Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

ΚΑΙ ΝΕΟ ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ


ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Φωνή αληθείας, ουράνια, 
θεία τα ρήματα του λόγου αυτού 
διδόμενα υπό εμού ΤΟΥ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ. 
 
ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ τεκνία μου προς εσάς λαλεί. 
 Δώσετε όλοι τη ΔΕΟΥΣΑ ΠΡΟΣΟΧΗ! 
 Πιστοί μου οπαδοί, η ΕΛΛΑΔΑ έχει πουληθεί. 
 
Την κρατούν άνομοι ΕΒΡΑΙΟΙ, 
οπαδοί ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΑΓΟΙ, ΑΡΧΗΓΟΙ. 
 Αυτοί κινούν τώρα τα σχοινιά. Εκείνοι σας οδηγούν 
ΣΕ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΣΚΛΑΒΙΑ, 
ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΡΑΓΙΚΗ. 
 
Κάνουν ομαδικές προσευχές, 
παρακαλούν σ’ αυτές να ’ρθει γρήγορα στη γη 
Ο ΑΝΟΜΟΣ. Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΣΙΑΣ. 
ΖΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 
ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ.

 Γι’ αυτό ερίφθη ο ιός, 
γι’ αυτό το εμβόλιο το φοβερό, 
γι’ αυτό ο ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ, 
διά να το κάνετε όλοι σας αυτό.

 Θα σας δίνουν διευκολύνσεις 
και τιμωρίες εάν δεν υποταχθείτε στην δική τους ρήση. 
 Θα στενεύουν δια τους αρνητές τα σταθμά. 
 Θα σας φυλακίσουν ξανά.

ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ, ΜΗΝ ΠΤΟΕΙΣΤΕ, 
στα άνομα σχέδια τους. 
 ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, Ο ΘΕΟΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΘΑ ΕΠΕΜΒΩ. 
 
Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ 
ΚΛΑΙΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑ
 ένα χρόνο τώρα σχεδόν. 
 Για ‘σας πονά, παρακαλά. 

 ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ 
ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΓΗΣ. 
 ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΩ. 
 ΤΑ ΑΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑ, 
ΩΣ ΚΥΡΙΟΣ, ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ 
αρκεί όλοι εσείς να μου μείνετε πιστοί. 

 Αρκεί, όπως τότε στη Νινευή 
που όλοι ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ ΕΥΘΥΣ. 
 Μιμηθείτε τους δικοί μου αμνοί. 
 Η ώρα κρίσιμη εστί. 

 Σας αγαπώ παιδιά μου όσο κανείς. 
 Το αποδεικνύει Η ΘΥΣΙΑ ΜΟΥ Η ΣΤΑΥΡΙΚΗ.

Σας δίδω το λόγο μου, τα ρήματα μου τα θεία. 
 Τον γράφουν πιστά, απλά μου παιδία.
 Δεν έχουν αυτά γνώσεις γραμματικές, 
 έχουν μόνο ταπεινές, πιστές ψυχές. 

 Μην αμφισβητείτε ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΣ. 
 Και εγώ όταν ήμουν στην γη μιλούσα 
– ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΟΣ – ΜΕ ΑΠΛΗ ΛΟΓΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΗ
.
 ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ, 
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ 
ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΤΣΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ. 
 Διά να σας δώσω δυνάμεως ιστό. 

 ΘΑΡΣΕΙΤΕ, ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙΤΕ. 
 ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ στους ανόμους. 
 Μην πιστεύετε εσείς δικούς τους νόμους. 

 ΕΙΜΙ ΘΕΟΣ ΚΡΑΤΑΙΟΣ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΩ. 
 Θα ελευθερώσω τα δικά μου παιδία 
από κάθε σατανική δολοπλοκία,
 από κάθε άνομη, ψεύτικη εστία. 

 Ονομάζουν τον ΘΑΝΑΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. 
 Θέλουν να σας παγιδεύσουν εσάς, 
ψυχή και σώματα να δέσουν. 
 ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ! 

ΠΥΛΑΙ ΑΔΟΥ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΤΗ ΝΙΚΟΥΝ.
 ΜΑΤΑΙΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ. 
 ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΕΙΜΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ. 
 ΘΑ ΣΩΣΩ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ 
ΑΡΚΕΙ, ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, 
 ΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΝΑ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΕΙΤΕ.
 ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙΤΕ!

ΑΜΗΝ

19 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστούμε για όλα, Κύριε μας και Θεέ μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να μας μιλάει συνέχεια ο Θεός.... φαντάσου τι θα περάσουμε....
    Εύχομαι να μας δυναμώσει όλους ο Κύριος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν, έρχου κύριε και δώσε μας τη δύναμη και την υπομονή των Αγίων.

      Διαγραφή
  3. Ει ο Θεός μεθ 'ημών
    Ουδείς καθ' ημών
    Οι αληθινοί χριστιανοί ορθόδοξοι έχουν παλικαριά, θάρρος, αυταπάρνηση αυτό θα κάνουμε και τώρα
    Για του Χριστού την πίστη την Αγία
    Ευλογημένο να ναι
    Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Δήμητρα,σωστά ομιλεις.
      Θαρρος, παλικαρια, ψηλά οι δονήσεις της καρδιάς.
      Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι συνεχώς μαζι μας.
      ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

      Διαγραφή
  4. ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.
    Κι εμείς Σε αγαπούμε, Σε περιμένουμε και Σε ομολογουμε Κύριε και Θεέ μου.
    ΕΡΧΟΥ ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΕ.
    ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΈΡ ΗΜΏΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε νοείται Ορθόδοξος Χριστιανός χωρίς μαρτύριο. Κάποτε τους ρίχναν στα λιοντάρια και στις αρκούδες, τους σουβλίζαν, τους καρατομούσαν, τους έριχναν στις φυλακές νηστικούς μέχρι να τελευτήσουν από την πείνα. Και για να μη μακρηγορώ, ας διαβάσει ο καθένας το συναξάρι της ημέρας για να δει την τεράστια ποικιλία που είχε το ... "μενού" των διωγμών 2000 χρόνια τώρα.

    Εδώ και πολλές δεκαετίες μείναμε χωρίς διωγμούς. Αυτό όμως σήμαινε

    1) είτε ότι έχει νικηθεί ο διάολος,
    2) είτε ότι έχει μπει σε lockdown (όπως πράγματι αυτό θα συμβεί σε λίγο), είτε
    3) ότι έχει αλλάξει πολιτική και αναδιπλώνεται για να κάνει την τελική του επίθεση.

    Εγώ, ως ουρανοδρόμος έχω να του αφιερώσω ένα τραγουδάκι:
    "Είναι κακό στην άμμο να χτίζεις παλάτια, ο Χριστός θα στα κάνει συντρίμμια, κομμάτια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φάρμακα είναι οι πειρασμοί και βότανα ιατρικά, όπου θεραπεύουν τα πάθη τα φανερά και τις αόρατες πληγές μας... Κάλλιον μιας ημέρας ζωή νικηφόρος με βραβεία, πάρεξ έτη πολλά και να ζήσης εν αμελεία... Χωρίς αγώνα και χύσιν αίματος μη περιμένης ελευθερίαν παθών...

      Διαγραφή
  6. ΜΕΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ
    ΘΕΪΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
    Η ΑΚΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ


    28 Απριλίου, 2000


    - Εγώ είμαι η Πύλη από την οποία εισέρχονται οι ενάρετοι. Όσο δεν μετανοούν και δεν επανορθώνουν, δεν θα ανοίξουν τα ρουθούνια τους για να εισπνεύσουν το γλυκό Μου άρωμα και να αναστηθούν. Όσο για σένα, θέλω να είσαι σαν το κρίνο που στάζει αγνότητα, που στάζει μύρο πάνω στην Εκκλησία Μου για να ευωδιάσει Ο ΟΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΞΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΙΚΗΣ ΜΟΥ ΘΥΣΙΑΣ. Μείνε κοντά Μου για να σκορπίζεις ολόγυρα το άρωμά σου. Σήκωσε το Σταυρό Μου με τρυφερότητα, παραμένοντας πάντα ερωτευμένη μαζί Του

    Έχε την Ειρήνη Μου. IC.
    ________________________________________

    Όλοι όσοι Με δέχθηκαν αληθινά, δεν ντρέπονται για Μένα, ούτε ντρέπονται για τα ουράνια αυτά σημάδια που δείχνουν ότι δεν ανήκουν πια στον κόσμο. Σήμερα, θα τους αναγνωρίσετε από τον ζήλο που έχουν για τον Οίκο Μου -τον Οίκο Μου που τους ντύνει- ένα ζήλο που τους κατατρώγει. Θα τους αναγνωρίσετε όταν τους δείτε να ανέχονται για χάρη Μου προσβολές, συκοφαντίες, εμπτυσμούς και διώξεις. Ναι, για χάρη Μου θα αφεθούν να συρθούν στη λάσπη και διαρκώς να δέχονται απειλές. Δεν θα κρύψουν το πρόσωπό τους μπροστά στις δυσκολίες, αντίθετα θα υπομείνουν ειρηνικά όλες τις δοκιμασίες και η καρδιά τους δεν θα ραγίσει αλλά θα αγιαστεί. Ούτε θα παραβούν τον όρκο πιστότητας που έδωσαν να συμμετέχουν στον Σταυρό Μου.

    Γι' αυτό, αν τύχει να παρατηρήσετε τις πληγές τους και τους ρωτήσετε: "ποιος σου έκανε αυτές τις πληγές;" θα σας πουν όλοι:

    "Πρόσφερα τη ράχη μου για να επανορθώσω για χάρη σου. Τις πληγές που βλέπεις τις δέχθηκα με αγριότητα στο σπίτι των φίλων του Κυρίου μου... Είναι επειδή τους είπα την αλήθεια που με έκαναν εχθρό τους και με μεταχειρίστηκαν σαν εχθρό. Θέλουν να γλιτώσουν τις διώξεις για τον Σταυρό του Σωτήρα μας με το να μη τηρούν το Νόμο της Αγάπης. Αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία και δεν δίνω προσοχή στις πληγές μου επειδή αυτό που είναι σημαντικό για μένα είναι να έχω επίγνωση του Σταυρού, του εργαλείου της λύτρωσής μας, του Σταυρού του Λυτρωτή μας, που πάνω του ο κόσμος σταυρώθηκε για μένα κι εγώ για τον κόσμο. 4 Πιο πολύ πρέπει να υπακούμε στο Θεό παρά στους ανθρώπους, λέει η Γραφή, 5 γι' αυτό κι εγώ υπάκουσα και ακολούθησα τις ουράνιες οδηγίες που μου δόθηκαν."

    -"Τι είπες όταν βάδιζαν εναντίον σου σαν κατακτητές, αυτοί οι ίδιοι που σε πλήγωσαν και που λένε ότι είναι φίλοι του Κυρίου σου;"

    -"Ποτέ δεν αναρωτήθηκα γιατί συνέβη αυτό σε μένα, επειδή έκανα όρκο στο Θεό και Σωτήρα μας, υπογράφοντάς τον με το αίμα μου, να γίνω ο δούλος του Σωτήρα μας."

    -"Και τι λέει ο Θείος Κύριός σου για όλα αυτά; "

    -"Εκείνος που περικλείει τα σύμπαντα χωρίς να περιορίζεται από τα όριά τους, θρηνεί για τους δικούς Του. Πολλοί από τους ποιμένες Του έχουν ερημώσει τον Οίκο Του. Μέσα στην ανταρσία τους, ποδοπάτησαν τους Κανόνες Του και μετέτρεψαν σε ερημότοπο τους ένδοξους λειμώνες Του. Όλος ο αμπελώνας τους είναι επίσης ρημαγμένος. Και το ποίμνιο, βρίσκοντας μόνο απογυμνωμένη γη και τίποτε για να βοσκήσει, εξαχρειωμένο πέθανε, 6 κι αυτοί επίσης πέθαναν μαζί τους... Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν και κανένας από αυτούς δε φαίνεται να τα παίρνει στα σοβαρά. Έχουν καταληφθεί από τους ανθρώπινους κανόνες τους και έχουν εγκαταλείψει Εκείνον."

    -"Πώς γνωρίζεις τόσα πολλά και τα βλέπεις;"

    -"Μόνο με το Φως του Σταυρού μπορεί κανείς να διακρίνει αυτά τα πράγματα που είναι για το μάτι αόρατα. ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΛΥΤΡΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ, ΤΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΑΣ μπορεί κανείς να δει όλες τις πλευρές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε καί Θεέ μας βοηθησέ μας να μήν σέ αρνηθούμε, νά μήν σε προδώσουμε, αλλά να μείνουμε πιστά σε Σένα παιδιά Σου έως τέλους.
    Κύριε, τό αμετρο έλεός Σου άς σκεπάσει όλη τήν πολύπαθη καί βασανισμένη ανθρωπότητα. Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας να σας ρωτήσω πια γενονοτσ θα συμβούν και θα μεσολαβήσει η επεμβαση του Θεού ; Θα επέμβει και ο Ιωάννης Βατάτζης σε αυτό και αν ναι με πιο τρόπο;

      Διαγραφή
    2. Που είσαι εσύ βρε ψυχή;;
      Ώρα ξέρεις...;

      Διαγραφή
  9. Ούτε που ξέρετε τι λέτε, ούτε που ξέρετε τι γράφετε...
    Ανοίξτε και διαβάστε λίγο την Αγία Γραφή γιατί έχετε ξεφύγει.
    Διαβάστε Αγία Γραφή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ είμαι από τους αρνητές του εμβολίου αλλά στην εκκλησία φορούσα μάσκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας μετανοιωσουμε σαν νινευιτες
    Και ας ομολογούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή