Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΡΗ...


ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΜΑΣΚΟΠΛΗΚΤΟΥΣ" ΑΔΕΛΦΟΥΣ


Εἰς αγαθήν μνήμιν τοῦ Ἁγίου ἡμῶν Πατρὸς Ἰωσὴφ τοῦ Ἡσυχαστοῦ


Ἄνοιξον, γλυκεῖα πνοή μου, Ἰησοῦς ὁ Σωτήρ μου, ἄνοιξον τοὺς ὄμβρους τοῦ Θείου Σου Πνεύματος καὶ στάλαξον ὕδωρ τῆς παρακλήτου Σου Χάριτος εἰς τὴν ψυχὴν τῶν μασκοπλήκτων ἀδερφῶν μου. 

Καὶ παραμύθησον καὶ θεράπευσον αὐτῶν τὴν καρδίαν, γλυκαίνων αὐτὴν γλυκασμῷ τῆς θείας καὶ ἀπορρήτου Σου ἡδονῆς, ὄν ούκ ἔξεστι γλῶσσα λαλῆσαι.


Ἀπόστειλον, Ἰησοῦ μοῦ φωτοδότα, αὐγὴ φωτισμοῦ τῶν θείων Σου γνώσεων καὶ διαύγασον εἰς τὴν ψυχὴν τῶν μασκοπλήκτων ἀδελφῶν μου τὸ φάος τῆς θεϊκῆς Σου ἐλλάμψεως. Ἵνα χαροῦν καὶ σκιρτήσουν ὡς ἔλαφοι καὶ λησμονήσουν τὰς θλίψεις καὶ τὰ πάντα τοῦ κόσμου

Ναὶ εὐωδία μου γλυκυτάτη, ναὶ πνοὴ μοῦ εὐωδεστάτη, ναὶ Χριστὲ μου ἠγαπημένε. Λυπήσου τὰ πλάσματά Σου καὶ μὴν τὰ ἀφήσεις νὰ πάσχουν ὑπὲρ τὰς δυνάμεις των.

Πάρασχε, γλυκεῖα πνοή μου, ὁ Χριστός, ἡ ζωή μου. Δὸς τὴν Χάριν Σου εἰς τοὺς δούλους Σου καὶ ἀπάλλαξον αὐτοὺς ἐκ τῶν ἐχθρῶν ὅπου τοὺς περιεκύκλωσαν. Καὶ πάντα διάλυσον καὶ εἰς ευδίαν καὶ γαλήνην θαυμασίως μετάβαλλον, καθὼς συνηθίζει νὰ πράττει ἡ παντέφορος καὶ θεία Σου δύναμις.

Ὅτι Σὺ ἡ βοήθεια καὶ ἡ δύναμις, τὸ ἔλεος καὶ ἡ εὐσπλαχνία καὶ Σοί τὴν δόξαν ἀναπέμπομεν σὺν τῷ ἀνάρχῳ Σου Πατρὶ καὶ τῷ Παναγίῳ καὶ Ἀγαθῷ καὶ Ζωοποιῷ Σου Πνεύματι, νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς ἀπεράντους αἰῶνας τῶν αἰώνων,


Ἀμήν!!!


(Διασκευασμένη προσευχὴ τοῦ ἐν Ἁγίοις ἡμῶν Πατρὸς Ἰωσὴφ τοῦ Ἡσυχαστοῦ ἀπὸ τὸ ἔξοχο βιβλίο «ΕΚΦΡΑΣΙΣ ΜΟΝΑΧΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ»)

ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΗΛΙΑΣ ΣΚΟΥΝΤΡΙΑΝΟΣ




1 σχόλιο: