ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΣΤΟΥΣ 3 ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ!!!
![](https://dimpenews.com/wp-content/uploads/2025/01/38.jpg?w=1000)
”το περίσσιο χαλάει το ίσιο” συμπεραίνει αποφθεγματικά ο +Αναστάσιος Αλβανίας... Χαλασοχώρηδες. Η πλεονεξία καταστρέφει την ισότητα, ”δίκαιον το ίσον’‘ κατά τον Αριστοτέλη.
Ο Χριστός καταράστηκε την πείνα όταν καταράστηκε την άκαρπη συκιά...
Από τους 3 Ιεράρχες στους 3 Ολιγάρχες!! Καθώς το ανθρωποκεντρικό Πρωταγόρειο ρητό μετατράπηκε σε πάντων χρημάτων μέτρον εστίν χρήμα...Ο Πλατωνικός κόσμος των Ιδεών υποδουλώθηκε στον κόσμο των ανήδεων των υληστών...
Καταράστηκε ο Χριστός; ναι την πείνα και τη φτώχεια ως κοινωνικό φαινόμενο! Ο Χριστός καταράστηκε την πείνα και τη φτώχεια όταν καταράστηκε την άκαρπη συκιά..
Συνήθως η ανάλυση που δίνεται στο συγκεκριμένο επεισόδιο είναι ηθικοπλαστικού περιεχομένου και εξετάζεται μονοδιάστατα ως προς την εξατομικευμένη εκδοχή της πνευματικής καρποφορίας του ατόμου δηλ. ως προς την επίτευξη ή όχι των αρετών και την ανέλιξη των πνευματικών βαθμίδων στην αντίστοιχη κλίμακα.
Αυτή είναι η μια εκδοχή και ερμηνεία, ορθή μεν λειψή δε όταν παραμείνει μονοσήμαντος ο συμβολισμός και η σημειολογία του επεισοδίου αποσαρκωμένη αποστεωμένη πιετιστική ως ένας πνευματικός πουριτανισμός...
Αποσιωπάται κι εδώ αυτό που η σύγχρονη θεολογική σκέψη και ο εκκλησιαστικός λόγος φοβούνται όπως ο διάβολος το λιβάνι την κοινωνική διάσταση του χριστιανισμού.
Αρνούμενοι την κοινωνική διάσταση του χριστιανισμού ουσιαστικά υποβαθμίζουν την ανθρώπινη φύση Του έναντι της θείας οπότε και το μεγαλειώδες μυστήριο της Σάρκωσης του Υιού και Λόγου ενώ παραποιείται ασύστολα ο Πατερικός Λόγος, ακυρώνονται οι χριστιανικοί κοινοτικοί θεσμοί, το κοινωνικό μοντέλο του χριστιανισμού, οι Πράξεις των Αποστόλων…
Ο Χριστός ήρθε στον κόσμο .. Η ιδεολογική καθαρότητα που ως προς τα εκκλησιαστικά εστιάζεται κάποτε ως μονομερής πνευματική καθαρότητα προσδίδει μονοφυσιτική διάσταση στη θεανδρική υπόσταση..
”Μιμήσασθε την ισότητα του Θεού και ουδείς εστί πένις’‘ δημηγορεί ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος.
”Τελειότατη κοινωνία ονομάζω αυτήν όπου έχει καταργηθεί η ιδιοκτησία.. Είναι η κοινωνία όπου όλα είναι κοινά..” αποφαίνεται ο Μέγας Βασίλειος.
”Οι άνθρωποι σήμερα φοβούνται αυτή τη ζωή της κοινοκτημοσύνης περισσότερο από το να πέσουν σε πέλαγος άγνωστο κι απέραντο” διαπιστώνει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
Μέσα στην κάψα της Ανατολής ο Χριστός σε ώρα προχωρημένη πείνασε… η άκαρπη συκιά παραμένει το διαχρονικό σύμβολο ενός κόσμου που δεν είναι σε θέση να διασφαλίσει ούτε το δικαίωμα της ζωής σε εκατομμύρια πλάσματα του….αφού η πείνα αποτελεί όπλο μαζικής καταστροφής..
Κάθε 5” ένα παιδί πεθαίνει από πείνα ή από ασθένειες που σχετίζονται με υποσιτισμό.10.000.000 παιδιά μικρότερα από 5 ετών πεθαίνουν ετησίως από υποσιτισμό, επιδημίες και μολυσμένο νερό. 1.8 δις άτομα διαβιώνουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας με λιγότερα από 1 δολάριο την ημέρα.
Σήμερα υπάρχουν στον κόσμο 868 εκατομμύρια υποσιτισμένοι ήτοι το 12.5% του παγκόσμιου πληθυσμού σύμφωνα με τη FAO του OHE.’’
62 άτομα κατέχουν τόσο πλούτο όσο τα 3.5 δις πρόσωπα τα πιο φτωχά του πλανήτη” σημειώνει η ΜΚΟ Οxfam κάτι που σημαίνει ότι ο πλούτος του 1% των ατόμων των πιο πλουσίων του πλανήτη υπερβαίνει έκτοτε αυτόν των 99% των λοιπών κατοίκων του...
Από τους 3 Ιεράρχες στους 3 Ολιγάρχες!! Από το είναι στο φαίνεσθαι και από το φαίνεσθαι στο έχειν...
Oμοτράπεζοι συν-τροφοι με τον Ιησού οι συνδαιτημόνες μαθητές.. Η ευχαριστιακή τράπεζα δεν νοείται να είναι κενή…Χωρίς τον πρωτογενή άρτο δεν τελείται καν το μυστήριο...
Ως και το μυστήριο προυποθέτει τα στοιχειώδη της συντήρησης της υλικής διάστασης.. ”Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον”…
Το θαύμα του πολλαπλασιασμού των άρτων και ιχθύων.. ο Χριστός χόρτασε τα πλήθη ο Αντίχριστος έχει νηστικούς τους λαούς..”πείνασα και μου δώσατε να φάω”...
”Κι άλλο παππούλη” παρακαλάει το παιδί τον Άγιο Βησσαρίωνα της Αγάθωνος μέσα στην Κατοχή κατά την ώρα της μεταλαβιάς..Το παιδί πέθαινε από τη πείνα.. Και αυτό το συγκλονιστικό επεισόδιο είναι η κορύφωση του ευχαριστιακού μυστηρίου της Ζωής ο άρτος της Ζωής γίνεται όντως άρτος της ένθεν κακείθεν Ζωής..
”Οι άνεργοι πεινούσαν
Τώρα πεινάνε κι όσοι εργάζονται
Αυτοί που αρπάνε το φαΐ απ’ το τραπέζι
Κηρύχνουν τη λιτότητα”
”Αυτοί που βρίσκονται ψηλά
Θεωρούνε ταπεινό
Να μιλάς για το φαΐ
Ο λόγος; Έχουνε κι όλας φάει”. Μπ. Μπ
Μνημονεύετε Γάζα
και μνημονεύετε Υεμένη, Συρία, Αφρική, Λατινική Αμερική…..
”πείνασα και μου δώσατε να φάω”.
Μας λείπει τελικά η πίστη. Όχι η ψιλή, η θεωρητική πίστη αλλά η πίστη η προσωπική, η βιωματική, με την έννοια της αναφοράς της ζωής μας στον Θεό. Αυτό να διερωτηθούμε: Έχουμε τέτοια πίστη; Αναθέτουμε τη ζωή μας εξ ολοκλήρου στο θέλημα του Θεού; Αγκαλιάζουμε κάθε φορά αυτό που οικονομεί και επιτρέπει ο Θεός για μας; Αυτή είναι η υπακοή στο θέλημά του. Όλα τα άλλα είναι ανθρώπινες επινοήσεις, ανθρώπινες σκέψεις, και αντί κανείς τελικά να ξεμπλοκαριστεί και να θεραπευτεί, αρρωσταίνει ακόμη πιο πολύ. Και αδικούμε τον εαυτό μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κανείς έχει το κουράγιο να τα αφήσει όλα στον αγαθό Θεό, τότε και σ’ αυτή τη ζωή είναι άνετος, χαρούμενος. Δεν κερδίζει δηλαδή ο σωστός χριστιανός απλώς την άλλη ζωή, αλλά κερδίζει ταυτόχρονα και αυτήν. Δεν φοβάται τίποτε. Ξεφεύγει από όλα τα ψυχολογικά ζορίσματα και μπλοκαρίσματα, ξεφεύγει από όλες τις καταστάσεις δυστυχίας, γιατί ξέρει ότι ερήμην του Θεού δεν γίνεται τίποτε. Ο Θεός είναι παρών πάντοτε και ο Θεός είναι αγαθός, δεν είναι κακός. Ζητάει το καλό μας. Επομένως, ό,τι και να οικονομήσει, ό,τι και να επιτρέψει, για τη σωτηρία μας είναι. Αλλά εμείς με το μυαλό μας και με την εξυπνάδα μας ανησυχούμε και αναρωτιόμαστε συνεχώς: «Γιατί και πώς; Τι θα γίνει;» και διαμαρτυρόμαστε: «Δεν μπορώ, δεν αντέχω…»
Από το βιβλίο: Φιλοθέης μοναχής, Προσεγγίζοντας τη διδαχή του πατρός Συμεών. Συνάξεις κυριών. Πανόραμα Θεσσαλονίκης 2016, σελ. 33.
Κάθε ψυχή που θέλει να ευαρεστήσει στον Θεό, πριν απ’ όλα ας κρατά γενναία την υπομονή και την ελπίδα, και έτσι θα μπορέσει να υπομείνει και να αντιμετωπίσει κάθε επίθεση και κάθε εκδήλωση κακίας του πονηρού.
ΑπάντησηΔιαγραφή***Γιατί και ο Θεός, την ψυχή που ελπίζει σε αυτόν και τον περιμένει, δεν την αφήνει να πέσει σε πειρασμό τέτοιον που να μην μπορεί να τον σηκώσει, ώστε να φτάσει σε απόγνωση***
Ούτε όμως και ο πονηρός πειράζει και ταλαιπωρεί την ψυχή όσο θέλει, αλλά όσο του επιτρέπει ο Θεός· γιατί ο πλάστης μας ξέρει σε πόση δοκιμασία και πύρωση πρέπει να μπει η ψυχή, και τόση μόνο επιτρέπει.
Ο κεραμοποιός, αφού πλάσει τα σκεύη από πηλό, ξέρει πόσο πρέπει να τα αφήσει στη φωτιά· γιατί αν αυτά δεν περάσουν από φωτιά, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους ανθρώπους. Έτσι ούτε τα αφήνει στο καμίνι παραπάνω από όσο πρέπει, για να μην παραψηθούν και χαλάσουν, ούτε πάλι τα βγάζει πρόωρα, γιατί και τότε είναι εύθραυστα και άχρηστα. Επίσης τα υποζύγια δεν τα φορτώνουμε όλα το ίδιο, αλλά επάνω σε κάθε ζώο βάζουμε φορτίο ανάλογο με τη δύναμή του. Αλλά και το πλοίο έχει στο πλάι κάποια σημάδια που δείχνουν μέχρι πού μπορεί να φορτωθεί, έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει το φορτίο με ασφάλεια.
Αν λοιπόν για τα ορατά και φθαρτά πράγματα ο Θεός έδωσε στους ανθρώπους τόση γνώση και διάκριση, ώστε να τα τακτοποιούν με ασφάλεια, δεν ξέρει πολύ περισσότερο ο ίδιος, ο χορηγός της σοφίας και της συνέσεως, πόσες και ποιες δοκιμασίες χρειάζονται οι ψυχές που θέλουν να ευαρεστήσουν σε αυτόν, ώστε να γίνουν και χρήσιμες σε αυτόν και κατάλληλες για τη βασιλεία των ουρανών;
Από το βιβλίο: ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟΣ, τόμος Α’, Υπόθεση ΚΘ’ (29), σελ. 282. Εκδόσεις Το Περιβόλι της Παναγίας, Θεσσαλονίκη 2001.
Μη λες τέτοια, μη λες τέτοια, γιατί εξαγριώνονται οι αντίχριστοι και θα ενεργοποιήσουν και το ηφαίστειο της Σαντορίνης, αφού ο Θεός δεν τους αφήνει να κάνουν τον πολεμάκο τους.
ΔιαγραφήΕίναι απαραίτητο να καταστραφεί η γη
Διαγραφή1) για να φέρουν το βδέλυγμα της ερημώσεως ως μεσσία τους
2) για να μας στείλουν ομαδικά στο διάολο (ΑΔΗ) κι ακόμα παραπέρα (ΑΡΗ)
Μη στεναχωριέσαι βρε λεβέντη, οργώνει ο διάολος, αλλά τελικά θα σπείρει ο Χριστός.
ΔιαγραφήΘέλουν, τα πουλάκια μου, να φέρουν μεσσία σπιτικό, δικής τους παραγωγής. Για γέλια και για κλάματα!!!
ΔιαγραφήΜητροπολίτης Μόρφου, Νεόφυτος: Ὁ Φωτισμὸς τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν καὶ ὁ διαφωτισμὸς τῶν ἀθέων... (30.01.2025).
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=AqHWOwBFUjA
Συναξάρι 30η Ιανουαρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρουσιάζει: Αγιορείτης Ιερομόναχος Γρηγόριος Σιμωνοπετρίτης.
https://www.youtube.com/watch?v=6lGvkZP1lGQ