθειας, δηλαδή η επανάληψη λογισμών και πράξεων, που άλλοτε σώζει, άλλοτε τυραννά.

    ΙΔΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ: Για να έχει ελεύθερη είσοδο, να επεμβαίνει και να μειώνει φιλάνθρωπα τις συνέπειες του πνευματικού νόμου, ο οποίος ενεργοποιείται ως καρποφορία των ελεύθερων επιλογών και των θελημάτων των ανθρώπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ALL THE MONEY
      (ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ)

      Ὁ τὸν Δεσπότην τιμῶν, ποιεῖ τὰ κελευόμενα' σφαλεὶς δὲ ἢ παρακούσας, ὑπομένει ὡς ἴδια τὰ ἐπερχόμενα' φιλομαθὴς ὤν, γίνου καὶ φιλόπονος' ἡ γὰρ ψιλὴ γνῶσις, φυσιοῖ τὸν ἄνθρωπον. Οἱ ἀπροσδοκήτως ἡμῖν συμβαίνοντες πειρασμοί, οἰκονομικῶς ἡμᾶς φιλοπόνους, διδάσκουσι καὶ μὴ βουλομένους εἰς μετάνοιαν ἕλκουσιν αἱ ἐπερχόμεναι θλίψεις τοῖς ἀνθρώποις, τῶν ἰδίων κακῶν εἰσὶν ἔκγονα' ἐὰν δὲ αὐτὰς διὰ προσευχῆς ὑπομείνωμεν, εὑρίσκομεν πάλιν ἀγαθῶν πραγμάτων ἐπιφοράν σημεῖον γνώσεως ἀληθοῦς, ἡ τῶν θλιβερῶν ὑπομονή' καὶ τὸ μὴ αἰτιᾶσθαι τοὺς ἀνθρὼπους ἐπὶ τοῖς ἐαυτῶν συμφοραῖς. Ὁ τὰς ἔξωθεν ἐπιφορὰς δικαιοσύνη Θεοῦ παραγενομένας εὑρηκῶς, οὗτος ζητῶν τὸν Κύριον, εὗρε γνῶσιν μετὰ δικαιοσύνης· ἐὰν νοήσῃς κατὰ τὴν γραφήν, ὅτι ἐν πάσῃ τῇ γῇ τὰ κρίματα τοῦ Κυρίου, γενήσεταί σοι πᾶσα σύμβασις θεοσεβείας διδάσκαλος' νοῦς ἐπιλαθόμενος τῆς ἀληθοῦς γνώσεως, ὑπὲρ τῶν ἐναντίων, ὡς συμφερόντων τοῖς ἀνθρώποις διαμάχεται.

      https://www.mountathos.org/getattachment/c81066ab-3538-44bb-8c82-e8e6dd282fe8/Tefchos-52.aspx

      Διαγραφή
  5. ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ (ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ) ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ;
    Η απάντηση είναι «ΟΧΙ», διότι θέτει σε κίνδυνο την ταπείνωση, η οποία είναι η βάση της όποιας πνευματικής ζωής διάγει ο καθένας.


    Σε κάποιον γέροντα, επειδή είχε πολλή ταπείνωση, ο Θεός έδωσε το διορατικό χάρισμα. Έτσι ο γέροντας κατάλαβε από πριν ότι έρχονταν κάποιοι να τον επισκεφτούν, και στενοχωρήθηκε. Όταν έφυγαν οι επισκέπτες, παρακάλεσε τον Θεό να του πάρει το χάρισμα. Πήγε μάλιστα και σε έναν άλλο μεγάλο γέροντα και τον παρακάλεσε λέγοντας: «Αγωνίσου μαζί μου, για να μου αφαιρεθεί αυτό το πράγμα». Και αφού κάθισαν ο καθένας στο κελλί του, παρακάλεσαν τον Θεό για το θέμα αυτό. Άκουσε λοιπόν ο γέροντας μια φωνή να του λέει: «Να, σου το παίρνω, αλλά, όποτε θελήσεις, θα το έχεις».

    ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟΣ ΤΟΜΟΣ Γ’ Υπόθεση ΛΕ (35)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά, μην το βάζετε κάτω: Ο αββάς Βαρσανούφιος αναφέρει στους λόγους του, ότι στη γενιά του 3 (τρεις) άνθρωποι μπορούσαν με την προσευχή τους να ειρηνεύσουν μαχόμενα έθνη και γενικά να συγκρατήσουν τον κόσμο από την καταστροφή.

    Άλλοτε βρίσκουμε ότι ευχόμενοι διέλυσαν απειλές θεομηνιών, λιμούς και λοιμούς που είχαν πάρει μεγάλη έκταση. Ποιο μέσο πρακτικής προσφοράς, ή πρακτικής διακονίας θα προκαλούσε ανάλογη ωφέλεια σε ολόκληρους λαούς και χώρες, όσο η προσευχή;

    Κατά την έξοδο των Ισραηλιτών από την Αίγυπτο συναντούμε γενική αποπλάνηση του λαού, με αποτέλεσμα να προκληθεί η θεία δικαιοσύνη προς καταστροφή τους, από την οποία κατά παράδοξο τρόπο τους σώζει η προσευχή!

    Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ προκαλεί το Μωυσή να προσευχηθεί, για να τους δοθεί άφεση και σωτηρία. "Έασόν με εξολοθρεύσαι αυτούς και εξαλείψω το όνομα αυτών". Οι Πατέρες ερμηνεύουν αυτό το "έασόν με" ως "επικάλεσαί με"

    Και μην ξεχνάτε: Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΑΙΩΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δόξα Τω Θεώ, Πάντων ένεκεν. Πανάγιε και Πολυεύσπλαχνε Δέσποτα, σ' ευχαριστούμε με ευγνωμωσύνη για την τόση μακροθυμία και το έλεος σου που κάνεις τόσο πολύ χρόνο. Σ' εχουμε παραπικράνει και καθυπερβολήν εξοργίσει με την παράλογη κατάχρηση της ελευθερίας και του αυτεξούσιου που μας δώρισες. Είμαστε πλέον αναπολόγητοι. Γι' αυτό σε παρακαλούμε και ικετεύουμε να μην μας αφήσεις στο θέλημά μας, αλλά στερέωσε στην αγάπη σου τις ψυχές μας και στις ψυχές μας ρίζωσε την αγάπη σου, ώστε κατά την αψευδή σου επαγγελίαν σύ ής εν εμοί καγώ εν σοι και σκέπωμαι υπ' αυτής καγώ σκέπω και φυλάτω αυτήν εν εμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΙΣΟΝ ΗΜΑΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΌΚΕ ΣΚΕΠΕ ΗΜΆΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΙΣΟΝ ΗΜΑΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΌΚΕ ΣΚΕΠΕ ΗΜΆΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή