Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

ΜΗΝΥΜΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΣΩ ΓΕΡΟΝΤΑ


ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΥΛΗ 
(ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ 29/11/2020)



       
 Κοινοποιεί ο Γεωκών


Παιδιά μου όταν πιστεύεις δεν φοβάσαι, ανέβηκα στον σταυρό , Ο Χριστός σας, με την πίστη της Ανάστασης, ανέβηκα στον σταυρό με την Πίστη της σωτηρίας του ανθρώπου, των αδελφών Μου, των δημιουργημάτων Του Ουρανίου Πατέρα, και ανέβηκα στον σταυρό Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ για να σας δώσω κουράγιο.

Εσείς όμως παιδιά Μου φοβηθήκατε…. ΓΙΑΤΙ;;; πότε σας εγκατέλειψα, πότε δεν σας έδωσα να φάτε από το σώμα και το αίμα Μου; πότε δεν σας έδωσα το φως, αυτό που εκπορεύεται εκ του Πατρός, το Άγιο Πνεύμα, και πότε δεν σας σκέπασα με την σκέπη της Αγίας Τριάδος, ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΚΕΠΗ.

Μην φοβηθείτε, μην πτοήστε, αυτό που χρειάζεται σήμερα είναι μετάνοια για τις αμαρτίες σας, κλάψτε πάνω από τις αμαρτίες σας, βγάλτε τις από μέσα σας, εξομολογηθείτε , ελάτε όπως τα πρόβατα μπροστά στον ποιμένα όταν τους δίνει με το χέρι του λίγο χορταράκι να φάνε, αλλά πλούσιο όμως.

Ελάτε διότι αυτό είναι το Σώμα και το Αίμα Μου, για τον κόσμο, για τον άνθρωπο, σήμερα σας σακατεύουν για να μην ακούσετε τον ήχο της ψυχής σας που είναι η καμπάνα, για να μην είσαστε στον Όρθρο που μέσα από τον Όρθρο, που σημαίνει, ορθός στον Θρόνο, αληθώς στον θρόνο, ποιον όμως θρόνο ; 

  ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ, ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΑΣ, ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ, ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ, στο θυσιαστήριο, το αναίμαχτο θυσιαστήριο που γίνεται από τους αγγέλους επί της Γης, όσοι το καταλαβαίνουν που είναι οι ιερείς σας…

ΟΣΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΙΕΡΕΙΣ, και δεν έχασαν την ουσία της ιεροσύνης, ιερείς και Αρχιερείς, διότι μέσω του όρθρου παιδιά μου, μέσω των Αγγέλων, των δικών μου, αυτών που χειροτόνησα…τι είναι η χειροτονία ; 

 Δίνω την χείρα μου και τονώνω την ψυχή, και το Άγιο Φως που εκπέμπει επάνω την ώρα που γίνεται η χειροτονία και επιλέγεται αυτός… κλήρος λέγεται, κληρικός , κληρώθηκε για να κάνει το έργο του Θεού επί της Γης ως Άγγελος του Ουρανού επί της Γης, με την δύναμη πιο πολύ και από τους Αγγέλους, γιατί αυτό είναι το θέλημα Μου, ως αυτοί οι διάδοχοι των Αποστόλων, των Μαθητών, μετά οι Άγιοι Πατέρες, και όλοι οι άλλοι…

Και τι είναι ο Όρθρος ; έρχεστε στην Εκκλησία, έστω με την σκέψη να ανάψετε ένα κερί και να μην μείνετε σε όλη την λειτουργία, πολλοί όταν ανάβετε το κερί, το ανάβετε και φεύγετε αμέσως ; η μέσα από την ψυχή σας γίνεται ένα αίτημα, έστω με το ‘’ ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΕ ΜΕ ‘’ όλες τις αιτήσεις οι Άγγελοι του Ουρανού, μέσω του ιερέα, που είναι Άγγελος του Ουρανού επί της Γης, μέσα από τις αιτήσεις …

« Έτι και έτι εν ειρήνη του Κυρίου δεηθώμεν.»  και μετά «Της Παναγίας, αχράντου, υπερευλογημένης, ενδόξου, Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας, μετά πάντων των Αγίων μνημονεύσαντες, εαυτούς και αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών, Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα…»

Πάρτε άνθρωποι του Θεού αυτές τις Άγιες λέξεις ότι ‘’ Ότι σον το κράτος και σου εστίν η βασιλεία και η δύναμις και η δόξα, του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων…. ‘’ Και μετά ευχαριστούμε την Παναγία μας, την Μητέρα Του Θεού, του ιδίου Του Θεού 

Όλα αυτά είναι οι αιτήσεις σας που μέσω του ιερέα τα στέλλετε πάνω, και μπαίνουν σε μια σειρά και βάση, πως τις περιμένουμε εμείς εδώ κάτω και πως τις δηλώσαμε εκεί πάνω.

Παιδιά μου ήθελαν να σας κόψουν τον Όρθρο για να μην ακούγεται η φωνή της ψυχής σας, να μην ακούγεται η αίτηση της ψυχής σας προς Τον Ουράνιο Πατέρα, διότι είσαστε κατασταλάγματα της ψυχής Του Ουρανίου Πατέρα και Του Χριστού σας και της Αγίας Τριάδος, σας θέλουν να μείνετε κούφια δένδρα επί της Γης, που ο σκώρος έφαγε από μέσα το μεδούλι τους και έμειναν κούφια, και βλέπουμε ένα μεγάλο δένδρο, ενώ είναι κούφιο από μέσα, και λέμε, πως έγινε κούφιο αυτό το δένδρο; 

Έτσι θέλουν και εσάς να είσαστε, τα κούφια δένδρα επί της Γης, η ψυχή σας θα μαραζώνει και το σώμα σας θα μείνει κούφιο από μέσα, ο όρθρος παιδιά Μου είναι η ζύμη πριν πάμε στην Θεια Λειτουργία, σε όλο αυτό το μεγαλείο της Θειας Λειτουργίας, που λέει «Ευλογημένη η Βασιλεία του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων».

Γιατί ευλογημένη ; Αφού πήγατε πάνω δεν ήσαστε πλέον κάτω, δεν το έχετε καταλάβει ότι περάσατε το στάδιο, κάνετε τον Όρθρο, ορθοί στον Θρόνο ; ορθοί μπροστά στην ωραία Πύλη, ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ που ανεβήκατε εκείνη την ώρα, μαζί με τον ιερέα σας που νομίζει ότι είναι μπροστά στην Αγία Τράπεζα και νομίζετε ότι τον βλέπετε εκεί.

Η ψυχή του πλέει στα Ουράνια, η ψυχή του έχει φύγει από την Γη, η ψυχή του είναι πάνω Στον Ουράνιο Πατέρα και στον ίδιον Τον Χριστό μας, και εσείς είσαστε μαζί Του με τις αιτήσεις……

Το σχέδιο τους ,παιδιά μου, είναι να σας αποκόψουν για να μην φτάσετε στο αριστούργημα, στο θαύμα των θαυμάτων, στην έκρηξη της ψυχής σας που είναι η Θεια κοινωνία.

Παιδιά μου είναι το ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ, εσείς το αιτήσατε, και εγώ θυσιάστηκα, μην φοβάστε, εγώ είμαι εδώ, μην έχετε πρόβλημα, θα τελειώσει αυτή η μπόρα, σας δίνω τον Λόγο Μου, στον Λόγο μου, σε εσάς γιατί είσαστε ο Λόγος Μου .

Όταν μιλάτε μέσα από την ψυχή σας, από το στόμα σας βγαίνουν τα Ουράνια Λόγια Του Πατρός Μου, σας δίνω τον Λόγο Μου στον Λόγο Μου, δίνω τον Λόγο Μου σε όλους τους δικούς μου, αλλά και σε όλον τον κόσμο, ΕΓΩ ΕΙΜΑ ΕΔΩ…. «αμήν λέγω υμίν»



4 σχόλια:

  1. Βάλσαμο στην ψυχή!!!!! Δόξα τω Θεώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ καλέ μας Θεέ, γι΄αυτό σε αγαπάμε και ας πέφτουμε διαρκώς.......γιατί θέλουμε να δεχόμαστε το Θείο χάδι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεννηθητο το θέλημα σου ελθετω η Βασιλεία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελθε κ σκηνωσον εν ημιν κ καθαρισον ημάς από πάσης κηλίδος κ σώσον αγαθέ τας ψυχάς ημών ! Αμην

    ΑπάντησηΔιαγραφή