Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

ΑΓΑΛΙΑΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ


ΕΝΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ 
ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΘΑ ΒΡΕΞΟΥΝ ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ…




+++

 Πύρινη ανέβηκε η προσευχή, 
από το Περιβόλι της Μάννας Μου της Αγνής 
και ευφράνθηκε η δική Μου ψυχή, 
γιατί πολλές ψυχές από τον κόσμο, 
ενώθηκαν με την δέηση αυτή, 
άλλος πιο λίγο και άλλος πιο πολύ, 
ανάλογα τις δυνάμεις του ο καθείς. 


Αυτό παιδιά Μου αν συνεχίσετε, 
όλες τις ενάντιες δυνάμεις θα νικήσετε, 
γιατί Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, 
δύναμη παιδιά Μου έχει πολλή, 
ειδικά όταν αυτή είναι θερμή 
και βγαίνει με πόνο και δάκρυα
 από τα βάθη της ψυχής. 

Έτσι σας θέλω παιδιά Μου αγαπητά,
 όλοι να γίνετε ΕΝΑ ΣΩΜΑ, ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ 
που θα χτυπά ΟΡΘΟΔΟΞΑ και με ΑΓΑΠΗ
 για όλου του κόσμου τα παιδιά. 

Χαίρομαι ο Πατέρας Θεός, 
όταν βλέπω ότι βγαίνει απ’ τον λήθαργο,
 ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ. 
Ότι, ο καθείς αφήνει στην άκρη το ιδικό του ΕΓΩ
 και νοιάζεται και πονά, για κάθε πάσχοντα αδελφό.

Αν συνεχίσετε αυτήν την τακτική
 η ΝΙΚΗ σύντομα θα ΄ρθει 
και θα είναι αυτή λαμπρή, 
σας το βεβαιώνω ο Ιησούς ο Λυτρωτής.

 Θέλω παιδιά Μου, 
σε όλους να δείξετε πως
 οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,
 είναι άνθρωποι γενναίοι και όχι δειλοί,
 που δέχονται, και ανέχονται
 μοιρολατρικά το κάθε τι, 
που οι σκοτεινές δυνάμεις, 
προσπαθούν με το έτσι θέλω, 
να επιβάλουν σε όλη την γη. 

Τα παιδιά Μου λοιπόν, 
θέλω να αντιστέκονται
 και δυνάστες και τυράννους 
στον σβέρκο τους να μην δέχονται,
 αλλά με όλες τους τις δυνάμεις να πολεμούν
 για την δική τους ελευθερία, 
που τους χάρισα Εγώ η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.

 Και για τον πόλεμό τους αυτό, 
πανίσχυρα όπλα τους εχάρισα 
Εγώ ο Θεός. Και τα όπλα τα δικά Μου 
είναι όπλα που χαρίζουν ζωή 
και μάλιστα ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, 
όχι σαν τα όπλα που χρησιμοποιούν 
οι κρατούντες της γης, 
που είναι όπλα ΘΑΝΑΤΟΥ, 
όπλα ΟΛΕΘΡΟΥ και ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ.

Τα όπλα Μου λοιπόν 
είναι όπλα ΖΩΗΣ,
 αφού ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, 
Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ 
και ζωή χαρίζω παντοτινή 
σε κάθε ψυχή που το ποθεί.

 Ενώ ΘΑΝΑΤΟΣ είναι ο βρωμερός εχθρός, 
αφού την ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ χαρίζει
 σε κάθε δικό του οπαδό, 
αλλά και τον επίγειο θάνατο, 
αγωνίζεται να σκορπίσει σε όλη την γη, 
αφού γεμάτη μίσος και κακία 
και απέραντη μοχθηρία
 είναι η δική του ψυχή. 

Όπλισε λοιπόν τους οπαδούς του, 
αυτούς που του έχουν χαρίσει
 100% τους εαυτούς τους, 
με όπλα θανατηφόρα, 
γιατί έχει πάρει ο παγκάκιστος φόρα,
 ΟΠΛΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ, ΟΠΛΑ ΧΗΜΙΚΑ,
 ΟΠΛΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ, ΟΠΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, 
για να καταστρέψει ο παγκάκιστος 
ει δυνατόν όλη την γη, 
επειδή τον άνθρωπο πολύ μισεί, 
επειδή μπορεί αυτός στον παράδεισο να μπει, 
ενώ ο τρισκατάρατος δεν το μπορεί,
 αφού είναι τόσο πολύ
 ΕΓΩΙΣΤΗΣ που το ΗΜΑΡΤΟΝ
 δεν θέλει να πει.

Ότι και να κάνει όμως 
ο βρωμερός εχθρός, 
όσα καταστροφικά όπλα εφεύρει 
το σατανικό του μυαλό,
 είναι εντελώς ανίσχυρα 
μπροστά στα όπλα τα δικά Μου,
 που χαρίζω σε κάθε ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ. 

Τι; και ποιος; μπορεί 
να αντισταθεί στο όπλο Μου το κραταιό, 
τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό εννοώ;
 Τα πάντα εξουδετερώνει 
χωρίς κανέναν να σκοτώνει.
Τρέπει εις άτακτο φυγή τον βρωμερό εχθρό
 και κάθε δικό του οπαδό 
και αδρανοποιεί κάθε όπλο σατανικό. 

Τα δηλητήριά του διαλύει,
 και κάθε σατανικό δεσμό λύει. 

ΤΟ ΑΓΙΟ ΕΛΑΙΟ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΩΡΟ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ, 
ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΡΡΩΣΤΙΑ,
 ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΙΟ. ΟΠΛΑ ΑΚΑΤΑΝΙΚΗΤΑ 
ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ, 
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ
 ΑΚΡΑΔΑΝΤΗ ΠΙΣΤΗ ΕΙΣ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ, 
ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ 
ΤΟΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΙΟ.

ΠΙΣΤΗ λοιπόν δικά Μου παιδιά, 
ΠΙΣΤΗ ΑΚΡΑΔΑΝΤΗ ΘΕΡΜΗ,
που όρη μετακινεί αυτή 
και για τίποτα να μην φοβηθεί 
η δική σας ψυχή, 
εάν είστε υπό την προστασία 
της Τριαδικής Αρχής. 

Γίνετε όλοι σαν μια γροθιά, 
στον ίδιο παλμό να χτυπά 
η δική σας καρδιά, 
λάβετε στα χέρια τα όπλα τα δικά Μου 
και με ανδρεία και θάρρος
 αντισταθείτε παιδιά Μου. 

Πολεμήστε σθεναρά, 
να ελευθερώσετε και τα αδέλφια σας 
από τα νύχια του βρωμερού σατανά. 

ΕΝΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ 
ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΘΑ ΒΡΕΞΟΥΝ ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ 
ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ ΘΑ ΓΕΝΕΙ, 
ΣΑΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ.


Την προσπάθεια σας αν δω, 
θα αποτρέψω κάθε κακό, 
ΕΓΩ Ο ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ 
ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΠΛΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ. 

Αμήν γένοιτο και δόξα τω Τρισυποστάτω Θεώ.


+++



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου