Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΕΙ!

 ΛΟΓΟΣ  ΤΟΥ  ΚΥΡΙΟΥ  ΠΑΡΑΜΥΘΗΤΙΚΟΣ  ΚΑΙ  ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟΣ



ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ       

+++  

  Γράψε παιδί Μου ό,τι σου πω, 
μιλώ ο Κύριος του παντός,
ο Τρισυπόστατος Θεός,
λόγο να σας απευθύνω παραμυθητικό,
 για να ενισχύσω το πεσμένο σας ηθικό. 

Παιδιά Μου, σαν τους Αποστόλους Μου
όταν ήμουν εις την γη,
που ενώ είχαν από Εμέ για όλα ενημερωθεί,
όταν έφθασε των Παθών Μου η στιγμή,
 τρομοκρατήθηκαν ευθύς, έτσι τώρα και σεις.

Ενώ για τα πάντα σας έχω προειδοποιήσει
και με κάθε λεπτομέρεια τα πάντα σας έχω εξηγήσει,
τρέμετε σαν τον λαγό, ενώ σας έχω βεβαιώσει,
πως στην αγκάλη Μου σας κρατώ
και με Αγγελικό  Στρατό σας φρουρώ,
όλους όσους Μου έχουν παραδώσει
τον ιδικό τους εαυτό.

Σας τρομάζει που βλέπετε να πέφτουν πολλοί,
 απ’ αυτούς που εσείς είχατε σε θέση υψηλή,
και ανησυχείτε για το τι θα γενεί.

Μα σας το έχω πει τόσο καθαρά,
αγαπημένα Μου παιδιά,
 πως τώρα είναι του πνευματικού θερισμού ο καιρός , 
και γίνεται ο ξεκαθαρισμός,
για να μείνη ο σίτος ο εκλεκτός.

Μην προβληματίζεστε λοιπόν,
 αλλά ο καθένας σας ας νοιαστεί,
μόνον για τον ιδικό του εαυτό,
και ας κάνει ό,τι μπορεί,
 για να ανήκει εις τον σίτο τον εκλεκτό.

Δεν σας λέγω εις την Αγία Μου Γραφή,
πως θα 'ρθει εποχή, που θα πλανηθούν και οι εκλεκτοί;
Γιατί λοιπόν απορείτε,
αφού σ’ αυτήν την εποχή εσείς τώρα ζείτε;

Πλανήθηκαν οι εκλεκτοί Μου δυστυχώς,
και έγιναν ΣΚΟΤΑΔΙ αντί να είναι για τον λαό Μου ΦΩΣ.
 Πολύ λυπάμαι γι’ αυτούς ο Θεός,
αλλά προσέξτε καλά αγαπητά Μου παιδιά,
 η πτώσις η δική τους μην γίνει ντόμινο και για σας,
 και χάσετε και σεις τας ιδικάς σας ψυχάς.

Γι’ αυτό λέω εις τον καθένα σας ξεχωριστά,
μόνον τον εαυτό σου παιδί Μου να κοιτάς,
 εάν θέλεις με ασφάλεια να πατάς.

 Μην κρίνεις κανενός την διαγωγή,
είναι δική Μου δουλειά αυτή,
η δική σου να κάνεις για όλους,
αλλά και για τον εαυτό σου πολλή προσευχή,
από την Χάρη Μου να ενισχυθείς,
μήπως και συ στην θέση αυτού που κρίνεις βρεθείς.

Τέκνα Μου αγαπητά,
φροντίστε μόνον το ψυχικό σας,
για όλα τάλλα φροντίζω Εγώ ο Θεός σας.

ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ,
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ  ΑΚΡΑΔΑΝΤΗ ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΑΣ
 ΕΙΣ ΕΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΤΗ,
ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΚΗ ΣΑΣ ΨΥΧΗ.


 Καθόλου μην πτοηθείτε,
 απ’ ό,τι εις το εξής ακούσετε ή δείτε.
Θα γίνουν πολλά και φριχτά,
σας έχω ήδη ενημερώσει γι’ αυτά.

ΕΣΕΙΣ ΣΤΕΙΤΕ ΚΑΛΩΣ, ΣΤΕΙΤΕ ΚΡΑΤΑΙΩΣ,
ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ
Ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΙΟΣ.

ΝΑΙ, ΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΘΑ ’ΡΘΕΙ,
ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ,
ΟΥΤΕ ΤΡΙΧΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΡΑΧΘΕΙ,
 ΣΑΣ ΤΟ ΒΕΒΑΙΩΝΩ Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ.

ΑΠ’ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ,
ΕΑΝ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙΤΕ  ΕΚΑΤΟ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ,
ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΕΙΣ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ.

Σας έδωσα αυτό το γραπτό, ο Τρισυπόστατος Θεός,
για να ενισχύσω το πεσμένο σας ηθικό
 και να διώξω κάθε φόβο απ’ αυτό,
γιατί πλησιάζει ολοταχώς το παγκόσμιο κακό
και δεν θέλω καθόλου να ταραχθεί το ιδικό σας ψυχικό,
γιατι είστε το πιστά Μου τα παιδιά
και πολύ σας αγαπώ.

 Αμήν γένοιτο και δόξα τω Τρισυποστάτω Θεώ.  

 +++ 




16 σχόλια:

  1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΚΎΡΙΕ ΚΑΙ ΘΕΈ ΜΟΥ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΌΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΏΝ ΠΆΝΤΟΤΕ.
    ΒΟΗΘΟΣ ΜΟΥ ΡΥΣΤΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΣΟΙ ΚΎΡΙΕ.
    ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ ΣΤΟΝ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟ ΘΕΟ ΜΑΣ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. + αμήν
    Διώξε τις αμαρτίες μου
    Και τα προβληματα της ζωης ( δυσκολίες)
    Καλό παράδεισο
    +

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ει ο Θεός μεθ'ήμων
    Ουδείς καθ' ημών αδέρφια..
    Καλημέρα σε όλους
    🙂🙂🙂🙂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως καθημερινά Κύριε Σου αναπέμπω Δοξολογίες, Ύμνους, Αίνους και Ευχαριστίες, τώρα θα σου εκφράσω ένα παράπονο:

    Θεωρείς ότι ο έλεγχος που έκανα σε ανώτατους ταγούς της Εκκλησίας χρησιμοποιώντας αποφθέγματα του Ιερού Ιωσήφ του Ησυχαστού ήταν κατάκριση κατά διάνοια; Διότι η συνείδησή μου με πληροφορεί ότι το έκανα με ιεραποστολικό ζήλο και αγάπη, μήπως και στο ... "και πέντε" ξυπνήσω τις συνειδήσεις τους και με πολύ μεγάλη προσοχή, μήπως μου λογισθεί ως ιεροκατάκριση. Και τελικά, από τα λόγια Σου του ετάζοντος καρδίας και νεφρούς πληροφορήθηκα ότι "η πτώσις η δική τους μην γίνει ντόμινο και για σας, και χάσετε και σεις τας ιδικάς σας ψυχάς".

    ΚΡΙΜΑ!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μιλάει για τον έλεγχο, αλλά για να μην παρασυρθούμε από την πτώση τους. Να μην τους ακολουθούμε, αλλά και να μην τους κατακρίνουμε. Προσευχή και να μένουμε σταθεροί "ἑν οις επιστώθημεν". Αυτό είναι το νόημα.

      Διαγραφή
    2. Ρωμανός,μια χαρά τα λες, όμως για ο,τι κι αν μιλάει ο Κύριος, ο Ανώνυμος τολμά να (Του) κάνει κριτική και γενικά να λέει κρίμα επειδή εκείνος προσπάθησε να μην ιεροκατακρινει...;
      Έχει χαθεί το μέτρο τελειως

      Διαγραφή
  6. Μας ταρακούνισε στη 13-00. Τυχεο; Δεν ειναι συμπτωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.tlig.org/el/messages/chrono/1997/

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !


    12 Απριλίου, 1997


    - Την Ειρήνη Μου σου δίνω. Βασούλα, έλα και άκουσε την Αγία σου Μητέρα:

    Ο Λόγος του Παντοδύναμου πράγματι σου απευθύνθηκε. Έλα τώρα, εσύ στην οποία έχει ανατεθεί το Θείο μήνυμα, έλα και γράψε τούτο:
    "Χριστός Ανέστη!"
    Αληθώς Ανέστη!
    Ναι, ο Χριστός ανέστη, κι αυτό θέλει ο Θεός να πεις σε όλους. Διακήρυξε σ' αυτόν τον ετοιμοθάνατο κόσμο ότι ο Υιός Μου αληθώς ανέστη. Κήρυξε έναν Χριστό αναστημένο, άγγελέ Μου, επειδή πολλοί από τη γενεά σας δεν αναγνωρίζουν αυτήν την αλήθεια εξαιτίας του ορθολογισμού τους. Δεν διάβασες: "Αυτοί οι ίδιοι καυχώνται για τα κοσμικά τους επιτεύγματα, νομίζοντας ότι έχουν όλα όσα επιθυμούν κι ότι είναι ένδοξοι επειδή κατέχουν κοσμικά βασίλεια". Είναι γεμάτοι με τη δική τους σπουδαιότητα αντί για την πληρότητα του Τριαδικού Θεού. Γι' αυτό η γη βρίσκεται σε αναταραχή και χύνεται τόσο αίμα αθώο. Αλλά αυτά επίσης είναι τα σημεία των καιρών. Ο Σατανάς και η σκοτεινή του κυριαρχία ξερνούν πάνω στη γη τον εμετό τους φέρνοντας θλίψη στις οικογένειες καθώς και διαιρέσεις. ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΠΙΤΕΛΩΝΤΑΣ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ, ΟΛ' ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥΣ.

    Αυτοί οι ψευδοπροφήτες πέφτουν πάνω σας βροχή, φέρνοντας τόση αταξία και τόση σύγχυση, φτωχά Μου παιδιά... Λόγια και ψευδορκίες γεμίζουν το στόμα τους, και οι προφητείες τους μοιάζουν με δηλητηριώδη φυτά που ευδοκιμούν τώρα στα αυλάκια του αγρού του Κυρίου. Οι ρίζες τους απλώνονται για να ξεφυτρώσουν νέα δηλητηριώδη φυτά. Τα σήματα κινδύνου αντηχούν στ' αυτιά σας, παιδιά Μου, αλλά φαίνεστε να καταλαβαίνετε η να διακρίνετε αυτά τα σήματα. Γυρεύουν τον άνεμο που θα μεταφέρει τις φωνές τους ψηλότερα από αυτές του Βασιλιά Σολομώντα, του προφήτη Ηλία ή του Μωυσή, και διακηρύσσουν ότι είναι ασύγκριτα σπουδαιότεροι. 1 Στεφανώνουν τον εαυτό τους και αναρωτιούνται: "δεν είναι θαυμάσιο να έχει κανείς τόση εξουσία;" Έχετε το νου σας για να μην ξεγελαστείτε, και είθε ο Θεός να χαρίσει στις καρδιές σας διάκριση, ώστε η Δόξα Του που φανερώνεται μπροστά στα μάτια σας, να σας προσελκύσει στην Αλήθεια.


    Ωδές της Αγίας Τριάδας (μέρος 2ο)
    Φεβρουάριος - Απρίλιος, 2003
    (Συνεχίζει ο Ιησούς Χριστός...)

    Η Βασιλεία των Ουρανών μπορεί να συγκριθεί με το βασιλικό γεύμα που παρέθεσε ένας βασιλιάς για τον γάμο του γιου του, όπως στην παραβολή που σας έδωσα.7 Είμαι ο ίδιος που μίλησε τότε, που μιλάει και τώρα. Ο γάμος ήταν έτοιμος, εκείνοι όμως που είχαν εγκάρδια προσκληθεί δεν ενδιαφέρθηκαν να πάνε, πολλοί μάλιστα απ’ αυτούς περιφρόνησαν την πρόσκληση του βασιλιά. Αυτός είναι ένας συνηθισμένος πειρασμός ανάμεσα σ΄ αυτούς που πιστεύουν ότι εργάζονται για τα συμφέροντά Μου και έχουν κληθεί αλλά δεν έχουν χρόνο να ανταποκριθούν στο κάλεσμά Μου. Στην πραγματικότητα, ο νους τους βρίσκεται μακριά από Μένα, είναι απορροφημένοι από μικροπράγματα ή από προσωπικές υποθέσεις. Απαθείς προκειμένου να κινηθούν ή να χάσουν τις ανέσεις τους, προβάλλουν κάθε λογής δικαιολογίες. Μένουν, τουλάχιστον, οι άθλιοι και οι φτωχοί στο πνεύμα και όσοι ποτέ τους δεν Με γνώρισαν ούτε άκουσαν για Μένα. ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΛΑΒΩ ΕΠΑΙΝΟ ΚΑΙ ΤΙΜΗ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΡΡΙΨΑΝ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ, Η Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΜΕ ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΝΤΥΜΕΝΟΣ… Ο βασιλιάς είχε δώσει στους δούλους του εντολές να πάνε στα σταυροδρόμια της πόλης και να τους καλέσουν όλους, καλούς και κακούς… Αυτοί είναι οι άνθρωποι που δεν ήταν δικοί Μου8 και για τους οποίους θα πω τώρα: «εσείς είστε ο λαός Μου», αντί να τους πω «δεν είστε ο λαός Μου αλλά τα αποβράσματα κάθε λογής κοινωνίας.» Θα τους ονομάσω γιους και θυγατέρες του ζωντανού Θεού, κληρονόμους της Βασιλείας Μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή