Η «ΕΛΕΝΗ», Ο «ΠΑΡΙΣ» ΚΑΙ ΟΙ... ΤΡΟΪΚΑΝΟΙ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.
Εστιάζοντας στις ιστορικές αναλογίες που προδιαγράφουν το μέλλον.
ΜΕΡΟΣ 6ο
Γράφει ο Μοναχός Λεόντιος ∆ιονυσιάτης
«Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στα ελληνικά ύδατα, τότε θα λυθεί
το ζήτημα της Πόλης».
Ισαπόστολος Κοσμάς ο Αιτωλός.
Όχι, και μάλιστα όλα έγιναν κατά τον μύθο που
αποτυπώνεται στο Ελληνικό νόμισμα των 2 Ευρώ. Η Ευρώπη, κατά την Ελληνική
μυθολογία, εξαπατήθηκε από τον ∆ία με ένα ωραίο ταύρο στον οποίο αυτός
μεταμορφώθηκε, και μόλις εκείνη τον ίππευσε ο ταύρος την απήγαγε στο άντρο του
στην Κρήτη όπου την βίασε.
43 Πράγματι, τώρα υπάρχει η «Βαβυλώνα η
Μεγάλη» της παγκοσμιοποιημένης ανθρωπότητας, και ο διακριτικός νους με λογική
προσέγγιση είτε μέσω του Ηρακλή, είτε μέσω του ∆ανιήλ καταλήγει στο ίδιο
αποτέλεσμα: Αντιλαμβάνεται και εξουδετερώνει τον εξαπατώντα «όφη», που είναι
πνευματικά ο διάβολος και υλικά ο εφήμερος πλούτος με φανερό ηγεμόνα την
Υπερδύναμη και φύλακα το οφιοειδές νόμισμά της (δολάριο).44 Μήπως η Ευρώπη
κατάφερε να ξεφύγει από τον έλεγχο των πλουτοκρατών (κυρίως τραπεζιτών και
χρηματιστών), που χρησιμοποιούν την ισχύ των ΗΠΑ για λογαριασμό τους;
45 Η ανώτατη ∆ιοίκηση όταν θεοποιηθεί στο
πρόσωπο κάποιου ηγεμόνα της είναι «ο ∆ίας», που του προσάπτονται πολλές
ωμότητες και εγκλήματα από την αρχαία εποχή. Για να αποκρύψει τη δολιότητά του
και συγχρόνως να επιτύχει του σκοπού του ο σύγχρονος ∆ίας των πλουτοκρατών -
Τροϊκανών χρησιμοποιεί την παλιά τέχνη της μεταμόρφωσης και φτιάχνει ένα
φαινομενικά ωραίο οικονομικό σύστημα παρασύροντας σ' αυτό τους Ευρωπαϊκούς
λαούς.
Ο ταύρος είναι σύμβολο
υλικής ευμάρειας, και γι' αυτό όσοι ξεχνούν τον αληθινό Θεό ξεπέφτουν στη
λατρεία του. Το ίδιο έπαθαν οι Εβραίοι όταν ο Μωυσής άργησε να επιστρέψει από
το Σινά, οπότε έφτιαξαν ένα χρυσό μοσχάρι να το προσκυνούν. (Έξοδος κεφ. 32).
Το ίδιο παθαίνουν και οι
αμελείς Χριστιανοί, με το να ποθούν και να εργάζονται πρώτα και κύρια για την
43 Περί πνευματικού νόμου, το 26ο. (Βλ. και Ρωμ. 15, 4). 44 ∆ιαβάστε για τους
«2 θεούς της Βαβυλώνας»: www.imdleo.gr/diaf/2010/09/Bel_and_Draco.pdf 45 Και επειδή «οι θεοί των εθνών δαιμόνια» παρατηρούμε,
ακόμα και στο μύθο, την παγίδα που στήνουν οι δαίμονες με τον ταύρο «Μολόχ»
κάθε εποχής, ώστε να πιαστούν οι άνθρωποι ελκυόμενοι από το κέρδος.
- 13 - φανταζόμενη
καλοπέρασή τους. Έξω από τη Wall Street, στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ένας τἐτοιος
ταύρος είναι αντικείμενο έμπνευσης των ανθρώπων για την απόκτηση... αγαθών,
κάτι που τελικά επεκτάθηκε και σε άλλους ταύρους στην ίδια και σε άλλες πόλεις.
46 Όλα όσα δημιούργησε ο Θεός είναι «καλά λίαν». (Γέν. 1:31). Επομένως και τα
βοοειδή δεν είναι κακά επειδή μερικοί τα θεοποιούν. Μάλιστα κατά την επιστροφή
των αμαρτωλών στον οίκο του Θεού και Πατρός μας, Αυτός σφάζει τον «μόσχο τον
σιτευτό»,
47 δηλ. τον Χριστό, στο
μυστήριο της θείας Ευχαριστίας, για να ευφρανθούν όλοι. Επειδή οι Χριστιανοί
από τον «μόσχο τον σιτευτό» στράφηκαν στον «χρυσό μόσχο» της υλικής ευμάρειας
και αλληλομισούνται για να τον αποκτήσουν, γι' αυτό και θα μαζευτούν στην
Κωνσταντινούπολη που είναι γεμάτη από τοποθεσίες με τέτοια ονόματα («Βους»,48
«Ταύρος» και τα παρόμοια όπως Βουκολέων, Βούκινον, ∆άμαλις (κατόπιν
Χρυσούπολις), ∆αμάλεως όρμος, ∆αμάλεως Περαία κλπ) και θα αλληλοσφαγούν. Εκεί
τότε: «Βους βοήσει και Ξηρόλοφος θρηνήσει».
49 Την πνευματική
συσχέτιση όσων θα συμβούν με την αποστασία των Χριστιανών, που τώρα
"προσκυνούν" το «χρυσό μοσχάρι», υπογραμμίζει προφητεία του αγίου
Κοσμά του Αιτωλού: «Στην Πόλη θα χυθεί αίμα που τριχρονίτικο δαμάλι θα πλέξει
(=πλεύσει)» (58η). Τρία τα κέντρα της Χριστιανοσύνης που διαδοχικά
εκκοσμικεύθηκαν και αποστάτησαν, 50 τριχρονίτικο δαμάλι αντίστοιχα θα πλεύσει
στο αίμα. ∆εν είναι τυχαίο που τον έχοντα αρπαχτικό - καταχτητικό πνεύμα Πάρι
σκοτώνει ο Φιλοκτήτης (ο αγαπών τις κτήσεις), δηλ. η κακία αυτή του Πάρι
προσωποποιημένη!
Από την ίδια κακία πάσχουν, όπως οι παλιοί,
και οι σύγχρονοι «Τροϊκανοί» και γι' αυτό θα επαληθευτεί και τώρα ο χρησμός που
έλεγε ότι χωρίς το τόξο και τα βέλη του Φιλοκτήτη δεν πέφτει η «Τροία»!
Αγνοώντας τον πνευματικό νόμο, αφού δεν θέλουν να τηρούν τις 10 εντολές, οι
Τροϊκανοί νομίζουν ότι με τις άδικες κατακτήσεις τους θα επιτύχουν ζωή...
χαρισάμενη. Αυτές όμως θα τους εξοντώσουν «όταν συμπληρωθούν οι αμαρτίες τους».
51 Όπως αυτό συνέβη με
τους αλλοφύλους της Χαναάν και τότε μόνο μπόρεσε και ο παλιός Ισραήλ να
εισέλθει στη γη της επαγγελίας. Η πολιορκία της Τροίας κράτησε 10 χρόνια, για
να κάνει φανερό ότι, όπως πάντα έτσι και τότε, έδρασε ο πνευματικός νόμος. Ο
Οδυσσέας έκανε άλλα 10 χρόνια για να φτάσει μετά από πολλούς πειρασμούς στην
Ιθάκη, που μεταφορικά είναι «η θεία γη» μέσα στην καρδιά του, κατά τα συναφή
νοήματα.
Οι ανθρώπινοι λογισμοί,
σαν Φαίακες, που έχουν έδρα τον εγκέφαλο και τη φαιά ουσία του, δεν μπορούν να
βοηθήσουν αποτελεσματικά τον Οδυσσέα, ούτε όποιον θέλει να επικεντρώσει τον νου
στην καρδιά του για να εξουδετερώσει τα πάθη που φωλιάζουν εκεί. Αυτά εξοντώνει
κάθε πνευματικός αγωνιστής, σαν τους μνηστήρες Αντίνοο, Ευρύμαχο, Αμφίνομο52
και άλλους πολλούς, όταν σταματήσει τον περισπασμό των αισθήσεών του και γι'
αυτό αντίστοιχα ο Οδυσσέας, για να μη διαφύγουν, έκλεισε τις πόρτες του
παλατιού του!
46 Η αστυνομία φυλάσσει
συχνά τον ταύρο από την οργή των διαδηλωτών του κινήματος «Occupy Wall Street» www.omegaletter.com/articles/articles.asp?ArticleID=7126 ή http://www.rsvlts.com/2014/10/02/wall-street-bull-story/ 47 «...και
ενέγκαντες τον μόσχον τον σιτευτόν θύσατε, και φαγόντες ευφρανθώμεν». (Παραβ.
Ασώτου, Λουκ. 15:23) 48
∆είτε Μεσαιωνικό χάρτη
της Πόλης: www.imdleo.gr/diaf/files/proph/gen/KWNSTANTINOYPOLIS-mesaiwnas_1.pdf 49 Βους και Ξηρόλοφος είναι
περιοχές της Πόλης. 50 Μιλάμε για 1η, 2η, και 3η Ρώμη. Αλλά η τρίτη υπήρξε μόνο
πολιτικά όχι και εκκλησιαστικά 3η Ρώμη. Τις δικαιοδοσίες τις διατήρησε η
Κωνσταντινούπολη επειδή βρέθηκαν μετά την άλωση ανθενωτικοί ιεράρχες όπως ο
άγιος Γεννάδιος Σχολάριος. ∆είτε και «Τρίτη Ρώμη και τέλος»: http://www.imdleo.gr/diaf/2010/01/3rd_Rome.pdf 51 ∆ίκαιος ο Θεός, λέει στον Αβραάμ ότι δεν θα
δώσει στους απογόνους του την γη της επαγγελίας πριν συμπληρωθούν οι αμαρτίες
των Αμορραίων που την κατοικούσαν: «ούπω γαρ αναπεπλήρωνται αι αμαρτίαι των
Αμορραίων έως του νυν». (Γεν. 15:16).
Αυτό έγινε μετά 400
περίπου χρόνια. 52 Και τα ονόματα των μνηστήρων μαρτυρούν ότι η ιστορία του
Οδυσσέα έχει βαθύ και ψυχωφελές νόημα. Ο Αντίνοος εναντιώνεται στον (λογικό)
νου, ο Ευρύμαχος ανοίγει παντού μάχες, και ο Αμφίνομος κρίνει "με 2 μέτρα
και 2 σταθμά", πότε δίκαια και πότε άδικα, μη τηρώντας τον νόμο της
συνείδησής του. www.imdleo.gr - 14 - Η αρπαγή της ωραίας
Ελένης από τον Πάρι εκτός του ότι έδειξε πόσο καταστροφική μπορεί να είναι μια
προκλητική ενέργεια σαν αυτή, απέδειξε και το ότι οι Τρώες τότε, και οι
Τροϊκανοί τώρα, δεν μπορούν να νικήσουν σε ανοικτό πόλεμο.
Ο Πάρις το είχε συνειδητοποιήσει από νωρίς.
∆ιότι σύμφωνα με όσα γράφονται γι' αυτόν, έβοσκε ταύρους και με ένα απ' αυτούς
νικούσε διαρκώς σε αγώνες τους άλλους βοσκούς, μέχρις ότου ο Άρης, ο γνωστός ως
«θεός» του πολέμου, μεταμορφώθηκε σε ταύρο και τον νίκησε. ∆ηλ. η γειτονική
χώρα μπορεί να χειρίζεται καλά την οικονομία της, εκμεταλλευόμενη τις διεθνείς
συγκυρίες, μέχρι να εμπλακεί σε πόλεμο.
Η «ωραία Ελένη» του
Αιγαίου καλύπτεται κάτω από διεθνείς συμφωνίες, όπως ακριβώς και η Ελένη του
Μενελάου, διότι φρόντισε γι' αυτό ο κηδεμόνας της Τυνδάρεως. Οι υποψήφιοι
γαμπροί της Ελένης είχαν δεσμευτεί με όρκο ότι θα υπερασπίζονταν τον μελλοντικό
γάμο της (που έγινε τελικά με τον Μενέλαο), όποιος και αν ήταν ο σύζυγός της.
Το ίδιο το περίεργο όνομα Τυνδάρεως δεν θυμίζει την του Άρεως (ή την δ' Άρεως)
ένορκη συμφωνία;
Ο Πάρις δεν διστάζει να αρπάξει την Ελένη, αν
και ξέρει ότι θα ενεργοποιηθεί η συνθήκη με την οποία παίρνει ισχύ ο Άρης, και
πλέον ούτε αυτός ούτε η Τροία μπορούν να γλυτώσουν από την καταστροφή. Ο Άρης
εκπροσωπεί τον πόλεμο σε ένα ανώτερο ("θεϊκό") επίπεδο, όταν εμπλέκονται
σ' αυτόν εκτός από μικρές και μεγάλης ισχύος χώρες. Αυτό συμβαίνει και σήμερα,
οπότε τα νησιά του Αιγαίου καλύπτει η συνθήκη της Λωζάνης (1923), που δεν είναι
συνθήκη μόνο μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας.
Όταν πρόσφατα ο Τούρκος
πρόεδρος επέκρινε τη Συνθήκη της Λωζάνης, ο γνωστός Τούρκος διεθνολόγος και
αναλυτής Μπασκίν Οράν του απάντησε μεταξύ άλλων: «Τα νησιά χάθηκαν από το 1913
επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και η απέναντι πλευρά δεν ήταν απλώς η Ελλάδα,
αλλά έξι μεγάλα ευρωπαϊκά κράτη: η Αγγλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ρωσία, η
Ιταλία και η Αυστροουγγαρία». 53 04.
Ο πνευματικός νόμος μέχρι
σήμερα. Με όσα είπαμε κάναμε φανερό ότι υπάρχει πνευματικός νόμος που δρα με
βάση το ποιόν της ψυχής μας. Λέγεται συχνά: «Όπως στρώσεις θα κοιμηθείς». Το
αναφέρουν για τα γήινα, αλλά μόνο το «στρώσιμο» για την αρετή βοηθάει την ψυχή
μας. Αν θέλουμε να βελτιωθεί η γενική κατάσταση αλλά και να λάβομε δύναμη για
να αντιμετωπίσομε οτιδήποτε συμβεί, τότε πρέπει, απομακρυνόμενοι από τα είδωλα
της εφήμερης καλοπέρασης, να στραφούμε προς τον Θεό τηρώντας τις εντολές Του
καθώς και προς τους δεινοπαθούντες συνανθρώπους μας: «Να μην ζητάει κανείς τα
του εαυτού του, αλλά του άλλου έκαστος», όπως παραγγέλλει ο απόστολος Παύλος (Α
Κορ. 10:24).
Και κατά τους σοφούς των Ελλήνων με το να
κοινωνούμε στα προβλήματα των άλλων ζούμε μέσα στην αλήθεια, ενώ με το να
περιοριζόμαστε στα δικά μας ψευδόμαστε (στο σκοπό της ύπαρξής μας): «Καθ΄ ὅ,τι ἃν
κοινωνήσωμεν, ἀληθεύομεν, ἃ δε ἃν ἰδιάσωμεν, ψευδόμεθα». (Ηράκλειτος). Στην αρχαιότητα γνώριζαν για την αρετή,
δεν γνώριζαν όμως για τον πνευματικό κόσμο στον οποίο από τώρα ζουν οι ψυχές
μας.
Γνώριζαν ότι τα «κάτω»
είναι όπως τα «άνω», αλλά αγνοούσαν τα αληθινά και ουράνια «άνω», κατέχοντας
μόνο τη σκιά τους που είναι ανθρώπινες επινοήσεις θεοποιημένων ηρώων και
αρχόντων, μέχρις ότου ο Χριστός όχι μόνο φανέρωσε τα αληθινά Ουράνια, αλλά και
μας ένωσε μ' αυτά! Μπορούμε να πούμε ότι σκιωδώς ο Ελληνισμός έφτασε στην
έννοια του «πνευματικού νόμου»54 μέσω των σοφών που υμνούσαν την αρετή και ήταν
προετοιμασμένος να δεχθεί την διδασκαλία του Χριστού που έριξε άπλετο φως, 53
Από την τουρκική
ειδησεογραφική ιστοσελίδα «Τ24» στο «pronews.gr», 29-9-2016: «Και οι Τούρκοι αναλυτές βλέπουν «πόλεμο σε
Αιγαίο και Θράκη» μετά την «αναθεώρηση» της Λωζάνης από Ρ. Τ. Ερντογάν». 54 Σκιωδώς
λάτρευαν τον Θεό κι οι Εβραίοι. Ακόμα και «όταν προσέφεραν κατά τον (Μωσαϊκό)
νόμο τα δώρα» οι ιερείς των Εβραίων, «ως υπόδειγμα και σκιωδώς λάτρευαν τα
επουράνια», λέει ο απ. Παύλος. ∆ιότι όλα ορίσθηκαν από τον Μωυσή κατά την
εντολή: «θα τα κάνεις όλα κατά τον τύπο που σου δείχθηκε στο όρος». (Εβρ.
8:3-5). - 15 - αποκαλύπτοντας την ισχύ του λόγου του Θεού και των εντολών Του.
Έκτοτε έχομε αγίους δηλ.
αληθινούς κατά χάριν «θεούς», ενώ πριν συνέβαινε το αντίθετο: «Εγώ είπα ότι
είστε θεοί και γιοι του Υψίστου όλοι. Εσείς όμως σαν άνθρωποι (απρόκοφτοι)
πεθαίνετε και σαν ένα από τους άρχοντες (τον Εωσφόρο) ξεπέφτετε». 55 Έτσι και η
«Ελένη» μέσα στην Ορθοδοξία αναβαθμίστηκε σε «Αγία Ελένη» και πλέον δεν φοβάται
θάνατο όπως δεν φοβάται και η Εκκλησία του Χριστού.
Οι βασιλείς και άρχοντες
μπορούν να έχουν ως πρότυπο τον αιώνιο Βασιλέα Χριστό και γινόμενοι Χριστιανοί
να έχουν αδιατάρακτη τη βασιλεία τους, λαμβάνοντας και μέσα τους την ειρήνη του
Θεού: «Εγώ θα δώσω ειρήνη στους άρχοντες» (Ησ. 9:6) προανήγγειλε διά του Ησαΐα
ο Θεός και αυτό έγινε φανερό από την εποχή του Μεγάλου Κωνσταντίνου, 56 του
επωνύμου της σταθερότητας. Σε αυτόν σταμάτησε η ψευτο-θεοποίηση του εκάστοτε
Ρωμαίου αυτοκράτορα και πλέον, όπως συμβαίνει με όλους τους πιστούς όταν αυτοί
αγωνίζονται μέσα στην Εκκλησία να τηρήσουν τις εντολές του Χριστού, άνοιξε ο
δρόμος της αληθινής θέωσης στους (μέχρι τότε διώκτες των Χριστιανών) Ρωμαίους
βασιλείς.
Οι άγιοι Κωνσταντίνος ο
Μέγας και η μητέρα του Ελένη εκπροσωπούν κατά τον καλύτερο τρόπο την ένωση Χριστιανισμού
και Ελληνισμού. Πρεσβυτέρα είναι κατά την ηλικία η Ελένη, διότι ο Ελληνισμός
εμφανίσθηκε ιστορικά πριν τον Χριστιανισμό. Ο τελευταίος κληρονόμησε τα
ανθρώπινα εργαλεία της γλώσσας και σοφίας των Ελλήνων, τα οποία είχε διαδώσει
προηγουμένως ο Μέγας Αλέξανδρος, για να μεταδοθεί δι' αυτών το Ευαγγέλιο σε όλο
τον κόσμο.
Όλα αυτά είχαν προβλεφθεί με λεπτομέρειες από
τους προφήτες. Μέχρι και το ότι ο Μέγας Κωνσταντίνος θα έβαζε (για φυλακτό) ένα
από τα καρφιά με τα οποία σταυρώθηκε ο Χριστός στο χαλινάρι του ίππου του:
«Εκείνη την ημέρα θα είναι το επάνω στο χαλινάρι του ίππου αγιασμένο από τον
Κύριο τον Παντοκράτορα»! (Ζαχαρίας 14:20) Σημαντική για την κατανόηση όσων
συμβαίνουν μετά Χριστόν είναι η Αποκάλυψη του αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, διότι
ερμηνεύει, θεολογικά και εικονικά, πνευματικά και επίγεια, όλη την ιστορία α)
της Εκκλησίας και β) του κόσμου μέσα στον οποίο αυτή ευρισκόμενη αλληλεπιδρά.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου