ΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ Η ΩΘΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΜΕΡΟΣ 3ο : ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
Γράφει ο Jesse Smith
Μετάφραση Γεώργιος Βλάχος
Το πρώτο μέρος αυτής της σειράς εξέθεσε τους βαθείς δεσμούς των Ηνωμένων Εθνών με τη Θεο-σοφία, τον αποκρυφισμό και το κίνημα της Νέας Εποχής, μέσω ατόμων όπως η Μαντάμ Μπλαβά-τσκι, η Άλις Μπέιλι και ο Ρόμπερτ Μίλερ.
Το δεύτερο μέρος αποκάλυψε το ρόλο των Ροκφέλερ στην ίδρυση του ΟΗΕ και του Οικουμενικού θρησκευτικού κινήματος, μέσω οργανώσεων όπως το Παγκόσμιο και το Εθνικό Συμβούλιο Εκκλη-σιών και η Πρωτοβουλία των Ηνωμένων θρησκειών. Αυτό το άρθρο θα αποκαλύψει το τρέχον ενορχηστρωμένο σχέδιο των Ηνωμένων Εθνών, για να φέρει τον κόσμο μαζί ως "πολλούς πολιτισμούς, μια ανθρωπότητα.”
"Μπορούμε να επιτύχουμε την παγκόσμια ειρήνη μόνο αν υπάρξει πνευματική αναγέννηση σε αυτόν τον πλανήτη.” Dag Hammarskjold, 2ος Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών
Το 1952, η Έλεανορ Ρούσβελτ, πρώτη κυρία των ΗΠΑ από το 1933 έως το 1945, διάβασε μια προσευχή σε μια ραδιοφωνική εκπομπή από την έδρα του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη. Η προσευχή δόθηκε στην Άλις Μπέιλι το 1945 από την πνευματική "ιεραρχία" και είναι γνωστή ως η μεγάλη επίκληση.
Ο Ρούσβελτ υπηρέτησε ως πρόεδρος της Επιτροπής του ΟΗΕ που συνέταξε την Οικουμενική Διακή-ρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων το 1948 και διάβασε την προσευχή για τον εορτασμό της υιοθέτησής της.
Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι είχε οποιαδήποτε σχέση με την Άλις Μπέιλι ή με την οργάνωση Λούσις Τραστ (Lucis Trust). Ωστόσο, η μεγάλη επίκληση διαβάστηκε πλήρως στον αέρα. Μια προσευχή εμπνευσμένη από τον πνευματικό δάσκαλο γνωστό ως Τζουχάλ Κουλ (Djwhal Kuhl) ή "ο Θιβετιανός"."
Το πλήρες κείμενο της προσευχής λέει::
Από το σημείο του φωτός μέσα στο μυαλό του Θεού
Αφήστε το φως να ρέει μέσα στα μυαλά των ανθρώπων.
Αφήστε το φως να κατέβει στη Γη.
Από το σημείο της αγάπης μέσα στην καρδιά του Θεού
Αφήστε την αγάπη να ρέει στις καρδιές των ανθρώπων.
Είθε ο Χριστός να επιστρέψει στη Γη.
Από το κέντρο όπου είναι γνωστό το θέλημα του Θεού
Αφήστε το σκοπό να καθοδηγήσει τις μικρές διαθήκες των ανθρώπων –
Ο σκοπός που οι δάσκαλοι γνωρίζουν και υπηρετούν.
Από το κέντρο που ονομάζουμε φυλή των ανθρώπων
Αφήστε το σχέδιο της αγάπης και του φωτός να λειτουργήσει
Και ας σφραγίσει την πόρτα όπου κατοικεί το κακό.
Αφήστε το φως και την αγάπη και τη δύναμη να αποκαταστήσουν το σχέδιο στη Γη.
Με όρους Νέας Εποχής, η Οικουμενική Διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων θεωρείται ως το πρώτο βήμα προς την επίτευξη παγκόσμιας ενότητας μέσω ενός συνόλου κοινών αρχών. Η μεγάλη επίκληση λειτούργησε ως φυσική συνοδεία που είχε ως στόχο να "προωθήσει τη μετα-μόρφωση της συνείδησης.
"Η προσευχή έχει σκοπό να γίνει κατανοητή διαφορετικά από το κοινό, τους εσωτεριστές και τα μέλη της ιεραρχίας. Η γλώσσα του είναι σκόπιμα παραπλανητική, ώστε να μην ανησυχεί τους χριστιανούς.
Στο βιβλίο του "μαθητεία στη νέα εποχή ΙΙ", η ΄Αλις Μπέιλι απο-καλύπτει: "εγώ [ο Τζουχάλ Κουλ] έχω διατυπώσει και μεταφράσει την επίκληση [έτσι], ώστε ο χριστιανικός κόσμος, μέσω των εκκλησιών του, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει. (σ. 165)"
Eleanor Roosvelt – FDR library photo
Η αναφορά της προσευχής στον Χριστό δεν είναι ο Ιησούς Χριστός της Βίβλου, αλλά ένας Παγκόσμιος Διδάσκαλος γνωστός και ως κύριος Μαϊτρέγια, ο Ιμάμ Μαχντί, ο Καλκί Aβατάρ και ο Μποντι-σάτβα.
Η ΄Αλις Μπέιλι αποκαλύπτει περαιτέρω ότι "αν δοθεί ευρεία διανομή, [η μεγάλη επίκληση] μπορεί να είναι στη θρησκεία του νέου κόσμου αυτό που ήταν η προσευχή του Κυρίου στον Χρι-στιανισμό..."
Περαιτέρω, εξηγεί ότι "πάντα προοριζόταν από τον Θιβετιανό, Τζουχάλ Κουλ, να δοθεί μαζική διανομή και να γίνει παγκόσμια προσευχή και είναι ο κύριος παράγοντας για τη μεταμόρφωση της ανθρώπινης θέλησης.”
Σε μια επιστημονική ανάλυση των γραπτών της Άλις Μπέιλι και των εφαρμογών τους, ο Ρόμπερτ Χέρμαν αποκωδικοποίησε τη μεγάλη επίκληση, αποκαλύπτοντας τι προσπάθησε να κρύψει ο Θιβετιανός, διευκρινίζοντας ότι:
Φως, φως = Λουσιφεριανός Διαφωτισμός.
Θεός = Σατανάς .
ρεύμα εμπρός = επισκίαση.
αγάπη = διάφορες μορφές καθορισμένου κακού ή, γενικά, μίσους.
Χριστός = Αντίχριστος.
μικρές διαθήκες ανθρώπων = οι ισχυρισμένες ανόητες, αδύναμες και κατώτερες επιθυμίες
των ατόμων, ειδικά εκείνες που ακολουθούν το συντηρητικό ιουδαιο-χριστιανικό δόγμα.
σκοπός = προετοιμασία για την εμφάνιση του Αντίχριστου.
Διδάσκαλοι = δαίμονες ή άτομα που ελέγχονται από δαίμονες.
φυλή των ανθρώπων = "ανθρωπότητα", όπως κυβερνάται από τον Εωσφόρο.
Ίσως αγνοώντας, η Έλεανορ Ρούσβελτ, ως πρώτη κυρία με επιρροή στην ιστορία των ΗΠΑ, διάβασε μια δαιμονικά εμπνευσμένη προσευχή με στόχο να εξαπατήσει τους χριστιανούς, να ενεργο-ποιήσει την εωσφορική διαφώτιση και να μεταμορφώσει την ανθρώπινη θέληση.
Η ΄Ελεανορ Ρούσβελτ μπορεί να εξαπατήθηκε εύκολα. Οι απόψεις της φαινόταν να ευθυγραμμίζονται με την παγκόσμια θρησκεία που καθιερώθηκε από την οργάνωση Λούσις Τραστ, τον ΟΗΕ, τα οικουμενικά και διαθρησκευτικά κινήματα.
Σε αρκετές δηλώσεις για τη θρησκεία, η ΄Ελεανορ Ρούσβελτ έδειξε ότι συγκεκριμένες αλήθειες και δόγματα είχαν πολύ μικρή σημασία, εκφράζοντας : ‘’Η θρησκεία για μένα είναι απλώς η πεποί-θηση ότι, όλα τα ανθρώπινα όντα πρέπει να έχουν κάποια πίστη σε μια δύναμη μεγαλύτερη από τον εαυτό τους.
Για μένα η θρησκεία δεν έχει καμία σχέση με κάποιο συγκεκριμένο δόγμα. To όσοι από εμάς ανατράφηκαν ως χριστιανό και το πρότυπο είναι η ζωή του Χριστού, έχει πολύ μικρή σημασία αν το δόγμα μας είναι καθολικό ή προτεσταντικό.
Για όσους από εμάς τυχαίνει να έχουν γεννηθεί και ανατραφεί κάτω από άλλους ουρανούς ή σε άλλα δόγματα, το αντικείμενο που πρέπει να επιτευχθεί πηγαίνει με κάποιο άλλο όνομα " (πηγή)
- Έλεανορ Ρούσβελτ, Εφημερίδα Των Κυριών, Οκτώβριος 1941
Η σφραγίδα έγκρισης της ΄Ελεανορ Ρούσβελτ για τη μεγάλη επίκληση και συμμετοχή στην παγκόσμια εκστρατεία που αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα, ώθησε την ατζέντα του Θιβέτ προς τα εμπρός με άλματα.
Για να συνεχίσει να προωθεί την απατηλή προσευχή, η οργάνωση Λούσις Τραστ προσαρμόζει τη γλώσσα της μεγάλης επίκλησης, "η οποία προορίζεται να είναι το μάντραμ του Χριστού για την εποχή του Υδροχόου", για να αντικατοπτρίζει τον σημερινό πλουραλιστικό και πολυπο-λιτισμικό κόσμο.
Φράσεις όπως "μυαλά των ανθρώπων", "διαθήκες των ανθρώπων" και "φυλή των ανθρώπων" αντικαταστάθηκαν από "ανθρώπινα μυαλά", "ανθρώπινες διαθήκες" και "ανθρώπινη φυλή".
Έχοντας απαγγείλει για πάνω από 70 χρόνια, οι μαθητές της ΄Αλις Μπέιλι πιστεύουν ότι "οι ενέργειες που επικαλούνται η μεγάλη επίκληση μπορούν τώρα να ειπωθούν ότι είναι βαθιά αγκυροβολημένες στην ανθρώπινη συνείδηση.”
Η Συνωμοσία του Υδροχόου
"Ένα ηγετικό αλλά ισχυρό δίκτυο εργάζεται για να επιφέρει ριζικές αλλαγές στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα μέλη της έχουν σπάσει με ορισμένα βασικά στοιχεία της δυτικής σκέψης, και μπορεί ακόμη και να έχουν σπάσει τη συνέχεια με την ιστορία.
Αυτό το δίκτυο είναι η συνωμοσία του Υδροχόου. Ευρύτερη από τη μεταρρύθμιση, βαθύτερη από την επανάσταση, αυτή η καλοήθης συνω-μοσία για μια νέα ανθρώπινη ατζέντα έχει προκαλέσει την πιο γρήγορη πολιτιστική αναπροσαρμογή στην ιστορία.”
- Μέριλιν Φέργκιουσον, Η συνωμοσία του Υδροχόου, 1980, σ. 23
Το εξώφυλλο του βιβλίου συνωμοσίας του Υδροχόου
Καθώς η μεγάλη επίκληση εξαπλώθηκε, άρχισε να αναδύεται ένα ακόμη μεγαλύτερο κίνημα. Οι δεκαετίες του '60 και του' 70 ήταν ταραχώδεις εποχές σε μεγάλο μέρος του κόσμου, καθώς ο πόλεμος, οι κοινωνικές και οικονομικές κρίσεις, η πολιτική διαφθορά, οι δολοφονίες και η κλιμάκωση της έντασης μεταξύ των παγκόσμιων υπερδυνάμεων προκάλεσαν θυμό, δυσπιστία και απελπισία.
Ως απο-τέλεσμα, μια αντιπολιτισμική κουλτούρα γεννήθηκε στις ΗΠΑ που αναζητούσε νόημα και σκοπό εκτός των κοινωνικών κανόνων και των θρησκευτικών παραδόσεων. Ορίστηκε από σταθερές πεποι-θήσεις στην προσωπική μεταμόρφωση, την πνευματική αφύπνιση, την επιστημονική και τεχνολογική καινοτομία και τη συλλογική εξέλιξη, ως λύσεις σε συνεχιζόμενες κρίσεις.
Στο βιβλίο της του 1980, η συνωμοσία του Υδροχόου, η Μέριλιν Φέργκιουσον ορίζει το κίνημα ως "μια αλλαγή παραδείγματος της εξελισσόμενης ανθρώπινης συνείδησης".
Πιστεύει ότι η σταυροφορία εγκαινιάζει μια νέα εποχή ελπίδας μέσα στις άθλιες κοινωνικές συνθήκες της εποχής, γράφοντας: ‘’Η συνωμοσία του Υδροχόου χρησιμοποιεί τα ευρέως διαδεδομένα φυλάκια επιρροής της, για να επι-κεντρωθεί στους επικίνδυνους μύθους και μυστικισμούς του παλιού παραδείγματος και να επιτεθεί σε παρωχημένες ιδέες και πρακτικές."(σ. 34)
Οι παλιοί τρόποι είναι αβάσιμοι. Οι παλιοί θεοί του απομονωτισμού και του εθνικισμού καταρ-ρέουν. Μαθαίνουμε να προσεγγίζουμε τα προβλήματα διαφορετικά, γνωρίζοντας ότι οι περισσότερες από τις κρίσεις του κόσμου αναπτύχθηκαν από το παλιό παράδειγμα, δηλ. τις μορφές, τις δομές και τις πεποιθήσεις μιας παρωχημένης κατανόησης της πραγματικότητας."(σ. 407)
Ιδεολογικά, η συνωμοσία του Υδροχόου μπορεί να παρομοιαστεί με την κινεζική πολιτιστική επανάσταση του Μάο, όπου οι "τέσσερις παλιοί" (παλιές ιδέες, παλιός πολιτισμός, παλιά έθιμα, παλιές συνήθειες) στόχευαν στην εξάλειψη. Το κίνημα αναπτύχθηκε από τις διδασκαλίες της Mαντάμ Μπλαβάτσκι, της ΄Αλις Μπέιλι, του Ρόμπερ Μίλλερ, του Τζων Ρόκεφελερ και πολλών άλλων που αμφισβήτησαν το καθεστώς με νέες (αλλά αρχαίες) ιδέες για κοινωνικό μετασχηματισμό (σοσια-λισμό, κομμουνισμό, αποκρυφισμό και πανθεϊσμό στην πρώτη γραμμή). Όλοι ενθάρρυναν μια βαθιά πίστη στη συλλογική παγκόσμια ενότητα και εργάστηκαν για την εξάλειψη των εμποδίων στην επίτευξη κοινότητας και συναίνεσης. Η συμπαιγνία μεταξύ της Θεοσοφικής Εταιρείας υπό της Μπλαβάτσκι, οργάνωσης Λούσις Τραστ υπό της ΄Αλις Μπέιλι, των Ηνωμένων Εθνών υπό του Ρό-μπερτ Μίλερ και του Παγκόσμιου Συμβουλίου Εκκλησιών υπό του Ροκφέλερ, βοήθησε στη δημι-ουργία της αλλαγής που επιταχύνθηκε από τη συνωμοσία του Υδροχόου.
Συζητώντας το εύρος του κινήματος, η Μέριλυν Φέργκιουσον σημειώνει ότι όλα τα επίπεδα της κοινωνίας διεισδύθηκαν, δηλώνοντας : Οι συνωμότες του Υδροχόου κυμαίνονται σε όλα τα επίπεδα εισοδήματος και εκπαίδευσης, από τα πιο ταπεινά έως τα υψηλότερα. Υπάρχουν λεγεώνες συνωμότων. Βρίσκονται σε εταιρείες, πανεπιστήμια και νοσοκομεία, στις σχολές των δημόσιων σχολείων, στα εργοστάσια και στα ιατρεία, στις κρατικές και ομοσπονδιακές υπηρεσίες, στα δημοτικά συμβούλια και στο προσωπικό του Λευκού Οίκου, στα κρατικά νομοθετικά σώματα, σε εθελοντικές οργανώσεις, σχεδόν σε όλους τους τομείς χάραξης πολιτικής στη χώρα."(σελ. 23-24)
Ο συνάδελφος συνωμότης της Νέας Εποχής Ντόναλντ Κις εξήγησε τη δυσκολία στην εξουδε-τέρωση του κινήματος, λόγω της ασαφούς δομής του, γράφοντας : ‘’Αναφέραμε νωρίτερα πως η κυ-ρίαρχη "ευθεία" κοινωνία, προφανώς δεν έχει αναγνωρίσει τη δύναμη και τη διεισδυτικότητα της κουλτούρας της νέας συνείδησης, αν το κίνημα της Νέας Εποχής γίνει στόχος ανησυχημένων Δυνάμεων και υπερασπιστών του καθεστώτος.
Ωστόσο, θα προσφέρει έναν ευρέως διασκορπισμένο και απο-κεντρωμένο στόχο, πολύ δύσκολο να εντοπιστεί και αδύνατο να αποτραπεί ή να ανατραπεί από τις αξίες που υπηρετούν τη ζωή του”.
- Donald Keys, Earth at Omega: Passage to Planetization, 1985, σ. 123
Οι συμμετέχοντες στη συνωμοσία επικεντρώθηκαν πρώτα προς τα μέσα, πριν κινηθούν προς τα έξω. Ένα βασικό θέμα ήταν η επέκταση των ικανοτήτων του εγκεφάλου μέσω της ύπνωσης, της βιο-ανάδρασης, του διαλογισμού, της θεοσοφίας, του ελέγχου του μυαλού του Σίλβα, της ψυχοθεραπείας, των ψυχικών φαινομένων, της γιόγκα, του Τάι Τσι, της μουσικής, των ψαλμών, των ψυχεδελικών φαρμάκων, των σεμιναρίων και των μυστικιστικών εμπειριών.
Σύμφωνα με τη Μέριλυν Φέργκιουσον, πίστευαν ότι "η ανθρώπινη φύση δεν είναι ούτε καλή ούτε κακή αλλά ανοιχτή σε συνεχή μεταμόρφωση και υπέρβαση’’(σ. 29).
Αγκάλιασαν τις ανατολικές θρησκείες και τις πνευματικές παραδόσεις, όπου η εμπειρία και η γνώση αντικαθιστούν την πίστη και τον κανόνα και όπου το "ριζοσπαστικό κέντρο της πνευματικής εμπειρίας φαίνεται να είναι η γνώση χωρίς δόγμα. (σ.377)".
Οι οπαδοί θεωρούσαν τον κόσμο ως ένα παγκόσμιο χωριό όπου οι άνθρωποι διαχειρίζονται τη δική τους εξέλιξη, ενώ η αυξανόμενη διασύνδεση οδήγησε σε ενότητα με όλη τη ζωή.
Οι συνωμότες προ-σπάθησαν να αλλάξουν την κοινωνία μέσω της πολιτικής της Νέας Εποχής, όπου τα κατακερ-ματισμένα πολιτικά συστήματα γίνονται συστήματα, βασισμένα στη συναίνεση και μετατρέπονται από ετοιμοθάνατες ιεραρχίες σε ζωντανά δίκτυα. Με συνέπεια κατέστησαν σαφές ότι, οι παλιοί τρόποι δεν ήταν πλέον αποδεκτοί.
Κάποιος προσπαθεί πάντα να μας καλέσει πίσω σε μια νεκρή υποταγή: πίσω στον Θεό, την απλή θρησκεία μιας προηγούμενης ημέρας. Eπιστροφή στα βασικά, απλή εκπαίδευση. Επιστροφή στον απλό πατριωτισμό. Και τώρα καλούμαστε πίσω σε έναν απλό "ορθολογισμό", ο οποίος έρχεται σε αντίθεση με την προσωπική εμπειρία και την επιστήμη των συνόρων."(σ. 128)
Η παραβίαση των ορίων της θρησκευτικής διδασκαλίας, της επιστημονικής πρακτικής και των αποδεκτών κοινωνικών κανόνων ήταν βασικές φιλοδοξίες. Οι οπαδοί του Υδροχόου ισχυρίστηκαν ότι, με την οικοδόμηση δικτύων ομοϊδεατών ατόμων που επικεντρώνονται στην απελευθέρωση ανεκ-μετάλλευτου ανθρώπινου δυναμικού, θα δημιουργηθεί ένας νέος κόσμος.
Η εκπαίδευση και τα κέντρα σκέψης όπως το Ινστιτούτο Εσαλέν (Esalen), η Κοινότητα Φάιντχορν (Findhorn), η Σχολή Αρκέιν (Αrcane) και ο σύνδεσμος Λίντισφαρν (Lindisfarne) ήταν καθοριστικά, τόσο για τη διδα-σκαλία των τρόπων ειδήσεων όσο και για να γίνουν πιο προσελκυστικοί σ’ ένα ευρύτερο φάσμα της κοινωνίας.
Οι υποστηρικτές βρέθηκαν στην κυβέρνηση, το χόλιγουντ, τον ακαδημαϊκό κόσμο, την ιατρική, την επιστήμη, την ψυχολογία, τα μέσα ενημέρωσης κλπ. Βιβλία πλημμύρισαν την αγορά, κι-νηματογραφήθηκαν ταινίες, μεταδόθηκαν τηλεοπτικές εκπομπές και σεμινάρια και συνέδρια εμφανί-στηκαν σε όλη τη χώρα, διδάσκοντας έννοιες όπως η νέα σκέψη, η εναλλακτική ιατρική, η οικολογία και η προσωπική ανάπτυξη.
Η Μέριλιν Φέργκιουσον επισημαίνει ότι, πολλοί συνωμότες υιοθέτησαν τις απόψεις του Τεϊχάρ ντε Σαρντίν και ότι η ανθρωπότητα θα μπορούσε να κατευθύνει τη δική της εξέλιξη, για να φτάσει στο "σημείο ωμέγα" της εξελισσόμενης συνείδησης και θεότητας.
Η έρευνά της για τους οπαδούς της Υδροχόου αποκάλυψε ότι, επιχείρησαν αυτό το "μεγάλο άλμα" της συνείδησης μέσω πολλών θρησκειών και πνευματικών πρακτικών, όπως ο βουδισμός ζεν, ο θιβετιανός βουδισμός, η γιόγκα, ο χριστιανικός μυστικισμός, η ψυχοσύνθεση, η θεραπεία του Γιούνγκ, ο υπερβατικός διαλογισμός, ο σουφισμός και η καμπάλα.
Η χρήση ψυχεδελικών φαρμάκων όπως το LSD και τα μαγικά μανιτάρια, αναφέρθηκαν επίσης ως μονοπάτια προς την υπέρβαση. Οι περισσότεροι εξέφρασαν την πίστη τους σε ψυχικά φαινόμενα όπως η μετενσάρκωση, η τηλεπάθεια, η ψυχική θεραπεία, η διόραση, η πρόγνωση κλπ.
Ο νέος ανθρωπισμός και ο νέος αποκρυφισμός στα τέλη της δεκαετίας του 1960 παρήγαγαν μια νέα κοσμοθεωρία, η οποία τα τελευταία χρόνια άρχισε να αναγνωρίζεται ως το κίνημα της Νέας Επο-χής ή ο ανθρωπισμός της Νέας Εποχής.
Τέτοια φαινόμενα όπως η "ολιστική θεραπεία", ο ανατολικός μυστικισμός, η "ανώτερη συνείδηση", η μονιστική φιλοσοφία (ο κόσμος είναι ένας : πανθεϊσμός), η μαγεία, η θεϊκή θεραπεία, η αστρολογία και ο απόλυτος σατανισμός άρχισαν να πολλαπλασιάζονται.
Η φιλοσοφία της Νέας Εποχής διακηρύσσει την εξελικτική ανάπτυξη του ανθρώπου, το επερχόμενο "άλμα της ύπαρξης", στο οποίο η ανθρωπότητα θα υπερβεί τους σημερινούς δημιουργικούς περιο-ρισμούς της. Αυτή η φιλοσοφία είναι σε αρμονία με τον δαρβινικό ανθρωπισμό, καθώς και με το μαρξισμό και άλλες μορφές επαναστατισμού”.
- Gary North, Unholy Spirits: αποκρυφισμός και ανθρωπισμός της Νέας Εποχής, 1988, σ. 5
Οι οπαδοί του Υδροχόου (Νέας Εποχής), υιοθέτησαν μια νοοτροπία : "Αν φαίνεται σωστό, κάντε το". Ωστόσο, η μεταμόρφωση που επιδίωξαν ήταν απλώς μια αναβίωση του αρχαίου γνωστικισμού με μαρξιστικές προεκτάσεις.
Πιστεύοντας ότι η θρησκεία, η εκπαίδευση και ο πατριωτισμός ήταν πολύ απλοί, αγκάλιασαν στοιχεία του αποκρυφισμού για να ξαναφτιάξουν τον κόσμο, σύμφωνα με τα επαναστατικά τους ιδανικά.
Ξεκίνησαν την ανεξάντλητη αναζήτηση της γνώσης, υποθέτοντας ότι θα ήταν η απόλυτη σωτηρία τους, αλλά αντίθετα έκαναν μια Φαουστιανή συμφωνία που τώρα κατά-κλύζει ολόκληρο τον κόσμο.
Η παγκόσμια θρησκεία του ΟΗΕ επεκτείνεται
"Μετά τον ενδοπροτεσταντικό και ενδοχριστιανικό οικουμενισμό φθάσαμε αμετάκλητα στην τρίτη οικουμενική διάσταση, τον οικουμενισμό των παγκόσμιων θρησκειών!”
- Hans Kung, η έννοια των άλλων θρησκειών από τον Willard G. Oxtoby, 1982, Πρόλογος
Καθώς η συνωμοσία του Υδροχόου εξαπλώθηκε σε όλη τη Δύση, τα Ηνωμένα Έθνη συνέ-χισαν να επεκτείνουν τις συνεργασίες τους με θρησκευτικές οργανώσεις που αναζητούσαν ενό-τητα και παγκόσμια ειρήνη.
Κατά τον εορτασμό της 30ης επετείου των Ηνωμένων Εθνών στις 24 Οκτωβρίου 1975 (μια διάσκεψη που επηρεάστηκε έντονα από τις διδασκαλίες του Τεϊχάρ ντε Σαρντίν), μια ομάδα θρησκευ-τικών ηγετών έκανε την ακόλουθη δήλωση : ‘’Οι κρίσεις της εποχής μας, προκαλούν τις παγκόσμιες θρησκείες να απελευθερώσουν μια νέα πνευματική δύναμη που υπερβαίνει τα θρησκευτικά, πολιτιστικά και εθνικά σύνορα σε μια νέα συνείδηση της ενότητας της ανθρώπινης κοινότητας.
΄Ετσι, θέτοντας σε εφαρμογή μια πνευματική δυναμική προς τις λύσεις των παγκόσμιων προβλημάτων επιβεβαιώνουμε μια νέα πνευματικότητα, απαλλαγμένη από συντηρητισμό και κατευθυνόμενη προς μια πλανητική συνεί-δηση’’.
Εν κατακλείδι, οι εκπρόσωποι της διάσκεψης "΄Ενα είναι το ανθρώπινο πνεύμα" προτείνουν ότι, "είναι καιρός οι θρησκείες του κόσμου να συγκεντρώσουν μαζί τα διάφορα οράματά τους για να βοηθήσουν τα Ηνωμένα Έθνη στην προσπάθειά τους να οικοδομήσουν μια καλύτερη ανθρώπινη κοι-νωνία." (Σ’ αυτό, προστέθηκε έμφαση).
- Ewert Cousins, Teilhard de Chardin και το θρησκευτικό φαινόμενο, 1981, σ. 2021
Η ενότητα, η συνείδηση και η υπέρβαση είναι κοινά θέματα των διαθρησκευτικών και των οργανώσεων της Νέας Εποχής. Λέξεις-κλειδιά όπως "αλληλεξαρτώμενο παγκόσμιο χωριό", "ενότητα της ανθρώπινης κοινότητας" και "παγκόσμιος πολιτισμός" σημαίνουν όλα, την ώθηση για μια παγκό-σμια θρησκεία "απαλλαγμένη από το συντηρητισμό".
Το διαθρησκευτικό κίνημα έχει επίσης συγκεντρώσει την προσοχή στα υψηλότερα διπλω-ματικά επίπεδα. Τα Ηνωμένα Έθνη έχουν εγκρίνει αρκετά σημαντικά ψηφίσματα, για παρά-δειγμα, σχετικά με την "προώθηση της θρησκευτικής και πολιτιστικής κατανόησης, της αρμο-νίας και της συνεργασίας" (2003) και την "προώθηση του διαθρησκευτικού διαλόγου" (2004). Υπήρξαν αρκετά παρόμοια ψηφίσματα που περιλαμβάνουν τόσο τον διαθρησκευτικό όσο και τον δια-πολιτισμικό διάλογο, με θέμα "Η παγκόσμια ατζέντα για τον διάλογο μεταξύ των πολιτισμών "(2005).
- John Fahy και Jeffrey Haynes, εισαγωγή: διαθρησκευτική στην παγκόσμια σκηνή, 2018.
Ο ΟΗΕ είναι ένας σημαντικός διευκολυντής του νέου συστήματος συνείδησης. Λειτουργεί ως το κεντρικό σημείο επικοινωνίας, σκέψης, δραστηριότητας, σχεδιασμού και προπαγάνδας. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, ο Ρόμπερτ Μίλερ είπε ότι : ‘’ Ο ΟΗΕ έχει το τεράστιο πλεονέκτημα να υπάρχει, να είναι καθολικός, να έχει εκτεταμένη εμπειρία και να είναι εξοπλισμένος με 32 εξειδικευμένους οργανισμούς και παγκόσμια προγράμματα που καλύπτουν σχεδόν κάθε θέμα κάτω από τον ήλιο" (Paradise Earth, σ.60).
Επί του παρόντος, το σύστημα των Ηνωμένων Εθνών περιλαμβάνει δεκαπέντε οργανισμούς, εννέα οντότητες και φορείς, έξι ταμεία και προγράμματα και οκτώ συναφείς οργανισμούς. Το σύστημα λει-τουργεί στους τομείς των επικοινωνιών, της υγείας, της εκπαίδευσης, της πολιτικής, της επιστήμης, της ψυχολογίας, της οικονομίας, της κοινωνίας των πολιτών και των τεχνών. Οι οργανώσεις της Νέας Εποχής και της διαθρησκείας έχουν δεσμούς με πολλές υπηρεσίες του ΟΗΕ. Οι πιο συχνές συ-νεργασίες πρακτορείων περιλαμβάνουν :
* Συμμαχία των Πολιτισμών του ΟΗΕ (UNAOC)
* Εκπαιδευτικός, επιστημονικός και πολιτιστικός οργανισμός του ΟΗΕ (UNESCO)
* Οικονομικό και Κοινωνικό Συμβούλιο του ΟΗΕ (ECOSOC)
* Τμήμα παγκόσμιων επικοινωνιών του ΟΗΕ (DGC) [πρώην Τμήμα Δημόσιας πληροφορίας (DCP)]
* Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO)
Η UNAOC (Συμμαχία Πολιτισμών των Ηνωμένων Εθνών) ιδρύθηκε το 2005 από τον πρώην Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ Κόφι Ανάν, για να διερευνήσει τις ρίζες της κοινωνικής και πολιτιστικής πόλωσης και να συστήσει τρόπους αντιμετώπισης των ζητημάτων.
Το σύνθημά του είναι "πολλοί πολιτισμοί, μια ανθρωπότητα". Στο παγκόσμιο συνέδριο της οργάνωσης, το 2018, οι συνεδρίες επικεντρώθηκαν στον ‘’διαθρησκευτικό και διαπολιτισμικό διάλογο’’ και στην ‘’εκπαίδευση για την παγκόσμια ιθαγένεια’’, με στόχο τη δημιουργία πιο περιεκτικών κοινωνιών και την καταπολέμηση του μίσους.
Στο Συνέδριο τους το 2022 στο Μαρόκο, αρκετές συνεδρίες επικεντρώθηκαν σε θρησκευτικούς ηγέτες ως προωθητές της ειρήνης, του αμοιβαίου σεβασμού και της κοινωνικής αρμονίας. Οι συζητήσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν παράλληλα με συνομιλίες για τη "διαμόρφωση των παγκόσμιων πολιτών μέσω της μετασχηματιστικής εκπαίδευσης".
Όπως αναφέρθηκε στο προηγούμενο άρθρο, ένας από τους κύριους στόχους του ΟΗΕ είναι να διαβρώσει την εθνική κυ-ριαρχία και να σφυρηλατήσει μια παγκόσμια κυβέρνηση με παγκόσμιους πολίτες. Η θρη-σκευτική κοινότητα έχει προσκληθεί να συμμετάσχει σε αυτή την προσπάθεια μέσω οργανισμών, όπως η UNAOC. Η θρησκευτική ανοχή χρησιμοποιείται ως μέθοδος για την προώθηση της παγκό-σμιας συναίνεσης.
Ιδρυθείσα το 1946, η UNESCO (Εκπαιδευτικός, Επιστημονικός και Πολιτιστικός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών), ήταν ένας από τους πρώτους οργανισμούς του ΟΗΕ. Ο Τζούλιαν Χάξλεϊ, ένας μετανθρωπιστής και ευγονιστής, ήταν ο πρώτος γενικός διευθυντής της. Κατέστησε σαφές ότι, το μεγαλύτερο καθήκον της υπηρεσίας ήταν η επίλυση των συγκρούσεων μεταξύ ατομικισμού έναντι κολεκτιβισμού.
Του αμερικανικού έναντι του ρωσικού τρόπου ζωής. Του καπιταλισμού έναντι του κομμουνισμού, και του χριστιανισμού έναντι του μαρξισμού. Η επιστημονική προσέγγιση της UNESCO έχει συγχωνευθεί μερικές φορές με τη νέα παγκόσμια θρησκεία, για να επιλύσει αυτές τις συγκρούσεις.
Η αλλαγή του παραδείγματος τους Υδροχόου (Νέας Εποχής), έκανε ένα άλμα με την έκθεση της UNESCO, σχετικά με τη ‘’Συμβολή των θρησκειών στον πολιτισμό της ειρήνης’’. Η διακήρυξη σφυρηλατεί τις αντιλήψεις ότι, καμία θρησκεία δεν είναι ανώτερη από την άλλη. Είμαστε όλοι αλληλεξαρτώμενοι και συλλογικά υπεύθυνοι για το κοινό καλό.
Οι θρησκείες δεν πρέπει να ταυτίζονται με την πολιτική, οικονομική ή κοινωνική δύναμη και πρέπει να αποτελούν πηγή χρήσιμης ενέργειας. Ενώ οι στόχοι φαίνονται καλοί, οι κρυπτογραφημένες αυτές φράσεις αποκαλύπτουν μια μισαλλοδοξία για τον βιβλικό χριστιανισμό και επιδιώκουν να περιορίσουν τον χριστιανό από το κήρυγμα του Ευαγγελίου σε όλα τα έθνη, όπως ο Ιησούς έδωσε εντολή.
Ο διαθρησκευτικός διάλογος είναι ευπρόσδεκτος εντός της UNESCO, της UNAOC και ολόκληρου του συστήματος των Ηνωμένων Εθνών, εφόσον κανείς δεν κάνει αποκλειστικές διακηρύξεις ότι o Χριστός είναι "Ο δρόμος, η αλήθεια και η ζωή.”
Η Αίθουσα Διαλογισμού
Εκτός από τις πολλές υπηρεσίες και οργανώσεις του, ο ΟΗΕ προωθεί την παγκόσμια θρη-σκευτική συνεργασία μέσω της αίθουσας διαλογισμού του, την οποία ο πρώην Γενικός Γραμ-ματέας Dag Hammarskjöld βοήθησε να δημιουργηθεί.
Η αίθουσα είναι γεμάτη με απόκρυφα θέματα και περιέχει ένα βωμό αφιερωμένο στο Θεό, τον οποίο ο άνθρωπος λατρεύει με πολλά ονόματα και με πολλές μορφές. Η οργάνωση Λούσις Τραστ (Lucis Trust), εξυπηρετεί ως επιστάτης του δωματίου.
Όπως συμβαίνει με οποιοδήποτε πραγματικά απόκρυφο ή πνευματικό σύμβολο, αυτό η αίθουσα αντιπροσωπεύει περισσότερα από ό,τι συναντά το μάτι. Είναι γεμάτη με σημαντικά σύμβολα και η αριθμολογία. Η αστρολογία και η ιερή γεωμετρία που είναι όλα μέρος αυτού του πολύ μικρού δωματίου, εκπέμπουν τις δικές τους σιωπηλές αλλά ισχυρές πνευματικές δονήσεις. ΄
Οπως γνωρίζου-με, ο διαλογισμός είναι μια ισχυρή μέθοδος πλανητικής υπηρεσίας. Στο διαλογισμό χρησιμοποιούμε το μυαλό ως κανάλι για την υποδοχή των ενεργειών του φωτός, της αγάπης και της θέλησης για καλό, και κατευθύνουμε αυτές τις ενέργειες στα Ηνωμένα Έθνη και στην ανθρώπινη συνείδηση.
- ΄Ιντα Ουρσό (Ida Urso), διευθύντρια της οργάνωσης Παγκόσμια Καλή Θέληση
Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, η τοιχογραφία της αίθουσας διαλογισμού "υποτίθεται ότι προκαλεί ένα αίσθημα της ουσιαστικής ενότητας του Θεού. Στην τελετή έναρξης του δωματίου, ο Hammarskjöld δήλωσε : "Ανθρωποι πολλών θρησκειών θα συναντηθούν εδώ, και για το λόγο αυτό, κανένα από τα σύμβολα στα οποία είμαστε συνηθισμένοι στον διαλογισμό μας δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί.”.
Η αίθουσα διαλογισμού ενισχύει την ιδέα της ανοχής, ενισχύοντας την εκστρατεία για την αραίωση της πίστης σε οποιαδήποτε θρησκεία που περιέχει "αποκλειστική" ή "απόλυτη" αλήθεια.
Η ατελείωτη σειρά των θρησκευτικών δικτύων της Νέας Εποχής
Τροφοδοτούμενο από ιδέες πλανητικής ενότητας, συνειδητότητας, συλλογικότητας, ανθρώπινου δυναμικού, συνειδητής εξέλιξης και παρόμοιων θεμάτων, το κίνημα για την ένωση όλων των θρη-σκειών ξεκίνησε με μερικές βασικές οργανώσεις. Αυτές, οι σε μεγάλο βαθμό αποκεντρωμένες ομάδες συχνά διασταυρώνονται και σχηματίζουν ένα νεφελώδες δίκτυο, το οποίο είναι δύσκολο να ιχνη-λατηθεί και να εντοπιστεί.
Η Άλις Μπέιλι περιέγραψε την ανάγκη για αυτό το είδος κίνησης, στο βιβλίο της του 1948, ‘’Η επανεμφάνιση του Χριστού’’, γράφοντας : ‘’Σήμερα, σιγά-σιγά, η έννοια της παγκόσμιας θρησκείας και η ανάγκη για την εμφάνισή της είναι ευρέως επιθυμητές. Αυτοί που εργάστηκαν στον τομέα της θρησκείας θα διαμορφώσουν την παγκόσμια πλατφόρμα της θρησκείας του νέου κόσμου.
Η πλατφόρμα της θρησκείας του Νέου Κόσμου θα διαμορφωθεί από πολλές ομάδες, οι οποίες εργάζονται υπό την έμπνευση του Χριστού. Ο Θεός εργάζεται με πολλούς τρόπους, μέσω πολλών θρησκειών και θρη-σκευτικών φορέων. Αυτός είναι ένας λόγος για την εξάλειψη των μη ουσιωδών δογμάτων..."
Ο Ναός της Κατανόησης
Πίστωση: Ναός της Κατανόησης ΦΟΡΟΥΜ 2021
Μία από τις πολλές ομάδες που προέκυψαν από το όραμα της ΄Αλις Μπέιλι, είναι ο Ναός της Κατανόησης. Ιδρύθηκε από την Τζούλιετ Χόλιστερ, το 1960, ως μια διαθρησκευτική ΜΚΟ, διαπι-στευμένη τόσο από το ECOSOC (Οικονομικό και Κοινωνικό Συμβούλιο των Ηνωμένων Εθνών) όσο και από το DGC (Τμήμα Παγκόσμιων Επικοινωνιών του ΟΗΕ).
Ωστόσο, πιστεύεται ευρέως ότι, η οργάνωση Λούσις Τραστ υπό της ΄Aλις Μπέιλυ έπαιξε επίσης ρόλο στην ίδρυσή του. Η Τζούλιετ Χόλιστερ ήταν η πρώτη γυναίκα που δημιούργησε μια διαθρησκευτική οργάνωση, αν και η οργάνωση TOU εμπνεύστηκε εν μέρει από την Έλεανορ Ρούσβελτ, η οποία αναφέρεται ως "Ιδρυτική Φίλη".”
Η Έλεανορ Ρούσβελτ, η σύζυγος του προέδρου των ΗΠΑ Φράνκλιν Ρούσβελτ, ήταν ένθερμη υποστηρικτής του σκοπού και έγραψε συστάσεις σε θρησκευτικούς και πολιτικούς ηγέτες, προτρέ-ποντάς τους να συναντηθούν με την Τζούλιετ Χόλιστερ όταν έκανε ένα ταξίδι σε όλο τον κόσμο. Η κα Ρούσβελτ αποκάλεσε το όραμα "Πνευματικά Ηνωμένα Έθνη.”
- David Cloud, Ηνωμένα Έθνη και η Νέα Εποχή, 2009, σ. 40
Άλλοι ιδρυτικοί φίλοι ήταν ο πρώην Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ Ου Θαντ, οι πάπες Ιωάννης ΧΧΙΙΙ και ΙΔ και ο Δαλάι Λάμα. Έλαβε υποστήριξη από τον πρώην Υπουργό Άμυνας των ΗΠΑ, Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και μέλος του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων (Council of Foreign Relations), Ρόμπερτ Μακ Ναμάρα. Ο Ρόμπερτ Μίλερ και τα μέλη της Τριμερούς Επιτροπής (που ανακήρυξαν το 2023 ως έτος της Νέας Παγκόσμιας Τάξης), υπηρέτησαν στο Διοικητικό Συμ-βούλιό της.
Η πνευματική σύνοδος κορυφής του 1975, ήταν η πρώτη διαθρησκευτική διάσκεψη που πραγμα-τοποιήθηκε στα Ηνωμένα Έθνη. Το 1995, φιλοξένησε τον εορτασμό της 50ης επετείου των Ηνωμέ-νων Εθνών.
Η οργάνωση TOU είναι ενεργό μέλος της κοινότητας των ΜΚΟ που εργάζεται στο εσωτερικό των Ηνωμένων Εθνών για την προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και συμμετέχει σε μεγάλο βαθμό στον κλιματικό ακτιβισμό, για την υποστήριξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (SDGs).
Μερικά από τα πιο πρόσφατα γεγονότα του Ναού περιλαμβάνουν:
* Τερματισμό της φτώχειας και την οικοδόμηση οικολογικής δικαιοσύνης για τις γυναίκες και τις κοινότητες
* Απολογισμό της φιλοδοξίας μας : δράση για το κλίμα με βάση την πίστη στα Ηνωμένα Έθνη
* Γήινη Δημοκρατία: φόρουμ για τα δικαιώματα της φύσης 2023
* Βουδιστές που συμμετέχουν στον ΟΗΕ: προσπάθειες περιβαλλοντικής πολιτικής
* Επιστήμη, πνευματικότητα, κλιματική έκτακτη ανάγκη και το μέλλον μας
Στο Συνέδριό τους για την οικοδικία το 2023, τα σχόλια του αιδεσιμότατου Βίκτορ Καζαντζιάν, του σημερινού εκτελεστικού διευθυντή της Πρωτοβουλίας Ηνωμένων θρησκειών, συνοψίζουν όλη τη βασική ρητορική "ενότητας" των μαθητών της Μπλαβάτσκι, της Μπέιλι και του Τεϊχάρ ντε Σαρντίν.
Κοινότητα της Εποχής του Υδροχόου
Ένας άλλος σημαντικός εταίρος του ΟΗΕ που εκπροσωπεί τη Νέα Εποχή είναι η ‘’Κοινότητα της Εποχής του Υδροχόου’’ που ιδρύθηκε από την Ίντα Ουρσό. Υπηρέτησε ως διευθύντρια της οργά-νωσης Παγκόσμια Καλή Θέληση, η οποία υπάγεται στη Λούσις Τραστ και είναι από τις πρώτες ΜΚΟ που συνδέονται με τον ΟΗΕ.
Η ΄Ιντα Ουρσό πίστευε ότι ο ΟΗΕ ήταν μια ‘’Υδροχοϊκή οργάνωση’’ και η Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων γεννήθηκε από την υπόσχεση της επο-χής του Υδροχόου.
Σε μια ομιλία την οποία η ΄Ιντα Ουρσό έδωσε κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης διαλογισμού, το 2002, δήλωσε ότι: ‘’Σ’ αυτή την εποχή του Υδροχόου, ο ΟΗΕ είναι ως Ναός για την ανθρωπότητα.
Το έργο που επιτελείται εντός και γύρω από αυτό το παγκόσμιο σώμα από το προσωπικό του, από τους εκπροσώπους και τους ηγέτες των κρατών μελών και από πολλές από τις 1400 και πλέον οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών που συνδέονται με τον ΟΗΕ αναλαμβάνουν πραγματικά πνευματική εργασία.
Αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο η πλήρης έκφραση όλης της ασραμικής ενέργειας αυτή τη στιγμή κατευθύνεται στις πρακτικές παγκόσμιες υποθέσεις και στην εκπαίδευση του ευρύτερου κοινού, σχετικά με το σχέδιο της αγάπης και του φωτός. Και γι αυτό το λόγο τα Ηνωμένα Έθνη διαδραματίζουν τόσο κεντρικό ρόλο στην απελευθέρωση της ανθρωπότητας.”
Από το 2004 έως το 2013, η οργάνωση παρήγαγε ένα μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο με τίτλο ‘’Το πνευματικό έργο των Ηνωμένων Εθνών και η απελευθέρωση της ανθρωπότητας’’. Σκοπός του ήταν να κατευθύνει την ενέργεια και το έργο της "Νέας Ομάδας Εξυπηρετητών του Κόσμου" (ένας όρος που χρησιμοποιείται από την Άλις Μπέιλι για εκείνους που προωθούν την ιδεολογία της πλανητικής ενότητας), προς την προώθηση των παγκόσμιων στόχων του ΟΗΕ.
Εξηγώντας το έργο της κοινότητας των Υδροχόων, η ΄Ιντα Ουρσό, δήλωσε : ‘’Αναγνωρίζοντας όλους εκείνους σε όλο τον κόσμο που επικεντρώνονται στο κέντρο της καρδιάς της νέας ομάδας εξυπηρετητών του κόσμου, ταυτίζοντας με αυτόν τον εσωτερικό πυρήνα εκπαιδευμένων απόκρυφων εργατών παντού στον κόσμο. Η Κοινότητα της εποχής του Υδροχόου είναι μια υποκειμενική και αντικειμενική παγκόσμια κοινότητα.”
Κοινοβούλιο των παγκόσμιων θρησκειών
Πηγή: ® το Κοινοβούλιο των θρησκειών του κόσμου
Το 1893, 400 ηγέτες από πολλά δόγματα και θρησκείες που αναζητούσαν την κοινότητα συγκεντρώθηκαν στο Σικάγο, σ’ αυτό που έγινε γνωστό ως το ‘’Κοινοβούλιο των Παγκόσμιων Θρη-σκειών’’. Ήταν ένα γεγονός που πυροδότησε το διαθρησκευτικό κίνημα. Οι θεοσοφιστές ήταν καλά εκπροσωπούμενοι και οι αμφισβητίες του χριστιανισμού ήταν άφθονοι.
Η συγκέντρωση έδειξε : ‘’Η ένταση της κρίσης που βίωσε ο αμερικανικός Χριστιανισμός αυτή τη στιγμή. Η κρίση περιλάμβανε τις προκλήσεις του αστικού σχεδιασμού, του βιομηχανισμού, του Δαρβινισμού, του φυσιολογισμού και της βιβλικής κριτικής.
Το Κοινοβούλιο δεν κατέστρεψε από μόνο του την Προτεσταντική ηγεμονία αλλά συνέβαλε σ’ αυτό, συμβολίζοντας τις αλλαγές που έλαβαν χώρα. Παρείχαν στις ασιατικές θρησκείες μια συγγνώμη για να αντισταθούν στη χριστιανική ιεραποστολική πίεση και μάλιστα να υποδείξουν ότι η σοφία της Ανατολής είναι ανώτερη από τον Χριστιανισμό”.
- Μάρκους Μπρέιμπρουκ, Προσκύνημα της ελπίδας: εκατό χρόνια παγκόσμιου διαθρησκευτικού διαλόγου, 1992, σ. 42
Τώρα μια διεθνής οργάνωση, βασισμένη στην πίστη με έδρα το Σικάγο, το μετονομασμένο ‘’Κοινοβούλιο των Θρησκειών του Κόσμου’’ είναι μια ΜΚΟ που συνδέεται με το Τμήμα παγκό-σμιων επικοινωνιών του ΟΗΕ. Διαφέρει από άλλες διαθρησκευτικές οργανώσεις δίνοντας έμφαση στη διαθρησκευτική αρμονία παρά στην ενότητα.
Επικεντρώνεται στη δράση για το κλίμα, στην προώθηση μιας παγκόσμιας ηθικής, στην παροχή βοήθειας στους αυτόχθονες πληθυσμούς, στην καλ-λιέργεια της επόμενης γενιάς, στην προώθηση της ειρήνης και της δικαιοσύνης και στην προώθηση της αξιοπρέπειας των γυναικών.
Στο Κοινοβούλιο του 1993, μια συνέλευση 250 θρησκευτικών και πνευματικών ηγετών ενέκρινε μια παγκόσμια ηθική : μια αρχική δήλωση, ένα έγγραφο που διατυπώνει βασικές αξίες που συνήθως βρίσκονται στις θρησκείες για να χρησιμοποιηθούν για τη διαμόρφωση μιας παγκόσμιας ηθικής.
Η δήλωση αναφέρει : ‘’Ως θρησκευτικά και πνευματικά πρόσωπα βασίζουμε τη ζωή μας σε μια απόλυτη πραγματικότητα και αντλούμε πνευματική δύναμη και ελπίδα από αυτήν, με εμπιστοσύνη, με προσευχή ή διαλογισμό, με λόγο ή σιωπή.
Έχουμε ιδιαίτερη ευθύνη για την ευημερία όλης της ανθρωπότητας και τη φροντίδα για τον πλανήτη Γη. Δεν θεωρούμε τους εαυτούς μας καλύτερους από άλλες γυναίκες και άνδρες, αλλά πιστεύουμε ότι η αρχαία σοφία των θρησκειών μας μπορεί να δείξει το δρόμο για το μέλλον.”
Το έγγραφο επιβεβαιώνει τη δέσμευση για θρησκευτική ανεκτικότητα, σημειώνοντας ότι: ‘’Εκπρόσωποι θρησκειών που απορρίπτουν άλλες θρησκείες ως μικρής αξίας και που κηρύττουν φανα-τισμό και μισαλλοδοξία αντί για σεβασμό και κατανόηση, αξίζουν την καταδίκη της ανθρωπότητας και την απώλεια των οπαδών τους.”
Παρατηρήστε ξανά πως στοχεύουν σε "μισαλλόδοξους φανατικούς", που θεωρούν ότι αξίζουν καταδίκη! Το συνέδριο του Κοινοβουλίου το 2023 για την υπεράσπιση της ελευθερίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων προσέλκυσε πάνω από 8.000 συμμετέχοντες, από 200 θρησκευτικές οργα-νώσεις.
Σημαντικοί ομιλητές ήταν ο σημερινός Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες, η πρώην πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ Νάνσι Πελόσι και η Kαρένα Γκορ, κόρη του ευαγγελιστή του κλίματος και πρώην αντιπροέδρου των ΗΠΑ, Αλ Γκορ.
Χρηματοδοτήθηκε από διάφορες εκκλησίες και οργανισμούς, όπως η Εκκλησία του Ιησού Χριστού των Αγίων των Τελευ-ταίων Ημερών, η Διεθνής Χάρτα της Γης, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μουσουλμάνων για Διαθρη-σκευτικές Σχέσεις, και η Καθολική ΄Ενωση Επισκοπικών Οικουμενικών και Διαθρησκευτικών Αξιω-ματικών.
Οι παρευρισκόμενοι είχαν πάνω από οκτακόσιες συνεδρίες για να επιλέξουν, με πολλές να επικε-ντρώνονται στην προστασία και την επέκταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων για τους καταπιε-σμένους. Ωστόσο, υπήρξαν πολλές συνεδρίες που επικεντρώθηκαν σε απόκρυφες και αντιχρι-στιανικές διδασκαλίες και πρακτικές, οι οποίες περιελάμβαναν :
* Ένα τελετουργικό Δρυίδων για τα τέσσερα στοιχεία: Γη, Νερό, Φωτιά, Aέρας
* Μια διαθρησκευτική έκκληση για δράση επί κλιματικής αλλαγής
* Αρχαία Μάγια Θεραπευτική Τελετή Φωτιάς
* Και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του: η λατρεία του Προφήτη στην ισλαμική ευσέβεια μέσω της ποίησης
* Πέρα από το κουτί: όταν η θρησκεία περιορίζει, πώς μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε ως σκα-λοπάτι για μια μυστικιστική εμπειρία;
* Τελετή Μετάνοιας για το Κλίμα
* Σπάσιμο του Ζωροαστρικού κώδικα: μηνύματα από την παλαιότερη καταγεγραμμένη πίστη
* Ανακαλύψτε τη θεότητά σας: μια σύγχρονη προσέγγιση στην καταφατική Προσευχή
* Φεστιβάλ των νεκρών: Día de Muertos και Samhain
* Γεωμαντία: Το Διαθρησκευτικό Μαντικό Σύστημα
* Η θεά μιλάει, η γη μας έχει φωνή
* Θεραπεύοντας το τραύμα της μάγισσας
* Πώς ο Χριστιανισμός της Νέας Σκέψης θεραπεύει τις κοινότητες μέσω της ενδυνάμωσης
* ΛΟΑΤΚΙ +, μιλώντας την αλήθεια στην εξουσία : ανακτώντας την πίστη και ενδυναμώνοντας την πνευματικότητα
* Παγανισμός : εμπνευσμένα σύμβολα για το ταξίδι της ζωής σας
* Κβαντικός Διαλογισμός - μια πολυθρησκευτική εμπειρία για την πρόσβαση στη βαθύτερη πνευμα-τική σας καρδιά
* Παράδοξη Πνευματικότητα
* Άνοδος του λευκού χριστιανικού εθνικισμού: απειλές για τη δημοκρατία των ΗΠΑ
* Χορός ιερού κύκλου στην παράδοση Φάιντχορν, χορεύοντας τα τέσσερα μονοπάτια της πνευ-ματικότητας της δημιουργίας
* Η τεχνολογία ως θρησκεία, η θρησκεία ως τεχνολογία: Πώς να ανθίσει στη μετα-ανθρώπινη εποχή
* Η σύνθεση του Tάιλχαρντ ως ώθηση για μεγαλύτερη φροντίδα για τη γη μας
* Η γνωστική λειτουργία του Ναού της Σοφίας: μια θρησκευτική τήρηση
* Ο Λαβύρινθος : ένα διαθρησκευτικό εργαλείο για μετασχηματισμό
* Η Έκθεση Σβάστικα
* Απειλές κατά του θρησκευτικού πλουραλισμού και της ελευθερίας στις Ηνωμένες Πολιτείες
* Μετασχηματισμός συστημάτων τροφίμων, με πνευματικές αξίες στον ΟΗΕ
* Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών : δύναμη της επιστήμης με πίστη
Από αυτό το δείγμα φαίνεται ότι η ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα που υπερασπίστηκαν ήταν να εξασφαλίσουν ότι, σχεδόν οποιαδήποτε θρησκευτική πίστη και πρακτική θεωρείται αποδεκτή και έγκυρη εκτός από τον βιβλικό χριστιανισμό.
Αυτή η αποδοχή επεκτείνεται ακόμη και στα ψυχε-δελικά φάρμακα, καθώς το Κοινοβούλιο των Θρησκειών του Κόσμου του 2018 έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην αγιαχουάσκα, ένα παραισθησιογόνο τσάι που παρασκευάζεται από τα φύλλα των ιθα-γενών φυτών της Νότιας Αμερικής.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου οι αυτόχθονες λαοί του Αμαζονίου μίλησαν για το πνευματικό κίνημα αγιαχουάσκα (ayahuasca) στην κύρια σκηνή, πραγματοποίησαν μια εκδήλωση συγκέντρωσης χρημάτων που χρηματοδοτήθηκε από την ψυχεδελική εταιρεία του Τορόντο, επάνδρωσαν ένα περίπτερο στην αίθουσα εκθέσεων και έδωσαν αρκετές παρουσιάσεις για φυτικά φάρμακα.
Ο συγγραφέας Καρλ Τάιχριμπ παρακολούθησε το συνέδριο του 2018, στο Τορόντο, και παρατή-ρησε ότι : ‘’Κατά ειρωνικό τρόπο, το θέμα του Κοινοβουλίου του 2018 ήταν η δύναμη της αγάπης και της ένταξης.
Προφανώς, αυτό συμβαίνει μόνο εάν συμφωνείτε με την παγκοσμιοποιημένη-αριστερή-διαθρησκευτική αφήγηση. Παρακολουθήστε καθώς η πολιτιστική γλώσσα αλλάζει, για άλλη μια φορά, προς τους υποτιμητικούς ευαγγελικούς χριστιανούς και συντηρητικούς. Μια νέα ετικέτα εφαρμόζεται. Δεν είστε πλέον φονταμενταλιστές ή εξτρεμιστές. Τώρα είστε υπέρμαχος.”
Η ετήσια πρωτοβουλία Focus24 του Κοινοβουλίου των Παγκόσμιων Θρησκειών ‘’Πίστη, δημο-κρατία και το κοινό μας μέλλον’’, διερωτάται : ‘’Η διαμόρφωση μιας πορείας προς τα εμπρός θα βασιστεί στη διάσκεψη του 2023, επικεντρώνοντας την προσοχή στη συλλογική ανησυχία για τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ελευθερία και τη δημοκρατία. Το ερώτημα είναι ποιανού τα δικαιώματα, οι ελευθερίες και οι ιδέες της δημοκρατίας υποστηρίζονται ;’’
Ο υπόλοιπος κατάλογος
Εκτός από τις τρεις μεγάλες οργανώσεις που παρουσιάστηκαν στο προφίλ, υπάρχουν πολλές άλλες διαθρησκευτικές ενώσεις της Νέας Εποχής οι οποίες έχουν δεσμούς με τον ΟΗΕ και εργάζονται για παρόμοιους στόχους, όπως :
Πνευματική Συμμαχία του ΟΗΕ
Επιτροπή Θρησκευτικών ΜΚΟ στα Ηνωμένα Έθνη
Λέσχη της Βουδαπέστης
Θρησκείες για την Ειρήνη
Ουράνιος Πολιτισμός, Παγκόσμια Ειρήνη - Αποκατάσταση του Φωτός (HCWP)
Διεθνής Ένωση για τη Θρησκευτική Ελευθερία
Διαθρησκειακό φόρουμ της G20
Διαθρησκευτική Συμμαχία
Παγκόσμια Ευαγγελική Συμμαχία
Παγκόσμιο Συμβούλιο Θρησκευτικών Ηγετών
Διεθνής Κοινότητα Μπαχάι
Ένωση για την Παγκόσμια Νέα Σκέψη
Ένωση Ουνιταριανών Οικουμενιστών
Ανώτερη Επιτροπή για την Ανθρώπινη Αδελφοσύνη
Παγκόσια Ενωση Κλήρου
Δίκτυο Νέας Σκέψης
Ενωμένη Εκκλησία του Χριστού
Επιτροπή ΜΚΟ για την ελευθερία της θρησκείας ή των πεποιθήσεων
Παγκόσμιο Διαθρησκειακό Δίκτυο
Διεθνής Πανχριστιανική
Κοινότητα της Συμφιλίωσης
Ινστιτούτο Πλανητικής Σύνθεσης
ΜΚΟ Επιτροπή για την Πνευματικότητα, τις Αξίες και τις Παγκόσμιες Ανησυχίες (CSVGC-NY)
Υπάρχει επίσης ένα πλήθος εορτασμών, εκδηλώσεων και συγκεντρώσεων όπου ηγέτες, λαϊκοί και πολιτικοί σύμμαχοι συναντώνται για να συνεργαστούν, να γιορτάσουν και να σχεδιάσουν το παγκό-σμιο μέλλον. Ένα δείγμα περιλαμβάνει:
Παγκόσμια Εβδομάδα Διαθρησκευτικής Αρμονίας
Σύνοδος κορυφής για την ειρήνη της χιλιετίας των θρησκευτικών και πνευματικών ηγετών
Σύνοδος κορυφής της Παγκόσμιας Συμμαχίας Θρησκειών για την Ειρήνη (WARP)
Διεθνής Ημέρα Ανθρώπινης Αδελφοσύνης του ΟΗΕ
Παγκόσμια Ημέρα Επίκλησης
Διαθρησκειακή Σύνοδος Κορυφής για την Κλιματική Αλλαγή
Η παγκόσμια θρησκεία γίνεται πολιτική
"Η έκκληση της ΄Aλις Μπέιλι για μια Νέα Παγκόσμια Τάξη και η υποστήριξη των Ηνωμένων Εθνών έχουν προκαλέσει αναστάτωση μεταξύ των θεωρητικών συνωμοσίας. Οι συνωμοσιολόγοι δεν έχουν άδικο όταν επισημαίνουν τη διείσδυση στον ΟΗΕ από συνεργάτες της ΄Aλις Μπέιλι. Τα μέλη της Πνευματικής Ομάδας του ΟΗΕ είναι γεμάτα από ανθρώπους της. Η οργάνωσή της, Παγκόσμια Καλή Θεληση, είναι μια ΜΚΟ του ΟΗΕ".
- Isobel Blackthorn, Alice A. Bailey : Μητέρα της Νέας Εποχής ή της Νέας Παγκόσμιας Τάξης ;
Ο γενικός πληθυσμός στη Δύση αγνοεί σε μεγάλο βαθμό ότι μια παγκόσμια θρησκευτική οντό-τητα, εχθρική προς τον Χριστιανισμό, έχει αναδυθεί και σπρώχνει την ανθρωπότητα προς την ενότητα και την πλανητική συνείδηση. Αλλά ο διαλογισμός, τα σεμινάρια και τα ψυχεδελικά ναρκω-τικά από μόνα τους δεν μπορούν ποτέ να επιτύχουν τους υψηλούς στόχους της χωρίς την κατάλληλη πολιτική δράση.
Καθώς οι παγκόσμιες θρησκείες συνέχισαν να συνεργάζονται με άλλους συνωμότες του Υδροχόου, το κίνημα εδραιώθηκε ακόμη περισσότερο στις κυβερνητικές υποθέσεις. Η πνευματική προσέγγιση ποικίλλει, καθώς ορισμένες ομάδες εκτιμούν την "ενότητα στην ποικιλομορφία" και προτιμούν να διατηρούν τις θρησκευτικές διακρίσεις.
Άλλες υιοθετούν μια συγκρητιστική προσέγγιση πιστεύοντας ότι όλες οι θρησκείες είναι ουσιαστικά μία με μικρές παραλλαγές σε διάφορες εθνότητες και πολιτισμούς.
Ανεξάρτητα από τη μέθοδο, ο διαθρησκειακός διάλογος έχει δημιουργήσει ένα σημαντικό και τρομερό πολιτικό κίνημα που προσπαθεί να επιτύχει την παγκόσμια ενότητα. Αν και λειτουργούν ανοιχτά, εργάζονται αθόρυβα σαν μια αποικία μυρμηγκιών που χτίζει ένα ύψωμα κοντά σε ένα κατά τα άλλα παρθένο γκαζόν.
Το πράσινο γρασίδι που βλέπουμε κάθε μέρα, διαταράσσεται ξαφνικά από την εμφάνιση ενός γιγάντιου λόφου με χιλιάδες μυρμήγκια να τρι-γυρίζουν. Χτυπήστε το και κινούνται μανιωδώς. Πλησιάστε και κινδυνεύετε να σας δαγκώσουν ή/και να σας τσιμπήσουν.
"Έχοντας διεισδύσει στους τομείς της ψυχολογίας, της επιστήμης και της ιατρικής, η Νέα Εποχή επιδιώκει να εισέλθει και να κατακτήσει τον κόσμο της πολιτικής. Ολόκληρη η κοινωνία πρέπει να έρθει σε αρμονία με το Ένα, καθώς η Νέα Συνείδηση παράγει τη Νέα Εποχή. Εν ολίγοις, το πολιτικό μήνυμα της Νέας Εποχής είναι: η συνείδησή μας είναι απεριόριστη και η ευθύνη μας είναι συνολική. Καθώς οι θεοί ενηλικιώνονται, πρέπει να μεταμορφώσουμε τον πλανήτη.
- Douglas Groothuis, Unmasking the New Age: The Politics of Transformation, 1986, σ. 111, 113.
Τα φυτά του διαθρησκειακού κινήματος έχουν πλέον ανθίσει πλήρως. Έχουν μια μόνιμη θέση στο τραπέζι όσον αφορά τα κρίσιμα ζητήματα των ημερών μας, και διαμορφώνουν το μέλλον σύμφωνα με το όραμά τους για την πλανητική ενότητα.
"Η συνεργασία του ΟΗΕ με την κοινωνία των πολιτών αποτελεί σημαντικό μέρος της ανάπτυξης της παγκόσμιας τάξης. Eπιτρέπει σε νέες φωνές και οράματα να διεισδύσουν σε ένα κατά τα άλλα γραφειο-κρατικό περιβάλλον.
Επιπλέον, πολλές ΜΚΟ λειτουργούν ως απόστολοι του παγκόσμιου οργανισμού, διαδίδοντας την παγκόσμια αφήγηση σε εθνικούς και τοπικούς διαλόγους. Ταυτόχρονα, οι ΜΚΟ αποκτούν κύρος, ορατότητα και εμβέλεια. Tα ειδικά τους συμφέροντα πιστοποιούνται. Πρόκειται για μια αμοιβαία ενισχυτική σχέση".
- Carl Teichrib. Παιχνίδι των θεών: Ο ναός του ανθρώπου στην εποχή της επαναμάγευσης (σελ. 321). Kindle Edition.
Πλησιάζει η κορύφωση της πολιτισμικής σύγκρουσης
Γι' αυτό και ο Θεός τον ύψωσε ψηλά και του έδωσε το όνομα που είναι ανώτερο από κάθε όνομα, ώστε στο όνομα του Ιησού να υποκλιθεί κάθε γόνατο, αυτών που είναι στον ουρανό και αυτών που είναι στη γη και αυτών που είναι κάτω από τη γη, και κάθε γλώσσα να ομολογήσει ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος, προς δόξαν του Θεού Πατέρα. Φιλιππησίους 2:9-11
Αν πιστεύετε σε αυτό που δηλώνει ξεκάθαρα το παραπάνω χωρίο, δυνάμεις σε πολύ υψηλές θέσεις συνωμοτούν εναντίον σας. Θα σας χαρακτηρίσουν μισαλλόδοξους και θα δικαιολογήσουν τις διακρί-σεις και τον αποκλεισμό από τον κόσμο που οικοδομούν.
Μπορεί ακόμη και να σας χαρακτηρίσουν εξτρεμιστή ή υπεροπλιστή και να σας θεωρήσουν χειρότερους από τους Ναζί.
Μην ξεχνάτε ότι μεγά-λο μέρος της ευημερίας και της ελευθερίας του δυτικού πολιτισμού (και του κόσμου γενικότερα), οφείλεται κυρίως στις χριστιανικές αρχές και ηθικές αρχές που χρησιμεύουν ως θεμέλιο της κοινω-νίας.
Οι συνωμότες του Υδροχόου έχουν την πρόθεση να αναδιαμορφώσουν την κοινωνία, ώστε να ταιριάζει με το δικό τους σύνολο αξιών. Καθισμένοι σε ισχυρές θέσεις σε τοπικό, εθνικό και παγκό-σμιο επίπεδο έχουν αποφασίσει ότι μια αποκλειστική πίστη που απαιτεί συμφιλίωση με τον Δημι-ουργό, λόγω της αμαρτωλότητας δεν είναι πλέον αποδεκτή.
Οι γνήσιοι οπαδοί του Ιησού Χριστού είναι ειρηνοποιοί, το φως του κόσμου και το αλάτι της γης. Αγαπούν τον Θεό, τους συνανθρώπους τους, ακόμη και τους εχθρούς τους.
Αν και δεν είναι άψογοι και κάθε άλλο παρά τέλειοι, οι αυθεντικοί πιστοί είναι ταπεινοί, ευγενικοί και ελεήμονες, συγχω-ρώντας όσους έχουν αμαρτήσει εναντίον τους. Δυστυχώς, στον νέο κόσμο της πλανητικής συνεί-δησης, οι Χριστιανοί κατηγορούνται για πολλά από τα δεινά του κόσμου.
Όπως έγραψα στο βιβλίο μου "Η παγίδα του Νέρωνα" : "Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί που βρίσκο-νται στην πρώτη γραμμή της αντίστασης στην εκκολαπτόμενη Nέα Παγκόσια Τάξη, είναι Χριστιανοί. Τα θεμέλια της Νέας Παγκόσμιας Τάξης χτίζονται πάνω σε ιδεολογίες, που είτε αμφισβητούν ευθέως είτε αρνούνται διακριτικά τις βιβλικές διδασκαλίες που είναι απαραίτητες για τον Χριστιανισμό.
Στο σημερινό κλίμα, η εναντίωση σε θέματα όπως η ομοφυλοφιλία, ο γάμος μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου, η άμβλωση, ο πόλεμος, η κριτική θεωρία των φυλών, η παράνομη μετανάστευση και η σεξουα-λικοποίηση των παιδιών μπορεί να σας στιγματίσει ως εγχώριους τρομοκράτες και να σας βάλει σε κυ-βερνητική λίστα παρακολούθησης".
Όπως προειδοποίησε ο απόστολος Παύλος στην προς Γαλάτας επιστολή, οι οπαδοί της Νέας Επο-χής και οι διαθρησκειακοί συνεργάτες τους κηρύττουν έναν διαφορετικό Ιησού, ένα διαφορετικό ευαγγέλιο και κατέχουν ένα διαφορετικό πνεύμα.
Ο Ιησούς τους είναι οι ίδιοι (ή ένα σατανικό υποκα-τάστατο). Το ευαγγέλιό τους είναι μια παραχάραξη. Το πνεύμα με το οποίο επικοινωνούν είναι ανίερο και γεμάτο ψέματα. Παρά τις απειλές τους και την εκκολαπτόμενη άνοδό τους, η παγκόσμια πνευ-ματική δημοκρατία που οικοδομούν είναι καταδικασμένη να αποτύχει.
"Καλούμαστε πράγματι να δημιουργήσουμε μια πολιτική της υπέρβασης, αλλά όχι μια πολιτική της αυτο-υπερβατικότητας. Καλούμαστε να εκτελέσουμε τη θεϊκή δικαιοσύνη, όπως ορίζει ο Θεός. Αυτό που δεν καλούμαστε να κάνουμε είναι να αναγεννήσουμε τον κόσμο μας, τον εαυτό μας ή τους θεσμούς μας.
Ο άνθρωπος δεν είναι τελικά δημιουργικός- είναι μόνο υποδεέστερα δημιουργικός. Όταν προσπαθεί να είναι τελικά δημιουργικός, ο άνθρωπος γίνεται υποδεέστερα καταστροφικός, φέρνοντας θάνατο και χάος στον εαυτό του και στο περιβάλλον του.
Η κοινωνία του Σατανά είναι επομένως καταδικασμένη σε απο-τυχία μακροπρόθεσμα, αλλά μπορεί στο μεταξύ να δημιουργήσει όλεθρο στον χριστιανικό πολιτισμό".
- Gary North, Occultism and New Age Humanism, 1988, σ. 377.
Όσοι παραμένουν πιστοί στον Χριστό παρά την πίεση να συμμορφωθούν με το παράδειγμα της μίας ανθρωπότητας έχουν να βασιστούν στις ακόλουθες διαβεβαιώσεις:
Διότι καθένας που έχει γεννηθεί από τον Θεό νικά τον κόσμο. Και αυτή είναι η νίκη που έχει νικήσει τον κόσμο - η πίστη μας. 1 Ιωάννης 5:4
Αν ο Θεός είναι υπέρ μας, ποιος μπορεί να είναι εναντίον μας ; Ρωμαίους 8:31
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου