Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

ΙΕΡΑ ΕΙΔΗΣΙΣ ΠΑΡΑ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΦΩΤΟΣ

 

Η ΑΥΛΑΙΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΘΑ ΤΡΑΒΗΧΘΕΙ….



 

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Γράψε παιδί Μου την θεία γραφή Μου, 
τώρα που έχεις επικοινωνία μαζί Μου. 

Γράψε ό,τι Εγώ σου πω, 
και κοινοποίησέ το εις τον δικό Μου λαό, 
που αναζητά το θέλημά Μου το ιερό.

Παιδιά Μου, ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ κοντά Μου, 
δεν θέλω κανένας να βρεθή μακρυά Μου, 
και παρασυρθεί από τα δεινά Μου. 

Το σχοινί σας κονταίνει διαρκώς,
 το σκοτάδι απλώνει τα βρωμερά του πέπλα
 και καλύπτει της γης Μου το φως.

 Στο ζενίθ έφθασε το κακό, 
έφθασε όμως και η ώρα από το προσκήνιο να αποσυρθεί,
 η αυλαία του σκότους στην άκρη να τραβηχθεί, 
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΕΙΛΕΙ Η ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ, 
ΤΟ ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΦΩΣ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ.

 Άφησα τον παγκάκιστο εχθρό, 
ελεύθερο να δείξει τον κακό του εαυτό, 
για να μπορούν να δούνε την διαφορά, 
από Εμένα τον Τρισυπόστατο Θεό,
 που Είμαι η ΑΓΑΠΗ, η ΧΑΡΑ και το ΦΩΣ,
 για να μπορεἰ ο καθένας από σας, 
να διαλέξει τον ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟ.

Με όσα προκάλεσε επί γης ο βρωμερός εχθρός, 
ξεκαθάρισε από την ΗΡΑ, Ο ΣΙΤΟΣ ΜΟΥ Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ, 
που στο αμπάρι το δικό Μου θα μπει να φυλαχθεί, 
όταν στις φλόγες της καταστροφής όλη η γη θα παραδοθεί.

Μην φοβηθείτε παιδιά Μου εσείς, 
σας λέω ο Ιησούς ο Λυτρωτής. 
Να είστε ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ και ΚΡΑΤΑΙΟΙ, 
αφού θα είστε με Με μαζί. 

Δεν θα επιτρέψω ούτε τρίχα να καεί της δικής σας κεφαλής, 
ακόμα κι αν μέσα εις την λαίλαπα της φωτιάς βρεθεί κανείς. 
Τα στοιχεία της φύσεως θα σας σεβαστούν, 
γιατί την σφραγίδα την δική Μου σε σας θα δουν.

 Ο Τίμιος Σταυρός, είναι η σφραγίδα
 που βάζω ο Κύριος και Θεός, 
σε κάθε πιστό δικό Μου οπαδό,
 για να τον ξεχωρίζουν και να προστατεύουν 
οι θείοι Μου Άγγελοι αυτόν.

 Γι’ αυτό σας λέω ο Χριστός, 
ΘΑΡΡΟΣ να έχει ο κάθε Μου πιστός,
 να φαίνεται από μακρυά πως είναι δικός Μου υιός,
 να τον βλέπει και να τρέμει ο βρωμερός εχθρός.

Παιδιά Μου, σας ενημερώνω συνεχώς, 
γιατί θέλω έτοιμοι να βρεθείτε ψυχικώς, 
γιατί σε λίγο καιρό δεν θα είναι αυτό εφικτό. 

Γι’ αυτό εκμεταλλευτείτε το ύστατο λεπτό, 
σας παρακαλώ ο Θεός, για το δικό σας καλό. 
Γιατί όταν το ΜΠΑΜ θα ακουστεί, 
θα είναι πλέον αργά για το κάθε τι.

Παιδιά Μου, πονά και στενάζει όλη η γη, 
αλλά πόνοι γέννας είναι αυτοί,
 που μπορεί να είναι οδυνηροί, 
όμως ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ
 ΚΑΙ Η ΧΘΕΣΙΝΗ, Η ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΔΥΝΗΡΗ 
ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ. 

Όπως η γυναίκα που γεννά, 
νοιώθει απέραντη ευτυχία και χαρά 
και καθόλου δεν θυμάται όσα πέρασε οδυνηρά,
 έτσι θα γενεί σε όλη την γη, 
θα λάμψει μία καινούργια αυγή.

 Γι’ αυτό τέκνα Μου θάρρος και υπομονή,
 έτσι κι αλλιώς οι μέρες σας έχουν κολοβωθεί, 
για να μικρύνει ο καιρός της αναμονής,
 δώρο από Εμένα τον Θεό για το ποίμνιό Μου το μικρό, 
που σαν κόρη οφθαλμού θα διαφυλαχθεί, 
για να χαρεί την καινούργια Μου κεκαθαρμένη γη. 

Μέσα από το άγιο αυτό γραπτό, 
σας μίλησα ο Μέγας Τρισυπόστατος Θεός,
 για να δώσω ΔΥΝΑΜΗ και ΦΩΣ
 εις το δικό σας ψυχικό. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++



26 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ,μας τα χέτε πρήξει με τα γεγονότα και τπτ δεν γίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε Ποιον τα λες αυτά..; Το σκέφτηκες;...

      Διαγραφή
    2. και δε χαιρεται που ο χριστος δινει παρατασεις!?

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Το ίδιο έλεγαν στην εποχή του κατακλυσμού όλοι, ακόμα και οι κατασκευαστές της κιβωτού του Νώε, αλλά τελικά ο κατακλυσμός έγινε και μαζί ο αντίστοιχος διαχωρισμός. Γι' αυτό ξύπνα και μετανόησε όσο είναι ακόμα καιρός.

      Διαγραφή
    5. Όλα βγαίνουν επ ακριβώς. Εσύ πως και δεν βλέπεις ;

      Διαγραφή
  3. Έρχου ΚΎΡΙΕ και ΣΩΤΗΡΑ μας,βοηθος μας και ρυστης μας συ ΒΑΣΙΛΕΑ μας, μη χρονισης.
    Ποιος είναι ο βασιλεύς της δόξης;
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΏΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΑΥΤΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζει Κύριος ο Θεός ημών!!
    Ερχου Κύριε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΡΧΟΥ ΚΎΡΙΕ ΓΙΑΤΊ ΥΠΟΜΟΝΉ ΜΑΣ ΈΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΊ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ ευχαριστώ Κύριε Ιησού Χριστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aμην
    Σας καμαρώνω αδέρφια μου, γιατί είστε και σεις σαν κι εμένα
    Μοιάζουμε
    Εύχομαι να με κρίνει και μένα ο Κύριο επιεικως, και να με βάλει μέ τους δικούς Του.
    Να με προφυλάξει με το σταυρό Του, και εμένα και τους δικούς μου
    Αμην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θἄρθη ξαφνικά· ἢ τὸ βόϊδι στὸ χωράφι ἢ τὸ ἄλογο στ᾿ ἁλώνι.

    Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήμουν στο απόλυτο σκότος, μα πλέον το φωτιζεις Εσύ! Σε ευχαριστώ για όλα και συγγνώμη για όλα Άγιε Τριαδικε Θεέ μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Τό πίπτειν ἀνθρώπινον, τό μετανοεῖν θεῖον, τό ἐμμένειν σατανικόν!».

      Ιερός Χρυσόστομος

      Διαγραφή
  10. Κάθε υπέρμετρη επίσκεψη της Χάριτος (σαν την ασύλληπτη τιμή που μας κάνει ο Κύριος να μας στέλνει μηνύματα τουλάχιστον κάθε Κυριακή), όταν γίνεται σ' αυτούς που αγωνίζονται συστηματικά, είναι σαν ένα βραβείο, μια προαγωγή, που αυξάνει αισθητά την πίστη της θεωρίας, κατά τους Πατέρες. Αυτό για του αρχάριους αποτελεί σημάδι σκληρότερης πάλης, ενώ για τους προχωρημένους ενίσχυση φωτισμού.

    Η Χάρις του Θεού δίνει σε όλους τους πιστούς που ζουν κατά συνείδηση αντιλήψεις, επισκέψεις, παρακλήσεις και παρηγορίες. Δίνει στον καθένα ανάλογα ό,τι χρειάζεται για να στηριχθεί, ή να παρηγορηθεί. Αυτά τα δώρα είναι έκτακτα, δεν επαναλαμβάνονται ούτε συνεχίζονται αλλά ανήκουν στη γενική πρόνοια του Θεού με την οποία συντηρεί τα δημιουργήματά Του.

    ΑΛΛΑ ... στους βεβαιόπιστους που για την αγάπη του Θεού και τη σταθερή πίστη τους προς Αυτόν αρνήθηκαν τα πάντα και την ίδια τη φύση και επαγρυπνούν με λεπτομέρεια για την ακριβή τήρηση των εντολών Του, η θεία πρόνοια δεν παρουσιάζεται περιστασιακά, ή αόριστα για να τους παρηγορήσει, ή να τους σώσει από κάποια περίσταση.
    ΑΥΤΟΥΣ τους παρακολουθεί συστηματικά με μητρική κηδεμονία και ενεργεί με διάφορους τρόπους. Τους φανερώνει αισθητά, με υπερφυσικές επεμβάσεις, άγνωστα και κρυμμένα μυστήρια. Τους δόλους και τους τρόπους των δαιμόνων, τα μυστήρια της φύσεως και της βασιλείας Του. Τους θεραπεύει από ασθένειες, τους μεταφέρει ακαριαία σε μακρινές αποστάσεις (σ.σ. να πώς εξουδετερώνεται ο φασιστικός εγκλεισμός), τους δείχνει διάφορα από τα παρελθόντα και κυρίως τα μέλλοντα, και το περισσότερο κατεργάζεται την πνευματική προκοπή τους.

    "Η ΔΕΚΑΦΩΝΟΣ ΣΑΛΠΙΓΞ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν θα αφήσει ο Κύριος μακάρι να μπορούσαμε να μην τα δουν τα τα μάτια μας όλα τα φρικτά που θα ζήσουμε αλλά από το κακό στο χειρότερο παμε είχα διαβάσει στο anargyros ότι ο γενικός πόλεμος θα ξεσπάσει το 2021 ελπίζω πως όχι για να μην γίνουν όσα μας ετοιμάζουν αλλα ειλικρινά δεν βλέπω άλλη σωτηρία από το σχέδιο του Χριστού να σώσει την Ελλάδα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αδέρφια... Φτάνει η στιγμή της Αναγέννησης της Ελλάδος μας..Φτάνει η στιγμή της Ορθόδοξης επανακατήχησης των απανταχού στο πλανήτη ανθρώπων..Από εμάς τους Έλληνες Χριστιανούς Ορθοδόξους θα γίνει τούτο!!!
    Πολύ σύντομα!! Να ναι ευλογημένο..
    Δόξα τω Θεώ τω Αληθινώ!!!
    Ζει Κύριος και Θεός!!

    Μην τα βάζετε και μην τσακώνεστε με αδερφούς..

    Απλά έχουν κουραστεί.Ας προσπαθήσουμε να τους πάρουμε το βάρος τους.. Μπορεί να είναι βαρύτερο το φορτίο τους από το δικό μας.. Να τους πούμε πως ο Κύριος τους βλέπει και τους συμπονεί.. Τους γνωρίζει και τους αγαπάει..

    Καλή αντάμωση στη Πόλη αδέρφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O Θεός μαζί μας. Τριάς Αγία δόξα σοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή