Σάββατο 5 Ιουνίου 2021

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ


ΑΦΥΠΝΗΣΤΕΙΤΕ ΑΔΕΛΦΟΙ, ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 

 ΑΦΥΠΝΗΣΤΕΙΤΕ ΑΔΕΛΦΟΙ,
 πόλεμος διεξάγεται, αυτόν τον καιρό,
πνευματικός από τους οπαδούς ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ.
 Ζητούν την ΑΓΙΑ ΜΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ να χτυπήσουν
 ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ, ΟΙ ΜΕΓΙΣΤΑΝΕΣ, ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΑΓΟΙ ΣΑΣ
 χωρίς ουδόλως να λογαριάζουν
ΕΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΚΥΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ.

 Σε κλοιό δουλείας ζητούν να κλείσουν τους πιστούς μου οπαδούς.
 Μεταχειρίζονται διά αυτό τα ασύστολα ψέματα τους,
 προωθώντας τα άνομα σχέδια τους. 
 Νομίζουν, οι μωροί, πως μπορούν να τα βάλουν ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ.
 Έχουν, δυστυχώς, τυφλωθεί παντελώς.

 Τόλμησαν, οι άθεοι παγκοσμιοποιητές, να βγάλουν από την 
ΙΕΡΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ. 
 Έβγαλαν το μάθημα των θρησκευτικών 
από το σχολείο των παιδιών, 
έριξαν κάτω τη εικόνα μου τη θεία από τα Ελληνικά σχολεία. 
 Άθεοι διδάσκαλοι – ακόμα και άθεοι θεολόγοι –
 κηρύτουν για μια παγκόσμια θρησκεία.

 Έσβησαν από την ταυτότητα του κάθε Χριστιανού 
το θρήσκευμα αυτό. 
 Μισούν το ‘Ορθόδοξος Χριστιανός’,
 θέλουν να το εξαφανίσουν παντελώς. 
 Προώθησαν το γάμο τον πολιτικό 
που όποιος Χριστιανός τον ποιεί 
γίνεται ευθύς εχθρός του Θεού 
διότι ζει σε μια ΔΙΑΡΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ 
χωρίς να ΄χει καμία ευλογία 
από εμού του Αναστάντος Μεσσία. 

 ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΛΕΩ ΑΛΙ!
 Πώς καταντήσατε, πώς πορωθήκατε, 
πώς οδεύετε, άνθρωποι ασύνετοι, προς την κόλαση τη φοβερή 
χωρίς συναίσθηση ψυχής, αμαρτίας οπαδοί! 

 Κάθε σαρκική διαστροφή, κάθε ανωμαλία την ποιείτε ασυνέτως
εσείς και ας σας οδηγεί αυτή προς ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΨΥΧΗΣ. 
Σας μιλούν διά ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ τα πιστά μου παιδιά, 
και εσείς αντί να διορθωθείτε τα κοιτάτε με ειρωνία 
όταν σας προωθούν προς μετανοία. 
 
Ω!! πόσο άφρονες, πόσο αξιολύπητοι
 εσείς της αμαρτίας οπαδοί. 
 Γελά μαζί σας ο εχθρός, ο σατανάς, 
 που σαν υποχείρια του σας τραβά 
προς την τελικήν ΑΠΩΛΕΙΑΝ. 
 Πώς καταντήσατε δικά μου τεκνία. 
 Είπατε το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ 
μα η ψυχή σας ΝΕΚΡΗ ΑΦΕΘΗ.

Κλαίει η Υπεραγία, η Άχραντος Κυρία, 
η Βασίλισσα των ουρανών δια το οικτρό κατάντημά σας, 
κλαίνε οι εικόνες των Αγίων.
 Σημεία θαυμάτων βλέπετε άπειρα, πολλά μα,
 εθελοντικά, τα μάτια της ψυχής σας κλειστά. 

 Σε σκότος οδοιπορείτε, σε χάος, θα ανατιναχτείτε! 
 Έριξαν στη γη σας, στον πλανήτη, επίτηδες, 
άνθρωποι τον κορωνοιό εκτελώντας διαταγές 
των μεγιστάνων, των οπαδών του εχθρού 
διά να μειωθεί ο πληθυσμός της γης.

 Τώρα κατασκεύασαν το εμβόλιο το θανατηφόρο 
κι εσείς κοιμάστε ΣΕ ΥΠΝΟ ΑΓΝΟΙΑΣ ΑΙΩΝΙΟΝ.
 Ω! Να ξέρατε τα ύπουλα σχέδια τους, 
σε τί αυτοί απασκοπούν, θα φρίτατε θα τρέματε εσείς!

 Τρέχετε με το εμβόλιο να σωθείτε 
μα σε νάρκη θανάτου εσείς, θα ανατιναχτείτε. 

 ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ, ΘΕΟΝ ΕΚΖΗΤΗΣΤΕ. 
 ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ 
ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ, 
ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΪΚΟ. 
 Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΑΣ ΣΕ ΕΜΕ
ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ!

ΑΜΗΝ



10 σχόλια:

  1. ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΕΛΈΗΣΟΝ ΜΑΣ.
    ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΈΡ ΗΜΏΝ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον κόσμον μόνον ο πόλεμος θα τον διορθώση όπου ήδη θα έλθη ή και έρχεται μετά καλπασμού. Η δυστυχία θα φέρη πολλούς εις συναίσθησιν. Οι δε αμετανόητοι, αναπολόγητοι.

    Παππούς Ιωσήφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ ΠΑΤΈΡΑ ΥΙΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΠΝΕΎΜΑ ΤΡΙΑΣ ΑΓΊΑ ΔΌΞΑ ΣΟΙ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΑΣ, μεγαλη η οργη Του παντως, ΟΤΙ γινεται απο τοτε που ημουν παιδι ,ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΕΙΠΕ, μεγαλη οργη και αγανακτηση,καταντησαμε το ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ να ειναι εξοργησμενο με την ανθρωποτητα,''βραβειο'' θελουμε που το καταφεραμε αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι μια προσπάθεια, όχι να βρουν την αλήθεια οι πλανεμένοι, αλλά να τη χάσουν κι εκείνοι που την έχουν (Γέρων Εφραίμ Φιλοθεΐτης)
    ------------------------------

    Φρονούμεν, ότι η Ορθοδοξία δεν έχει καμία θέση ανάμεσα σ' αυτό το συνοθύλευμα των πλανών και των αιρέσεων.

    Αυτό το δόλιο Οικουμενικό κατασκεύασμα δεν αποσκοπεί στην αναζήτηση της αλήθειας, αλλά είναι ένα ανακάτεμα αφανισμού της αλήθειας.

    Είναι μια προσπάθεια, όχι να βρουν την αλήθεια οι πλανεμένοι, αλλά να τη χάσουν κι εκείνοι που την έχουν.

    Εκείνοι δηλαδή που πιστεύουν στη Μια, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.

    http://elderephraimarizona.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ Κύριε φοβερά και αληθινά τα λόγια Σου!
    Ελεησε μας..είμαστε βουτηγμένοι στην αμαρτία και κοιμόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί άλλο πιά θέλουμε νά ακούσουμε η νά διαβάσουμε γιά νά ξυπνήσουμε επιτέλους;
    Είμαστε τελικά αναπολόγητοι. Ό Θεός νά μάς ελεήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε συγγνώμη για όλα
    Κάνε τα γεγονότα
    Φτάσαμε σε αδιέξοδο
    Κάνε τα γεγονότα, και ας μην υποφέρουμε εμείς.
    Κι ας είμαστε αμαρτωλοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας δίνω καταπληκτικά σημάδια, με τη δύναμη του Αγίου Μου Πνεύματος σας δίνω αυτά τα θαυμαστά σημάδια. Υψώνω τους αδύνατους για να μαρτυρήσουν τη Δόξα Μου και να σας υπενθυμίσουν ότι είμαι Τρισάγιος! Όμως μέσα στην καρδιά σας δεν υπάρχει ειρήνη γιατί απορρίπτετε το Άγιο Πνεύμα Μου που είναι Φορέας της Ειρήνης… Η Νύχτα είναι σχεδόν επάνω σας, γενεά, και είστε τόσο μακριά από τη μεταστροφή! Σύντομα, και πρόκειται για το δικό σας σύντομα, όταν θα σκεπαστείτε με το αίμα σας, Εγώ πλέον σαν Κριτής, θα σας υπενθυμίσω το αίμα που σκέπασε τα χέρια σας επειδή απαγορεύσατε σε τόσες ψυχές να λάβουν τις χάρες Μου διαμέσου αυτής της Υπενθύμισης του Λόγου Μου. Μοιάζετε με τους Ρωμαίους, Με στεφανώνετε καθημερινά με αγκάθια . Θα πείτε άραγε τότε όπως ο Πιλάτος: "Είμαι αθώος απ' αυτό το αίμα" και θα νίψετε τα χέρια σας με αρωματισμένο νερό;

    Αρνείστε να δεχθείτε το ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, αρνείστε να αναγνωρίσετε το Λόγο Μου που δίνεται από το Άγιο Πνεύμα Μου στις μέρες σας, Τον ακούτε αντίθετα με επιπολαιότητα. Άνθρωποι χωρίς καθόλου πίστη! Ακούτε με τ' αυτιά σας χωρίς να καταλαβαίνετε, κοιτάτε με τα μάτια σας αλλά δεν μπορείτε να διακρίνετε το Λαμπρό και Άπειρο Έλεός Μου που σκορπίζω πάνω σας! Αχάριστη γενεά, μετέτρεψες τη μαρτυρία για το Άγιο Πνεύμα Μου σε μύθο! Μετέτρεψες τα Μυστήριά Μου σε μύθο και το ποιμαντικό σου ραβδί έγινε σκήπτρο ψεύδους, με ποιον λοιπόν να σε παρομοιάσω μέσα στην απόλυτη γύμνια σου; Με τον Κάιν; Με τον Φαραώ; Με τους Φαρισαίους; Ή με τον Ιούδα; Μένεις κατάπληκτη όταν κραδαίνω το Σπαθί Μου 2 μπροστά στα μάτια σου, άπιστη γενεά; Δεν ήξερες ότι το σπαθί έχει τη σημασία του;

    Δεν έχετε ακούσει ότι δεν είμαι μόνο μαχητής της Ειρήνης αλλά και της Δικαιοσύνης 3 ; Δεν έχετε διαβάσει ότι είμαι ο Πιστός και Αληθινός, ο Αμήν, ο Αμερόληπτος Κριτής, γνωστός με το Όνομα: ο Λόγος του Θεού; 4 Αλλά η Γραφή λέει ότι η εποχή σου, επίσκοπε 5 του θηρίου, θα αρχίσει τον πόλεμο ενάντια σε Μένα και τους αγίους Μου. 6

    Η επίγεια Βασιλεία Μου είναι μπροστά στις πόρτες σας αλλά δεν την θέλετε, όπως δεν θέλετε ν' ακούσετε το Λόγο Μου… Η διεστραμμένη σας καρδιά δεν δίνει προσοχή στις προειδοποιήσεις Μου γιατί απαρνηθήκατε το ταπεινό ποιμαντικό ραβδί σας και προτιμήσατε το σκήπτρο του ψεύδους. Και όταν ακούτε το Λόγο από το Στόμα Μου δεν προειδοποιείτε την καρδιά σας, ούτε σκέπτεστε να προειδοποιήσετε τους άλλους, όχι, βλέπετε να έρχεται το Σπαθί 7 αλλά δεν δίνετε σημασία… Έχετε αντιρρήσεις και ενθαρρύνετε και τους άλλους να κάνουν το ίδιο: "όλες αυτές οι ανοησίες, μη δίνετε σημασία, είναι υστερία. Μην προσέχετε όλους αυτούς τους τρελούς. Μην ακούτε την 'Αληθινή εν Θεώ Ζωή', είναι εφεύρεση του Πονηρού, θα πείτε για να μειώσετε τη Φωνή Μου και αποκαλείτε βιαστικά "κακό και ψέμα" ό,τι είναι θείο και άγιο.

    Το αίμα που έχει χυθεί, γενεά, θα σε κυνηγήσει. Κάθε φαράγγι, κάθε λόφος, κάθε θάλασσα, κάθε βουνό θα αισθανθούν το Σπαθί Μου. Το αίμα που έχει χυθεί θα σε κυνηγήσει και θα πεθάνεις. Αλλά αν, έστω και σήμερα, απαρνηθείς την αμαρτία σου και μετανοήσεις με την καρδιά σου και υποσχεθείς να ζήσεις με ευσπλαχνία, ενότητα και ειρήνη, θα ζήσεις και δεν θα σου ξαναθυμίσω πια τις αμαρτίες σου. Γύρισε σε Μένα, γενεά - γιατί θέλεις τόσο πολύ να πεθάνεις στην αμαρτία; Γύρισε σε Μένα, απαρνήσου την αμαρτία και θα ζήσεις. Δεν διάβασες; 8 "Είμαι ο Αμήν, ο μάρτυρας ο αξιόπιστος και αληθινός, 9 αυτός που είναι η αιτία όλων των δημιουργημάτων του Θεού - με δικαιοσύνη κρίνει και πολεμάει." 10 Πώς μπορείς εσύ που κηρύττεις καθημερινά το Λόγο Μου, να μη διακρίνεις ούτε τους καιρούς ούτε τα σημεία; Εσύ που επιμένεις να λες ότι δεν είμαι ο Συγγραφέας αυτού του Μηνύματος, σου λέω: κρίνεις με ανθρώπινα κριτήρια και καμαρώνεις μέσα στη δόξα σου… Πρόσεχε λοιπόν και φύλαξε τη γλώσσα σου από την κριτική - Εγώ είμαι ο μοναδικός Κριτής, και είσαι πραγματικά στα Χέρια Μου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή