Κυριακή 8 Μαΐου 2022

ΙΕΡΟΣ ΠΑΡΑΙΝΕΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

ΜΥΡΟΦΟΡΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΓΕΝΕΙΤΕ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Δόξα ουράνια και τιμή,
στας μυροφόρας γυναίκας,
 της τότε εποχής.

 Χαίρονται τώρα αγάλλονται αυτές, εν ουρανοίς.
 Ξεπέρασαν αυτές, σε ανδρεία,
σε πίστη και τους μαθητές μου,
 έγιναν Ευαγγελίστριες τον καιρό εκείνο,
 εκήρυξαν πρώτες την Ανάσταση μου.

 Δικαίως τιμώνται στο Ευαγγέλιο μου,
γιατί λίαν πρωί, αφόβως, με τόλμη, με ισχύ,
 ήρθαν στον τάφο μου με πίστη κραταιά,
αψηφώντας τα τότε περιστατικά.

 Ευαγγέλισαν τους μαθητάς, με είδαν μπροστά.
 Πρώτη η Μαρία η Μαγδαληνή, με αντίκρισε αυτή.
 Μου είπε το ΡΑΒΟΥΝΙ! Ω! Τι ουράνια χαρά!


 
Τι υψηλά, άγια συναισθήματα στη ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΚΑΡΔΙΑ!
 Δικαίως η εκκλησία μου τις τιμά.
 Η πίστη τους εβραβεύθη,
στο βιβλίο το ουράνιο της ζωής αφέθη.

Και τώρα τεκνία μου αγαπητά,
Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ, ΜΥΡΟΦΟΡΕΣ ΖΗΤΑ
 που θα αγωνιστούν διά της Αγίας Ορθοδοξίας μου τα ιδανικά.

 Τώρα που χτυπιέται η πίστη η Αγία,
τώρα που από παντού τρυπούν
της νέας τάξεως τα σατανικά θηρία,
τώρα που εχάθηκαν οι αξίες, τα υψηλά ιδανικά,
τώρα που το ψέμα, η παραπλάνηση κυβερνά,
 
τώρα που, δυστυχώς, άπιστοι, άθεοι,
αφορισμένοι ηγέτες κυβερνούν
τον Ελληνικό, πιστό μου, ορθόδοξο λαό,
 ΤΩΡΑ Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ ΖΗΤΩ
 – ΝΑ ΓΕΝΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΜΥΡΟΦΟΡΟΙ.
 ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΕ ΕΡΓΟ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ,
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ,

της μασωνίας ο ύπουλος εχθρός
που κινεί τα σατανικά του νήματα
στην ορθόδοξη ΕΛΛΑΔΑ.

 Ζητώ να ανάψει μέσα σας ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ Η ΔΑΔΑ.
 Όλοι σας αγωνιστείτε,

 ζητούν να σβήσουν της ορθοδοξίας το καντήλι,
μείωση στον ανθρώπινο πληθυσμό να γίνει.

ΟΜΩΣ, εχθροί της Αναστάσεως, της πίστεως
ΜΗ ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΕΙΤΕ.
 ΥΠΟ ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙΤΕ.

 Τον τελευταίο λόγο τον έχω ΕΓΩ.
 Όσο κι αν προσπαθείτε, στο κενό πατείτε.
 Το ‘χω ξαναπεί – ΔΕ ΝΙΚΑΤΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
 Ο κενός τάφος μου έχει, κρατά τα ηνία.

 Και πάλι η πίστη θα ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕΙ.
 ΣΤΑ ΑΝΩ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΜΟΥ ΘΑ ΣΤΡΕΨΕΙ
 ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΕΜΕΝΑ,
 ΤΟΝ ΑΝΩ ΠΟΙΜΕΝΑ.

 Υπομονή παιδιά μου,
αλώβητοι εσείς στα δεινά μου.
 ΘΑ ΕΠΕΜΒΩ Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΘΕΟΣ,
ΕΓΩ ΘΑ ΔΩΣΩ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ,
 ΘΕ ΝΑ ΝΙΚΗΘΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ.
 ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ
ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΜΟΥ ΘΑ ΔΩΣΩ,
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΕΔΡΑΙΩΣΩ.


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

ΑΜΗΝ

 +++



15 σχόλια:

  1. Δώσε μας δυναμη ΚΥΡΙΕ στα επερχόμενα δεινά Ελεησε μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗΣ ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ. ΠΡΟΣΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΪΚΉ ΣΟΥ ΕΠΈΜΒΑΣΗ.
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΟΞΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΟΥ ΑΝΉΚΟΥΝ.
    ΔΌΞΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΎΡΙΕ ΚΑΙ ΘΕΈ ΜΟΥ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΔΎΝΑΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΏΝΑ ΜΑΣ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμήν!

    Χριστέ μου αγαπημένε δώσε μας την υπομονή και την πίστη των Αγίων Σου και αξίωσέ μας να γίνουμε κι εμείς μυροφόρες Σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη αδελφο'ι!! Αληθώς ο Κύριος Ιησούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η χάρις είναι χάρισμα εξαρτώμενον από τον Θεόν και διδόμενον αναλογία θερμότητος πίστεως, ταπεινώσεως και καλής προαιρέσεως.

    Όσιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιδού, ο πραγματικός λόγος για τον οποίο δεν πρέπει να κατηγορούμε κανέναν, απλά να τον συμπονούμε για την "αυτοάνοση" συμπεριφορά που ανέπτυξε τρώγοντας το σανό που του σέρβιρε ο διάολος. Και βέβαια να προσευχόμαστε και για μας και για κείνον.

      Διαγραφή
    2. Όχι "σανό", καλύτερα να πούμε "ξυλοκέρατα", ώστε να κάνουμε παραπομπή στην άσωτο υιό

      Διαγραφή
    3. Φρόντισε στην νεότητά σου να αποκτήσεις την αρετή της αυτομεμψίας για να ταπεινωθεί η κενοδοξία σου, και να έλθεις σε αυτογνωσία.

      Όσιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής ο και Σπηλαιώτης

      Διαγραφή
  8. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΔΙΕΓΡΑΦΗΣΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΥΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ...ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΑΛΛΟΥ....ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΠΟΥ ΒΛΑΣΤΗΜΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ....ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ....ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.... ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΑΝΕΧΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΤΕ ΑΥΤΑ ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΠΟΗΜΑΤΑ ....ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ....ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΛΕΜΕ....ΞΥΠΝΗΣΤΕ! ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ.

      Διαγραφή
    2. ΕΓΡΑΨΕΣ 61 ΛΈΞΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΜΕ ΕΝΑ COPY PASTE ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ;... ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΑΥΤΑ ΒΡΕ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΖΟΝΤΕΣ ΣΟΥΠΕΡ ΧΡΙΣΤΡΙΑΝΟΙ; ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ;... ΣΤΟ ΚΑΛΟ! ΣΕ ΑΛΛΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ! ΕΧΟΥΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΨΕΥΤΟΘΕΟΥΣΕΣ!

      Διαγραφή
  9. ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ
    ΣΩΣΕ ΜΑς
    ΦΥΛΑΞΕ ΜΑς ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΙΝΑ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΥΙΟΎ ΣΟΥ
    ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή