Η «ΕΛΕΝΗ», Ο «ΠΑΡΙΣ» ΚΑΙ ΟΙ... ΤΡΟΪΚΑΝΟΙ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.
Εστιάζοντας στις ιστορικές αναλογίες που προδιαγράφουν το μέλλον.
ΜΕΡΟΣ 4ο
Γράφει ο Μοναχός Λεόντιος ∆ιονυσιάτης
«Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στα ελληνικά ύδατα, τότε θα λυθείτο ζήτημα της Πόλης».
Ισαπόστολος Κοσμάς ο Αιτωλός.
Εδώ πρέπει να επισημάνουμε ότι αρχικά ο
Πάρις24 και μετά η χώρα που εκπροσωπεί, ήταν απομακρυσμένοι από το κέντρο
αποφάσεων, που ήταν το «παλάτι» στην αρχαιότητα. Αλλά τα τελευταία χρόνια,
ειδικά μετά την θεσμοθέτηση των G-20 από τον ∆εκέμβριο του
1999, η Τουρκία μετέχοντας εκεί, έχει αναβαθμίσει τον διεθνή ρόλο της,
μπαίνοντας πλέον στο "παλάτι" των Τροϊκανών!
2) γενικά, σε παγκόσμια κλίμακα: Τώρα
κοιτάζοντας, από πιο ψηλά, ολόκληρο τον παγκόσμιο χάρτη, εξετάζομε γενικότερα
τις αντιστοιχίες των συμβάντων παλιάς και σύγχρονης εποχής.
Η «γενικότερη Τροία»,
δηλ. οι «Τροϊκανής» νοοτροπίας Νεοταξίτες έχουν πλέον, ανάμεσα σε όλα τα άλλα
προβλήματά τους, ένα νέο εδαφικό κέντρο προβλημάτων: όλη την Τουρκία και όχι
ένα μέρος της μόνο, στα στενά του Ελλησπόντου. Επομένως τώρα πρέπει να δούμε
τον Πάρι σαν ηγεμόνα της Τουρκίας, η οποία έχει σε ακμή, όπως εξηγήσαμε πριν,
το ισλαμιστικό στοιχείο.
Θα υποσχεθεί στους
Τροϊκανούς εταίρους της, και μάλιστα στον "Πρίαμο" 25 της
Αμερικανικής υπερδύναμης, ειρηνική διευθέτηση των προβλημάτων με την Ελλάδα,
ακόμα και ένα είδος κοινοπολιτείας, που όμως, όπως ο παλιός Πάρις, δεν θα τηρήσει,
γιατί ορέγεται την «ωραία Ελένη» του Αιγαίου, και έχει αρπαχτική νοοτροπία,
όπως και όλοι οι άλλοι Τροϊκανοί.
Η αρπαγή αυτή από τον
Πάρι θα δράσει σαν πρώιμος ∆ούρειος Ίππος26 (παγίδα) που αναπόφευκτα θα ανάψει
την φωτιά του 3ου Παγκοσμίου πολέμου, καταστρέφοντας ένα μεγάλο μέρος της
ανθρωπότητας, αλλά και την «Τροία» της οικονομικής (Τραπεζικής) και πνευματικής
(Βατικάνειας και Σια) φαυλότητας. Προηγουμένως οι διανοητές από όλο τον κόσμο
θα ξεσηκωθούν, υποστηρίζοντας την Ελλάδα και τον (ωραίο), Ελληνικό πολιτισμό.
η. Πολλές ακόμη ενδιαφέρουσες αντιστοιχίες υπάρχουν.
Αναφερθήκαμε ήδη στο
«Χιλιάρμενο» ή 1000ship navy, που εμφανίζεται συγχρόνως με το πρόβλημα των 6 ναυτικών μιλίων, τα οποία
είναι και τα «εξαμίλια» μιας άλλης προφητείας του Αγίου Κοσμά: «Οι Τούρκοι θα
φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φθάσουν ως τα Εξαμίλια.
Στο τέλος θα τους διώξουν
στην Κόκκινη Μηλιά».27 (63η προφ.) Τα εξαμίλια αυτά είναι των χωρικών υδάτων
εξηγεί ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης. 28 Αν θεωρηθούν σαν "Τούρκοι" οι
Ισλαμιστές πρόσφυγες που, κυρίως μέσω Τουρκίας, έχουν κατακλύσει την Ελλάδα και
όλη την Ευρώπη, τότε αντιλαμβανόμαστε ότι αυτοί οδηγήθηκαν εδώ για να
αλλοιώσουν τον πολιτισμό της Ευρώπης, δηλ. ότι ωραίο από τους Έλληνες πήραν και
ανέπτυξαν οι Ευρωπαίοι.
Κερδισμένος (προσωρινά)
φαίνεται μόνο ο πάπας με την Πανθρησκεία του! Το χρυσό μήλο, που έριξε η Έρις,
ήταν από αυτά των Εσπερίδων (βρίσκονταν στη ∆ύση) και το έδωσε ο Πάρις στην
Αφροδίτη που υποδηλώνει, την προτίμησή του στις ηδονές και τις βιαιότητες για
την απόκτησή τους που εκπροσωπεί η Αφροδίτη, από τη σωφροσύνη που εκπροσωπεί η
Ήρα, και την ανδρεία και σοφία η Αθηνά.
Τώρα ο σύγχρονος Πάρις
όταν αποφασίζει την αρπαγή ωραίας Ελληνικής γης, ορέγεται και το (σαν χρυσό
μήλο) κέρδος από 24 Ο Πάρις πριν γίνει ηγεμόνας ήταν ένας βοσκός του Αγέλαου,
δηλ. οδηγούσε μέρος του λαού σαν αρχηγός πολιτικο-θρησκευτικής παράταξης. 25
Πρίαμος είναι ο ηγέτης, αυτός που είναι μπροστά, από το ελληνικό «προ-ειμί»,
όπως στο prime minister (πράϊμ μίνιστερ-πρωθυπουργός).
Η Ησιόνη, με την άδεια
του Ηρακλή, προβίβασε τον μικρό Ποδάρκη όταν τον εξαγόρασε από την τάξη των
δούλων, γι' αυτό τότε αυτός πήρε το όνομα Πρίαμος. 26 Αυτός είναι ο αρχικός, το
δόλωμα για να πιασθούν φανερά οι άρπαγες παγκοσμιοποιητές.
Το επισημαίνομε σε
στιγμιότυπα των ιστορικών φιλμς στο «Χιλιάρμενο»: www.imdleo.gr/diaf/2014/vid04/1000-armeno.html 27 Και συνεχίζει: «Από τους Τούρκους το 1/3 θα
σκοτωθεί, το άλλο τρίτο θα βαπτισθεί και μονάχα το 1/3 θα πάει στην Κόκκινη
Μηλιά». www.imdleo.gr/diaf/files/proph/1_prophecies_parts/02_AgKosmas.pdf 28 www.imdleo.gr/diaf/files/proph/1_prophecies_parts/06_gPaisios.pdf (σελ. 35 ). - 8 - την επέκτασή του προς
δυσμάς. 29
Ο «Μενέλαος» είναι
ξανθός, λέει ο Όμηρος στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια. 30 ∆ηλ. ο δια- μένων λαός
των Ελλήνων είναι «ξανθός», όπως και το γένος που θα έρθει ξαφνικά να κάνει
πόλεμο στην Κωνσταντινούπολη, κατά τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό: «H μεγάλη μάχη θα γίνει στην Πόλη. Εκεί θα μαζωχτούν όλα τα
κράτη και θα χυθεί τόσο αίμα που θα κολυμπήσει μοσχάρι. Νικητής θα βγει το
ξανθό γένος». Μάλιστα προσθέτει: «Εμείς θα είμαστε με το ξανθό γένος»31 σαν
Χριστιανοί Ορθόδοξοι, γιατί αυτό υποδηλώνεται από το ξανθός = «εξ άνθους», όπου
«άνθος» είναι ένα από τα ονόματα του Χριστού.
32 Ο άγιος Κοσμάς, επειδή
μιλούσε σε πολλά μέρη για το ίδιο προφητικό γεγονός, συνήθως δεν κατονόμαζε
άμεσα τους Ρώσους, για να μην νομισθεί από τους Τούρκους ως φιλορώσος.
Χρησιμοποιούσε, εμπνεόμενος υπό του Αγίου Πνεύματος, όπως εδώ, 33 ένα εύκολα
αναγνωριζόμενο εξωτερικό χαρακτηριστικό, που διά του αντιστοίχου πνευματικού
του νοήματος καθόριζε και την ταυτότητα του Ορθοδόξου34 στον «ξανθό» λαό που θα
έρθει.
Εκτός από την ύπαρξη
αντιστοιχιών στα γεγονότα μεταξύ αρχαίας και σύγχρονης Τροίας, υπάρχει και το
ζήτημα των αλληγοριών, με το οποίο εμβαθύνουμε σ' αυτά. ∆εν παρατηρείται για
πρώτη φορά τώρα, όμως γι' αυτό θα μιλήσουμε μετά την έκθεση μιας ακόμη
αντιστοιχίας... ανατριχιαστικής ακρίβειας: Ο Πάρις είδαμε ότι άρπαξε την Ελένη,
όταν του δόθηκε η κατάλληλη ευκαιρία, τον καιρό που ο Μενέλαος έλειπε στην Κρήτη.
Αλλά τι έκανε στην Κρήτη ο Μενέλαος; Θυσίαζε «∆ιὶ Ἀστερίῳ καὶ τῇ Εὐρώπῃ»!...
35 Η Κρήτη δηλώνει αφενός
εποχή κρίσης, όπως ήδη έχομε πει, και αφετέρου ανάμειξης (ανακατέματος) λαών
και θρησκειών, συγκρητισμού, όπως προκύπτει από το όνομά της. 36 Τώρα στην
Ελλάδα του 2016 έχομε ήδη αυτό το διπλό ανακάτεμα. Και ο «Μένων λαός» των
Ελλήνων, παρακαλεί37 τον «αστέριο ∆ία» και την Ευρώπη να τον βοηθήσουν στη
δύσκολη περίσταση που βρίσκεται, όπου μάλλον οι ίδιοι τον έφεραν.
Αλλά ο ∆ίας της
παγκοσμιοποίησης, που είναι και αστέριος ∆ίας όπως 29 ∆ηλ. τον τουρισμό και τα
πετρέλαια του Αγαίου... 30 Ιλιάς (3:281): «...εἰ δέ κ' Ἀλέξανδρον
(Πάριν) κτείνῃ ξανθὸς Μενέλαος, Τρῶας ἔπειθ' Ἑλένην
καὶ κτήματα πάντ' ἀποδοῦναι»...
Οδύσσεια (1:285): «...Σπάρτην δε παρὰ ξανθὸν Μενέλαον·
ὃς γὰρ δεύτατος ἦλθεν Ἀχαιῶν χαλκοχιτώνων». Αλλά και ο Ευριπίδης (Ιφιγένεια εν Αυλίδι): «Ἀχαιῶν τε
πλάτας ναυσιπόρους ἡμιθέων, οὓς ἐπὶ Τροίαν
ἐλάταις χιλιόναυσιν τὸν ξανθὸν
Μενέλαον...».
Παρατηρείστε την αναφορά
στο χιλιάρμενο (της αρχαιότητας) …και στον Ευριπίδη! 31 Η 110η προφητεία: www.imdleo.gr/diaf/files/proph/1_prophecies_parts/02_AgKosmas.pdf
32 Ο άγιος Αμφιλόχιος
διδάσκει: Από κάθε ενέργειά Του, ο Χριστός παίρνει ιδιαίτερο όνομα. «Τί γὰρ δι' ἡμᾶς οὐχ ὑπέμεινεν
κληθῆναι Χριστός; Οὐ δυνάμεθα ἐξαριθμήσασθαι
αὐτοῦ τὰ ὀνόματα, ἐπιχείρω δὲ λέγειν, ἀγαπητοί· θύρα, ὁδός, πρόβατον, ποιμήν, σκώληξ,
λίθος, μαργαρίτης, ἄνθος, ἄγγελος,
ἄνθρωπος, θεός, φῶς, πηγή, ἥλιος
δικαιοσύνης. Ὁ πολυώνυμος Χριστὸς καὶ εἷς ὑπάρχων,
πολυώνυμος ὁ υἱὸς καὶ εἷς ὢν οὐ τρεπόμενος,
οὐ μεταβαλλόμενος, ἄτρεπτος γὰρ ἡ θεότης·
ἀλλ' ἑκάστῳ πράγματι κατὰ τὴν ἐνέργειαν ἁρμοζόμενος ἴδιον ὄνομα ἑκάστῃ ἐνεργείᾳ τεθεικώς». (Εις τους προσφάτως βαπτισθέντας).
33 Αυτά ελέχθησαν στον Κολινδρό Πιερίας. Στην
Καρυά Ολύμπου μιλάει ευθέως για Ρώσικο γένος: «Θαρθεί καιρός που θα κατέβει το
Ρώσικο γένος για να πηγαίνουν στους Εβραίους, όπου θα γίνει πόλεμος και θα
πλέξει το τριχρονίτικο δαμάλι στο αίμα. Θα είναι τακτικός στρατός. Απ' αυτόν
δεν θα πάθετε τίποτε»... (βλ. 110η προφ.)
34 Με το άνθος, κατά τον άγιο Κύριλλο,
δηλώνονται η ανανέωση της ανθρώπινης φύσης προς αφθαρσία και η νέα ευαγγελική
πολιτεία, που βέβαια είναι η παραδομένη και διατηρημένη στους Ορθοδόξους: «Ἄνθος δὲ πάλιν·
ἀνέθαλε γὰρ ἡ ἀνθρώπου φύσις ἐν Αὐτῷ πρὸς ἀφθαρσίαν,
καὶ εἰς ζωὴν, καὶ εἰς καινότητα πολιτείας εὐαγγελικῆς· ἄνθος δὲ καὶ ἑτέρως,
διὰ τὴν νοητὴν εὐοσμίαν. «Ἐγὼ γὰρ», φησὶν, «ἄνθος τοῦ πεδίου, κρίνον τῶν κοιλάδων». (Σχόλια στον προφήτη
Ησαΐα).
35 «Ἐν τῷ δὲ διάγειν τὸν Μενέλαον ἐπὶ τὴν Κρήτην θυσιάζοντα ∆ιὶ Ἀστερίῳ καὶ τῇ Εὐρώπῃ ἐν τῇ Γορτύνῃ πόλει, συνέβη τὴν Ἑλένην κατελθεῖν ἐν τῷ παραδείσῳ τοῦ παλατίου αὐτῆς εἰς τὸ ἐωρισθῆναι μετὰ τῆς Αἴθρας τῆς συγγενίδος τοῦ Μενελάου ἐκ Πέλοπος καὶ τῆς Κλυταιμνήστρας
ἐκ γένους τῆς Εὐρώπης». (Από Βυζ. ιστ. Ι. Μαλάλα)
36 Τα γεγονότα πχ στην
Ουκρανία δηλώνουν την Ου-κρανική εποχή: www.imdleo.gr/diaf/2014/03/u-krania.html 37 ∆είτε πχ. την είδηση
της 24-2-2016: «Ο Τσίπρας καλεί τον Ομπάμα για να σώσει το Αιγαίο και μήπως
κλείσει την αξιολόγηση». pronews.gr-link - 9 - δηλώνεται από τον
εθνικό ύμνο και τη σημαία του, είναι οι ΗΠΑ: Star-Spangled (Banner) η Αστερόεσσα, η σημαία των ΗΠΑ.
38 Η Ευρώπη αναφέρεται
άμεσα, και δεν είναι επομένως τυχαίο, ότι έχει στα χρόνια μας δύναμη! Εκτός του
ότι αυτό προβλεπόταν από τις προφητείες, είναι συγκλονιστική η τώρα εξάρτησή
μας από αυτήν κατά τον τρόπο που δηλώνουν οι εξιστορούμενες εκπληκτικές
ομοιότητες μεταξύ της επικρατούσας κατάστασης τον καιρό της αρχαίας Τροίας και
της σύγχρονης της καθοδηγούμενης από τους φαύλους παγκοσμιοποιητές της νέας
«Τροίας»!
Άραγε υπάρχει ελπίδα να
μη γίνει ένας νέος γενικευμένος «Τρωικός» πόλεμος; Πνευματικά υπάρχει η
δυνατότητα, αλλά μόνο αν υπάρξει μετάνοια, γιατί και η καταστροφή της Νινευή
δεν συνέβη επειδή μετανόησαν οι κάτοικοί της. Μπορεί, τουλάχιστον, να δοθεί
κάποια χρονική αναβολή σε όσα προβλέπει ο πνευματικός νόμος, αν αρχίσει να
γίνεται κάποια αλλαγή στις ψυχές των ανθρώπων και παύσουν να επιθυμούν είδωλα,
όπως τα «χρυσά μήλα των Εσπερίδων» δηλ. τον πλούτο «του δυτικού τρόπου ζωής»,
τις παράνομες ηδονές που προσφέρει η Αφροδίτη και γεννούν μάχες, και (να
παύσουν) από την προσκύνηση του «∆ία» και της «Ευρώπης» δηλ. κοινών ανθρώπων
και ανθρώπινων συστημάτων αντί του αληθινού Θεού.
Η «θεοποίηση» των ισχυρών
της γης ήταν σύνηθες γεγονός στην προχριστιανική ανθρωπότητα, και τα ατιμωτικά
πάθη τους καλύπτονταν κάτω από την "θεϊκή" τους ιδιότητα, όπως
περίπου στη σύγχρονη εποχή οι θηριωδίες των ολοκληρωτικών καθεστώτων
καλύπτονται κάτω από την θεοποιημένη ιδεολογία τους, ή όπως η βουλευτική ασυλία
καλύπτει τις ασυδοσίες των βουλευτών, για (θεωρητικά) ηπιότερες αυθαιρεσίες.
Επειδή χρησιμοποιήσαμε παραβολικές ερμηνείες των ιστορικών γεγονότων, ενώ
υπάρχει επίσης και το θέμα των αλληγοριών στην ερμηνεία των μύθων, ας
αναφερθούμε εν συντομία και σ' αυτό.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου