Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ


ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΠΟΛΩΛΟΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ  ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑΧΙΣΤΑ ΔΩΡΟ ΕΠΙ ΤΩ ΝΕΩ ΕΤΕΙ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ





✝ ✝ ✝

Μέγα τὸ Ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος

Χάρη Μεγάλη σᾶς ἔχω δώσει Καλά Μου Παιδιὰ ποὺ λάβατε αὐτὰ τὰ Θεῖα Μου Γραπτά. Αὐτὰ εἶναι Εὐλογημένα καὶ ἀπὸ Ἐμένα τὸν Τρισυπόστατο Θεὸ Ἁγιασμένα.

Νὰ γνωρίζετε καὶ νὰ ἔχετε πάντοτε στὴν Καρδία ὅτι αὐτὰ εἶναι μεγίστη Χορηγία ἀφοῦ κατ’ ἀρχὴν περιέχουν ΜΟΝΟΝ Ἀληθεῖα. 

Δὲν πρέπει νὰ ἀπορεῖτε ἐσεῖς ἀλλὰ κυρίως τὰ ἄλλα τὰ Παιδιά Μου ἐπὶ γῆς ὅτι αὐτὰ μπορεῖ νὰ εἶναι ἀπατηλὰ καὶ νὰ μὴν προέρχονται ἀπὸ Ἐμένα τὸν Τριαδικὸ Θεὸ τῶν πάντων Δημιουργό. 

Σᾶς ἀποκαλύπτω καὶ σᾶς Λέγω ἐτούτη τὴ στιγμὴ ὅτι ὅλα αὐτὰ ἦταν ἀλλὰ καὶ θὰ εἶναι ΜΟΝΟΝ ἀπὸ Ἐμένα τὸν Τρισυπόστατο Θεὸ τὸν ΜΟΝΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΕΟΝ.

Προσπαθοῦν νὰ σᾶς παραπλανήσουν ὅτι εἶναι πλάνη αὐτὸ καὶ νὰ πιστεύετε μόνο αὐτὰ ποὺ προέρχονται ἀπὸ τὸν ἄλλον τὸν σκοτεινὸν καὶ μιαρόν, γι’ αὐτὸ καὶ πολλοὶ ἄνθρωποι-Παιδιά Μου ἔχουν σκοτιστεῖ καὶ δὲν μποροῦν νὰ σκεφτοῦν οὔτε καὶ φυσικὰ νὰ δοῦν τὴν Ἀλήθεια ἡ ὁποία Λέγεται Μόνον ἀπὸ Ἐμένα τὸν Πάνσοφο καὶ Δημιουργὸ ἀλλὰ δυστυχῶς πιστεύουν στὸν ἀπατηλὸ καὶ βρωμερό, αὐτὸν ἀκολουθοῦν γι’ αὐτὸ καὶ τελικὰ θὰ χαθοῦν. 

Θὰ χάσουν τὴν ψυχή τους ἀλλὰ θὰ χάσουν καὶ τὴν ἐπίγεια ζωή τους ἀφοῦ αὐτὸς ὁ παμμίαρος θέλει νὰ τοὺς καταστρέψει ἐντελῶς καὶ νὰ τοὺς ἐξαφανίσει κυριολεκτικῶς.

Παιδιά Μου ἀγαπητά, σὲ ἐσᾶς Ὁμιλῶ, τὰ ἀπολωλά, μὴν πιστεύετε ἄλλον κανένα ἢ μὴ ΜΟΝΟΝ Ἐμένα τὸν Πανάγαθο Θεόν, Ἐγὼ ποὺ σᾶς δημιούργησα καὶ ποὺ σᾶς ἐμφύσησα τὴν ζωή σας, σᾶς χάρισα τὴν ὕπαρξή σας γιὰ νὰ ἀπολαύετε ἐπὶ γῆς κάθε καλό, ὠφέλιμο καὶ ἀγαθὸ καὶ μετὰ νὰ ἔρθετε κοντά Μου, ἐδῶ εἰς τὸν Οὐρανό, καὶ νὰ ἀπολαμβάνετε τὰ αἰώνια ἀγαθά Μου.

Πιστέψετε λοιπὸν ΜΟΝΟ σὲ Ἐμένα, γιατί Ἐγὼ σᾶς Δημιούργησα, Ἐγὼ Εἶμαι ὁ Πατέρας σας ὁ Καλός, ποὺ σᾶς ἀγαπῶ καὶ γιὰ ἐσᾶς πραγματικὰ πονῶ, πονῶ γιὰ τὸ κατάντημά σας, πονῶ πολὺ ποὺ φύγατε ἀπὸ κοντά Μου καὶ δὲν ἀκοῦτε καὶ δὲν ἀκολουθεῖτε τὶς ἐντολὲς καὶ τὰ ρήματά Μου. 

Αὐτὰ ἐὰν τὰ ἀκολουθούσατε ἡ πορεία σας θὰ ἦταν ἐντελῶς διαφορετική, ἐκ διαμέτρου ἀντίθετη, ἀπὸ αὐτὴν ποὺ ἀκολουθεῖτε καὶ ἐὰν δὲν τὴν ἀλλάξετε ἀφθοροὶ δυστυχῶς σᾶς τὸ Ὁμολογῶ θὰ καταστραφεῖτε, θὰ ἀφανιστεῖτε!

Ἀκολουθεῖστε τάχιστα τὸ Εὐαγγέλιό Μου, τὶς Θεῖες Μου Γραφές, αὐτὰ ποὺ ἔγραψαν οἱ Προφῆτες, οἱ Ἀπόστολοι, οἱ Ἅγιοι καὶ λοιποὶ καὶ αὐτὰ ποὺ γράφονται αὐτὴν τὴν ἐποχὴ στὶς Θεῖες Μου Αὐτὲς Γραφές, τὰ Θεῖα Μηνύματά Μου αὐτὰ τὰ ἀποκαλυπτικὰ καὶ ἀλλάξετε πορεία σὲ αὐτὸ τὸ λεπτὸ ποὺ διαβάζετε αὐτὸ τὸ Γραπτὸ ποὺ δίδεται κατευθείαν ἀπὸ τὸν Οὐρανό.

Λάβετε αὐτὰ ποὺ ἀναφέρονται ἐδῶ ἀπὸ τὸν Ἐπουράνιο Θεὸ ὡς Δῶρο Μέγιστο γιὰ τὸ σῶμα καὶ τὴν ψυχή σας. Εἶναι ἀληθινά, εἶναι πραγματικά, ἀπὸ αὐτὰ κρατηθεῖτε καὶ τότε κοντά Μας θὰ βρεθεῖτε.

Μὴν ἀκοῦτε, μὴν λαμβάνετε ὑπόψη αὐτὲς τὶς ψεύτικες τὶς ὑποσχέσεις καὶ τὰ δῆθεν σωτήρια αὐτά, ἀφοῦ εἶναι γιὰ τὴν καταστροφὴ τοῦ σώματος καὶ τῆς ψυχῆς σας. 

Ἀπορρίπτετε κάθε τί ποὺ δὲν προέρχεται ἀπὸ τὸν ἕνα καὶ Ἀληθινὸ Θεὸ ἀλλὰ ἀκολουθεῖτε κάθε τί ποὺ πρεσβεύει ἡ Καθαρὴ Ὀρθοδοξία καὶ τότε θὰ ἔχετε ἀμέσως μεγάλη ἀλλαγὴ μέσα στὴν καρδία. 

Αὐτὸ τὸ τ ά χ ι σ τ ο ποὺ γράφεται ἐδῶ, στὴν προηγούμενη γραμμὴ εἶναι Δῶρο Ἀσύλληπτο ἀπὸ Ἐμένα τὸν Θεὸ κ α ὶ δ ί δ ε τ α ι ἐ π ὶ τ ῷ ν έ ῳ ἔ τ ε ι γιὰ τὸ δικό σας τὸ καλό.

Ἀκολουθήσετε λοιπὸν αὐτὴν τὴν Ἐντολὴ-Παράκληση ἀπὸ Ἐμένα τὸν Θεὸ καὶ τότε ὅπως προειπώθηκε ἀμέσως θὰ δεῖτε τὴν ἀλλαγὴ μέσα στὴν καρδιά σας καὶ ἡ ψυχή σας θὰ ἀναπαυθεῖ ἀφοῦ θὰ καθαριστεῖ καὶ ἔτσι ὅταν θὰ φύγει ἀπὸ τὴν Γῆ, σὲ Ἐμᾶς τὴν Τριαδικὴ Ἀρχὴ θὰ βρεθεῖ καὶ πολὺ θὰ εὐχαριστηθεῖ, σᾶς τὸ Ὁμολογοῦμε ἐν πάσῃ Ἀληθεῖα Ἐμεῖς ἡ Τριάδα ἡ Ἁγία.

Φύγετε μακριὰ ἀπὸ αὐτὰ ποὺ πρεσβεύει καὶ σᾶς προτρέπει ἀλλὰ καὶ σᾶς παρασύρει νὰ ποιήσετε ὁ παμμίαρος αὐτὸς καὶ ἐπανέλθετε σὲ Ἐμᾶς τὸν Τρισυπόστατο Θεό, τὸν Δημιουργό σας, ἀνοίξετε τὰ ὄμματά σας καὶ τὰ ὠτία σας καὶ σᾶς παρακαλοῦμε ἐπανέλθετε στὴ σωστὴ πορεία γιὰ νὰ ἀλλάξει ἡ ζωή σας ἐντελῶς πρὸς τὸ Καλὸ καὶ τὸ Ἀγαθὸ καὶ τελικὰ νὰ κληρονομήσετε τὴν Ἀθανασία τουτέστιν τὴν Ψυχική σας Σωτηρία.


Ἀμὴν Ἀμὴν Ἀμὴν καὶ τῷ Τριαδικῷ Θεῷ Δόξα







9 σχόλια:

  1. ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΥΙΈ ΘΕΟΎ ΕΛΈΗΣΟΝ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τίς Θεός Μέγας ει ο Θεός ημών!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστούμε, Χριστέ μου! Αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω μία απορία.Όλοι ξέρουμε πώς η Αγία Τριάς ειναι μία και αδιαίρετος.Πώς εδω λοιπόν,μηλάει σε πληθυντικό αριθμό αναφέροντας την Ομοούσιο και Αχώριστος Αγία Τριάδα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω μία απορία.Όλοι ξέρουμε πώς η Αγία Τριάς ειναι μία και αδιαίρετος.Πώς εδω λοιπόν,μηλάει σε πληθυντικό αριθμό αναφέροντας την Ομοούσιο και Αχώριστος Αγία Τριάδα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή