Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2021

ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΓΕΙΟΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΝΑΟΥΣ!

ΚΑΝΕΙΣ ΜΗΝ ΠΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΝΤΕΛΛΟΜΑΙ Η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.

 


MEΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++

 Γράψε παιδί Μου αμαρτωλό, τον λόγο Μου τον Θεϊκό, 
μιλώ ο Μέγας Τρισυπόστατος Θεός
 και απευθύνομαι εις τον δικό Μου πιστό λαό. 

Και λέω, εις τον δικό Μου πιστό λαό, 
γιατί όλοι οι άλλοι, δεν ενδιαφέρονται, για το τι ο Θεός θα πω 
και ούτε νοιάζονται για το θέλημά Μου το Θεϊκό. 

Ένα μόνον τους ενδιαφέρει πραγματικά, 
πώς να μην χάσουν την ΥΓΕΙΑ τους, 
αδιαφορώντας για τα αιώνια ψυχικά τους. 

Θεοποίησαν τόσο πολύ την ΥΓΕΙΑ, 
που έγιναν ΠΕΙΘΗΝΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΕΙΣ ΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΘΗΡΙΑ
 ΚΑΙ ΕΧΑΣΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΘΕΟΔΩΡΗΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. 

Πισωπλάτησαν Εμέ τον Μέγα Θεό
 και έτσι έχασαν την ΥΓΕΙΑ , 
το τόσο πολύτιμο γι’ αυτούς αγαθό. 

Πάει σαν την σκιά τους, 
όλο αυτή μπροστά τους, 
 και γίνεται αδύνατη, για να την φθάσουν,
 κάθε προσπάθειά τους.

Ακούστε λοιπόν παιδιά Μου αγαπητά, 
εσείς που ακόμα Μου μείνατε πιστά, 
αντέχοντας όλα τα δεινά
 που σας προκαλούν τα θηρία τα σατανικά 
και όσοι έχουν παραδοθεί εις αυτά. 

Κάνετε Ιώβεια υπομονή, 
αντέξετε σε όποια δυσκολία ακόμα σας παρουσιαστεί,
 εξάλλου δεν είστε ποτέ μόνοι, Εμείς θα είμαστε πάντα μαζί,
 από Εμέ θα αντλείτε δύναμη για να αντέχετε το κάθε τι.

 Όλες οι δυσκολίες και τα βάσανα που τώρα περνάτε, 
θα είναι τα παράσημα που αιώνια θα φοράτε. 
Γι’ αυτό παιδιά Μου αγαπητά, ποτέ μην πτοηθείτε 
όσα παράξενα ακόμα θ’ ακούσετε ή δείτε,
 αντιθέτως πιο δυνατά κοντά Μου να στερεωθείτε 
και άπειρα θαύματα θα ζήσετε και θα δείτε 
και Εμέ τον Πατέρα σας Θεό θα δοξολογείτε.

Επειδή η κυριαρχία του σκότους βαδίζει προς το τέλος,
έχουν αφηνιάσει τα βρωμερά θηρία,
 βλέποντας να έρχεται κατά πάνω τους η πανωλεθρία,
γι’ αυτό και αυτά, αλλά και όλους όσοι συνεργάζονται μαζί τους,
τους έχει πιάσει λυσσώδης μανία
και ξεσπούν επάνω εις τα δικά Μου τεκνία.

Μην φοβάστε αγαπητά Μου παιδιά,
πομφόλυγες είναι όλα αυτά,
 θα περάσουν πριν το καταλάβετε καλά – καλά.

Μυρμηγκολέων είναι ο βρωμερός σατανάς,
παρουσιάζεται εις τους οπαδούς του ως λέων τρομερός,
αλλά μπροστά εις τα δικά Μου παιδιά,
ένα μυρμηγκάκι είναι μικρό,
που ο καθείς το πατά, ακόμα και τα μωρά παιδιά.

Γι’ αυτό σας λέω αγαπητά Μου παιδιά,
 θέλω να είστε δυνατά, αφού εσείς ευρίσκεστε
μέσα εις την Παντοδύναμή Μου αγκαλιά.

Κλείστε τα δικά σας τα αυτιά,
 για να μην ακούν λόγια κενά,
 που ταράζουν την δική σας καρδιά.
Κλείστε τα μάτια εις τα μέσα τα σατανικά,
 που επηρεάζουν προς το κακό τα ιδικά σας ψυχικά.

ΜΕΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΙΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΚΑ ΣΑΣ,
ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΑΣ,
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ,
 ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ,
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
 ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ.

ΚΑΝΕΙΣ ΜΗΝ ΠΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,
ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΘΗΡΙΑ.
ΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ,
ΜΕΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΟΙΚΙΑ, ΕΝΤΕΛΛΟΜΑΙ Η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙ’ ΑΥΤΟΥΣ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΒΑΔΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ,
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ
ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΑΙΩΝΙΑ ΔΕΙΝΑ.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ,
ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΙΝΩ ΕΓΩ
Ο ΜΕΓΑΣ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ.


Αμήν και τω Τρισυποστάτω Θεώ δόξα.
+++

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΑΠΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ

Όπως έχετε δει, ποτέ δεν σχολιάζουμε τον Θείο Λόγο του Κυρίου.
Επειδή όμως σήμερα είναι σκληρός ο Λόγος και μπορεί να παρεξηγηθεί, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι αναφέρεται στις εκκλησίες που υγιειο
νομοκρατούνται! Σε καμία περίπτωση δεν μιλάει για τους ομολογητές ιερείς ή και (ελάχιστους) ιεράρχες.
Σε καμιά περίπτωση δεν προτρέπει να απέχουμε από την Θεία Ευχαριστία.

Άλλωστε σε πλείστες όσες αναρτήσεις ο Λόγος του Κυρίου μας έχει τονίσει την ανάγκη να "εμβολιαστούμε" με το Σώμα και το Αίμα Του. Την ανάγκη να εκκλησιαζόμαστε για την σωτηρία μας τονίζει   επίσης και ο Γέρων Φίλιππος Μικραγιαννανίτης. 


20 σχόλια:

  1. + Κύριε
    Θέλω να είμαι προετοιμασμένος
    Πνευματικά και υλικά
    Πάντα+
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. + Κύριε
    Θέλω να είμαι προετοιμασμένος πάντα
    Πνευματικά και υλικά+
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέκοψα μετά από καυγάδες με ιερείς και επιτρόπους, πριν το φετινό Πάσχα .
    Βρήκα σε βουνό λιμάνι και αναπαύτηκα, όμως αυτό σημαίνει διάσπαση ,σχίσμα ,διχασμό.
    Δεν είναι λύση και εδώ οι ιερείς δεν μιλούν δεν προκαλούν, απλά λειτουργούν σεμνά και ταπεινά.
    Πως θα πάμε στο μέλλον χωρίς αυτοκίνητα; γιατί εκεί μας οδηγούν.Έχει ο Θεός θα μας δείξει το πως.
    Αρκεί οι λιγοι παπάδες να αντέξουν ,έπαυσαν ήδη γνωστό μου πολύτεκνο ιερέα και περιμένει να κοπεί και ο μισθός του,όμως δεν σκύβει κεφάλι σε αυτούς .
    Η Δ.Ι.Σ οι δεσποτάδες και το παπαδαριό πριονίζουν το κλαδί που κάθονται,θα πέσουν με πολύ θόρυβο νομοτελειακά.Κουράγιο και προσευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εποχές αιρέσεων πάντα κόσμος πήγαινε ΜΌΝΟ στους παραδοσιακούς ιερείς. Στη πορεία σταματούσαν να μνημονεύουν τους πεσόντες, τους αποστάτες. Καί δεν ονομάζεται αυτό σχίσμα. Ονομάζεται ΑΠΟΤΕΙΧΊΣΗ.
      Σάββατο, 1 Ιουνίου 2019
      π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: «Οι Σύγχρονοι Κληρικοί είναι Προδότες της Πίστεως»!

      Γία οικουμενισμό
      https://youtu.be/2tXLytsxjmA

      https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/06/blog-post_95.html?m=1


      Αύριο μεθαύριο ποιος ξέρει τι νόμοι θα βγούνε; Νόμοι οι οποίοι μπορούν να μας απαγορεύουν να πάμε και στην εκκλησία..τι θα κάνουμε; Θα αρχίσουμε να υπολογίζουμε τους νόμους του κράτους όταν άπτονται εγγίζουν την πίστη μας;" έλεγε προφητικά σε ομιλία του ο μακαριστός Γέροντας Αθανάσιος Μυτιλιναίος.

      Επίσης ο μακαριστός γέροντας τόνιζε: "Μην ξεχνάτε ότι οι μάρτυρες ήσαν οι πιο σπουδαίοι και μάλιστα αν ήταν στρατιώτες οι πιο γενναίοι στρατιώτες που πολεμούσαν υπέρ των βασιλέων. Όταν όμως οι απαγορεύσεις ήγγιζαν την πίστη τους τότε έλεγαν: Πρώτα είναι ο ουράνιος βασιλεύς και μετά ο επίγειος! Τελείωσε! Προσέξτε αυτό το σημείο".

      "Γι αυτό σας είπα να ετοιμάζεσθε πάντοτε. Δεν ξέρουμε την αυριανή μέρα τι θα γίνει. Θεωρώ μόνο τούτο ότι ο αντίχριστος αυτό θα κάνει, αυτό θα κάνει..θα πω κάτι άλλο θα κλείσει ολότελα τις εκκλησίες. Θα γίνει διωγμός τρομερός εκ μέρους του αντιχρίστου αυτά τα γνωρίζουμε βέβαια και οι πατέρες μας ειδοποιούν γι αυτό. Οπότε ας ετοιμαζόμεθα πάντοτε" - προσθέτει σε άλλο σημείο ο Γέροντας Αθανάσιος.

      Διαγραφή
  4. ΔΌΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΏΝ ΠΆΝΤΟΤΕ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι η δεύτερη φορά που ο Κύριος μας προτρέπει να μην εκκλησιαστούμε. Η πρώτη ήταν όταν η Ανάσταση στους Ι. Ναούς έγινε στις 21.00 του Μ. Σαββάτου και όχι στις 00.00 της Κυριακής. Μετά ωστόσο ήρε αυτή την προτροπή Του.

    Ο καθένας κάπου ποντάρει, σε κάτι επενδύει, κάποιον ακολουθεί τυφλά. Εγώ προσωπικά θα κάνω απόλυτη υπακοή στο θέλημα του Κυρίου μου που εκφράζεται μέσα από όσα διαβάζουμε σ'αυτό το Ιερό Κρυφό Σχολειό του Ρωμανού, αναμένοντας πότε θα άρει αυτή Του την εντολή. Στο μεταξύ βέβαια θα αυξήσω τη νηστεία, θα προσπαθήσω να αυξήσω την προσοχή και την προσευχή μου, την ανεξικακία μου.

    Γνωρίζω από τις προφητείες των Αγίων ότι θα λειτουργηθεί ξανά η Αγία Σοφία, οπότε αν αξιωθώ να επιβιώσω από αυτά που ήδη ήρθαν και εκτυλίσσονται αργά, αλλά σταθερά, θα λειτουργηθώ εκεί.

    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ
    Η.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι η δεύτερη φορά που ο Κύριος μας προτρέπει να μην εκκλησιαστούμε. Η πρώτη ήταν όταν η Ανάσταση στους Ι. Ναούς έγινε στις 21.00 του Μ. Σαββάτου και όχι στις 00.00 της Κυριακής. Μετά ωστόσο ήρε αυτή την προτροπή Του.

    Ο καθένας κάπου ποντάρει, σε κάτι επενδύει, κάποιον ακολουθεί τυφλά. Εγώ προσωπικά θα κάνω απόλυτη υπακοή στο θέλημα του Κυρίου μου που εκφράζεται μέσα από όσα διαβάζουμε σ'αυτό το Ιερό Κρυφό Σχολειό του Ρωμανού, αναμένοντας πότε θα άρει αυτή Του την εντολή. Στο μεταξύ βέβαια θα αυξήσω τη νηστεία, θα προσπαθήσω να αυξήσω την προσοχή και την προσευχή μου, την ανεξικακία μου.

    Γνωρίζω από τις προφητείες των Αγίων ότι θα λειτουργηθεί ξανά η Αγία Σοφία, οπότε αν αξιωθώ να επιβιώσω από αυτά που ήδη ήρθαν και εκτυλίσσονται αργά, αλλά σταθερά, θα λειτουργηθώ εκεί.

    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ
    Η.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το Άγιο Πνεύμα σας φωτίζει για να εννοήσετε τις Γραφές.
    13 Σεπτεμβρίου, 2002
    http://www.tlig.org/el/messages/1081/

    Σήμερα, στους καιρούς αυτούς του Ελέους, σου προσφέρω τη χάρη σαν δώρο και σαν καρποφόρο μονοπάτι που σε οδηγεί σε Μένα.

    - Σου προσφέρω τους αγγέλους Μου που θα επιδέσουν με ανείπωτη τρυφερότητα τις πληγές σου, πληγές που προξένησαν στην ψυχή σου τα πάθη αυτού του κόσμου. Θα σε βοηθήσουν στην αποκατάστασή σου επαναφέροντάς σε στη ζωή, αναπλάθοντας την ανάπηρη ψυχή σου σε μια νέα ζωή μαζί Μου.
    - Σου προσφέρω μια θέση στην καρδιά Μου, όπου θα ανθίσεις με αμέτρητες διδαχές από τη Σοφία. Θα σου χαρίσω πλούσια δώρα ανεκτίμητα, όπως ο νυμφίος χαρίζει στη νύφη του που κέρδισε την καρδιά του. Και θα εκφράσω την αγάπη Μου για σένα, νύφη Μου, ενώ θα σε κρατώ στην αγκαλιά Μου και θα σου ψάλλω τις Ωδές της δημιουργίας Μου και για το πώς άρχισες να υπάρχεις. Θα σου αποκαλύψω τα μυστήρια πριν από τη δημιουργία της γης, πριν από τη γέννηση της φύσης, κι ενώ θα προσπαθώ να κερδίσω την εύνοια της ψυχής σου, εσύ θα πεις τη Σοφία "αδερφή μου!". Ναι, θα σε ελευθερώσω σαν πουλί από το κλουβί και σαν ελάφι θα σε λύσω από την παγίδα, αν θελήσεις να στραφείς σε Μένα και να Με αναγνωρίσεις με τη μετάνοιά σου.
    - Σου προσφέρω μπαλάντες δικές Μου και την αποκλειστική χάρη της Παρουσίας Μου, μόνο Εγώ κι εσύ.
    - Προσφέρω στην ψυχή σου τη δυνατότητα να χαίρεται ακατάπαυστα στην Παρουσία Μου και Εγώ, όπως ο πατέρας παρακολουθεί με χαρά την ανάπτυξη και αύξηση του γιου του, θα προσεχω, σαν αετός, τη Βασιλεία Μου που διαμορφώνεται εντός σου.
    - Σου προσφέρω αυτό που εσύ ονομάζεις απρόσιτο και απροσπέλαστο και μόνο Εγώ μπορώ να το προσφέρω, κάτι που βρίσκεται μακριά και πέρα από τις ανθρώπινες δυνατότητες, ένα μονοπάτι που υπερόπτες δεν το πάτησαν, δεν το περπάτησε ο σοφός. Ούτε χρυσάφι ούτε κρύσταλλο μπορούν σε αξία να συγκριθούν με αυτό που προσφέρω Εγώ. Δεν γίνεται να αγοραστεί με ατόφιο χρυσάφι ούτε και με καντάρια ασήμι να αποκτηθεί, ούτε σε αξία να συγκριθεί με το καθαρότερο χρυσάφι, ούτε με τον πολύτιμο τον όνυχα και το ζαφείρι, αφού η αξία της αγίας Σοφίας δεν μπορεί να μετρηθεί. Εγώ μονάχα την κατέχω και την προσφέρω σε όποιον θέλω.
    Αόρατη για το ανθρώπινο μάτι, κι όμως ένδοξη μες στη λαμπρότητά της, θα σου προσφέρω την αγία Σοφία, αν φοβηθείς την αμαρτία και απομακρυνθείς από το κακό, μετανοώντας και μελετώντας ό,τι ήταν λαθεμένο. Κι αν ρωτήσεις: "πες μου, Πατέρα, πες μου, από πού έρχεται η Σοφία; Πού βρίσκεται η πηγή της φρόνησης, αφού ο άνθρωπος δεν ξέρει την αξία της και είναι κρυμμένη απ' όλη την πλάση;" Θα σου απαντήσω, παιδί Μου: "Ο σεβασμός στον Κύριο, αυτό είναι η Σοφία και του κακού η αποφυγή είναι η φρόνηση". Σε όλους αυτούς που τους προσφέρω τη Σοφία, βάζουν τέλος στο σκοτάδι - αφού η Σοφία χαίρεται να φέρνει στο φως τα κρυμμένα μυστικά - ενώ μπορούν συγχρόνως να ατενίσουν τα αόρατα κάλλη που είναι τώρα ορατά στο λαμπρό φως της Σοφίας.
    Βρείτε, επομένως, τη χαρά σας σε Μένα γιατί οι εντολές Μου είναι ανώτερες και καθαρές και κυβερνώ με πραότητα και ευσπλαχνία. Με τη χάρη περιβάλλω όσους μετανοούν. Απεχθάνομαι κάθε κακία και διαφθορά, ενώ το πνεύμα Μου ελευθερώνει όλους όσους ομολογούν την αμαρτία τους, βάζοντας έτσι τέλος στα κακόβουλα, πονηρά πνεύματα.
    Δεν είμαι ένας κυβερνήτης κοσμικός, είμαι ένας Κυβερνήτης δίκαιος, με εκλεκτές αποφάσεις κι ενάρετους κανόνες, γεμάτος λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια, ωστόσο πράος και ταπεινός στην καρδιά. Για να χαρεί η καρδιά σας και να ευφρανθεί, προσφέρομαι να αποκαταστήσω την όρασή σας, ώστε να ικανοποιήσω τα μάτια σας και να δουν Εμένα, τον Θεό σας, ενώ θα Μου φωνάζετε με δέος: "Δοξασμένο το Όνομα του Τρισάγιου, Τριαδικού Θεού! Δόξα σε Αυτόν που ανόρθωσε την ψυχή μου και μεγαλούργησε για χάρη μου! Άγιο είναι το Όνομά Του. Εξυμνώ το Θεό Μου που δέχθηκε και πάλι την απερίσκεπτη ψυχή μου και επέτρεψε στα μάτια μου να δουν το Πρόσωπό Του. ΚΙ ΟΠΩΣ Ο ΙΩΒ, θα πω κι εγώ μ' ένα τραγούδι: "Αμάρτησα, το σωστό δεν το έπραξα, μα δεν μου το ανταπέδωσε ο Θεός. Με φύλαξε από το να κατεβώ στο λάκκο και στης ζωής με κράτησε το φως."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σας.
    Μια ερώτηση να κάνω. Δηλαδή να μην μπαίνουμε σε ναούς που θα υπάρχουν αρκετοί Χριστιανοί που φοράνε μάσκα, χωρίς να το επιβάλλουν οι ιερείς;
    Εγώ δεν φοράω . οι ιερείς δεν φοράνε,το μισό εκκλησίασμα φοράει ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mιλάμε για το ενδεχόμενο να ζητάνε τεστ για να μπεις στο Ναό. Μιλάμε για τους ναούς που επιβάλλουν μάσκα. Όπου είναι ελεύθερα πηγαίνουμε και προτιμούμε να είναι ιερείς ομολογητές που είναι ενάντιοι σε υγειονομικά μέτρα μέσα στον Ναό.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  9. Είναι η δεύτερη φορά που ο Κύριος μας προτρέπει να μην εκκλησιαστούμε. Η πρώτη ήταν όταν η Ανάσταση στους Ι. Ναούς έγινε στις 21.00 του Μ. Σαββάτου και όχι στις 00.00 της Κυριακής. Μετά ωστόσο ήρε αυτή την προτροπή Του.
    Ο καθένας κάπου ποντάρει, σε κάτι επενδύει, κάποιον ακολουθεί τυφλά. Εγώ προσωπικά θα κάνω απόλυτη υπακοή στο θέλημα του Κυρίου μου που εκφράζεται μέσα από όσα διαβάζουμε σ'αυτό το Ιερό Κρυφό Σχολειό του Ρωμανού, αναμένοντας πότε θα άρει αυτή Του την εντολή. Στο μεταξύ βέβαια θα αυξήσω τη νηστεία, θα προσπαθήσω να αυξήσω την προσοχή και την προσευχή μου, την ανεξικακία μου.
    Γνωρίζω από τις προφητείες των Αγίων ότι θα λειτουργηθεί ξανά η Αγία Σοφία, οπότε αν αξιωθώ να επιβιώσω από αυτά που ήδη ήρθαν και εκτυλίσσονται αργά, αλλά σταθερά, θα λειτουργηθώ εκεί.

    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα δια της αποχής μας, αυτοί έχουν σκοπό να μας πάνε σε κοινό ποτήριο με τους παπικούς, το οποίο θα είναι δηλητήριο πολύ πιο θανατηφόρο από αυτό που έχουν τα εμβόλια!!!

      Διαγραφή
    2. ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ:

      «Θάρθουν δυο χρονιές η μια πίσω από την άλλη που τα ξεροπάλουκα του Μάρτη θα μείνουν στη θέση τους και το γιόμα του φεγγαριού θα κάνει τους παπικούς να γιορτάσουν το Πάσχα αντάμα με το δικό μας. Γράψτε το για να το βάλουν σημάδι τα τρισεγγόνια σας και να ξεύρουν πότε σιμώνουν τούτα που σας λέγω» .

      http://agios-dimitrios.blogspot.gr/2015/04/blog-post_47.html

      Διαγραφή
    3. Πες τα ανώνυμε ,πάμε στην εκκλησία ΜΟΝΟΝ όταν όλα γίνονται όπως γνωρίζουμε τόσα χρόνια και με τον τρόπο που γίνονταν πριν χώσουν την μύτη τους στα εκκλησιαστικά θέματα,οι πολιτικοί και η κρατική εξουσία.
      Τι δεν καταλαβαίνουμε;
      Δεν φαίνεται που το πάνε το πράγμα με τα φίμωτρα με την συνέργεια των υπηκόων της Δ.Ι.Σ και των μητροπωλητών και των αδελφών Βαρθολομαίου -Φραγκίσκου.
      Το κυριότερο να θυμηθούμε ,ποιος από τον λαό ψήφισε ποτέ ,για να διαλέξει τον μητροπολίτη και τον ιερέα
      της ενορίας του,μόνοι τους τα μαγειρεύουν και κάθονται στο σβέρκο μας όπως οι χρηματοδότες τους πωλιτικοί .Δεν είναι μαγαζί ο ναός και δεν είναι δικός τους,ανήκει στο λαό ,όπως όλα σε αυτή την πατρίδα.

      Διαγραφή
    4. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν ιερείς ομολογητές που έχουν αντισταθεί στα μέτρα! Σε αυτούς δεν μπορούμε και δεν πρέπει να γυρίσουμε την πλάτη! Επίσης δεν πρέπει να μένουμε επί μακρόν χωρίς Θεία Κοινωνία.
      Έχω ζητήσει διευκρίνιση και πιστεύω ότι δια του γέροντος θα λάβουμε απάντηση.

      Διαγραφή
    5. Εφόσον δεν πρέπει να πηγαίνουμε στην Εκκλησία και το καταλαβαίνω έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα μπορούμε εάν δεν βρούμε άξιους Ιερείς να πηγαίνουμε μόνο για να κοινωνίσουμε επειδή το έχουμε αναγκη?είναι σωστό αυτό η όχι?

      Διαγραφή
  10. Πηγαίνω εκκλησία αν και δεν ακολουθώ δυστυχώς τα πρέποντα, όμως η μάσκα για μένα είναι μεγαλύτερο σκάνδαλο από το να είχε ο ιερέας γκ...α

    ΑπάντησηΔιαγραφή