Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΟΡΑΚΙΑ


ΟΤΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟΥΣ










Το προηγούμενο πολύ καλό άρθρο του φίλου μου του Κλασσικού, μου δίνει την ευκαιρία, επειδή παραθέτει και το δικό μου χθεσινό άρθρο ως μιά άλλη γνώμη, να τονίσω ότι απολύτως συντάσσομαι με όσα γράφει.

Άλλωστε το είπα και εγώ ξεκάθαρα χθές ότι οποιαδήποτε ψήφος είναι τροπον τινά μια νομιμοποίηση του άθλιου και σκοτεινού σχεδίου "Καλλικράτης".


Έτσι τεκταίνουν από την γέννηση της "Δημοκρατίας" τους
(στα αμερικανικά λέγεται Democracy) τα φασιστικά τους σχέδια για να παγιδεύουν την ψήφο του λαού!!!


Διότι αν το λευκό είχε την εγκυρότητα και συμμετείχε στην καταμέτρηση των ψήφων, ως άρνηση όλων των υποψηφίων (και άρα όλου του πολιτικού σκηνικού), δεν θα είχαμε κανέναν ενδοιασμό και όπως αρμόζει σε Δημοκρατία θα στελναμε ξεκάθαρο και αναγνωρίσιμο το μήνυμά μας
στους προδότες της χώρας.

Τώρα σ΄αυτήν την στενωπό, και χωρίς την άλλη ασφαλιστική δικλείδα της Δημοκρατίας, δηλαδή την ακύρωση των εκλογών άν η αποχή ξεπεράσει το 50%, καλούμαστε να περάσουμε μεταξύ σφύρας και άκμωνος προκειμένου με όρους Democracy να εκφράσουμε την οργή και απόρριψή μας σε κάθε πολιτική (θεατρική) παράσταση, σε σύμπαν το πολιτικό σκηνικό.



Το νόημα επομένως του προηγούμενου άρθρου μου ήταν να αποτρέψει όσους δεν θέλουν να απέχουν από το να ρίξουν άκυρο ή λευκό γιατί αυτό βοηθάει άμεσα τους στόχους των μνημονιακών!


Τώρα θα μου πείτε:
Πού θα τον βρώ εγώ τον αντιμνημονιακό που να έχει καταδικάσει και τον "Καλλικράτη";


Υπάρχουν κάτι μικρά κόμματα κάτι εξωκοινοβουλευτικοί, αλλά θέλει πολλή προσοχή! Όχι διεθνιστές, όχι πράσινους, όχι δήθεν οικολόγους, όχι δήθεν αριστερούς....

Καί πάλι θα μου πείτε:
Και πώς θα ξεχωρίσουμε μέσα στο επιτηδευμένα θολό τοπείο της Democracy, τους δήθεν απ΄τους αυθεντικούς,
τους αγνούς απ΄τους αχρείους;


Επηρεασμένος απ΄την συνομιλία μου με τον έντιμο και πατριώτη πρώην υπουργό, γνώστη των εκλογολογικών θεμάτων και μή έχοντα συμφέρον πολιτικό καθόσον απέχει συνειδητά εδώ και χρόνια από την πολιτική ως κατήντησε συντεχνία, έγραψα όσα έγραψα χθές...


Τείνω να πώ κι εγώ τώρα, πως η αποχή είναι η καλύτερη λύση!


Να φτάσει το 70% ει δυνατόν!!!


Και μετά να βγούμε ειρηνικά στους δρόμους με ένα μόνο πανώ που να λέει:


Εμείς είμαστε το 70% εσείς είσαστε μειοψηφία.
ΦΥΓΕΤΕ ΤΩΡΑ!


ΕΙΘΕ!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου