ΤΟ ΆΓΙΟΝ ΌΡΟΣ, Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

«Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε»
«Χαίρε και συ, ω Γέρων. Έχε υπ’ όψιν σου ότι ανεβαίνει ο Βέκκος ο Πατριάρχης με στρατό και πήγαινε στο μοναστήρι και πες να κλείσουν τη θύρα και να μην τον δεχθούν στο μοναστήρι, ως αιρετικό».
Το Άγιον Όρος, η ακρόπολη της Ορθοδοξίας
Του Μεγάλου Αγίου Γέροντος Εφραίμ του Φιλοθεΐτου
Το Άγιον Όρος, ο μοναχισμός, αλλά ιδιαίτερα το Άγιον Όρος έδωσε πολλές φορές το παρόν και σήκωσε το ανάστημά του κι αντιμετώπισε ανθρώπους αιρετικούς.
Αν έχετε ακούσει για τον Βέκκο τον λατινόφρονα Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, αυτόν που ανεδείχθη μετά την επιστροφή της Ορθοδόξου Συνόδου από την εν Φλωρεντία Σύνοδο.
Όταν επέστρεψε στην Πόλη και ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός κατεδίκασε την εν Φλωρεντία ένωση των Ορθοδόξων με τους Λατίνους, ο βασιλεύς Ιωάννης, ο προτελευταίος αυτοκράτορας της Κωνσταντινουπόλεως, ανέδειξε Πατριάρχη τον αιρετικό και λατινόφρονα Βέκκο.
Αυτός ήρθε με στρατό στο Άγιο Όρος, να υποτάξει τον φάρο της Ορθοδοξίας και του μοναχισμού, να συμφωνήσει το Άγιον Όρος στην ένωση.
Που, αν το Άγιον Όρος έκανε κάτι τέτοιο, η Ορθοδοξία εβυθίζετο. Αλλά το Άγιο Όρος αντέταξε, σήκωσε το ανάστημα και προπορεύθηκε η Παναγία, η έφορος του Αγίου Όρους και της Ορθοδοξίας.
Όταν ο Βέκκος αυτός ο αιρετικότατος ανέβαινε με στρατό και με άλλους κληρικούς να υποτάξει τα μοναστήρια και τις σκήτες και τις σπηλιές στην ένωση με τους Καθολικούς, τότε η Παναγία μας, την ώρα που ένας ασκητής έξω από το μοναστήρι το Βουλγάρικο του Ζωγράφου έψελνε τούς Χαιρετισμούς και είπε· «Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε», ακούει φωνή:
– «Χαίρε και συ, ω Γέρων. Έχε υπ’ όψιν σου ότι ανεβαίνει ο Βέκκος ο Πατριάρχης με στρατό και πήγαινε στο μοναστήρι και πες να κλείσουν τη θύρα και να μην τον δεχθούν στο μοναστήρι, ως αιρετικό».
Και τρέχει ο ασκητής και πληροφορεί τον ηγούμενο και τους πατέρες και κλείνουν την πόρτα και κλείνονται στον πύργο. Αυτοί βέβαια, σαν δύναμη στρατιωτική, έσπασαν την πόρτα, πήδηξαν μέσα, αλλά τον πύργο δεν μπόρεσαν να τον προσβάλουν.
Οι πατέρες από τον πύργο επάνω έλεγχαν τον λατινόφρονα, αποκαλώντας τον προδότη της Ορθοδοξίας. Αυτός με τον στρατό έβαλαν φωτιά κι έκαψαν τους πατέρες κι οι πατέρες αναδείχθησαν Οσιομάρτυρες.
Στις Καρυές επάνω ανέβηκαν στο Πρωτάτο, οι Πατέρες ομολόγησαν, και εκείνοι συνέλαβαν πάρα πολλούς. Τους έσφαξαν έξω από το Πρωτάτο, και παιδιά ακόμη, παιδάκια που ήταν με τους γονείς τους που ήταν εργάτες.
Απόδειξη της αλήθειας και της παραδόσεως είναι προ ετών ολίγων, ένας τάφος που έχουμε έξω από το Πρωτάτο.
Ακριβώς έξω από το τείχος που εκαίγετο καντηλάκι, έγινε εκταφή και βρέθηκαν λείψανα ενός αγίου Βατοπεδινού, ο οποίος είχε ομολογήσει και τον έσφαξε ο Βέκκος.
Και άλλα λείψανα μικρά, παιδιών, τα οποία έδειξαν πίστη στην Ορθοδοξία και εσφάγησαν, και πάρα πολλοί. Ρήμαξαν το Άγιον Όρος, αλλά το Άγιον Όρος παρέμενε απόρθητη ακρόπολις και φρούριο.
Σε κάθε περίπτωση που κρίνει το Άγιον Όρος να παρουσιάσει και να ομολογήσει, το κάνει αφού συσκεφθεί σοβαρά για το κάθε θέμα.
* * *
Το μόνο λάθος που έγινε τότε επί Βέκκου, ήταν όταν ο λατινόφρονας προσέβαλε τη Μεγίστη Λαύρα, το μεγάλο μας μοναστήρι, κι εκεί παραπλάνησε τρεις-τέσσερις προϊσταμένους ιερείς – οι άλλοι βέβαια ομολόγησαν, αντέταξαν –, τους παραπλάνησε και συλλειτούργησαν.
Αυτοί πέθαναν μετά, κι όταν έγινε η εκταφή τους παρουσίασαν εικόνα δαιμονισμένη και φοβερή και να τη δει κανείς ακόμη. Απόδειξη τρανταχτή το τι θα πει καθολικισμός.
Δεν είναι απλό το θέμα όπως παρουσιάζεται κι όπως κοινολογείται. Όχι, είναι σοβαρότατο. Εάν θα βάλουμε κάτω ένα-ένα τα θέματα, θα δείτε ότι τίποτε δεν έμεινε όρθιο από πλευράς Καθολικής Εκκλησίας προς την Ορθόδοξο Εκκλησία.
Τίποτε δεν έμεινε που δεν το άλλαξαν, που δεν το δηλητηρίασαν με το ανορθόδοξο και το αντιδογματικό.
Και η κορυφή των λαθών της Καθολικής Εκκλησίας και της εγωιστικής ανταρσίας είναι ότι προσέβαλαν το Σύμβολο της Πίστεως, το οποίο θέσπισαν οι δύο πρώτες Οικουμενικές Σύνοδοι και το επικύρωσαν και οι εφτά, να μη μετακινηθεί μήτε κεραία, ανάθεμα κι ασυγχώρητος και κολασμένος θα είναι όποιος μετακινήσει ένα τόνο απ’ τη μία συλλαβή στην άλλη. Όχι λέξεις ν’ αλλάξουν και νόημα, αλλά μετακίνηση τόνου.
Πράγμα που οι Καθολικοί το έκαναν, καίτοι συνυπέγραψαν κι αυτοί, όταν η Ρώμη ήταν αγία. Όταν η δεύτερη Οικουμενική Σύνοδος απεδέχθη και υπέγραψε τη γνησιότητα του Συμβόλου της Πίστεως της πρώτης Οικουμενικής Συνόδου, συνυπέγραψε και η Ρώμη.
Αλλά μετά ταύτα αυτοί αθέτησαν την υπογραφή τους και επέσπασαν εις τους εαυτούς των το ανάθεμα. Εδώ έχουμε δογματικό λάθος, και έχουμε κι άλλα, και την θεία Κοινωνία, κι αν ψάξουμε δεν θα βρούμε κανένα σωστό.
Ακόμη και στον Αγιασμό, που είναι μια απλή Ακολουθία, βλέπουμε την καθαρότητα του Ορθοδόξου αγιασμού και το βρώμισμα του αγιασμού των Καθολικών.
* * *
Γι’ αυτό θα πρέπει εμείς, οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, θα πρέπει όσο μπορούμε να κρατήσουμε ακρίβεια πάνω στην θρησκεία μας.
Για να μπορέσουμε να μεταλαμπαδεύσουμε στα παιδιά μας την αξία της Ορθοδοξίας και την ενημέρωση από πλευράς αιρέσεων, ώστε να είναι τα παιδιά ενημερωμένα και προετοιμασμένα από την αλήθεια, ώστε να μην κάνουν λάθη. Τ
α βλέπουμε τα λάθη βέβαια, αλλά εμείς έχουμε την ευθύνη να τους αναπτύξουμε το θέμα και να προσέξουμε τους μικτούς γάμους και τόσα άλλα, τα οποία βέβαια κατ’ οικονομίαν γίνονται έξω, αλλά στους κανόνες της Εκκλησίας δεν στέκονται με τίποτα.
Το Άγιον Όρος, η ακρόπολη της Ορθοδοξίας και του μοναχισμού, στέκει, όπως ακριβώς παρέλαβε από τους Αγίους Πατέρες, τους πρώτους θεμελιωτές του Αγιωνύμου Όρους.
Μονάχα που εμείς είμαστε ταλαίπωροι, ενώ εκείνοι αγίασαν το Άγιο Όρος με τη ζωή τους, με την αγιότητά τους, με τον θείο φωτισμό. Δυστυχώς εγώ ο ταλαίπωρος δεν έκανα τίποτε για να το τιμήσω.
Λυπούμαι για τον εαυτό μου, γιατί δεν ανταποκρίθηκα στην αγιότητα του Αγίου Όρους και των αγίων Πατέρων μας. Αλλά δύναται ο Θεός και εκ των λίθων τούτων εγείραι τέκνα τω Αβραάμ.
Δηλαδή μπορεί και στη σημερινή εποχή, που εμείς σήμερα δεν έχουμε εκείνη την αγιότητα των αγίων Πατέρων μας, των παππούδων μας, οι οποίοι έκαναν μεγάλες ασκήσεις και δέχθηκαν πολλά χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος, τα οποία εμείς, λόγω της μειωμένης ασκητικής μας ζωής, δεν τα έχουμε.
ΜΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΗΛΙΑΣ ΣΚΟΥΝΤΡΙΑΝΟΣ
Ο Παπισμός έχει ήδη ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ σαν αίρεση, από Συνόδους της Εκκλησίας:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.impantokratoros.gr/BD7FE22A.el.aspx
Ήδη από τον αμέσως προηγούμενο Πάπα Ρώμης Φραγκίσκο, μέχρι και τον σημερινό Πάπα Ρώμης, η Ρωμαιοκαθολική Ομολογία ακολούθησε και ακολουθεί ακόμα, ξεκάθαρα ΣΑΤΑΝΙΚΟ δρόμο.
Διότι ΚΑΙ ο σημερινός Πάπας Ρώμης, ΑΡΝΕΙΤΑΙ επίμονα να καταδικάσει δημόσια-επίσημα-γραπτά, όσα ΣΑΤΑΝΙΚΑ έκανε και είπε δημόσια ο προηγούμενος Πάπας Φραγκίσκος. Αυτά τα ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ πάρα πολύ εύκολα όλοι οι καλοπροαίρετοι άνθρωποι, αλλά δεν τα καταλαβαίνουν όσοι υπηρετούν τα δικά τους επίγεια "συμφέροντα".
Πάρα πολλοί Προτεστάντες στην Αμερική, θέλουν να γίνουν Ορθόδοξοι Χριστιανοί, αλλά το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως ΔΕΝ τους δέχεται, λόγω του σατανικού Οικουμενισμού. Αυτοί οι Προτεστάντες απευθύνονται και γίνονται Ορθόδοξοι Χριστιανοί, στο (για παράδειγμα) Ορθόδοξο Πατριαρχείο Αντιοχείας.
Από το αρχικό κείμενο:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ακόμη και στον Αγιασμό, που είναι μια απλή Ακολουθία, βλέπουμε την καθαρότητα του Ορθοδόξου αγιασμού και το βρώμισμα του αγιασμού των Καθολικών".
* * *
Στο λεγόμενο "αγιασμό" των Ρωμαιοκαθολικών, βάζουν ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΑΛΑΤΙ, διότι χωρίς το αλάτι ο "αγιασμός" τους θα σκουληκιάσει με την πάροδο του χρόνου. Επίσης οι Ρωμαιοκαθολικοί αποφεύγουν να κάνουν τον "αγιασμό" τους, για να μην φαίνεται η αποτυχία αυτής της υπόθεσης.
Ο όντως Αγιασμός των Ορθόδοξων κληρικών, ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ και ΠΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα για πάρα πολλά χρόνια, και ΔΕΝ έχει μέσα του αλάτι και ΚΑΜΙΑ άλλη συντηρητική ουσία. Εγώ προσωπικά έχω πιει Ορθόδοξο Αγιασμό ηλικίας τουλάχιστον πενήντα ετών, ο οποίος ΔΕΝ μύριζε άσχημα και δεν μου προκάλεσε ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα υγείας.
Φυσικά όλα τα προηγούμενα που είναι αρκετά απλά και "χειροπιαστά", δεν τα καταλαβαίνουν όσοι υπηρετούν τα δικά τους επίγεια "συμφέροντα".
Προτεστάντες και καθολικοί που θέλουν σήμερα να γίνουν ορθόδοξοι στην καρδιά της κεντρικής Ευρώπης ( γνωρίζω προσωπικά κάποια άτομα) αρνούνται να τους βαπτισουν δικοί μας ιερείς, θεωρώντας τους ήδη βαπτισμενους. Αντι του μυστηρίου του βαπτίσματος, προτείνουν απλως να μυρωθουν οι άνθρωποι αυτοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετοι το δέχονται, μη γνωρίζοντας και κάνοντας υπακοή, μυρωνονται αντί βαπτίσματος. Ορισμένοι άλλοι, ψάχνουν, με ταλαιπωρία ψυχική, πνευματική και σωματική, σε άλλες, γύρω από την δική τους χώρα, ευρωπαϊκές χώρες, ιερέα να τους βαπτισει.
Πολλα τα εμπόδια. Μόνο εάν δηλώσουν "άνευ θρησκείας" ,τότε μόνο μπορεί να τελεστεί το μυστήριο. Όμως δεν θέλουν να συνεχισουν να ζουν ως
ορθόδοξοι πλέον, ξεκινώντας με ένα ψέμα, διότι η αλήθεια είναι ότι πιστεύουν.
Επίσης, καποιοι/ες καθολικοί/ες κλπ που έκαναν με την σύμφωνη γνώμη των μητροπόλεών μας μικτούς γάμους, με ότι κι αν αυτό συνεπάγεται για το ζευγάρι, από τους γάμους των οποιων έχουν προκύψει παιδιά ενήλικα πλέον ορθόδοξα βαπτισμενα, θέλουν να έρθουν στην ορθοδοξια και τους προσφέρουν ιερείς του εξωτερικού μόνο μύρωμα. Κι όμως τα άτομα αυτά μέσω του/της συζύγου με την πάροδο των χρόνων γνωρίζουν την ορθοδοξία, επιθυμούν να παρίστανται στις θείες λειτουργιες, να επισκέπτονται ορθόδοξες με κατάνυξη και χαρά μεγάλη μονές στην Ελλάδα, να νηστεύουν, χαίρονται να βλέπουν τα παιδιά τους κοντά στην ορθοδοξία και παρόλα αυτά, να πρέπει να δηλωθούν άνευ θρησκεύματος για να βαπτιστούν...;
Κάτι σαν το χαρτί-δηλωση που υπογράφουν πριν έναν μικρό γάμο στις μητροπόλεις μας, ότι "τα παιδιά που θα γεννηθούν δεσμευομαστε να τα βαπτισουμε ορθόδοξα".Θαρρείς κι η ορθόδοξη μάνα τους θα τα μεγαλώσει προτεσταντικά. Αυτό που η ίδια γνωρίζει, αυτό θα τους μεταλαμπαδευσει.Η μήπως όχι; Αν είναι δυνατόν!
*μικτό γαμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλά ο προσωπικός ιατρός του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου, ομότιμος καθηγητής μικροβιολογίας κύριος Γεώργιος Πιπεράκις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα επόμενα προφητικά λόγια πρέπει να προσεχθούν πάρα πολύ, για να γνωρίζουμε ΠΟΥ πηγαίνουμε πραγματικά.
«Όταν κάναμε κουβέντα (με τον Άγιο Πορφύριο) για την κατάπτωση του κόσμου και ότι πηγαίνει προς το κακό έλεγε (ο Άγιος Πορφύριος) ότι ‘‘όλα χαλάνε, θα πηγαίνουμε προς το χειρότερο, προς το κακό’’, ενώ τόνιζε ότι θα φτάσουμε ακόμα και στην αποστασία του κλήρου. Τον ρώτησα με αγωνία, εμείς τι θα κάνουμε; Μου είπε ότι θα πιαστείτε από την κολώνα της Εκκλησίας και θα κρατιέστε εκεί. Καλά του είπα, ποια θα είναι η Εκκλησία, τι σημαίνει να κρατηθούμε από την κολώνα της Εκκλησίας; Εκείνος επέμεινε, από την πίστη σας, από την αληθινή Εκκλησία».
Πηγή:
https://www.orthodoxianewsagency.gr/epikairotita/o-giatros-tou-agiou-porfyriou-eksomolo
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://orthros.eu/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%84%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1,%CE%BA%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7,%CE%B1%CE%BC%CE%BA%CE%B1/1807-dtorthswm25.html