Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ


   ΤΩΡΑ  ΘΑ ΄ΡΘΟΥΝ  ΟΙ  ΛΥΠΕΣ,  ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ  ΧΑΡΕΣ…





  ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ  



+++  

Γράψε παιδί Μου, 
γράψε το άγιο γραπτό, 
 μέσα απ’ αυτό μιλάω 
ο Μέγας ο Θεός.

Άλλαξε παιδιά Μου ο χρόνος, 
θ’ αλλάξει και ο κόσμος, 
καινούργιος θα γενεί 
μες στην χρονιά αυτή. 


Τα πάνω θα ΄ρθουν κάτω, 
 σας τόχω ξαναπεί, 
το κόκκινο φουσάτο 
στην Χώρα σας θα μπει. 

Μιλάω ο Χριστός σας 
 στο άγιο γραπτό, 
κανείς μην αμφιβάλει 
στον λόγο Μου αυτόν, 
έχει σφραγίδα τούτος
 τον Τίμιο Σταυρό.


Ξεκίνησε ο πόλεμος
 στο μακρινό ΙΡΑΝ 
 και οι Τούρκοι με μάτι βλοσυρό,
 την Χώρα σας κοιτάν. 

Τάχουν ετοιμασμένα 
όλα από καιρό 
και ψάχνουν ευκαιρία 
για το τόλμημα αυτό.

 Σαν θα καταστραφείτε
 εσείς απ’ τον ΣΕΙΣΜΟ, 
τότε θα επιτεθούνε 
στον τόπο σας αυτό. 

Πιστεύοντας ανίσχυρη 
πως είναι η Ελλάδα, 
θ’ ανάψουν του πολέμου 
οι βρωμεροί την δάδα. 

Μα αντίστροφη η μέτρηση 
γι’ αυτούς θε να αρχίσει, 
αφού ο πόλεμος αυτός, 
αυτούς θε να διαλύσει, 
την βρωμερή την Χώρα τους
 από γης να εξαφανίσει 
και εις τους δικαιούχους της 
αυτή θε να δωρίσει.

Να είστε ετοιμασμένα 
παιδιά Μου αγαπητά, 
για να μην πτοηθείτε 
εσείς απ’ όλα αυτά. 

Εσάς δεν θα αγγίξουν 
όλα τα φοβερά, 
σας έχω Εγώ κλεισμένους 
μέσα στην αγκαλιά, 
πρέπει όμως να γίνουν,
 να φύγει η βρωμιά. 

Θα ‘ρθούν μεγάλες μέρες 
για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
 και η φτωχή η Χώρα σας
 θα λάβει τα βραβεία, 
γιατί έμεινε ΟΡΘΟΔΟΞΗ 
παρά την κακουχία. 

Καινούργιες μέρες δόξας 
θα ζήση η Ελλάδα, 
αφού σ’ όλη την γη 
θ’ ανάψει της πίστεως την δάδα.

Τώρα θα ‘ρθουν οι λύπες, 
ακολουθούν χαρές, 
κανείς δεν θα θυμάται 
τις μέρες τις πικρές. 

Μιλάω ο ίδιος ο Θεός 
εις τα πιστά παιδιά Μου 
για να τους δώσω δύναμη 
ν’ αντέξουν τα δεινά Μου.

 Γιατί κι αυτά θα λυπηθούν,
 κι αυτά θε να πονέσουν, 
θα χάσουν φίλους, συγγενείς, 
θέλω για να αντέξουν.

Δεν τόθελα για να γενεί, 
είναι κι αυτά παιδιά Μου, 
και ο δικός τους ο χαμός 
πονάει την καρδιά Μου. 

Μα μόνοι τους εδιάλεξαν 
τον δρόμο της ζωής τους
 αφού αρνήθηκαν Εμέ 
τον Θείο Λυτρωτή τους. 

Ποιος τώρα θα ευθύνεται 
για την κατάληξή τους;

 Εμένανε αρνήθηκαν, 
τον μαμωνά πιστέψαν 
και ότι σαπρό και ανήθικο, 
ετούτοι ελατρέψαν. 

Δεν θα ταιριάζουνε αυτοί 
εις την καινούργια γη Μου, 
 κακείν – κακώς θ’ απωλεστούν, 
αυτή είναι η διαταγή Μου, 
άρχισαν τον καθαρισμό 
οι θείοι Άγγελοί Μου.

Εσείς παιδιά Μου προσευχή 
με όλη την ψυχή σας, 
θα είναι η σωτηρία σας
 και η απαντοχή σας. 

Όλοι τα χέρια απλώσετε 
δια να κρατηθείτε, 
ο εις τον άλλον να βοηθά, 
εσείς να μην χαθείτε, 
γιατί θα είναι ξαφνικό, 
θα είναι αγριεμένο, 
στον ύπνο θα σας πιάσει αυτό 
το κύμα το αφρισμένο. 

Γι’ αυτό την νύχτα προσευχή 
εσείς για να ποιείτε, 
σαν τις παρθένες τις μωρές 
εσείς να μην βρεθείτε, 
 αν θέλετε παιδάκια Μου 
εσείς για να σωθείτε.

 Είναι το μήνυμα αυτό, 
μήνυμα σωτηρίας 
διά τας καλοπροαίρετας 
και καθαράς καρδίας.

Όποιος πιστέψει εις αυτά
 τα λόγια τα δικά Μου, 
θάχει την προστασία Μου 
και την βοήθειά Μου, 

Όλοι οι άλλοι θα υποστούν 
τα φοβερά δεινά Μου. 
Έδωσα τελεσίγραφο 
Εγώ εις τον λαό Μου 
ο Τρισυπόστατος Θεός, 
σφραγίζω με τον Τίμιο Σταυρό
 κάθε λόγο ιδικό Μου. 

 Αμήν και τω Τρισυποστάτω Θεώ δόξα. 

 +++



4 σχόλια:

  1. Ποιος γέροντας τα μεταφέρει αυτά;; Στο περίπου....του Παγκαιου όρους. Ο πατήρ βλέπων που ξέρει ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζουμε ότι αυτό που έχει σημασία είναι αν τα λεγόμενα έχουν Πνεύμα Θεού...

      Διαγραφή
    2. Έτσι φαίνεται , είναι στο ύφος των ποιημάτων της γερόντισσας της Αττικής και οι προφητείες.δεν αποκλίνουν από τα γνωστά των γνωστών γερόντων. Αλλά καλό είναι να έχουμε και μια πληροφορία για αυτόν που μας σκέφτεται γιατί αυτός προφανώς δεν έχει ανάγκη προσευχής, εμείς την έχουμε...

      Διαγραφή
  2. Θα ήταν πολύ καλό να μπορούσαμε να γνωρίσουμε αυτόν τον χαριτωμένο γέροντα, τον πατήρ "Βλέπων" όπως τον ονομάζει ο μητροπολίτης Νεόφυτος Μόρφου και να πάρουμε ευχή και καθοδήγηση από αυτόν στα θέματα που αντιμετωπίζουμε. Αν κάποιος γνωρίζει ποιος είναι παρακαλώ πολύ να μου στείλει ένα email στο nickjupiter1@gmail.com . Να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή