Κυριακή 11 Αυγούστου 2019

ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΟΜΙΛΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ


ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΛΗΡΙΚΟ



+++ 

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, 
ο Κύριος του παντός, 
λόγο απευθύνω προς κάθε κληρικό
 που διακονεί Εμέ τον Θεό.

Παιδί Μου αγαπητό, 
εσύ που κατατάχθηκες 
εις τον δικό Μου στρατό, 
εσύ που αξιώνεσαι να θυσιάσεις 
επάνω εις την Αγία Τράπεζα 
Εμέ τον δικό σου Θεό, 
άκουσε προσεκτικά 
τα λόγια που θα σου πω:


Εκλήθης παιδί Μου, 
εις υψίστην αποστολή,
 με τα χέρια σου τα αμαρτωλά, 
να πιάνεις και να θυσιάζεις 
Εμέ των πάντων Βασιλιά, 
πράγμα που προκαλεί φρίκη 
εις τα τάγματα τα Αγγελικά.

 Εσύ παιδί Μου, πώς έχεις τόσο πωρωθή;
 Πόσο έχει σκοτισθεί η δική σου ψυχή,
 που χωρίς φόβο και τρόμο 
θυσιάζεις Εμέ τον Λυτρωτή; 

Πώς χωρίς πίστη αληθινή,
 χωρίς να καθαρίσεις την δική σου ψυχή, 
χωρίς να έχεις με τους πάντας συμφιλιωθεί και αγαπηθεί, 
πώς τολμάς να Με αγγίζεις υποκριτή;

Έγινες ΙΕΡΕΑΣ, 
είσαι ΠΟΙΜΕΝΑΣ,
 σου ανέθεσα την ποίμνη Μου την ιερή
 να ποιμαίνεις αυτήν. 

Να τρέφεις τα πρόβατά Μου 
με τα Θεία Νάματά Μου 
και με θυσία της ζωής σου, 
να προστατεύεις από τον εχθρό,
 κάθε πρόβατο από την ποίμνη την δική σου. 

Ύψιστη η τιμή,
 ΙΕΡΕΑΣ Μου να γενείς,
 Εμέ να λειτουργείς. 
Σε έβαλα ποιμένα, 
τα πρόβατά Μου να ποιμαίνεις 
και να τα καθοδηγείς
 και από το σκοτάδι της αμαρτίας 
εις το Θείο Μου Φως να τα οδηγείς. 

Για να γίνει όμως αυτό,
 ΦΑΡΟΣ πρέπει να είσαι ΦΩΤΕΙΝΟΣ, 
παράδειγμα προς μίμηση 
εις τον λαό Μου τον αγαπητό. 

Πρέπει να ξεχωρίζεις
 από τον κόσμο τον φθαρτό, 
που δρόμο ακολουθεί 
κατηφορικό και ολισθηρό. 

Πρέπει να πας κόντρα
 εις το ρεύμα της εποχής, 
όπου πάνε οι λίγοι και όχι οι πολλοί, 
εάν θέλεις να αρέσεις 
εις Εμέ τονΛυτρωτή.

Δεν σε ανάγκασα με το ζόρι παιδί Μου 
ΙΕΡΕΑΣ ΜΟΥ να γενείς, 
μόνος σου πήρες 
την απόφαση αυτή. 

Αφού λοιπόν κατατάχθηκες 
εις τον δικό Μου στρατό, 
θα πρέπει να προσπαθείς ν’ αρέσεις 
εις Εμέ το δικό σου Αφεντικό 
και όχι εις τον κόσμο τον αμαρτωλό

. Για πες μου παιδί Μου καλό, 
τι βλέπεις όταν κοιτάζεσαι 
εις τον καθρέπτη σου αυτό;
 Βλέπεις έναν Ιερέα σεβαστό
 ή έναν λαϊκό;

Όταν στον δρόμο , 
μέσα στον κόσμο περπατάς, 
κάνεις εσύ την διαφορά; 

Νοιώθουν οι άνθρωποι
πως δίπλα τους περνά 
λειτουργός του Υψίστου Θεού, 
να τρέξουν να προσκυνήσουν
 και ναλάβουν την ευλογία αυτού; 

Ή δεν διαφέρεις παντός άλλου λαϊκού;
Ο Ιερέας Μου, πρέπει ΡΑΣΑ να φορά, 
να έχη ΓΕΝΙΑ και ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΚΡΥΑ.

 Μα ο βρωμερός σατανάς 
αντέστρεψε τα λόγια Μου τα ιερά
 και έκανε τους λαϊκούς με γένια και μαλλιά 
και κούρεψε και ξύρισε τους Ιερείς Μου,
 τα τέκνα Μου τα εκλεκτά. 

Θα Μου πεις παιδί Μου: 
Κύριε ζούμε σε άλλη εποχή, 
δεν βλέπεις όλοι ακολουθούνε 
αυτήν την τακτική, 
κόβουν γένια και μαλλιά, 
λέγοντας πως δεν ασχολείται με ΤΡΙΧΕΣ ο Θεός, 
αλλά με κάθε τι σοβαρό,
 έτσι ό,τι κάνουν οι άλλοι κάνω κι εγώ, 
γιατί να διαφέρω από τον κλήρο τον σημερινό;

Κι Εγώ σου απαντώ, 
πως η ΚΡΙΣΙΣ δεν θα είναι γενική, 
αλλά προσωπική, ο καθείς κατά τα έργα του θα κριθεί,
και για τους ΙΕΡΕΙΣ 
η ΚΡΙΣΙΣ θα είναι πολύ ΑΥΣΤΗΡΗ. 

ΑΔΕΚΑΣΤΟΣ θα Είμαι ΚΡΙΤΗΣ, 
για τον κλήρο της εσχάτης εποχής,
 που ξέφυγε εντελώς από την αποστολή του 
και παρασύρει και τα περισσότερα τέκνα Μου μαζί του. 

Μάθε παιδί Μου πως τίποτα δεν ήσαν τα ΟΥΕ!!!!!,
 που είπα εις τους Γραμματείς και Φαρισαίους, 
όταν ΄Ημουν κάτω εις την γη,
 μπροστά εις αυτά που θα ακούσουν οι Ιερείς Μου 
αυτής της εποχής:

- Ουέ υμίν ΙΕΡΕΙΣ της εσχάτης εποχής,
που αψηφάτε πάσης Θεϊκής εντολής!

- Ουέ υμίν ΙΕΡΕΙΣ της εσχάτης εποχής, 
που αντί τον Θεό, τον μαμωνά προσκυνάτε εσείς!

 Και αντί να τελείτε τα Θεία Μυστήριά Μου,
 για να βοηθήσετε τα παιδιά Μου, 
εσείς κοιτάτε μόνον τα λεφτά 
και σκανδαλίζετε τα δύστυχα αδύναμα πνευματικά,
 δικά Μου παιδιά!

- Ουέ υμίν, γιατί ξεπεράσατε σε εγωισμό
τους Φαρισαίους της παλαιάς εποχής
 και η έπαρσή σας κανδαλίζει τον λαό 
και εξοργίζει Εμέ τον Τρισυπόστατο Θεό,
 αφού καμία σχέση δεν έχετε με Εμένα 
τον ΠΡΑΟ και ΤΑΠΕΙΝΟ!

- Ουέ υμίν , ΙΕΡΕΙΣ της εσχάτης εποχής,
 που αντί με τον αγώνα και την ζωή σας 
να φωτίζετε τον λαό, 
τον οδηγείτε συνεχώς όλο και πιο βαθειά
 εις το σκότος το φοβερό!

- Ουέ υμίν, ΙΕΡΕΙΣ της εσχάτης εποχής, 
που αντί να είστε παράδειγμα για τα τέκνα Μου
νηστείας και προσευχής,
 ζείτε χειρότερα από τους λαϊκούς, 
με κραιπάλη, μέθη, χωρίς καθόλου φραγμούς!

- Ουέ υμίν ΙΕΡΕΙΣ της εσχάτης εποχής, 
που νοιάζεστε μόνον για τον δικό σας εαυτό 
και αφήσατε αφρούρητο το κοπάδι
 που σας εμπιστεύθηκα ο Θεός. 

Και ενώ διάγετε 
αμέριμνοι την ζωή σας 
ο λύκος ο νοητός, 
ξεκληρίζει την ποίμνη την δική σας!

- Ουέ υμίν ΚΛΗΡΙΚΟΙ της εσχάτης εποχής ,
 που αρνηθήκατε την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
και ασπαστήκατε τα οικουμενιστικά θηρία! 

 ΕΞΙΣΏΣΑΤΕ ΕΜΕΝΑ 
ΤΟΝ ΜΟΝΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ 
ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟ ΘΕΟ,
ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΣΑΤΑΝΙΚΟ, 
που επινόησε το ανθρώπινο μυαλό,
 σκοτισμένο από τον εχθρό τον βρωμερό.

 Ρίξατε πολύ νερό στο κρασί σας, 
αλλοιώσατε εντελώς την πίστη την δική σας, 
την κόψατε και την ράψατε 
στα μέτρα τα δικά σας ,
κατά πως σας ωθούν τα βδελυρά πάθη τα δικά σας.

 ΝΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΙΜΝΗ ΚΑΙ ΕΙΣ ΠΟΙΜΗΝ, 
αλλά όχι όπως το εννοείτε εσείς,
 κάνοντας ρώσικη σαλάτα
 όλες τις αιρέσεις της γης.

 ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΙΜΝΗ 
Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ 
ΚΑΙ ΕΝΑΣ Ο ΠΟΙΜΗΝ ΑΥΤΗΣ 
Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ.

- ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΑΧΥ 
και να δω πού θα βρήτε
 τρύπα να κρυφθείτε εσείς,
 που γίνατε Ιούδες φριχτοί, 
προδώσατε την ΑΛΗΘΕΙΑ 
και ενστερνιστήκατε του πάπα τα παραμύθια.

 Πήτε Μου, δεν τρέμετε 
και δεν φοβάστε Εμένα τον Θεό; 
Πώς παραδώσατε εαυτούς και αλλήλους 
εις τον βρωμερό εχθρό; 

Καθόλου δεν αναρωτιέστε, 
τι θα γίνει σαν θα φύγετε από τον κόσμο αυτό; 
Πώς με ελαφριά καρδία 
ανταλλάσσετε Εμέ των πάντων Βασιλιά,
 με τον βρωμερό σατανά; 

Πως ανταλλάσσετε
 το ΦΩΣ με το σκοτάδι; 
Πώς ανταλλάσσετε τον Παράδεισο, 
μετον σκοτεινό τον Άδη;

- Ω!!! πόσο πονώ ο Θεός, 
για όλους εσάς τους ιδικούς Μου Ιερουργούς,
 που αντί πινακίου φακής, 
ξεπουλήσατε τους όρκους σας τους ιερούς! 

Μάθετε ότι κάθε χαμένη ψυχή, 
από εσάς θα ζητηθεί η ευθύνη δι’ αυτή. 
Και τότε τι θα δικαιολογηθήτε; 
Τι θα έχετε να Μου πήτε;

- Πότε νοιαστήκατε για κάθε σας ενορίτη;
- Πότε πήγατε σπίτι σε σπίτι;
- Πότε νοιαστήκατε γιατα δύστ υχά Μου παιδιά,
 που δεν έχουν πού να κρατηθούν 
καιμπλέκουν με τα ναρκωτικά; 

Πότε πονέσατε γι’ αυτά;
- Πότε επισκεφθήκατε τους γέρους και εγκαταλελειμμένους, 
τους είπατε ένα λόγο καλό,
παρηγορήσατε το ιδικό τους ψυχικό, 
τους εξομολογήσατε και τους κοινωνήσατε,
 και για την Αιωνιότητα τους ξεπροβοδίσατε;

- Πότε αγωνιστήκατε 
τα διχασμένα ανδρόγυνα να ενωθούνε,
 τα δύστυχα παιδιά τους, 
χωρίςγονείς να μην ζούνε;

- Πότε προσπαθήσατε 
να κάνετε τον Θείο Μου λόγο προσιτό,
με το κήρυγμα εις τον απλό λαό; 
Όχι μόνον οι ίδιοι δεν κηρύττετε 
μα και αυτούς τους λίγους που προσπαθούν εμποδίζετε,
γι’ αυτό πολύ Εμέ 
τον Δίκαιο Θεό παροργίζετε

 Αντί να γίνετε οδοδείχτες για τον Ουρανό, 
αλλοίμονο σκανδαλίζετε και γίνεστε αιτία , 
να φεύγουν τα παιδιά Μου από την εκκλησία,
 και να γίνονται βορά εις τα άγρια θηρία.

 Χιλιάδες οι αυτοκτονίες,
 δεν πονούν καθόλου οι δικές σας καρδίες; 
Δεν ξέρετε ότι κάθε χαμένη ψυχή 
από τον λαιμό σας , εις την Αιωνιότητα θα κρεμαστεί
 και εις τα κατώτερα μέρη του Άδη 
η ψυχή σας θα κλειστεί;

 Φαίνεται όμως πως παρ’ όλον ότι είστε κληρικοί, 
καθόλου δεν πιστεύετε εις την αθανασία της ψυχής, 
γιατί διαφορετικά, 
θα αντιμετωπίζατε το θέμα της σωτηρίας πιο σοβαρά. 

Κοντός ψαλμός αλληλούια όμως . 
Πολύ σύντομα κατά τα έργα σας θα πληρωθείτε, 
πολύ αυστηρά θα κριθείτε
 και παραδειγματικά θα τιμωρηθείτε.

Όλα αυτά που σας είπα 
ο Μεγάλος Κριτής, 
ισχύουν βέβαια μόνον για τους απειθείς,
 γιατί έχω και τους λίγους 
δικούς Μου εκλεκτούς κληρικούς ,
που αξίως φέρουν τους τίτλους αυτούς.

Είναι οι λίγοι δικοί Μου εκλεκτοί,
 που σαν λύχνοι φαεινοί 
αναλώνουν την δική τους ζωή,
 εις την δική τους μεγάλη αποστολή. 

Αυτοί με αμάραντα στεφάνια από Εμέ 
θα στεφανωθούνε και εις την Αιωνιότητα  
μέσα εις τον Παράδεισο 
θα χαίρουν και θα σκιρτούνε.

 Σφραγίζω τον λόγο Μου 
και τονπιστοποιώ 
με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό, 
ο Τρισυπόστατος Θεός
 ο πάντων Πλάστης και Δημιουργός. 

Αμήν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου