Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ



ΠΟΙΗΜΑ 2ο
ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ 




 
Εις το όνομα της Αγίας Τριάδος




Πάρε μολύβι και χαρτί τα ρήματα να γράψεις.


Είναι προς όφελος ψυχής για όποιον τα διαβάσει.


Μα είναι και προφητικά τα λόγια του Κυρίου.


Σοφία κρύβουν μέσα τους του Θείου μεγαλείου.


Όποιος με Εμένα ενωθεί με αγάπη και ειρήνη


τίποτα να μη φοβηθεί, σε ό,τι και να...γίνει!


Το λέω αυτό γιατί έρχονται δεινά πολύ μεγάλα


γιατί πολύ αίμα θα χυθεί μες τη φτωχή Ελλάδα.

 

Θα μπούνε μέσα στη Βουλή όλοι οι πεινασμένοι

χιλιάδες θα σφαχθούν εκεί τι μακελειό τους περιμένει!


Έπειτα από αυτό παιδάκια μου θα έρθει ακυβερνησία


αφού πολλοί πολιτικοί θα έχουν φύγει από τη ζωή!


Για λίγο η χώρα αυτή δεν θα έχει καπετάνιο


και είναι επικίνδυνο ο εχθρός να έρθει από πάνω.


Ο πόλεμος προ των πυλών οι Τούρκοι παραμονεύουν


και ψάχνουν μία αφορμή, αυτό πια περιμένουν!


Τότε θα έρθει ο Στρατός για λίγο να κυβερνήσει


θα φύγουν τότε οι δανειστές και ήσυχη την Ελλάδα θα αφήσουν.


Θα φύγετε από την ΕΟΚ, θα κόψτε την δραχμή σας


θα μείνετε μονάχοι σας αυτή θα ‘ναι η τιμή σας!


Για να θυμηθείτε ξανά Θρησκεία και Πατρίδα


να έρθετε εις εαυτόν σε προσευχή και σε νηστεία.


Όμως δεν θα αποφύγετε το φοβερό εχθρό σας


οι Τούρκοι θα επιτεθούν να πάρουν τα νησιά σας.


Δεν θα είναι για πολύ αυτό γιατί φωτιά τους περιμένει


από το στόλο το Ρωσικό αλλά και από τα δικά τους μέρη.


Θα τους αποδεκατίσουνε δε θα ΄χουν που να πάνε


ότι κακό σας έκαναν τώρα θα το μετράνε.


Μέσα όμως σε όλα αυτά η πείνα θα θερίζει


όποιον δεν έχει Χριστό και Παναγιά στους δρόμους θα γυρίζει.


Γι΄αυτό εσείς παιδάκια μου να λέτε λόγο Θείο


σε όποιον ζητά να μορφωθεί με Θείο μεγαλείο.


Όποιος ζητήσει να με βρεί, το Πνεύμα μου να πάρει


τίποτα να μη φοβηθεί θα έχει ότι ζητάει.


Να ‘χετε Πίστη σταθερή και με κλειστά τα μάτια


να αφεθείτε σε Εμέ και εγώ σας δίνω τα πάντα!


Δεν έχει κρίση ο Θεός, τίποτα δεν του λείπει


μπορεί να φροντίσει τον καθένα σας να στείλει ότι του λείπει!


Έτσι θα κάνω και σ΄αυτή την άθεη εποχή σας


ανάλογα την πίστη σας θα είμαι στη ζωή σας!


Θα είμαι σε όποιον με καλεί σε όποιον είναι στην αγκαλιά μου


γιατί είμαι ο Πατέρας σας και είστε τα παιδιά μου!


Ειρήνη να έχετε στην ψυχή και στην καρδιά αγάπη


για να περιφρουρείσθε πάντοτε απ’ του εχθρού το μάτι.


Πρέπει να τα περάσετε όλα αυτά που σας είπα


για να έρθει η μετάνοια να κλείσει η μαύρη τρύπα.


Αυτή που σας αποξένωσε από τη Θεϊκή αγκαλιά μου


γιατί με απαρνηθήκατε και φύγατε από κοντά μου.


Έπειτα όμως από αυτά θα έρθει η νηνεμία


όταν σε Εμένα γυρίσετε θα έρθει η ευλογία.


Μεγάλη χώρα και ένδοξη θα γίνει η Ελλάδα


με κυβερνήτη Χριστιανό θα κάνει πράγματα μεγάλα!


Πλούτο στο υπέδαφος θα βρεθεί και λείψανα Αγίων


πλούσια χώρα θα γίνετε σε χρήμα αλλά και θείων μεγαλείων!


Τα αρχαία θα διδάσκονται σε ολόκληρο τον κόσμο


παντού θα πάνε αποστολές να διδαχτεί το Ευαγγέλιο μόνο!


Η Ελλάδα θα γίνει ένδοξη αλλά και πολύ μεγάλη


θα πάρει πια τα εδάφη της που έχασε και πάλι.


Όλα αυτά θα γίνουνε γι΄αυτό προετοιμαστείτε


για τα δεινά και τα άσχημα


αλλά και για τις μέρες τις ένδοξες που θα δείτε!


Αμήν.






 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου